12 Ιαν 2009

MICHAEL SCHUMACHER




Ημερ. Γεν.:3/1/1969
Χώρα:Γερμανία
Websitehttp://www.michael-schumacher.de/?lang=uk
Συμμετοχές σε GP:269
Νίκες:91
Pole positions:68
Παρουσίες στο βάθρο:154
Βαθμοί:1.441
Παγκόσμια πρωταθλήματα:7 (94, 95, 00-04)
Ντεμπούτο στην F1:GP Βελγίου 1991
Πρώτη νίκη στην F1:GP Βελγίου 1992
Καλύτερος τερματισμός:1 (x91)
Καλύτερη θέση σε Δοκιμαστικά:1 (x68)

Η καριέρα του ανά σεζόν:


 Σεζόν  Μονοθέσιο  Θέση  Βαθμοί  Νίκες  Poles
 1991  Jordan-Ford 191
 Benetton-Ford B191
 12η  4  -  -
 1992  Benetton-Ford B191B/B192  3η  53  1  -
 1993  Benetton-Ford B193/B193B  4η  52  1  -
 1994  Benetton-Ford B1914  1η  92  8  6
 1995  Benetton-Ford B1915  1η  102  9  4
 1996  Ferrari F310  3η  59  3  4
 1997  Ferrari F310B  Μηδ.  0 (78)  5  3
 1998  Ferrari F300  2η  86  6  3
 1999  Ferrari F399  5η  44  2  3
 2000  Ferrari F1-2000  1η  108  9  9
 2001  Ferrari F2001  1η  123  9  11
 2002  Ferrari F2001/F2002  1η  144  11  7
 2003  Ferrari F2002/F2003-GA  1η  93  6  5
 2004  Ferrari F2004  1η  148  13  8
 2005  Ferrari F2004M/F2005  3η  62  1  1
 2006  Ferrari F248 F1  2η  121  7  4
 2010  Mercedes Mercedes W01  9η  72  -
 2011  Mercedes Mercedes W02  -  -  -

H Πορεία του στην F1

2010
H ..πρώτη του χρονιά, στην δεύτερη καριέρα του, δεν ήταν και η αναμενόμενη. Όλη την χρονιά πάλευε να προσαρμοστεί στις νέες αλλαγές των μονοθέσιων και τα ελαστικά της Bridgestone χωρίς τελικά να το καταφέρει και να μην μπορεί να τερματίσει πάνω από την 4η θέση. Όλη την σεζόν μένει στην σκιά του νεαρού ομόσταυλού του και τερματίζει σε ασυνήθιστη γι'αυτόν θέση , την 9η.

2009
Ανακοινώνει την επιστροφή του στους αγώνες ως αντικαταστάτης του τραυματία Φελίπε Μάσα στην Ferrari, ωστόσο αναγκάζεται να την ματαιώσει εξαιτίας ενοχλήσεων στον αυχένα. Τελικά αποφασίζει να κάνει το comeback με την Mercedes GP του Ρος Μπρον το 2010.

2006
Πηγαίνει τη μάχη του τίτλου με τον Φερνάντο Αλόνσο μέχρι τον τελευταίο γύρο, αλλά εκεί γνωρίζει την ήττα από τον ισπανό. Νωρίτερα είχε ανακοινώσει την αποχώρησή του από την ενεργό δράση στο τέλος της σεζόν.

2005
Η αποκαθήλωση έρχεται μέσω της φτωχής απόδοσης της Ferrari και των ελαστικών Bridgestone, που υστερούν σε σχέση με τις Renault και McLaren με τα Michelin. Κερδίζει μόλις μία φορά, στον αγώνα-φιάσκο στην Ιντιανάπολις, και τερματίζει 3ος στο πρωτάθλημα.

2004
Κερδίζει το έβδομο πρωτάθλημά του με 13 νίκες σε 18 αγώνες, μετρώντας μόλις μία εγκατάλειψη στο Μονακό.

2003
Ξεκινάει άσχημα τη σεζόν και αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό στη μάχη του τίτλου από τους Χουάν Πάμπλο Μοντόγια και Κίμι Ράικονεν. Υστερα από αντεπίθεση διαρκείας, εξασφαλίζει το έκτο του πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο στην Ιαπωνία, δημιουργώντας νέο ρεκόρ.

2000-2002
Πανηγυρίζει τρεις σερί τίτλους οδηγών, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ πρωταθλημάτων του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο με πέντε. Παράλληλα οδηγεί την Ferrari σε ισάριθμες πρωτιές στους κατασκευαστές.

1999
Τραυματίζεται σοβαρά στο πόδι στο βρετανικό GP. Επιστρέφει στην Μαλαισία και βοηθάει την Ferrari να πάρει το πρώτο της πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το 1983.

1998
Χάνει το πρωτάθλημα από τον Μίκα Χάκινεν στο φινάλε της χρονιάς στην Σουζούκα.

1997
Παίρνει την 2η θέση στην τελική βαθμολογία, αλλά αργότερα τιμωρείται με μηδενισμό ως υπαίτος της σύγκρουσης με τον μετέπειτα πρωταθλητή Ζακ Βιλνέβ στον τελευταίο αγώνα της σεζόν.

1996
Πηγαίνει στην Ferrari, με στόχο να την οδηγήσει ξανά στις επιτυχίες. Τερματίζει 3ος στο πρωτάθλημα.

1995
Κερδίζει τον δεύτερο τίτλο του με την Benetton

1994
Φτάνει στην κατάκτηση του πρώτου του πρωταθλήματος με την Benetton με αμφιλεγόμενο τρόπο, ύστερα από τη σύγκρουσή του με τον μεγάλο του αντίπαλο για τον τίτλο, Ντέιμον Χιλ, στην τελευταία κούρσα της σεζόν.

1993
Κερδίζει έναν αγώνα και τερματίζει τέταρτος στο πρωτάθλημα, έχοντας εγκαταλείψει σε επτά αγώνες.

1992
Κερδίζει για πρώτη φορά στο Βέλγιο και τερματίζει τρίτος στο πρωτάθλημα οδηγών με την Benetton.

1991
Πραγματοποιεί ντεμπούτο στην F1 με την Jordan, αλλά μετακινείται στην Benetton ύστερα από έναν αγώνα. Μαζεύει τέσσερις βαθμούς στο πρωτάθλημα.


Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa