11 Δεκ 2010

SEBASTIAN VETTEL ..World Champion 2010-2011

Sebastian Vettel…


Γεννήθηκε στο Heppenheim της Γερμανίας στις 3 Ιουλίου του 1987.
Έχοντας άλλα όνειρα για τη ζωή του, ο Vettel ήταν κακός μαθητής στο σχολείο, ενώ μεγάλωσε θαυμάζοντας τρεις «Μιχάληδες»: τον Michael Schumacher, έναν από τους μεγαλύτερους πιλότους στην ιστορία του αθλήματος, τον Michael Jordan, τον θρύλο του μπάσκετ, και τον Michael Jackson, τον βασιλιά της ποπ! «Ηθελα πολύ να γίνω τραγουδιστής και να μοιάσω στον Michael Jackson, αλλά έπεσα σε… κατάθλιψη όταν κατάλαβα πως δεν έχω την κατάλληλη φωνή» είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή του, με αρκετή δόση χιούμορ. Ευτυχώς, για τους φίλους της Formula 1, ..έμοιασε σε άλλον Michael!

Άρχισε να τρέχει σε αγώνες Καρτ το 1995 και πήρε τον τίτλο το 2001. Το 2003 δοκίμασε στη Formula BMW παράλληλε με άλλα αγωνίσματα και τερμάτισε 2ος ενώ το 2004 πήρε τον τίτλο ..ως μέλος του προγράμματος νέων ταλέντων της Red Bull.

Το όνομά του ακούστηκε για πρώτη φορά το 2006 από τους φίλους της Formula1. Η BMW αποφάσισε να τον ..δοκιμάσει στο GP Τουρκίας στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής μιας και τότε έπαιρναν μέρος 3 πιλότοι για κάθε ομάδα.
Στο τέλος της ημέρας φιγουράριζε το όνομά του στην θέση με το Νο1…Πώς ήταν δυνατόν να μην το.. διαβάσεις… εκείνο όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι στην πίστα πήγε με τον … μπαμπά του μιας και .. ΔΕΝ είχε δίπλωμα οδήγησης λόγο ηλικίας. Σωστά βλέπαμε ένα πιτσιρικά 18 χρονών να .. περνά σε χρόνους τους Schumacher, Raikonnen,Alonso και άλλα μεγάλα ονόματα…
Δε βαριέσαι είπα.. από τύχη… Ξέρω καλά όμως ότι η τύχη σε βοηθάει μια φορά, και ο Vettel στον μόλις επόμενο αγώνα ήταν στα ελεύθερα.. μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από τον ..Schumacher.. και το ξαναέκανε αυτό… πολλές φορές.

Βέβαια άλλο δοκιμές… άλλο αγώνας. Ας τον δούμε και σε αγώνα σκέφτηκα και βλέπουμε..
H BMW μετά τις πολλές καλές του εμφανίσεις στα δοκιμαστικά αποφάσισε να τον κρατήσει στην ομάδα και το 2007. Οι καλές εμφανίσεις συνεχίστηκαν , αλλά μετά το τραγικό ατύχημα του Robert Kubica στον Καναδά… ήρθε η ώρα να δοκιμαστεί σε πραγματικό αγώνα. Στο GP της Ινδιανάπολις… σημείωσε το.. πρώτο του ρεκόρ… ο μικρότερος οδηγός που παίρνει μέρος σε αγώνα και μετά από 2 περίπου ώρες και το δεύτερο ρεκόρ… ο μικρότερος οδηγός που βαθμολογείται στον πρώτο του αγώνα μιας και τερμάτισε 8ος…
Αυτό ήταν η χαριστική βολή για να γυρίσουν όλοι τα κεφάλια για να δουν ποιος είναι…
Ο Γερμανικός τύπος αρχίζει να γράφει γι αυτόν αποκαλώντας τον “Baby Schumi”,
O Dr. Mario Theissen τρέχει για να προλάβει να υπογράψει συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά σαν πρώτος οδηγός, αλλά η Red Bull δεν αφήνει να τον αγγίξει κανείς…Είναι δικό της παιδί..

Η χρονιά της Lucie*
Το 2008 θα οδηγάει για την θυγατρική της Red Bull,..Toro Rosso δίπλα σε ένα άλλο νεαρό τον Sebastien Bourdais . Στους πρώτους 4 αγώνες εγκαταλείπει συνέχεια… Μπα και αυτός φούσκα θα είναι σκέφτηκα…Μετά όμως στρώνει και αρχίζει να τερματίζει σε θέσεις που η πρώην Minardι δεν είχε ονειρευτεί ποτέ… 8ος, 6ος,5ος,… την ώρα που ο ομόσταυλό του τερμάτιζε στις συνηθισμένες θέσεις.. 17ος , 18ος… Τελικά είναι καλός είπα, αλλά και πάλι ήρθε να με βγάλει off.. 14 Σεπτεμβρίου, ημέρα βροχερή και βλέπαμε τους Alonso, Raikkonen , Hamilton και άλλους να χορεύουν άτσαλα στην βρεγμένη πίστα της Μόντσα… Και ξαφνικά μια..Torro Rosso κινείται σε εξωπραγματικές για τις συνθήκες, ταχύτητες και τελικά ο Vettel παίρνει την πρώτη Pole Position της καριέρας του… Ποτέ δεν θα ξεχάσω τα πανηγύρια της… συνήθως, τελευταίας ομάδας του γκρίντ για πολλά χρόνια. Μια χαρά που δεν ξαναείδε ..ποτέ.

Οι οδηγοί γέλασαν,.. (να πω την αλήθεια και γω..) και λέγανε ,.. «ο αγώνας είναι αύριο..». Το αύριο όμως επιφύλασσε άλλη μια μεγάλη .. έκπληξη… ο Vettel πήρε την πρώτη του Νίκη, στο βρεγμένο, αμφισβητώντας στα ίσα τα μεγάλα ονόματα της χρονιάς εκείνης… Αν δεν μπορούσα να ξεχάσω τους πανηγυρισμούς της ομάδας για την Pole Position… φανταστείτε για την.. νίκη!
Η χρονιά έκλεισε και με άλλες επιτυχίες. Η Μαμά Red Bull δεν μπορούσε να αφήσει τέτοιο ταλέντο στην .. μικρή της ομάδα , και μετά την αποχώρηση του David Coulthard μεταπηδάει στην μεγάλη ομάδα.

H χρονιά της Kate* και της αδερφής της..Kate’s dirty sister*
Το 2009 λοιπόν ήρθε η ώρα να παίξει με τους μεγάλους…. Ομόσταυλος του πολύπειρου Mark Webber , θα έδειχνε την πραγματική του αξία…
«Πιστεύω στον εαυτό μου και πως μπορώ να τα πάω το ίδιο καλά με τους υπόλοιπους μεγάλους οδηγούς. Αν δεν το πίστευα αυτό, θα καθόμουνα σπίτι μου» λέει τότε.
Και το.. απέδειξε κατακτώντας 4 Νίκες με ισάριθμες Pole Position, φτάνοντας κοντά στον τίτλο τερματίζοντας 2ος , πολύ μπροστά από τον teammate του. Φυσικά θα ήταν πραγματικός άθλος να βρεθεί μπροστά από τις… άπιαστες Brawn GP του Janson Button και Rubens Barichello, λόγο του πρωτοποριακού διπλού διαχύτη που έφεραν εκείνη την χρονιά, ωστόσο κατάφερε να βρεθεί ανάμεσά τους…
Εκείνη την χρονιά όλοι είπανε ότι η Red Bull από μια .. μεσαία ομάδα κατάφερε να κάνει ένα μονοθέσιο πρωταθλητή. Ήταν όμως τυχαίο, ή θυμίζει λίγο από τα χρόνια της Ferrari που πήρε τον Schumacher στις τάξεις της??? Ήταν ένα πυροτέχνημα ή θα γινόταν μόνιμη η κατάσταση??? Αυτό θα το διαπιστώναμε την επόμενη χρονιά .. το 2010.


Η χρονιά των Luscious Liz* & Randy Mandy*
To 2010 είναι μια χρονιά που κανένας μας δεν θα ξεχάσει εύκολα.
Εγώ το είχα γράψει βασικά πριν καιρό... αλλά ας δούμε βήμα βήμα πως έφτασε στον τίτλο

Στις 14 Μαρτίου στο GP Μπαχρέιν αναμενόταν να ξεκινήσει ένα από τα πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα των τελευταίων ετών… Ο, με τις καλύτερες εντυπώσεις από την προηγούμενη χρονιά νεαρός Vettel, κατακτά την πρώτη Pole Position της χρονιάς. Ένα πρόβλημα όμως στον κινητήρα του στερεί την νίκη αφού αναγκάζεται να κόψει ταχύτητα και τερματίζει 4ος . Νικητής ο Alonso.

Στον 2ο αγώνα στην Αυστραλία κάνει ξανά επίδειξη των δυνατοτήτων , τόσο των δικών του , όσο και του μονοθεσίου του κατακτώντας και την 2η σερί Pole Position…
Η Κακοτυχία όμως ξαναχτυπά και αυτή για 2η φορά παρουσιάζοντας πρόβλημα στα φρένα και οδηγείτε τελικά στην εγκατάλειψη. Νικητής ο Button

Στο GP Μαλαισίας.. δεν κατακτά την Pole.. Από την 3η θέση χρειάζεται μόλις μερικά μέτρα για να περάσει τον Nico Rosberg και τον Mark Webber για να οδηγήσει όλο το υπόλοιπο του αγώνα από την πρώτη θέση και να πάρει την πρώτη του φετινή νίκη. Ο Vettel φτάνει στην 2η θέση της βαθμολογίας μόλις 2 βαθμούς πίσω από τον Massa και όλοι καταλαβαίνουμε ότι η πρωταγωνίστρια φέτος θα είναι η.. Red Bull.

Στο GP Κίνας ο Vettel κατακτά ξανά την Pole αλλά φαίνεται ότι τελικά αυτή είναι η γρουσουζιά… Από την 1η θέση.. ΔΕΝ φτάνει στην νίκη… Οι μεικτές καιρικές συνθήκες δημιουργούν ένα αλλαλούμ και τελειώνει με τον Vettel στην χειρότερη θέση για φέτος, την 6η . Νικητής του αγώνα ο Button. O Vettel πέφτει στη 5η θέση της βαθμολογίας.

H Ισπανία δεν φάνηκε να τον ευνοεί και εκκινώντας από την 2η θέση τερμάτισε τελικά στην 3η. ξανανεβαίνοντας στην 3η θέση της βαθμολογίας.. Νικητής αγώνα ο Poleman, Mark Webber.

Στο GP του Μονακό, σε μια πίστα που ως γνωστόν δεν γίνονται σχεδόν καθόλου προσπεράσεις, ξεκινά από την 3η θέση, καταφέρνει όμως να περάσει τον Kubica και να τερματίσει τελικά 2ος πίσω από τον ομόσταυλό του Mark Webber. Ισοβαθμούν στην 1η θέση της βαθμολογίας , αλλα ο Vettel είναι 2ος λόγο περισσότερων νικών του Mark.

GP Τουρκίας. Εδώ αναμένεται να παιχτεί η πιο καθοριστική στιγμή του δράματος. Ο Οδηγός που θα κέρδιζε θα έπαιρνε κεφάλι στην βαθμολογία και ίσως και στην.. ομάδα. Την pole την παίρνει ο Webber με τον Vettel 3ο. Ενώ ο Vettel κατάφερε να περάσει στην εκκίνηση τον 2ο Hamilton μετά ξαναέχασε την θέση του. Στα μισά όμως του αγώνα κατάφερε να επιτεθεί και να περάσει στα πιτ και να βρεθεί 2ος πολύ κοντά στον Webber. Βλέποντας τις 2 McLaren όμως να τον πλησιάζουν αποφάσισε να επιτεθεί στον ομόσταυλό του που τον καθυστερούσε….και κει είδαμε το τραγικό.. «Δεν θα του έδινα χώρο μέχρι το τέλος της ευθείας..» ομολογεί ο Webber που στρίμωξε τον Vettel την ώρα που τον περνούσε από την εσωτερική και …ήρθε η επαφή. Ο Vettel εγκαταλείπει επιτόπου ενώ ο Webber συνεχίζει και τερματίζει τελικά 3ος πίσω από τις 2 McLaren με νικητή τον Hamilton. O Webber παραμένει 1ος στην βαθμολογία, ενώ ο Vettel πέφτει ξανά..5ος. H ομάδα μάλλον αντιλαμβάνεται την πρόθεση και του Webber και αποφασίζει να μην δώσει προτεραιότητα σε κανένα οδηγό, παρά το γεγονός ότι ο Webber αρχίζει μέσα από δηλώσεις να την… απαιτεί.
Αρχίζουν λοιπόν τα δύσκολα και για τους 2 οδηγούς της Red Bull , αλλά και για την ίδια την ομάδα μιας και οι σχέσεις πλέον δεν είναι και οι καλύτερες.

Στον Καναδά ήταν η πρώτη φορά που η Red Bull..ΔΕΝ πήρα την pole. Την έχασε από τον Lewis Hamilton ο οποίος πήρε και την νίκη του αγώνα αλλά και τα σκήπτρα στην βαθμολογία. Ο Vettel μετά από ένα μέτριο αγώνα τερμάτισε 4ος.

Στην Βαλένθια στο GP Ευρώπης, ο Vettel ξαναγύρισε στις επιτυχίες παίρνοντας ξανά την pole και μια άνετη νίκη, γεγονός που του έδωσε άλλες 2 θέσεις στην βαθμολογία καταλήγοντας 3ος.

Στο GP της Αγγλίας ο Vettel παίρνει ξανά την Pole. Ένα κλατάρισμα όμως στον πρώτο γύρο τον αναγκάζει να βρεθεί στο τέλος, αλλά με ένα καταπληκτικό αγώνα από κει και μετά να τερματίσει 7ος. Την νίκη παίρνει ο Webber αρχίζοντας παράλληλα τον ψυχολογικό πόλεμο στην ομάδα του.. «Καθόλου άσχημα για Νο. 2 οδηγό της ομάδας» ήταν η πρώτη δήλωση μέσο ασυρμάτου ενώ σε λίγες μέρες θα υποστήριζε ότι είναι πλέον καιρός η ομάδα να διαλέξει πρώτο οδηγό.. εννοώντας φυσικά αυτόν αφού μετά την νίκη αυτή βρίσκεται μπροστά από τον Vettel στην 3η θέση.

Επόμενη στάση στην Γερμανία.. εκεί έχουμε κάτι από αυτά που δεν θέλουμε να βλέπουμε στο αγαπημένο μας άθλημα. Ο Vettel παίρνει την 6η pole position της χρονιάς μπροστά από Alonso & Massa. Στην εκκίνηση του αγώνα έχασε την θέση του από τις.. 2 Ferrari τερματίζοντας 3ος. Αυτό όμως που θα μας θυμίζει τον αγώνα αυτό θα είναι η.. φανερή συμφωνία των οδηγών της Ferrari να .. αλλάξουν θέση μιας και ο Massa ήταν πρώτος, η ομάδα έκρινε πως έπρεπε να κερδίσει ο νέος της ..αρχηγός, ο Alonso και έτσι είχαμε αλλάγή θέσεων η οποία τιμωρίθηκε από την FIA με… χρηματικό μόνο πρόστιμο. Μετά τον αγώνα αυτό δεν είχαμε αλλαγές στην βαθμολογία με τον Vettel να παραμένει στην 4η θέση.

Το θρίλερ της χρονιάς συνεχίζεται στην Ουγγαρία. Ο Vettel ως συνήθως παίρνει την Pole. Μπαίνοντας στα πιτ όμως βρίσκεται πίσω από τον Webber o οποίος θα μείνει έξω για σχεδόν όλο τον αγώνα σε αντίθεση με τον Vettel που μπήκε νωρίς νωρίς. Η μεγάλη απόσταση που κρατάει από το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγο.. κακής συνεννόησης , θα τον ρίξουν πίσω και από τον Alonso. Τελικός νικητής ο Webber που παίρνει κεφάλι στην βαθμολογία και ο Vettel ανεβαίνει στην 3η θέση. Στο μεσοδιάστημα ο Webber ζητάει πλέον στα ισα την αρχηγία στην ομάδα, πράγμα που του αρνείται όμως το αφεντικό ξεκαθαρίζοντας πως θα διατηρήσει ισότητα στους οδηγούς και όποιος το πάρει.

Στο Βέλγιο ο Vettel έκανε όλο τον κόσμο να μιλάει για ανωριμότητα. Ξεκινώντας από την 4η θέση και ανεβαίνοντας σιγά σιγά, όταν ήρθε η στιγμή να περάσει τον 2ο Button έχασε τον έλεγχο και συγκρούστηκε με τον Βρετανό. Αφού σώθηκε με μια αλλαγή.. ρύγχους στην συνέχεια είχα μια .. ποινή διέλευσης από τα πιτ μιας και θεωρήθηκε υπεύθυνος αλλά δεν τελείωσαν τα βάσανα της ημέρας εκεί αφού είχε και ένα κλαταρισμένο ελαστικό σε επαφή με τον Luizzi και τερματίζοντας τελικά …15ος.
Νικητής του αγώνα ο Hamilton ενώ ο Vettel διατήρησε την 3η θέση στην βαθμολογία.

Εξι αγώνες πριν το τέλος στην Μονζα αρχίζουμε να μιλάμε για τον πρωταθλητή. Τίτλος με 5 μνηστήρες με τον Webber και τον Hamilton πιο κοντά σε αυτόν. Ο αγώνας όμως είχε άλλη άποψη. Ο Alonso είναι ο δεύτερος οδηγός μετά τον Hamilton που καταφέρνει να πάριε την pole από τις Red Bull σε μια πίστα που δεν της ταιριάζει καθόλου. Ο Vettel εκκινεί από την χειρότερη για φέτος θέση, την 6η. Παρά ένα πρόβλημα στην αρχή και μια θέση χαμένη, ο Vettel με μια στρατηγική που μας .. ξάφνιασε, έκανε όλο τον αγώνα με ένα σετ ελαστικών και μόλις στον προτελευταίο γύρο άλλαξε τα ελαστικά του, κατάφερε να τερματίσει 4ος. Η εγκατάλειψη του Hamilton, το κακό αποτέλεσμα του Webber και η νίκη του Alonso .. ανακάτεψαν ξανά την τράπουλα.. Πέντε αγώνες πριν το τέλος και φτάνουν σχεδόν όλοι στα ίσα με τον πρώτο Webber να απέχει από τον 5ο Vettel,.. μόλις τους βαθμούς μιάς σχεδόν νίκης. Ο Webber λέει ή τώρα ή ποτέ η ομάδα πρέπει να ορίσει αυτόν πρώτο οδηγό αλλιώς κινδυνεύει να χάσει τα πρωταθλήματα, βλέποντας τους αντιπάλους να πλησιάζουν επικίνδυνα. Τον υποστηρίζουν και άλλοι, όπως παλαίμαχοι οδηγοί και αφεντικά άλλων ομάδων. Αλλά η red Bull είναι αποφασισμένη.. ισότητα μέχρι τέλους.

Η Σιγκαπούρη είναι επίσης μια πίστα που δεν βολεύει τις Red Bull. Ο Alonso με ανεβασμένη την ψυχολογία από τον προηγούμενο αγώνα κατακτά την pole και οδηγάει μπροστά μέχρι την καρό σημαία. Ο Vettel εκκινώντας από την 2η θέση δείχνει σημάδια… ωριμότητας, και ενώ έχει σε κάποιες στιγμές την ταχύτητα να επιτεθεί, δεν το κάνει συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς τερματίζοντας τελικά 2ος. «Μην ανησυχείτε θα τους κερδίσουμε» λέει στο τέλος του αγώνα από τον ασύρματο στους μηχανικούς του .. σαν κάτι να ξέρει για την συνέχεια. Είναι αποφασισμένος και το δείχνει. Πέρασε τον Button ανεβαίνοντας στην 4η θέση της βαθμολογίας και έχει άλλους 4 αγώνας να περάσει 3 οδηγούς.

GP Σουζούκα. Ο Vettel γνωρίζει πλέον ότι μεγάλος του αντίπαλος είναι ο ..ομόσταυλός του και ξεκαθαρίζει ότι δεν θα χαριστεί σε κανένα. Απέχει μόνο 21 βαθμούς και η ομάδα ξεκαθάρισε επίσημα ότι δεν θα ανακατευτεί στην μεταξή τους μάχη. Όλα παίζονται στα ίσα. Έτσι λοιπόν ξεκινάει τον αγώνα από την γνώριμη θέση του, την πρώτη, και δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης από κανένα σε όλη την διάρκειά του φτάνοντας άνετα στην νίκη. Αφήνει πίσω ακόμα ένα οδηγό , τον Hamilton που απέχει πλέον αρκετά από τον τίτλο, και ισοβαθμεί με τον Alonso στην 2η θέση της βαθμολογίας μόλις 14 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Webber.

H Formula1 ταξιδεύει για πρώτη φορά στην πίστα της Κορέας, όμως η .. πίστα δεν την υποδέχεται τόσο καλά. Έγινε αυτό που λένε.. «της Κορέας».. Στην pole ο Vettel δεν άφησε περιθώρια σε άλλους ως συνήθως. Στον αγώνα όμως παίχτηκε ένα τρελό σενάριο, το οποίο ούτε ο πιο μεγάλος σκηνοθέτης δεν θα μπορούσε να σκεφτεί.
45 λεπτά σταματημένα τα μονοθέσια λόγο βροχής και τους μισούς περίπου γύρους, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας για αναγνώριση της… κατάστασης. Ο αγώνας ξεκινάει με τον Vettel να κάνει τον ένα ταχύτερο γύρο πίσω από τον άλλο διατηρώντας με άνεση την πρώτη θέση. Ένα οδηγικό λάθος βγάζει εκτός του Webber. Σε εκείνο το σημείο ο Vettel θα μπορούσε να τεθεί επικεφαλείς της βαθμολογίας 2 αγώνες πριν το τέλος… ΑΝ δεν έσπαγε στην πλάτη του ο κινητήρας της Renault. Όλεθρος για την Red Bull, βλέποντας και τα 2 μονοθέσια να εγκαταλείπουν και να κάνουν ένα ανέλπιστο δώρο σε Alonso & Hamilton. Σε αυτό το σημείο τα πράγματα περιπλέκονται αρκετά. Ο Alonso, εκεί που μέχρι πρίν λίγους αγώνες δεν τον υπολόγιζαν και πολύ για διεκδικητή. τώρα παίρνει κεφάλι στην βαθμολογία με μεγάλο αβαντάζ από τους υπόλοιπους. Με 2 αγώνες να απομένουν θέλει μόνο τρίτες θέσεις για να στεφτεί πρωταθλητής. Αντίθετα ο Vettel πέφτει στα .. τάρταρα, στην 4η θέση με διαφορά περισσότερο από τους βαθμούς μιας νίκης. Στα παιχνίδι ξαναμπαίνει και ο Hamilton αλλά και οι δυό τους απέχουν αρκετά από τους πρωτοπόρους Webber και Alonso. Ο Vettel απογοητεύεται και όλοι σχεδόν λένε ότι έχασε τον τίτλο και ότι τώρα θα βοηθήσει τον Webber. Μετά από λίγες μέρες όμως ο πιτσιρικάς κάνει δηλώσεις πως… οι μεγάλοι οδηγοί είναι αυτοί που κάνανε… μεγάλα πράγματα. Θα παλέψει να κερδίσει όσο περισσότερους αγώνες μπορεί και στην τελευταία στροφή αν χρειαστεί θα αφήσει τον Webber .

Η επόμενη και προτελευταία στάση είναι η Βραζιλία. Εκεί είχαμε μια ευχάριστη έκπληξη όπου ο ρουκι Nico Hulgenberg κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις καιρικές συνθήκες και να κερδίσει την πρώτη του pole αφήνοντας δεύτερο τον Vettel 3o Webber 4o Hamilton και 5o Alonso.Στην εκκίνηση πέρασε ο Vettel και έφτασε άνετα στην νίκη χωρίς όμως να κερδίζει.. αρκετά αφού οι πρωτοπόροι ακολουθούσαν πίσω του. Έτσι ο Vettel μένει 3ος στην βαθμολογία 16 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Alonso και 7 από τον Webber. Τα σενάρια γα τον τελευταίο αγώνα, που θα τον έβγαζαν πρωταθλητή.. ελάχιστα, ενώ αντίθετα ο Alonso είχε μεγάλο αβαντάζ αφού με νικητή ακόμα και τον Vettel ήθελε απλά μια 5η θέση, και έχοντας στα χέρια του μια , δυνατή πλέον Ferrari και την εμπειρία 2 τίτλων, αυτό φάνταζε παιχνιδάκι.

Η αυλαία θα έπεφτε στην πιο εντυπωσιακή πίστα της σεζόν ..Στο Abu Dhabi..
O Vettel το Σάββατο έκανε αυτό που ήξερε καλύτερα να κάνει. Πήρε την Pole Position με τον Alonso 3ο και τον Webber ..5o!. O Alonso έπρεπε απλά να κρατήσει την θέση του ή ακόμα και να έχανε 2 .. πάλι θα έπαιρνε το πρωτάθλημα. Ο Vettel δηλώνει πως δεν έχει νόημα να βοηθήσει τον Webber αφού , ούτε ο ίδιο βοηθάει τον εαυτό του. Θα προσπαθούσε απλά να κερδίσει τον αγώνα και αυτό έκανε. Δεν απειλήθηκε από κανένα έκανε πάρα πολλούς ταχύτερους γύρους και τερμάτισε νικητής στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Πίσω όμως παίχτηκαν πραγματικά δράματα , ανάλογα της δραματικής χρονιάς που περάσαμε. Ο Webber αντιμετόπισε πρόβλημα με τα ελλαστικά του νωρίς και μπήκε στα πιτ. Η Ferrari νομίζοντας ότι είναι παιχνίδι στρατιγηκής βάζει και αυτή τον Alonso μέσα. Για κακή τους όμως τύχη βγαίνει 7ος πίσω από τον Petrov ο οποίος είχε περάσει από τα πιτ στον 2ο γύρο, όταν ήταν το SC μέσα, και πιο μπροστά ήταν ο Rosberg ο οποίος όμως θα έμπαινε στα πιτ.
Ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε απλά να περάσει τον.. Petrov σε 32 γύρους και θα έπαιρνε τον 3ο του τίτλο. Αυτό όμως.. ΔΕΝ έγινε ποτέ… Τελικά ο Alonso δεν μπόρεσε να περάσει τον Ρώσο δείχνοντας και στο τέλος αντιαθλητική στάση, κάνοντας χειρονομίες στον νεαρό οδηγό της Renault που δήλωσε.. «Αν έκανε κίνηση να με περάσει, δεν θα ήθελα να εμπλακώ στην διεκδίκηση του τίτλου.. θα τον άφηνα, αλλά αυτός ποτέ δεν την έκανε την κίνηση..»…

Έτσι λοιπόν μόνο θα μπορούσε να τελειώσει η συναρπαστικότερη χρονιά που είδαμε στην F1. Ο Vettel μετά την καρό σημαία πανηγύριζε… μόνο για την νίκη αφού σε όλη την διάρκεια του αγώνα η ομάδα του δεν του είπε τίποτα για να μην.. χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του, και μόνο όταν τερμάτισε και ο Alonso , μόνο τότε του είπαν… «Είσαι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010»…
Ναι , με ελάχιστες ελπίδες, αλλά με περίσσιο ταλέντο και μαχητικότητα, σε ηλικία 23 ετών και τεσσάρων μηνών ο Sebastian Vettel έγινε ο νεαρότερος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1!. …Φανταστείτε να μεγαλώσει….

*είναι τα ονόματα που συνηθίζει να δίνει στα μονοθέσια του.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ & ΡΕΚΟΡ

Ομάδα : Red Bull

Εθνικότητα : Γερμανός

Ημερομηνία γέννησης : 03/07/1987

Τόπος γέννησης : Χεπενχάιμ

Συμμετοχές σε γκραν πρι : 62

Παγκόσμια πρωταθλήματα : 1 (2010)

Υψηλότερη θέση τερματισμού : 1η (10 φορές)

Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 1η (15 φορές)

Φορές στο βάθρο : 19

Βαθμοί : 381

Καριέρα : BMW-Ζάουμπερ (2007), Toro Rosso (2007-2008), Red

Bull (2009-2010)


- GP Τουρκίας 2006: Γίνεται ο νεότερος οδηγός που παίρνει μέρος σε ελεύθερες δοκιμές GP (19 ετών και 53 ημερών).

- GP ΗΠΑ 2007: Γίνεται ο νεότερος οδηγός που βαθμολογείται σε αγώνα F1 (19 ετών και 349 ημερών).

- GP Ιαπωνίας 2007: Γίνεται ο νεότερος οδηγός που βρίσκεται στην πρωτοπορία ενός αγώνα F1 (20 ετών, 89 ημερών).

- GP Ιταλίας 2008: Γίνεται ο νεότερος οδηγός που κατακτά την pole position (21 ετών, 72 ημερών).

- GP Ιταλίας 2008: Γίνεται ο νεότερος οδηγός που κερδίζει αγώνα F1 (21 ετών, 73 ημερών).

- GP Αμπου Ντάμπι 2010: Γίνεται ο νεότερος οδηγός που στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής (23 ετών, 134 ημερών).





Γράφει ο Κώστας Κ.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa