Ο Lewis Hamilton ακολούθησε τον Αυστραλό καθ΄ όλη τη διάρκεια του αγώνα, από κοντά, αλλά όχι αρκετά για να απειλήσει τον επικεφαλής. Ο Βρετανός είχε μια πολύ μικρή επαφή στην πρώτη στροφή που προκάλεσε την αστοχία του πίσω δεξιού ελαστικού του Sebastian Vettel, γεγονός που έστειλε το Γερμανό στις τελευταίες θέσεις από τις πρώτες στιγμές του αγώνα.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Nico Rosberg έπειτα από μια πολύ καλή εμφάνισή του με την ανανεωμένη Mercedes, αφού έπειτα από μια πολύ καλή στρατηγική, κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Jenson Button στο δεύτερο μισό του αγώνα. Ο Βρετανός, που πραγματοποίησε μια πολύ εντυπωσιακή ανάκαμψη (ιδίως στον πρώτο γύρο, όπου κέρδισε 6 θέσεις) και ακολούθησε έξυπνη στρατηγική, ήταν αναγκασμένος να εξοικονομήσει καύσιμα στους τελευταίους γύρους και δε μπορούσε να επιτεθεί στη Mercedes. Κατάφερε όμως να τερματίσει στην 4η θέση, η οποία είναι η καλύτερη που έχει σημειώσει στο Silverstone.
Άλλη μια πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Rubens Barrichello με τη Williams, τερματίζοντας 5ος, ενώ εξίσου εντυπωσιακός και ο Kamui Kobayashi με τη Sauber, που είδε την καρό σημαία ακριβώς πίσω από τον Βραζιλιάνο.
Ο Vettel κατάφερε να ανακτήσει πολλές θέσεις με εντυπωσιακά προσπεράσματα στους τελευταίους γύρους, μια ευκαιρία που του προσέφερε η επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας προς το τέλος του αγώνα, που εκμηδένισε τις διαφορές μεταξύ των οδηγών και τον έφερε σε απόσταση βολής από τους προπορευόμενούς του.
Το πιο δύσκολο προσπέρασμα που πραγματοποίησε ο Vettel ήταν επί του Adrian Sutil, ο οποίος τερμάτισε 7ος, έχοντας προσπεράσει τον Michael Schumacher, με μια πολύ καλή κίνηση. Ο Γερμανός 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε την καρό σημαία στην 9η θέση, με τον Nico Hulkeberg να τον πιέζει μέχρι την τελευταία στιγμή, χωρίς να καταφέρνει να τον προσπεράσει.
Πολύ κακό αγώνα είχαν η Ferrari, αφού ήταν το πρώτο φετινό Grand Prix στο οποίο δε σημείωσαν βαθμούς. Οι δυο οδηγοί της ακούμπησαν μεταξύ τους στην πρώτη στροφή, συμβάν που προκάλεσε την αστοχία του πίσω δεξιού ελαστικού του Felipe Massa και τον έστειλε στις τελευταίες θέσεις. Ο Βραζιλιάνος βρισκόταν κοντά στην πρώτη δεκάδα, όταν αναγκάστηκε να κάνει ένα υποχρεωτικό επιπλέον pit stop στους τελευταίους γύρους.
Ο Fernando Alonso είχε κακή εκκίνηση και ενώ μαχόταν με τον Robert Kubica (ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει εντέλει) τον προσπέρασε από το γρασίδι. Επειδή ο Ισπανός δεν επέστρεψε την κερδισμένη θέση στον Kubica, οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή διέλευσης από το pit lane, η οποία συνέπεσε και με την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας και έτσι ο Ισπανός έχασε πολλές θέσεις. Είχε μια σκληρή μονομαχία με τον Liuzzi στους τελευταίους γύρους, ωστόσο, όταν κατάφερε να προσπεράσει τον Ιταλό τα μονοθέσιά τους ακούμπησαν, προκαλώντας την αστοχία του πίσω αριστερού ελαστικού της Ferrari. Ο Alonso έκανε ένα επιπλέον pit stop μόλις δυο γύρους πριν την καρό σημαία και ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένος με τα συμβάντα του αγώνα, αποφεύγοντας να κάνει δηλώσεις...
Παρά το γεγονός ότι δεν υπήρξε ουσιαστική μάχη για τη νίκη, το Βρετανικό GP τίμησε την παράδοση των φετινών αγώνων, προσφέροντας θέαμα και αγωνία μέχρι την τελευταία στιγμή. Παρείχε μάλιστα και αρκετό παρασκήνιο, σε ότι αφορά τις ισορροπίες εντός της Red Bull, καθώς το περιστατικό με την καινούργια εμπρός αεροτομή, ώθησε τον Webber, πέραν των δηλώσεων στον ασύρματο, να πει μετά το πέρας του αγώνα ότι δε θα επέκτεινε ποτέ το συμβόλαιό του με την ομάδα αν πίστευε ότι θα αντιμετώπιζε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον... Ο Αυστραλός που δεν έκρυψε ποτέ την απογοήτευσή του για το τι συνέβη εχθές, δήλωσε ότι για το υπόλοιπο της σεζόν θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί και ελπίζει ότι αυτό θα είναι αρκετό, ενώ πιστεύει πως ίσως είναι ικανότερος από τους περισσότερους συναδέλφους του να ανακάμπτει έπειτα από κακές στιγμές.
Ο Vettel από την πλευρά του δεν παρασύρθηκε στη συζήτηση όσον αφορά το αν η Red Bull τον ευνοεί ή όχι: «Προφανώς, επικεντρώνομαι στον εαυτό μου, ειδικά έπειτα από ότι συνέβη στο παρελθόν. Ο κόσμος έχει διαφορετικές γνώμες, εγώ έχω τη δική μου γνώμη, έχω τις εμπειρίες μου, μερικές φορές καλές, άλλες κακές και γνωρίζεις τους ανθρώπους λίγο καλύτερα και βλέπεις το πραγματικό τους πρόσωπο. Νομίζω ότι έμαθα το μάθημά μου και επικεντρώνομαι στον εαυτό μου», ήταν τα λόγια του Γερμανού.
Πάντως, ο Webber πιστεύει ότι θα υπάρχει ένταση στις συζητήσεις του με την ομάδα αύριο. Από την πλευρά του, ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner δήλωσε ότι θα υπάρξει συζήτηση όσον αφορά τη διαμάχη με την εμπρός αεροτομή και αν χρειαστεί να ξεκαθαριστεί η κατάσταση με τον Webber, αυτό θα συμβεί. Η αλήθεια είναι πάντως ότι η αντίδραση του Horner στον ασύρματο μετά την καρό σημαία ήταν κάπως χλιαρή. Ο Βρετανός, τόνισε πάντως τις προσπάθειες που έχει κάνει η ομάδα να εξοικονομήσει βάρος στο μονοθέσιο του κατά 14 κιλά βαρύτερου από τον team mate του Webber, έτσι ώστε να υπάρχει ισότητα μεταξύ των δυο οδηγών.
Όπως πάντοτε, πολλά πράγματα κρίθηκαν στις πρώτες στιγμές του αγώνα. Παραδόξως, οι οδηγοί που βρίσκονταν στις μονές θέσεις του grid είχαν προβλήματα σπιναρίσματος στην εκκίνηση. Ο Vettel λειτούργησε το συμπλέκτη του μονοθεσίου του εκτός του ιδεατού πλαισίου και σπινάρισε πολύ. Συνεπώς, έχασε την πρώτη θέση στην Copse, όπου διατηρήθηκε στην εξωτερική του Webber με την άλλη Red Bull, αλλά ο Αυστραλός δεν του άφησε χώρο και ο Γερμανός βρέθηκε εκτός πίστας. Καθώς αμφότερες οι Red Bull επιβράδυναν αρκετά για να χωρέσουν στην Copse, ο Hamilton, που είχε κάνει πολύ καλή εκκίνηση, αιφνιδιάστηκε κάπως, βούτηξε στην εσωτερική του Vettel και ακούμπησε απειροελάχιστα με την εμπρός αεροτομή της McLaren το πίσω δεξί ελαστικό της Red Bull. H επαφή δεν έγινε αντιληπτή σε κανέναν από τους δυο οδηγούς, ωστόσο ήταν αρκετή για να προκαλέσει την αστοχία του ελαστικού του Vettel, που αναγκάστηκε να κάνει όλο τον υπόλοιπο γύρο μέχρι τα pits με πολύ αργό ρυθμό, πέφτοντας ττελευταίος.
Πιο πίσω, ο Alonso σπινάρισε ακόμα περισσότερο από τον Vettel, κατηγορώντας το συμπλέκτη της Ferrari για αυτό. Γνωρίζοντας ότι ξεκίνησε πολύ άσχημα, κοιτούσε τους καθρέπτες του για να δει από που θα τον προσπεράσουν όσοι τον ακολουθούσαν. Ο Ισπανός μαχόταν με τους Kubica και Rosberg στο πρώτο σύμπλεγμα στροφών όταν ο team mate του, Felipe Massa βρήκε χώρο να του πάρει την εσωτερική. Ο Alonso δεν τον αντιλήφθηκε, έκλεισε την πόρτα και η επαφή μεταξύ τους προκάλεσε την αστοχία του πίσω δεξιού ελαστικού του Βραζιλιάνου, ο οποίος επίσης έπεσε στις τελευταίες θέσεις...
Mε αυτό τον τρόπο, ο Kubica είχε βρεθεί στην τρίτη θέση, εμπρός από τον Rosberg και τον Alonso. Οι Barrichello και Schumacher τους ακολουθούσαν, με τον Button να έχει ανέβει από την 14η στην 8η θέση, αποφεύγοντας τους μπελάδες που βρέθηκαν στο δρόμο του.
Vettel και Massa μπήκαν στα pits για να αντικαταστήσουν τα ρύγχη των μονοθεσίων τους και πραγματοποίησαν τη μετάβαση στη σκληρή γόμα, την οποία ο Γερμανός οδηγός της Red Bull διατήρησε μέχρι τον τερματισμό. Μπροστά, ο Webber είχε τη δυνατότητα να απομακρύνεται από τον Hamilton με αρκετά γρήγορο ρυθμό. Ο Kubica όμως, που είχε βρεθεί στην τρίτη θέση, καθυστερούσε όσους τον ακολουθούσαν, επιτρέποντας στους δυο πρωτοπόρους να απομακρυνθούν πολύ. Ο Rosberg δήλωσε ότι ήταν πολύ ταχύτερος του Πολωνού, αλλά δε μπορούσε να τον προσπεράσει, ενώ την ίδια στιγμή τον απειλούσε ο Alonso.
Ο Michael Schumacher ξεκίνησε το χορό των pit stop στον 11ο γύρο. Ωστόσο, ο Γερμανός έκανε ένα λάθος και βγήκε εκτός στο γύρο μετά την αλλαγή ελαστικών που πραγματοποίησε, γεγονός που επέτρεψε στον Kamui Kobayashi να επιστρέψει στην πίστα μετά το δικό του pit stop (στον επόμενο γύρο), μπροστά από τον Γερμανό. Στο 12ο γύρο μπήκε στα pits και ο Alonso, ενώ ο Kubica στο 13ο, με τον Πολωνό να επιστρέφει στην πίστα εμπρός από τη Ferrari. O Rosberg όμως, περίμενε δυο επιπλέον γύρους από τον οδηγό της Renault, στους οποίους κινήθηκε πολύ γρήγορα, μέχρι να μπει στα pits. Mε αυτό τον τρόπο, ο Rosberg πέρασε εμπρός από τον Kubica, o οποίος προσπαθούσε να διατηρήσει πίσω του τον ταχύτερο Alonso. O Ισπανός είχε πέσει πίσω από τη Renault, επειδή στο γύρο μετά τον pit stop του είχε μια έξοδο στην Copse, η οποία του κόστισε αρκετό χρόνο για να χαθεί η θέση που προσπάθησε να κερδίσει η ομάδα της Ferrari, με ένα ελαφρώς πρόωρο pit stop.
Στο 18ο γύρο, ο Alonso έκανε την επίθεσή του στη Vale. Ο Kubica δεν του άφησε χώρο και τον ώθησε -χωρίς επαφή- εκτός πίστας. Ο Ισπανός συνέχισε την πορεία του από το γρασίδι και πέρασε μπροστά από τη Renault. Ίσως ο Alonso θα έπρεπε να έχει παραδώσει τη θέση άμεσα για να αποφύγει την ποινή, καθώς οι κανονισμοί είναι αρκετά σαφείς σε τέτοιες περιπτώσεις. Εντούτοις, ο Ισπανός οδηγός της Ferrari δεν το βλέπει έτσι: «Εάν υπήρχε τοίχος εκεί, αντί για γρασίδι, θα είχα χτυπήσει επάνω του και πιθανότατα θα είχαν τιμωρήσει τον Kubica». Βέβαια, αν υπήρχε τοίχος εκεί, ίσως ο ίδιος δε θα είχε προσπαθήσει αυτή την κίνηση...
Η Ferrari ειδοποίησε τον Alonso μερικούς γύρους αργότερα (κατά τη διάρκεια των οποίων, όπως και ο Rosberg, ο Ισπανός είχε προσπεράσει τον Alguersuari, ο οποίος δεν είχε μπει στα pits ακόμα) η ομάδα ενημέρωσε τον οδηγό της να παραδώσει τη θέση πίσω στον Kubica. Ωστόσο, το μονοθέσιο του Πολωνού είχε ήδη παρουσιάσει το πρόβλημα στο αριστερό ημιαξόνιο που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει και κατευθυνόταν με πολύ αργό ρυθμό προς τα pits. Συνεπώς, ο Alonso δεν είχε τη δυνατότητα να παραδώσει τη θέση του στον Kubica.
Aυτό οδήγησε τους αγωνοδίκες να του επιβάλουν ποινή διέλευσης από το pit lane. Εντωμεταξύ, στη μονομαχία Pedro de la Rosa και Adrian Sutil, o Γερμανός οδηγός της Force India χτύπησε το πίσω μέρος της Sauber. Αυτό είχε ως συνέπεια να σπάσουν κομμάτια της πίσω αεροτομής και του διαχύτη του μονοθεσίου του Ισπανού, ο οποίος εντέλει να αναγκαστεί να εγκαταλείψει. Ωστόσο, είχε αφήσει θραύσματα μέσα στην πίστα, τα οποία έπρεπε να καθαριστούν και έτσι κλήθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο αυτή τη φορά περίμενε υπομονετικά τον πρωτοπόρο Webber για να μπει στην πίστα.
Αυτό όμως σήμαινε ότι ο Alonso ήταν υποχρεωμένος να εκτίσει την ποινή του μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας θα επέστρεφε στα pits, με τις διαφορές να έχουν εκμηδενιστεί. Συνεπώς, αντί να χάσει 2-3 θέσεις, ο Alonso έχασε μια... ντουζίνα. Ωστόσο, αφότου ηρέμησε μετά τον αγώνα, καθώς έπειτα από τα περιστατικά αυτά, ζήτησε από το pit wall να διακόψει την επικοινωνία μαζί του λόγω του εκνευρισμού του, ενώ μετά τον τερματισμό έκανε δηλώσεις μονάχα στον ισπανικό Τύπο, είπε ότι σέβεται την απόφαση των αγωνοδικών. Η Ferrari, ανέφερε ειρωνικά ότι αν οι αγωνοδίκες εφαρμόζουν ποινές, τέτοιες επιπτώσεις θα πρέπει να έχουν επί των παραβατών.
Εντωμεταξύ, πριν από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Jenson Button είχε πραγματοποιήσει το pit stop του πιο αργά από όλους τους πρωτοπόρους και έτσι βρέθηκε πίσω από τον Alonso, έχοντας «προσπεράσει» τους Barrichello, Kobayashi και Schumacher. Όταν ο Ισπανός εξέτισε την ποινή του, ο Button βρέθηκε στην 4η θέση, ακριβώς πίσω από τον Rosberg.
Στην επανεκκίνηση, ο Hamilton προσπάθησε να επιτεθεί ξανά στον Webber, αλλά ο Αυστραλός αύξησε τη διαφορά μεταξύ τους με αρκετή ευκολία. Ο Button από την πλευρά του πίεζε τον Rosberg, ωστόσο, η McLaren είχε επιλέξει ιδιαίτερα επιθετική στρατηγική με το φορτίο καυσίμου του Βρετανού, εφοδιάζοντάς τον πριν την εκκίνηση με πολύ λιγότερα καύσιμα από το κανονικό. Η παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας τον βοήθησε πολύ να εξοικονομήσει καύσιμα, ωστόσο η ομάδα τον ενημέρωσε προς το τέλος του αγώνα ότι θα έπρεπε να κάνει περαιτέρω οικονομία για να φτάσει έως την καρό σημαία. Συνεπώς, δεν είχε τη δυνατότητα να απειλήσει τον Rosberg για την τελευταία θέση του βάθρου.
Οι Barrichello και Kobayashi, που βρίσκονταν πίσω από τον Button δεν υπήρχε περίπτωση να τον απειλήσουν. Αντίθετα, σκληρή μάχη έδινε ο Schumacher με τον Adrian Sutil, ο οποίος εντέλει κατάφερε να προσπεράσει το συμπατριώτη του στον 32ο γύρο. Ο Schumacher, πιστός στη μαχητική φύση του, εν άφησε εύκολα τον Sutil να περάσει, τον χτύπησε και τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή της Mercedes του.
Την ίδια στιγμή, η εκμηδένιση των διαφορών από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, έδωσε την ευκαιρία στον Sebastian Vettel να «διασκεδάσει» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο Γερμανός μαχόταν με τον Vitaly Petrov, ωστόσο, όταν ο Ρώσος πάτησε στο χώμα, έγινε εύκολη λεία για τον οδηγό της Red Bull.
Eπόμενος στόχος του Vettel ήταν ο Nico Hulkenberg, ο οποίος είχε κάνει ένα μεγάλο πρώτο stint με τα μαλακά ελαστικά και είχε μπει στα pits το γύρο που μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας (28ος), γεγονός που του εξασφάλισε μερικές θέσεις. Ο νεαρός Γερμανός της Williams δεν παρουσίασε σθεναρή αντίσταση, ενώ και ο Schumacher, παρά το ότι δυσκόλεψε περισσότερο τον Vettel, δεν είχε τη δυνατότητα να διατηρήσει πίσω του τη Red Bull.
Eντωμεταξύ, στον 40ό γύρο ο Massa, ενώ βρισκόταν στη 13η θέση, είχε ένα περίεργο τετ-α-κέ, στην περιοχή του pit lane. Για να ακινητοποιήσει το μονοθέσιό του, μπλόκαρε τα φρένα του και τραυμάτισε τα ελαστικά του. Εφόσον το μονοθέσιό του βρισκόταν ήδη εντός του pit lane ουσιαστικά, ο Βραζιλιάνος επέλεξε να μπει στα pits, αλλά όπως είναι φυσικό, βρήκε απροετοίμαστους τους μηχανικούς της Ferrari, οι οποίοι έτρεξαν στο γκαράζ και του έφεραν ένα σετ ελαστικών σκληρής γόμας. Το συμβάν όμως κόστισε στον Βραζιλιάνο οποιαδήποτε ελπίδα να βαθμολογηθεί.
Τα προβλήματα συνεχίστηκαν για τη Ferrari. Ο Alonso μαχόταν αρκετή ώρα με τον Liuzzi για τη 12η θέση. Εντέλει, μόλις δυο γύρους πριν την καρό σημαία, ο Ισπανός κατάφερε να προσπεράσει, ωστόσο υπήρξε επαφή μεταξύ των δυο μονοθεσίων, η οποία προκάλεσε την αστοχία του πίσω αριστερού ελαστικού της Ferrari, αναγκάζοντας τον Ισπανό να μπει και αυτός στα pits για μια επιπλέον αλλαγή ελαστικών, χάνοντας αρκετές θέσεις...
Τη δράση στα τελευταία λεπτά παρείχε η μονομαχία Sutil-Vettel. O οδηγός της Force India, είχε εκκινήσει 11ος και είχε επιλέξει τη σκληρή γόμα για το πρώτο stint, η οποία όμως δεν παρουσίασε ομαλή συμπεριφορά. Συνεπώς, ο Sutil πραγματοποίησε την ανάποδη στρατηγική από όλους τους άλλους οδηγούς, κάνοντας ένα μικρό stint με τη σκληρή γόμα και τα υπόλοιπα 2/3 του αγώνα, περίπου, με την μαλακή. Στους τελευταίους 10 γύρους, τα ελαστικά του είχαν αρχίσει να παραδίδουν το πνεύμα, επιτρέποντας στην ούτως ή άλλως ταχύτερη Red Bull του Vettel να απειλεί συνεχώς.
Ο Vettel διέθετε ακόμα τα σκληρά ελαστικά από το pit stop του πρώτου γύρου, ωστόσο ήταν ταχύτερος του Sutil, που τοποθετούσε έξυπνα το μονοθέσιό του στην πίστα για να μην υποκύψει στην επίθεση. Εντέλει, ο Vettel (έπειτα από μια μικρή έξοδο από την πίστα) εκβίασε το προσπέρασμα στον τελευταίο γύρο, με ένα «τζατζάρισμα» επί της Force India, που δεν άφησε καθόλου ευχαριστημένο τον Sutil, o οποίος κατηγόρησε το συμπατριώτη του ότι απλώς κατευθυνόταν προς τα πάνω του, αναγκάζοντάς τον να παραδώσει την αγωνιστική γραμμή, για να αποφύγει τα χειρότερα.
Έτσι, ο Webber πέρασε τη γραμμή του τερματισμού νικητής, προσπερνώντας ξανά τον team mate του στη βαθμολογία και στέλνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα στη Red Bull: ότι δεν είναι διατεθειμένος να παίξει δεύτερο βιολί στον Vettel.
Eξαιρετικό ήταν το αποτέλεσμα και για τον Hamilton, ο οποίος παρά το ότι δεν είχε ένα ιδιαίτερα καλό μονοθέσιο σε αυτό τον αγώνα, το οποίο σίγουρα δεν ήταν για δεύτερη θέση, κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του στο βαθμολογικό πίνακα.
Ο Nico Rosberg έδωσε τα εύσημα στην ομάδα της Mercedes για την τεράστια βελτίωση που κατάφερε να πραγματοποιήσει έπειτα από το καταστροφικό για την ίδια σαββατοκύριακο της Βαλένθια. Ο Rosberg δήλωσε ότι αν κάποιος του έλεγε ότι θα ανέβαινε στο βάθρο στο Silverstone, θα τον περνούσε για τρελό!
Ο Jenson Button ανέκτησε 10 θέσεις συνολικά στον αγώνα και σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμά του στο Silverstone, για να διατηρηθεί 2ος στη βαθμολογία. Ο Βρετανός συμπλήρωσε το πολύ καλό αποτέλεσμα της McLaren, η οποία παρά τις πολλές δυσκολίες που αντιμετώπισε στην «έδρα» της, κατάφερε να βγει η τελική κερδισμένη, έχοντας σημειώσει στους τελευταίους τέσσερις αγώνες 149 βαθμούς, ενώ η μέγιστη δυνατή συγκομιδή είναι 172!
Ο Rubens Barrichello είναι ενθουσιασμένος με τη βελτίωση του μονοθεσίου της Williams στους τελευταίους δύο αγώνες, που του έχει επιτρέψει να σημειώσει μερικά καλά αποτελέσματα. Σήμερα, η Williams είδε για πρώτη φορά φέτος αμφότερους τους οδηγούς της στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Ο Kamui Kobayashi ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος, παρά το ότι δεν είχε την ευκαιρία να προσπεράσει κάποιον, τονίζοντας ότι δεν προσπάθησε πολύ, αφού δεν ίδρωσε καν!
Ο Fernando Alonso βρίσκεται πλέον 47 βαθμούς πίσω από τον Hamilton στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Ο Ισπανός όμως πίστευε και πριν το Silverstone ότι μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο, αλλά ήθελε να επιβεβαιώσει ότι το μονοθέσιο της Ferrari λειτουργεί σωστά σε αυτή την απαιτητική αεροδυναμικά πίστα. Έπειτα από αυτό τον αγώνα, ασχέτως των βαθμών που χάθηκαν, ο Alonso πιστεύει πολύ περισσότερο από πριν ότι μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο, αφού όπως σχολίασε, το μονοθέσιό του «πετούσε» στον αγώνα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ GP
The British Grand Prix
Silverstone, Britain;
52 laps; 306.747km;
Weather: Sunny.
Classified/ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
Pos Driver Team Time
1. Webber Red Bull-Renault 1h24:38.200
2. Hamilton McLaren-Mercedes + 1.360
3. Rosberg Mercedes + 21.307
4. Button McLaren-Mercedes + 21.986
5. Barrichello Williams-Cosworth + 31.456
6. Kobayashi Sauber-Ferrari + 32.171
7. Vettel Red Bull-Renault + 36.734
8. Sutil Force India-Mercedes + 40.932
9. Schumacher Mercedes + 41.599
10. Hulkenberg Williams-Cosworth + 42.012
11. Liuzzi Force India-Mercedes + 42.459
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 47.627
13. Petrov Renault + 59.374
14. Alonso Ferrari + 1:02.385
15. Massa Ferrari + 1:07.489
16. Trulli Lotus-Cosworth + 1 lap
17. Kovalainen Lotus-Cosworth + 1 lap
18. Glock Virgin-Cosworth + 1 lap
19. Chandhok HRT-Cosworth + 2 laps
20. Yamamoto HRT-Cosworth + 2 laps
Fastest lap: Alonso, 1:30.874
Not classified/ΕΓΚΑΤΕΛΗΨΑΝ:
Driver Team On lap
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 45
De la Rosa Sauber-Ferrari 30
Kubica Renault 20
Di Grassi Virgin-Cosworth 10
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, round 10:
Drivers: Constructors:
1. Hamilton 145 1. McLaren-Mercedes 278
2. Button 133 2. Red Bull-Renault 249
3. Webber 128 3. Ferrari 165
4. Vettel 121 4. Mercedes 126
5. Alonso 98 5. Renault 89
6. Rosberg 90 6. Force India-Mercedes 47
7. Kubica 83 7. Williams-Cosworth 31
8. Massa 67 8. Sauber-Ferrari 15
9. Schumacher 36 9. Toro Rosso-Ferrari 10
10. Sutil 35
11. Barrichello 29
12. Kobayashi 15
13. Liuzzi 12
14. Buemi 7
15. Petrov 6
16. Alguersuari 3
17. Hulkenberg 2