| ||||||||||||||||||||||||||||
|
2010
Η χρονιά ξεκίνησε με νίκη , αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη μέχρι το πρώτο μισό της σεζόν. Από τα μισά και μετά αρχίζει η ανάκαμψη και στους 2 τελευταίους αγώνες ο Alonso βρίσκεται στη κορυφή της βαθμολογίας. Χάνει όμως το πρωτάθλημα από οδηγικά λάθη. Γενικά ήταν μια καλή χρονιά , χωρίς όμως θετικά αποτελέσματα. Τερματίζει στην 3η θέση κατασκευαστών ενώ ο Alonso αρκείτε στην 2η θέση.
2009
Μένει εξ αρχής μακριά από τη διεκδίκηση των εμπρός θέσεων, καθώς οι αντίπαλες ομάδες παρουσιάζουν πιο δυνατά μονοθέσια. Τελικά αποφασίζει να στρέψει από νωρίς την προσοχή της στο μονοθέσιο της επόμενης σεζόν και ολοκληρώνει το 2009 με μόλις μία νίκη από τον Ράικονεν, ο οποίος θυσιάζεται για την έλευση του Φερνάντο Αλόνσο το 2010.
2008
Με οκτώ νίκες κατακτάει τον δεύτερο σερί και συνολικά 16ο τίτλο της στους κατασκευαστές, αφήνοντας την McLaren 21 βαθμούς πίσω. Αλλά χάνει τα σκήπτρα στο πρωτάθλημα οδηγών, καθώς ο Φελίπε Μάσα τερματίζει ένα βαθμό πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, παρά το γεγονός ότι είχε περισσότερες νίκες από τον βρετανό.
2007
Επιστρέφει στις επιτυχίες, κατακτώντας το νταμπλ μετά από σκληρή μάχη με την McLaren στις πίστες, αλλά και τα δικαστήρια. Ο Κίμι Ράικονεν στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του με δραματικό τρόπο, καθώς βρισκόταν 17 βαθμούς πίσω από την κορυφή μόλις 2 αγώνες πριν το τέλος. Ο τίτλος στους κατασκευαστές πηγαίνει στο Μαρανέλο μετά τον μηδενισμό της McLaren, η οποία κρίθηκε ένοχη για παράνομη κατοχή απόρρητων δεδομένων της Scuderia.
2006
Με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο μισό της χρονιάς, ξεπερνά την Renault τρεις αγώνες πριν το τέλος, μέχρι που υποφέρει από (σπάνια για τα δεδομένα της) μηχανικά προβλήματα και χάνει τον τίτλο για 5 βαθμούς. Στο αντίο του στην F1, ο Μίκαελ Σουμάχερ παίρνει 7 νίκες, αλλά το πρωτάθλημα καταλήγει στον Φερνάντο Αλόνσο.
2005
Η αλλαγή κανονισμού για τα ελαστικά (με τη χρησιμοποίηση ενός μόνο σετ σε δοκιμαστικά και αγώνα) βάζει τέλος στο σερί τίτλων της. Με μόλις μία νίκη στον αγώνα-φιάσκο της Ιντιανάπολις, βλέπει την πλάτη των Renault και ΜcLaren, βγαίνοντας 3η.
2004
Χάνει μόλις 3 από τους 18 αγώνες του πρωταθλήματος! Αλλο ένα νταμπλ είναι γεγονός. Αλλο ένα πρωτάθλημα, το 7ο, για τον Μίκαελ Σουμάχερ...
2003
Η πιο δύσκολη σεζόν για την Scuderia και τον Μίκαελ Σουμάχερ. Τελικά και οι δυο πανηγυρίζουν ακόμα ένα νταμπλ. Είναι το 5ο σερί πρωτάθλημα κατασκευαστών για την Scuderia και το 6ο πρωτάθλημα οδηγών του Σούμι.
2000
Η αρχή της απόλυτης κυριαρχίας της ομάδας σε οδηγούς και κατασκευαστές, με την κατάκτηση συνολικά 10 τίτλων μέχρι και το 2004.
1999
Στέφεται πρωταθλήτρια κατασκευαστών στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Σουζούκα της Ιαπωνίας, όμως ο Εντι Ιρβάιν χάνει το πρωτάθλημα οδηγών από τον Μίκα Χάκινεν. Ο Μίκαελ Σουμάχερ είχε τεθεί από νωρίς εκτός διεκδίκησης του τίτλου, αφού έχασε 6 αγώνες λόγω κατάγματος στο πόδι σε ατύχημα στο Σίλβερστοουν.
1983
H Ferrari στέφεται για 8η φορά στην ιστορία της πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές.
1979
O νοτιοαφρικανός Τζόντι Σέκτερ στέφεται πρωταθλητής με την ομάδα. Ακολούθησαν 21 πέτρινα χρόνια στα οποία η Scuderia δεν έβγαλε παγκόσμιο πρωταθλητή...
1975
O Nίκι Λάουντα κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Το 1976 καταφέρνει να βγει ζωντανός από ένα τρομαχτικό ατύχημα όπου υπέστη σοβαρά εγκαύματα και να επιστρέψει στις πίστες. Την επόμενη χρονιά (1977), ο αυστριακός κατακτά το 2ο πρωτάθλημα με την Scuderia.
1964
Ο Τζον Σέρτις στέφεται πρωταθλητής με την Scuderia. Ο βρετανός είναι ο μοναδικός οδηγός μέχρι σήμερα που έχει κατακτήσει πρωτάθλημα στα GP μοτοσικλετών και στην F1.
1961
O Φιλ Χιλ οδηγεί την ομάδα στο πρώτο νταμπλ (πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών) της ιστορίας της.
1958
Ο Μάικ Χόθορν γίνεται ο 3ος πιλότος της Scuderia που κατακτά το πρωτάθλημα.
1956
Ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο στέφεται για 4η φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής.
1952
Ο Αλμπέρτο Ασκάρι κατακτά το πρώτο από τα δυο συνεχόμενα πρωταθλήματα με την Ferrari.
1951
Ο Χοσέ Φροϊλάν Γκονζάλες χαρίζει στην ομάδα την πρώτη της νίκη στην F1, στο βρετανικό GP.