από την μοναδική Pole που πήρε χτες. Ενώ είχε την δυνατότητα να τον
κρατήσει αρκετούς γύρους, όπως έανε με τον Webeer δεν το έκανε, αλλά
και σε συνδιασμό με την απόφαση της FIA μετά το SC , τον ρίξανε πίσω από
τον πιο αργό Alonso, και σε μια πιστα που δεν επιτρέπονται τα προσπεράσματα
... έχασε την μάχη για την προτοπορία στην βαθμολογία...
Ας δούμε τον αγώνα που δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί καλύτερα για τον Αυστραλό πιλότο
της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ. Παρά το γεγονός ότι ο πιλότος των «κόκκινων
ταύρων», δεν εκκίνησε καλά, χάνοντας τη δεύτερη θέση από τον Αλόνσο.
Ωστόσο, η συνέχεια ήταν καταπληκτική! Όλα ξεκίνησαν από μια σπασμένη
αεροτομή της Force India, η οποία ανάγκασε τους ανθρώπους της πίστας να
στείλουν το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Μέχρι τότε, το ν 16ο γύρο, ο Σεμπάστιαν Φέτελ, βρίσκονταν στην πρώτη
θέση, έχοντας διαμορφώσει μια ικανοποιητική διαφορά από τον Ισπανό της
σκουντερία, την οποία και έχασε με την είσοδο του αυτοκινήτου
ασφαλείας στην πίστα. Όταν το safety car μπήκε στην πίστα, οι περισσότεροι πιλότοι
προτίμησαν να μπουν στα πιτ, με σκοπό να αλλάξουν ελαστικά, σε αντίθεση
με τον Γουέμπερ, ο οποίος έμεινε με τη μαλακή γόμα.
Από τον 16ο γύρο μέχρι τον 43ο ο Αυστραλός «πεταξε» διαμορφώνοντας
διαφορά 19 δευτερολέπτων από τον Αλόνσο, χρόνος που επέτρεψε στον
Γουέμπερ να μπει και να βγει από τα πιτ στην πρώτη θέση.
Ο Σεμπαστιαν Φέτελ διατήρησε την παράδοση που τον θέλει όταν εκκινεί
πρώτος να μην παίρνει την καρό σημαία. Στο Ουγγαρόρινγκ συνέβησαν
αρκετά, ώστε να συνεχιστεί αυτή η αρνητική παράδοση.
Ο Γερμανός βγαίνοντας από τα πιτ δεν διατήρησε την απαιτούμενη
απόσταση από τον προπορευόμενο με αποτέλεσμα να του επιβληθεί ποινή
διέλευσης από τα πιτ.
Ο Φέτελ αρκετά εκνευρισμένος βγήκε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Αλόνσο.
Στη συνέχεια του αγώνα ο Γερμανός, παρά το γεγονός ότι ήταν πι ο γρήγορος
από τον Αλόνσο δεν κατάφερε να τον προσπεράσει.
Στην πρώτη πεντάδα είδαν και τους δύο τους πιλότους οι άνθρωποι της
Ferrari,οι οποίοι έδειξαν γρήγοροι, άλλα όχι όσο οι «κόκκινοι ταύροι». Η
σκουντερία δείχνει σταθερότητα στα τελευταία γκραν πρι,
εκμεταλλευόμενοι τις ατυχίες των κύριων ανταγωνιστώ τους. Από την
τέταρτη θέση είδε την καρό σημαία ο Φελιπε Μάσα, στο Ουγγαρόρινγκ ένα
χρόνο μετά τον πολύ σοβαρο τραυματισμό του.
Εκεί που όλα κυλούσαν ομαλά στην πίστα της Ουγγαρίας η αεροτομή της
Force India άλλαξε το σκηνικό. Πέρα από το γεγονός της αλλαγής στην
πρώτη θέση, με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα τα πιτ
«πλημύρισαν» με μονοθέσια, προκαλώντας αναστάτωση.
Αρχικά, ο Κούμπιτσα είχε σύγκρουση εντός των πιτ με τον Σούτιλ,
ύστερα από λανθασμένη εκτίμηση του μηχανικού της Renault, για την οποία ο
Πολωνός τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα πιτ. Ωστόσο, λίγο αργότερα
ο Κούμπιτσα πάρκαρε το μονοθέσιο του στα πιτ.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, οι μηχανικοί του Ρόσμπεργκ έκαναν ένα
τραγικό λάθος, καθώς δεν βίδωσαν καλά το πίσω ελαστικό του Ρόσμπεργκ με
αποτέλεσμα αυτό να φύγει πριν προλάβει ο Γερμανός να βγει από τα πιτ.
Έναν από τους χειρότερους αγώνες είχε στην πίστα Ουγγαρόρινγκ η
ομάδα της McLaren. Ο μέχρι σήμερα πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Λιουίς
Χάμιλτον, είδε τον κινητήρα του να τον εγκαταλείπει, απομακρύνοντας όλες
τις ελπίδες του Βρετανού για παραμονή στην πρώτη θέση.
Από την άλλη ο Τζένσον Μπάτον δεν κατάφερε να φανεί ανταγωνιστικός,
βλέποντας την καρό σημαία από την όγδοη θέση.
Στο τελευταίο μέρος του αγώνα την παράσταση έκλεψε η μάχη ρόδα με
ρόδα των Σουμάχερ, Μπαρικέλο για τη δέκατη θέση. Ο Βραζιλιάνος κατάφερε
να περάσει τον Σουμάχερ τρεις γύρους πριν την καρό σημαία. Ο τρόπος που
αντέδρασε ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κλείνοντας τον πρώην
ομόσταβλό του, προκάλεσε τον έντονο θυμό του Μπαρικέλο.
ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΑΓΏΝΑ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
The Hungarian Grand Prix
The Hungaroring, Hungary;
70 laps; 306.663km;
Weather: Sunny.
Classified/ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
Pos Driver Team Time
1. Webber Red Bull-Renault 1h41:05.571
2. Alonso Ferrari + 17.821
3. Vettel Red Bull-Renault + 19.252
4. Massa Ferrari + 27.474
5. Petrov Renault + 1:13.100
6. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1:16.700
7. De la Rosa Sauber-Ferrari + 1 lap
8. Button McLaren-Mercedes + 1 lap
9. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 lap
10. Barrichello Williams-Cosworth + 1 lap
11. Schumacher Mercedes + 1 lap
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 lap
13. Liuzzi Force India-Mercedes + 1 lap
14. Kovalainen Lotus-Cosworth + 3 laps
15. Trulli Lotus-Cosworth + 3 laps
16. Glock Virgin-Cosworth + 3 laps
17. Senna HRT-Cosworth + 3 laps
18. Di Grassi Virgin-Cosworth + 4 laps
19. Yamamoto HRT-Cosworth + 4 laps
Fastest lap: Vettel, 1:22.362
Not classified/ΕΓΓΑΤΕΛΕΙΨΑΝ:
Driver Team On lap
Hamilton McLaren-Mercedes 25
Kubica Renault 25
Rosberg Mercedes 17
Sutil Force India-Mercedes 17
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 2
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, round 12:
Drivers: Constructors:
1. Webber 161 1. Red Bull-Renault 312
2. Hamilton 157 2. McLaren-Mercedes 304
3. Vettel 151 3. Ferrari 238
4. Button 147 4. Mercedes 132
5. Alonso 141 5. Renault 106
6. Massa 97 6. Force India-Mercedes 47
7. Rosberg 94 7. Williams-Cosworth 40
8. Kubica 89 8. Sauber-Ferrari 23
9. Schumacher 38 9. Toro Rosso-Ferrari 10
10. Sutil 35
11. Barrichello 30
12. Petrov 17
13. Kobayashi 17
14. Liuzzi 12
15. Hulkenberg 10
16. Buemi 7
17. De la Rosa 6
18. Alguersuari 3