10 Οκτ 2010

GP JAPAN : Suzuka Race..Vettel samurai


GP Suzuka… και ένα εντελώς προβλέψιμο αποτέλεσμα.
Ο Vettel μετά το Σπά μάλλον είδε σε βίντεο όλους τους αγώνες του, εντόπισε τα λάθη του και είπε στο τέλος του προηγούμενου Γκραν πρι στους μηχανικούς του από τον ασύρματο.... «Μη στεναχωριέστε.. θα τους νικήσουμε»
Από την 5η θέση, είχε 5 αγώνες για να κερδίσει 4 διεκδικητές.. δηλ. περίπου 1 σε κάθε αγώνα… Στην Σιγκαπούρη ξεκίνησε με τον Button. Στη Ιαπωνία σειρά είχε ο Hamilton ενώ ταυτόχρονα έπιασε και τον Alonso…και το σχέδιο συνεχίζεται…


Έτσι λοιπόν στην Ιαπωνία ο Vettel , πιο ώριμος και πιο συγκεντρωμένος , πανηγύρισε την 3η του νίκη για φέτος σε ένα αγώνα χωρίς ιδιαιτέρες συγκινήσεις , μιας και από την Παρασκευή έδειξε τις προθέσεις του…



"Είμαι ικανοποιημένος αλλά και περήφανος για αυτή τη νίκη. Ο Μαρκ ακολουθούσε και προσπάθησε να με πιέσει αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, απλά διαχειριζόμουν την κατάσταση. Δεν ήμουν σίγουρος πότε θα φθαρούν υπερβολικά τα ελαστικά μου αλλά νομίζω ότι κάναμε αλλαγή τη σωστή στιγμή. Μετά βρεθήκαμε πίσω από τον Τζένσον αλλά δεν πίεζα, απλά ήλεγχα την απόσταση αφού γνώριζα ότι θα έπρεπε να κάνει pit stop. Δεν ήταν εύκολη νίκη."

Η Red Bull έκανε το 1-2 με την δεύτερη θέση του Webber που σε καμία περίπτωση δε απείλησε τον ομόσταυλό του, αλλά δεν απειλήθηκε και από κανένα ο ίδιος.
Στην 3η θέση τερμάτισε ο Alonso που ενώ είχε κακή εκκίνηση κατάφερε να ξαναβρεθεί στο βάθρο μετά την εγκατάλειψη του Kubica πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγου την επεισοδιακή εκκίνηση, εκεί όπου με το καλημέρα τα μονοθέσια των Massa, Petrov, Luizzi και Di Grassi βγήκαν εκτός πίστας.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari στον πρώτο γύρο προσπάθησε να μπει από την εσωτερική στην πρώτη στροφή, ωστόσο έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και βγήκε εκτός πίστας, παρασύροντας μαζί του και τον Luizzi. Οι αγωνοδίκες έχουν ανακοινώσει πως θα ελέγξουν το παραπάνω συμβάν.
 

 Η αλλαγή στο κιβώτιο ταχυτήτων πριν τις κατατακτήριες δοκιμές ανάγκασε τον Hamilton να εκκινήσει από την όγδοη θέση, καθώς δέχτηκε ποινή πέντε θέσεων. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Βρετανός πιλότος της McLaren κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την 4η θέση, αλλά αντιμετώπισε πάλι πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του, χάνοντας μια θέση από τον ομόσταβλό του,Janson Button .
«Δεν ήταν ένα καλό τριήμερο για μένα. Έκανα ένα λάθος την Παρασκευή, μετά αλλάξαμε το κιβώτιο και πήρα ποινή στο grid και στον αγώνα παρουσιάστηκε και άλλο πρόβλημα με το κιβώτιο. Μαζεύτηκαν πολλές ατυχίες μαζί, όμως τόσο η ομάδα όσο και εγώ θα αντιδράσουμε.» δήλωσε ο Βρετανός.

Καλό αγώνα είχε και ο Michael Schumacher που από την 10η θέση κατάφερε να βρεθεί πίσω από τον ομόσταυλό του Nico Rosberg και μετά από την εγκατάλειψη του να τερματίσει στην 6η θέση
«Η ευκαιρία να ανέβω μερικές θέσεις ήταν ό,τι ακριβώς περίμενα και η 6η θέση ήταν το καλύτερο που γινόταν. Ήταν ένας καλός αγώνας και ο κόσμος πρέπει να τον ευχαριστήθηκε. Είχε πλάκα να παλεύω με τον Nico αλλά είναι κρίμα αυτό που του συνέβη.» δήλωσε ο Γερμανός.

Εφτά θέσεις κέρδισε ο Kamui Kobayasi, κλέβοντας την παράσταση στην πίστα της Σουζούκα. Ο Ιάπωνας πιλότος της BMW Sauber εκκίνησε από την 14η θέση, ωστόσο κάνοντας έναν εκπληκτικό αγώνα και εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις είδε την καρό σημαία από την έβδομη θέση.


  



Αγώνας


Στη χαοτική εκκίνηση υπήρξαν τέσσερις απώλειες, με τον Vitaly Petrov να κλείνει το δρόμο του Nico Hulkenberg στην ευθεία, προκαλώντας ένα σφοδρό ατύχημα, στο οποίο η Renault χτύπησε με ορμή τις μπαριέρες. Στην πρώτη στροφή, ο Felipe Massa δεν υπολόγισε σωστά το φρενάρισμά του, ωθήθηκε στο γρασίδι της εσωτερικής και καθώς διέσχιζε την πίστα περισυνέλλεξε τον Vitantonio Liuzzi για να τερματιστεί εκεί ο αγώνας αμφότερων έπειτα από μια ισχυρή σύγκρουση... Ιδιαίτερα άτυχος ήταν ο Robert Kubica, ο οποίος έπειτα από μια πολύ καλή εκκίνηση βρισκόταν στη δεύτερη θέση, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας όταν το πίσω δεξί ελαστικό του αποσυνδέθηκε από το μονοθέσιό του στον 3ο γύρο... Εξίσου άτυχος ήταν και ο Lucas di Grassi, ο οποίος είχε ατύχημα πριν καν εκκινήσει, αφού στο δρόμο του για να παραταχθεί στο grid είχε ένα σφοδρό ατύχημα στην έξοδο της 130R και κατέστρεψε τη Virgin του.


Στην εκκίνηση, ο Vettel διατήρησε με ευκολία την πρωτοπορία, εμπρός από τον Kubica που προσπέρασε τον Webber. O Alonso έκανε πραγματοποίησε κακό ξεκίνημα (είχε δηλώσει πριν από τον αγώνα ότι στις δοκιμαστικές εκκινήσεις που έκανε στους γύρους προς το grid αντιμετώπισε δυσκολίες στη διαδικασία, οι οποίες παρουσιάστηκαν και στον αγώνα), αλλά κατάφερε να ανακτήσει τη θέση που είχε χάσει από τον Button στην πρώτη στροφή. Πίσω από τον Βρετανό κατάφερε να βρεθεί ο team mate του, Lewis Hamilton έπειτα από μια καταπληκτική εκκίνηση από την 8η θέση. Ο Rosberg, έχοντας πέσει στην 11η θέση στην εκκίνηση (από την 6η που κατείχε στο grid) λόγω ενός προβλήματος με το συμπλέκτη του, επέλεξε να βουτήξει στα pits στο τέλος του πρώτου γύρου για να βάλει τα σκληρά ελαστικά.


Κατά τη διάρκεια της παρέμβασης του αυτοκινήτου ασφαλείας έπειτα από τα ατυχήματα της εκκίνησης εγκατέλειψε ο Kubica, αφήνοντας τους πέντε διεκδικητές του τίτλου στις πέντε πρώτες θέσεις. O Webber δήλωσε πως ήταν πολύ τυχερός που δεν υπέστη το δικό του μονοθέσιο ζημιές, διότι έβλεπε τον πίσω δεξί τροχό της Renault του Πολωνού να κουνιέται σε ολόκληρο τον προηγούμενο γύρο και πέταξαν και μερικά κομμάτια της R30 προς τη Red Bull. O Webber ζήτησε άδεια από τον αλυτάρχη Charlie Whiting να προσπεράσει υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, λόγω της κατάστασης, ωστόσο ο Kubica έκανε στην άκρη εντέλει, όταν ο τροχός του αποσυνδέθηκε. Στην επανεκκίνηση του αγώνα, ο Schumacher προσπέρασε αποφασιστικά τον Barrichello στο chicane.


Οι Red Bull άρχισαν να απομακρύνονται από τον Alonso με τον Vettel να χτίζει μια μικρή διαφορά ασφαλείας από τον team mate του, ενώ ο Button κρατούσε καλό ρυθμό με τα σκληρά ελαστικά, διατηρούμενος σε επαφή με τους πρωτοπόρους του. Ωστόσο, περιόριζε το ρυθμό του Hamilton που τον ακολουθούσε όντας ταχύτερος με τη μαλακή γόμα της Bridgestone, χωρίς να έχει όμως τη δυνατότητα να προσπεράσει.


Πιο πίσω, ο Kamui Kobayashi ξεκινούσε την επίθεσή του, πραγματοποιώντας ένα καμικάζι προσπέρασμα για την 11η θέση επί του Alguersuari στη φουρκέτα στο 13ο γύρο, με τα δυο μονοθέσια να έρχονται σε επαφή. Τέσσερα περάσματα αργότερα, επανέλαβε επιτυχώς, με καλύτερη εκτέλεση, την ίδια κίνηση επί του Adrian Sutil με τη Force India. Στο τέλος αυτού (17ου) του περάσματος, ο Sutil ξεκίνησε το χορό των pit stop και επειδή στον πρώτο του γύρο με τη σκληρή γόμα έκανε τον ταχύτερο χρόνο μέχρι εκείνη τη στιγμή στο μεσαίο τμήμα της πίστας, σχεδόν όλοι οι προπορευόμενοί του μιμήθηκαν το παράδειγμά του διαδοχικά, ανεβαίνοντας στην κατάταξη, εκτός από τους Button και Kobayashi.


Ο Hamilton, έπειτα από το pit stop του, επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Kobayashi, χάνοντας αρκετό χρόνο στους δυο γύρους που προσπαθούσε μανιωδώς να τον προσπεράσει, μέχρι να τα καταφέρει τελικά στην πρώτη στροφή του 25ου. Παράλληλα, ο Schumacher επανήλθε στην πίστα έπειτα από το δικό του pit stop πίσω από τον team mate του, Nico Rosberg και παρά το γεγονός ότι τα καινούργια ελαστικά έδιναν σαφές πλεονέκτημα στον 7 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, δεν κατάφερε να προσπεράσει το συμπατριώτη του, που τη μοναδική φορά που βρέθηκε πλάι-πλάι με την άλλη Mercedes στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κάλυψε την εσωτερική και απέκρουσε την επίθεση. Η ομάδα δεν έδωσε εντολές, ωστόσο είπε στο Schumacher ότι αν επιχειρούσε ένα καλό προσπέρασμα, ο Rosberg θα συναινούσε. Ωστόσο αυτό δε συνέβη ποτέ...


Ο Jenson Button ήταν επικεφαλής του αγώνα (και ο Kobayashi ακριβώς πίσω από τους διεκδικητές του τίτλου), ωστόσο, ακόμα και ο Hamilton είχε μειώσει τη διαφορά που τους χώριζε σε λιγότερο χρόνο από όσο θα κόστιζε το pit stop του περυσινού Πρωταθλητή. Συνεπώς, ο Button βρισκόταν ουσιαστικά ήδη πίσω από τον Hamilton και παρ’ όλα αυτά παρέμεινε στην πίστα με τα φθαρμένα ελαστικά του για πολλούς γύρους. Συνεπώς, οι Red Bull πλησίασαν τη ΜcLaren με το Νο. 1, αλλά όχι πάρα πολύ, διατηρώντας έναν ελεγχόμενο ρυθμό έτσι ώστε να μην επιτρέψουν στον Alonso να τις πλησιάσει επικίνδυνα. Σε αυτό το σημείο του αγώνα, οι Red Bull έλεγχαν τις αποστάσεις τους, χωρίς να πιέζουν, ενώ την ίδια στιγμή, ο Alonso, γνωρίζοντας ότι με τον πιο αργό Button επικεφαλής, αυτή ήταν η μοναδική ευκαιρία του να στριμώξει τα μπλε μονοθέσια, πίεζε στο όριο για να πλησιάσει, χωρίς όμως να τα καταφέρει ποτέ, κάτι που λέει πολλά για τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των RB6 και της Ferrari F10 του Ισπανού στη Suzuka...


Παραμένοντας στην πίστα με φθαρμένα ελαστικά και επιτρέποντας στους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου να τον πλησιάσουν, ο Button έχασε κάθε ελπίδα να παλέψει για το βάθρο. Η McLaren καθυστέρησε το pit stop του διότι φοβόταν ότι τα μαλακά ελαστικά δε θα άντεχαν πολλούς γύρους στο τελευταίο stint του και θα τον άφηναν ευάλωτο στα τελικά περάσματα. Tην ίδια ανησυχία είχαν και στο pit wall της Sauber, για αυτό και διατήρησαν τον Kobayashi στην πίστα, παρά το ότι ο Ιάπωνας έχανε χρόνο σε σύγκριση με τους άμεσους αντιπάλους του.


Τελικά, στο τέλος του 37ου γύρου, Button και Kobayashi μπήκαν στα pits. O Βρετανός οδηγός της McLaren επέστρεψε στην πίστα βρισκόμενος διψήφιο αριθμό δευτερολέπτων πίσω από τον team mate του, ενώ ο Kobayashi έπεσε -ξανά- στη 12η θέση, και πάλι πίσω από τον Alguersuari, για να ξεκινήσει την αντεπίθεσή του.


Τότε, στον 39ο γύρο, ο Hamilton ανέφερε στον ασύρματο ότι έχασε την 3η σχέση στο -καινούργιο- κιβώτιό του. Ας ξετυλίξουμε το κουβάρι αυτής της ιστορίας. Ο Hamilton, δεδομένης της εγκατάλειψής του στη Σιγκαπούρη, είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει καινούργιο κιβώτιο στο Ιαπωνικό GP. Ωστόσο, η McLaren επέλεξε να μην προβεί στην αντικατάσταση και να διατηρήσει τη μονάδα, έτσι ώστε να μην αναγκαστεί ο 25χρονος Βρετανός να χρησιμοποιήσει ένα κιβώτιο που θα βρίσκεται στο 4ο αγωνιστικό σαββατοκύριακο της ζωής του στο GP του Αμπού Ντάμπι, το οποίο καταπονεί ιδιαίτερα τις 7τάχυτες μεταδόσεις. Εντούτοις, η σύγκρουση του Hamilton με τον Webber στη Σιγκαπούρη, είχε προκαλέσει ζημιές στο κιβώτιο, τις οποίες ίσως είχαν υποτιμήσει αρχικά οι μηχανικοί της McLaren. Νόμιζαν ότι είχαν λύσει τα προβλήματα, αλλά το Σάββατο, στην αναμονή για τις κατατακτήριες δοκιμές που αναβλήθηκαν, διαπιστώθηκε απώλεια πίεσης λαδιού στο κιβώτιο. Συνεπώς, αναγκάστηκαν να αντικαταστήσουν το κιβώτιο, ενεργοποιώντας την ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης για τον Hamilton. Ωστόσο, αυτή η καινούργια μονάδα, σε λιγότερα από 300 χιλιόμετρα ζωής, παρουσίασε πρόβλημα, καθώς ο Hamilton δε μπορούσε να επιλέξει την 3η σχέση. Σύμφωνα με τις πρώτες αναλύσεις το πρόβλημα οφείλεται σε ένα από τα δαχτυλίδια των γραναζιών και η ομάδα ευελπιστεί ότι θα έχει τη δυνατότητα να διορθώσει τη βλάβη χωρίς να ενεργοποιήσει δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, στο GP Κορέας την ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης.


Το πρόβλημα του κιβωτίου της MP4-25 κόστιζε στον Hamilton 2 δλ. στο γύρο στον 44ο αναγκάστηκε να παραχωρήσει στον team mate του την 4η θέση, καθώς είχε επικεντρωθεί πλέον στην υπεράσπιση της 5ης (η διαφορά με τον Rosberg ήταν τεράστια), περιορίζοντας τις αλλαγές ταχυτήτων (δεν κατέβαζε κάτω από 4η) και ελέγχοντας το ρυθμό του. Ο Hamilton ήταν ευτυχής έφτασε απλά έως τον τερματισμό, καθώς δεν πίστευε ότι θα τα καταφέρει, αφού άκουγε περίεργους θορύβους από το κιβώτιό του...


Στο μεταξύ, ο Vettel, έχοντας ανακτήσει την πρωτοπορία, απομακρύνθηκε και πάλι από τον Webber, ενώ αμφότεροι ξεμάκραιναν από τον Alonso. O Button προσπάθησε να πιέσει για να καλύψει τη διαφορά από τον Ισπανό, αλλά μάταια.


Στον 44ο γύρο, ο Kobayashi πραγματοποίησε το καλύτερη σημερινό προσπέρασμά του, πάλι επί του Alguersuari, στη φουρκέτα, αλλά αυτή τη φορά από την εξωτερική! Στην έξοδο από τη στροφή, κατά την επιτάχυνση, ο Alguersuari ανταπέδωσε το «τζαρτζάρισμα» του πρώτου προσπεράσματος, καταστρέφοντας το pod wing της Sauber. Η επαφή ανάγκασε τον Αlguersuari να κατευθυνθεί για δεύτερη φορά στα pits της Toro Rosso, για αλλαγή ρύχους.


Ο Kobayashi ξεκίνησε την καταδίωξη του Sutil, αλλά τον πρόλαβε ο 8κύλινδρος Mercedes στην πλάτη του Γερμανού, που παρέδωσε το πνεύμα μέσα σε ένα σύννεφο καπνού στο τέλος του 44ου γύρου, χαρίζοντας ακόμα μια θέση στον 24χρονο οδηγό της Sauber, που αν είχε ξεκινήσει ως ο μοναδικός σοβαρός εκπρόσωπος της Ιαπωνίας στο GP της πατρίδας του, μέχρι τώρα είχε γίνει εθνικός ήρωας! Αλλά ο Kobayashi δεν είχε τελειώσει εκεί. Προσπέρασε και τον Barrichello στον 48ο γύρο, την ίδια στιγμή που η εγκατάλειψη του Rosberg του χάριζε ακόμα μια θέση. Στο επόμενο πέρασμα ήταν η σειρά του καινούργιου team mate του, Nick Heidfeld, να... κάνει πέρα, παραχωρώντας την 7η θέση, προσέχοντας παράλληλα να μη χάσει και την 8η από τον Barrichello που προσπάθησε να επωφεληθεί της κατάστασης.


Μόλις δυο γύρους πριν την καρό σημαία, ο Vettel, που όποτε μπορεί, προσπαθεί να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο, έκανε ακριβώς αυτό, δυο περάσματα πριν την καρό σημαία. Ωστόσο, ο Webber του αρνήθηκε το hat trick, κλέβοντας το έπαθλο του ταχύτερου γύρου στο τελικό πέρασμα του αγώνα! Αυτή ήταν και η μοναδική μονομαχία που δόθηκε μεταξύ τους στον αγώνα, αφού, έπειτα από την ήττα του Webber στις κατατακτήριες δοκιμές, όπως δήλωσε και ο ίδιος ο Αυστραλός, θα ήταν δύσκολο να πανηγυρίσει τη νίκη. Άλλωστε, όπως είχαμε αναφέρει και στην προεπισκόπηση του Ιαπωνικού GP, το αποτέλεσμα αυτό συμφέρει τον Webber, διότι κατάφερε να αυξήσει περαιτέρω τη διαφορά του στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών (κατά τρεις βαθμούς, επί του Alonso, για να την φτάσει στους 14).


Στο βάθρο, για να παραλάβει το τρόπαιο του Κατασκευαστή ανέβηκε ο Adrian Newey, επικεφαλής τεχνικό στέλεχος της Red Bull, ο οποίος είχε 12 χρόνια να κάνει το μακρινό ταξίδι μέχρι την Ιαπωνία, από τότε που αποφασίζονταν τίτλοι για τη McLaren στη Suzuka! Aυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Vettel έχει κερδίσει έναν αγώνα δυο φορές και με αυτή τη νίκη ισοβαθμεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας με τον Alonso, 14 βαθμούς πίσω από τον team mate του. Παράλληλα, οι οδηγοί της McLaren βρίσκονται 28 και 31 βαθμούς πίσω από τον Webber και ευελπιστούν στις ευθείες της Κορέας για να ανακάμψουν, καθώς ο Hamilton ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος έπειτα από τον αγώνα. Την ίδια στιγμή, η Red Bull «πήρε ανάσα» 45 βαθμών από τη McLaren στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.


Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να τιμωρήσουν με ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Κορέας τον Vitaly Petrov, επειδή έκριναν ότι ήταν υπαίτιος της σύγκρουσης με το Nico Hulkenberg στην εκκίνηση. O Ρώσος δήλωσε ότι έκανε την απότομη κίνηση προς τα αριστερά, όπου βρισκόταν η Williams, στην προσπάθειά του να αποφύγει τον Heidfeld. 
Επόμενος αγώνας στην Νέα πίστα της Κορέας ( αν τελικά τελειώσει) το 3ήμερο 24-26 Οκτωβρίου.




ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΓΏΝΑ
Suzuka, Japan;
53 laps; 307.573km; 
ΚΑΙΡΟΣ: ΗΛΙΟΣ:
Classified/ΚΑΤΑΤΑΞΗ:

Pos  Driver        Team                       Time
 1.  Vettel        Red Bull-Renault           1h30:27.323
 2.  Webber        Red Bull-Renault           +     0.905
 3.  Alonso        Ferrari                    +     2.721
 4.  Button        McLaren-Mercedes           +    13.522
 5.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    39.595
 6.  Schumacher    Mercedes                   +    59.933
 7.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:04:038
 8.  Heidfeld      Sauber-Ferrari             +  1:09.648
 9.  Barrichello   Williams-Cosworth          +  1:10.846
10.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +  1:12.806
11.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 lap
12.  Kovalainen    Lotus-Cosworth             +     1 lap
13.  Trulli        Lotus-Cosworth             +    2 laps
14.  Glock         Virgin-Cosworth            +    2 laps
15.  Senna         HRT-Cosworth               +    2 laps
16.  Yamamoto                                 +    3 laps
17.  Rosberg       Mercedes                   +    5 laps

Fastest lap: Webber, 1:33.474

Not classified/ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ :

Driver        Team                         On lap
Sutil         Force India-Mercedes         45
Kubica        Renault                      4
Hulkenberg    Williams-Cosworth            1
Massa         Ferrari                      1
Petrov        Renault                      1
Liuzzi        Force India-Mercedes         1
Di Grassi     Virgin-Cosworth              1


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, round 16:                

Drivers:                    Constructors:             
 1.  Webber       220        1.  Red Bull-Renault          426
 2.  Alonso       206        2.  McLaren-Mercedes          381
 3.  Vettel       206        3.  Ferrari                   334
 4.  Hamilton     192        4.  Mercedes                  176
 5.  Button       189        5.  Renault                   133
 6.  Massa        128        6.  Force India-Mercedes       60
 7.  Rosberg      122        7.  Williams-Cosworth          58
 8.  Kubica       114        8.  Sauber-Ferrari             37
 9.  Schumacher    54        9.  Toro Rosso-Ferrari         11
10.  Sutil         47       
11.  Barrichello   41       
12.  Kobayashi     27       
13.  Petrov        19       
14.  Hulkenberg    17       
15.  Liuzzi        13       
16.  Buemi          8       
17.  De la Rosa     6       
18.  Heidfeld       4       
19.  Alguersuari    3       

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa