Στα πρώτα 2/3 του αγώνα, ο poleman, Sebastian Vettel, έδειχνε το φαβορί για τη νίκη, ωστόσο ένα πρόβλημα με τον κινητήρα Renault της Red Bull τον ανάγκασε να μειώσει πολύ το ρυθμό του, για να καταφέρει να φτάσει μέχρι το τερματισμό και κατάφερε να δει την καρό σημαία 4ος, εμπρός από τον Nico Rosberg με τη Mercedes.
Ο Michael Schumacher είδε την καρό σημαία στην 6η θέση στην επιστροφή του στη Formula 1, ακριβώς μπροστά από τον περυσινό πρωταθλητή, Jenson Button και τον Mark Webber που βρισκόταν συνεχώς κοντά στον οδηγό τηςMcLaren, αλλά δεν κατάφερε να τον απειλήσει.
Οι Vitantonio Liuzzi (Force India) και Rubens Barrichello (Williams) συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα, με τον Ιταλό να σημειώνει τους πρώτους του βαθμούς από το 2007 και τον Βραζιλιάνο να σημειώνει ένα βαθμό στο ντεμπούτο του με τη Williams.
Στην εκκίνηση, ο Vettel διατηρήθηκε επικεφαλής, με τον Massa να καλύπτει την εσωτερική για την πρώτη στροφή. Ωστόσο ο Alonso φρέναρε πιο αργά από την εξωτερική του team mate του, διατηρήθηκε εκεί, και έως την τρίτη στροφή είχε περάσει στη δεύτερη θέση. Ο Massa βρέθηκε στη συνέχεια να μονομαχεί με τον Hamilton, ο οποίος όμως υπερέβαλλε στα φρένα για την 4η στροφή ανοίγοντας υπερβολικά τη γραμμή του, για να χάσει μια θέση από τον Rosberg. Πίσω από Hamilton βρίσκονταν μέχρι το πρώτο pit stop οι Schumacher, Webber, Button, Liuzzi και Barrichello, καθώς σύννεφα καπνού από το πίσω μέρος της Red Bull του Αυστραλού τύφλωσαν στις πρώτες στροφές τον Robert Kubica, ο οποίος είχε επαφή με τον Adrian Sutil, με αποτέλεσμα αμφότεροι να διαγράψουν ένα τετ-α-κέ και να πέσουν πολύ χαμηλά στην κατάταξη. Ο Kubica πραγματοποίησε μια εκπληκτική ανάκαμψη κατά τη διάρκεια του αγώνα για να δει την καρό σημαία στην 11η θέση.
Με την πιο μαλακή γόμα ελαστικών, ο Vettel είχε τη δυνατότητα να διατηρήσει πίσω του τις δυο Ferrari, χωρίς όμως να απομακρυνθεί περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα από τον Αlonso μέχρι τους γύρους πριν το pit stop. Η Ferrari, πριν την έναρξη του αγώνα, αποφάσισε να αντικαταστήσει τον κινητήρα αμφότερων των μονοθεσίων της (χωρίς να υπάρξει ποινή, αφού και φέτος ισχύει ο κανονισμός της χρήσης 8 κινητήρων ανά οδηγό για ολόκληρη τη σεζόν, ανεξαρτήτως του πως θα χρησιμοποιηθούν αυτοί), καθώς τα στοιχεία της τηλεμετρίας έδειξαν κάποιες μη κανονικές παραμέτρους στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές. Η Ferrari θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τους κινητήρες που αντικατέστησε, στις ελεύθερες δοκιμές των επόμενων Grand Prix, ωστόσο το πρόβλημα αυτό ενδέχεται να προκαλέσει κάποια ανησυχία για την αξιοπιστία της 8κύλινδρης ιταλικής μονάδας.
Ο Alonso δήλωσε ότι δε μπορούσε να πλησιάσει τον Vettel με την πιο μαλακή γόμα. Μάλιστα, ο Ισπανός έχασε αρκετό χρόνο από τον οδηγό της Red Bull λίγο πριν το pit stop του, γυρίζοντας 1 δευτερόλεπτο στο γύρο πιο αργά σε μερικά περάσματα (με τη διαφορά μεταξύ τους να ανεβαίνει στα 5 δευτερόλεπτα), ενώ ο Massa πίσω του βελτίωνε τους χρόνους του. Εντέλει ο Alonso αποφάσισε να μπει στα pits για να αλλάξει ελαστικά στον 17ο γύρο, ενώ στον επόμενο τον μιμήθηκαν οι Vettel και Massa, με τη Red Bull να είναι αστραπιαία στο pit stop του Γερμανού, το οποίο διήρκεσε μόλις 4 δευτερόλεπτα.
Eπειδή ο Alonso μπήκε ένα γύρο νωρίτερα στα pits, κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον Vettel στα 3,5 δευτερόλεπτα. Πίσω από τους τρεις προπορευόμενους, που είχαν χτίσει μια διαφορά ασφαλείας (10 δευτερολέπτων) από το Rosberg, ο οποίος καθυστερούσε τον Hamilton, υπήρξαν αρκετές ανακατατάξεις λόγω των pit stop. Οι Hamilton και Schumacher εισήλθαν στα pits στον 16ο γύρο, ενώ οι Rosberg, Webber και Button στον 17ο. Το γεγονός αυτό επέτρεψε στον Hamilton να περάσει εμπρός από τον Rosberg, ενώ ο Button προσπέρασε στα pits τον Webber, παρά το γεγονός ότι εισήλθαν στον ίδιο γύρο σε αυτά.
Συνεπώς, η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής έπειτα από τα pit stop: Vettel, Alonso, Massa, Hamilton, Rosberg, Schumacher, Button και Webber. O Vettel, με τα σκληρά ελαστικά δε μπορούσε πια να απομακρυνθεί πολύ από τον Alonso, ο οποίος μείωνε σταθερά τη διαφορά που τους χώριζε, ενώ παράλληλα, ο Hamilton απομακρυνόταν με ταχείς ρυθμούς από τον Rosberg, αποδεικνύοντας ότι ο Γερμανός τον είχε καθυστερήσει στο πρώτο stint. Ο Alonso δήλωσε μετά τον αγώνα ότι έβλεπε πως ήταν ταχύτερος του Vettel και έχει περίσσευμα δυνατοτήτων στο μονοθέσιό του, περίμενε να επιτεθεί στους τελευταίους 10-12 γύρους.
Ωστόσο, ο Ισπανός δε χρειάστηκε να περιμένει τόσο πολύ, καθώς στον 33ο γύρο, ο Vettel άρχισε να χάνει ρυθμό λόγω ηλεκτρικού προβλήματος με τον κινητήρα Renault της Red Bull, που προκλήθηκε από ένα ελαττωματικό μπουζί. Ο κινητήρας δε θα χρειαστεί να αλλαχθεί για το επόμενο Grand Prix. Λίγο πριν την ολοκλήρωση του 34ου γύρου, ο Alonso πέρασε επικεφαλής και στην πρώτη στροφή του 35ου περάσματος, ο Massa βρέθηκε στη δεύτερη θέση, με τον Vettel να χάνει έδαφος.
Στη συνέχεια, ο Alonso ξεκίνησε μερικούς πολύ γρήγορους γύρους, για να φτάσει τη διαφορά από τον team mate του σε διψήφιο αριθμό δευτερολέπτων και να μην υπάρχει καμία απειλή για την επικράτησή του. Ο Massa δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό της άλλης Ferrari, καθώς από τον 20ό-25ο γύρο άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα υπερθέρμανσης στο μονοθέσιό του, γεγονός που προκαλούσε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. Συνεπώς, ο Βραζιλιάνος ήταν αναγκασμένος για τους 25-30 τελευταίους γύρους να εξοικονομεί καύσιμα, μειώνοντας το ρυθμό του ανάλογα. Με αυτό ως δεδομένο, ακόμα και αν ο Massa είχε διατηρηθεί μπροστά από τον team mate του στην εκκίνηση, πιθανότατα δε θα είχε καταφέρει να νικήσει τον αγώνα.
Ο Hamilton εντωμεταξύ, είχε πλησιάσει τις Ferrari όταν αυτές καθυστέρησαν πίσω από τον Vettel, ωστόσο όταν τα ιταλικά μονοθέσια βρέθηκαν σε καθαρή πίστα, ο Bρετανός δεν είχε τη δυνατότητα να τα πλησιάσει, επιτρέποντας στο Massa να διατηρήσει τη δεύτερη θέση μέχρι την καρό σημαία. Εντέλει, ο Hamilton προσπέρασε τον πολύ πιο αργό πλέον Vettel στον 38ο γύρο, για να πάρει την τελευταία θέση στο βάθρο. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ότι αν δεν είχε καθυστερήσει πίσω από τον Rosberg, ίσως είχε καταφέρει να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων. Ενδέχεται να είχε απειλήσει και τον Massa, λόγω των προβλημάτων υπερθέρμανσης του μονοθεσίου του Βραζιλιάνου.
Ο Vettel, παρά τα προβλήματα με τον κινητήρα του, συνέχισε να αγωνίζεται, γνωρίζοντας ότι θα μπορούσε να σημειώσει τουλάχιστον μερικούς βαθμούς και κατάφερε, ανεβάζοντας λίγο το ρυθμό του στους τελευταίους γύρους που υποχώρησε το φαινόμενο απώλειας ισχύος, να διατηρηθεί στην 4η θέση, εμπρός από τον Rosberg, ο οποίος έχοντας πέσει αρκετά πιο πίσω έπειτα από το pit stop του, δεν πρόλαβε να φτάσει το συμπατριώτη του και να τον απειλήσει. Ο Vettel δήλωσε ότι χωρίς το πρόβλημα στον κινητήρα θα είχε κατακτήσει τη νίκη.
Ο Rosberg τερμάτισε 4 δευτερόλεπτα εμπρός από τον team mate του στη Mercedes, Michael Schumacher, ο οποίος είχε έναν ήσυχο αγώνα. Έπειτα από το pit stop του, είχε μια αρκετά ασφαλή διαφορά από τον Button, την οποία ο Βρετανός όμως κατάφερε να ψαλιδίσει, χωρίς ωστόσο να έχει τη δυνατότητα να απειλήσει τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο Button πιεζόταν καθ' όλη τη διάρκεια του δεύτερου stint από τον Mark Webber, ο οποίος όμως επίσης δε μπορούσε να απειλήσει τον οδηγό της McLaren και στους τελευταίους γύρους είχε δυσκολίες να διατηρήσει το μονοθέσιό του εντός πίστας.
Ο Alonso χαρακτήρισε τη σημερινή ως μια πολύ ιδιαίτερη ημέρα για τον ίδιο, καθώς επέστρεψε στις νίκες έπειτα από 17 μήνες και τα κατάφερε στο ντεμπούτο του με τη Ferrari, κάτι που ο ίδιος είπε πως κάνει την επιτυχία του ακόμα πιο ξεχωριστή. Ωστόσο στις δηλώσεις του τόνισε ότι το πρωτάθλημα έχει 19 αγώνες και η Ferrari νίκησε μονάχα τον πρώτο: «Δεν έχουμε κάνει τίποτα μέχρι στιγμής. Πιστεύω πως δεν είναι σημαντικό, πάντα λέω το ίδιο πράγμα, οι πρώτοι 3-4 πρώτοι αγώνες του πρωταθλήματος δεν είναι κρίσιμοι για οτιδήποτε, απλά χρειάζεσαι κάποιους καλούς βαθμούς για την ομάδα, να συνηθίσεις του κανονισμούς, τα ελαστικά, τους ίδιους τους αγώνες», όλοι παράγοντες που είναι αρκετά διαφορετικοί φέτος και φυσικά έχουν μεγάλη επίδραση στην έκβαση του αγώνα. Ο Alonso τόνισε ότι πιο σημαντική στη μάχη του πρωταθλήματος θα είναι η εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Η γλώσσα του σώματος του Massa στο parc ferme πρόδιδε ότι ήταν λίγο απογοητευμένος που δεν κέρδισε, αλλά στη συνέντευξη Τύπου, δήλωσε πως είναι φανταστικό να βρίσκεται στο βάθρο, ευχαρίστησε το Θεό που είναι καλά, ευχαριστώντας επίσης και αυτούς που τον υποστήριξαν τους τελευταίους μήνες. Ο Βραζιλιάνος τόνισε ότι ήταν τυχερός που ο Vettel είχε το πρόβλημά του και που ο Hamilton δεν ήταν τόσο γρήγορος στους τελευταίους γύρους.
Ο Hamilton δήλωσε ότι το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο από αυτό που περίμενε η ομάδα έπειτα από τις ενδείξεις των κατατακτήριων δοκιμών, ωστόσο πιστεύει ότι αν δεν είχε καθυστερήσει πίσω από το Rosberg, ίσως θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει το γκρουπ των πρωτοπόρων. «Ήμουν πολύ ταχύτερος, αλλά είναι δύσκολο να ακολουθήσεις εδώ, προσέχοντας και τα ελαστικά. Δεν είχα τη δυνατότητα να ακολουθήσω στο πρώτο τρίτο της πίστας. Δεν υπήρχε αρκετή πρόσφυση από τα ελαστικά να κρατηθώ κοντά του». Κατά το Hamilton, σίγουρα οι καινούργιοι κανονισμοί δεν έκαναν πιο συναρπαστικό το θέαμα όσον αφορά τα προσπεράσματα.
Την ίδια άποψη συμμερίζεται και ο Michael Schumacher: «Tα προσπεράσματα είναι βασικά αδύνατα, εκτός και αν κάποιος κάνει λάθος. Αυτή είναι η δράση που θα έχουμε δυστυχώς, με αυτού του είδους περιβάλλον αγωνιστικής στρατηγικής». Ο Γερμανός παραδέχθηκε ότι κατέστρεψε τα ελαστικά του και πρόσθεσε ότι έπειτα από τρία χρόνια απουσίας, θα πρέπει να προσαρμοστεί στα καινούργια δεδομένα που ισχύουν στο σπορ.
Αντίθετα, ο Jenson Button δήλωσε ότι υπήρξε υπερβολικά προσεκτικός με το πρώτο σετ ελαστικών, γεγονός που τον έκανε να απογοητευτεί που πραγματοποίησε το pit stop του τόσο νωρίς, διότι στο τέλος του πρώτου του stint, είχε τη δυνατότητα να πιέσει και να φτάσει τους Schumacher και Webber. O Βρετανός πρωταθλητής έμεινε έκπληκτος με τον αριθμό γύρων που άντεξαν τα ελαστικά, που ήταν μεγαλύτερος από αυτόν που ο ίδιος περίμενε. «Πιστεύω ότι είμαστε αρκετά καλοί στη διαφύλαξη των ελαστικών μας. Όσον αφορά το στήσιμο, το μονοθέσιο ήταν εντάξει, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει κοιτάξω για να το φέρω πιο κοντά στο δικό μου στυλ. Αλλά ήταν ένας πολύ καλός πρώτος αγώνας, είμαι πολύ ευχαριστημένος» δήλωσε ο Button, ο οποίος πρόσθεσε ότι πίεσε στους τελευταίους 20 γύρους, έφτασε τον Schumacher, αλλά δεν είχε αρκετή ταχύτητα στο δεύτερο τμήμα της πίστας για να επιτεθεί στο τρίτο.
Ο αγώνας έμοιαζε αρκετά εξερευνητικός για όλες τις ομάδες και οι οδηγοί -τουλάχιστον στις κορυφαίες θέσεις, γιατί στο υπόλοιπο grid είδαμε μονομαχίες και μερικά προσπεράσματα- ήταν αρκετά επιφυλακτικοί. Ο πρώτος γύρος του αγώνα και το μοναδικό (για τους περισσότερους) pit stop, ήταν αρκετά κρίσιμα στοιχεία για τη διαμόρφωση της τελικής κατάταξης, αφού μονάχα εκεί είχαν την ευκαιρία οι κορυφαίοι συνδυασμοί να κερδίσουν κάποια θέση. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι οι διαφορές δυναμικού ήταν αρκετά μεγάλες σε μερικές περιπτώσεις, τα προσπεράσματα ήταν σχεδόν αδύνατα μεταξύ των πρώτων. Αυτό έκανε ακόμα πιο σημαντικές τις θέσεις εκκίνησης και τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών.
Η δυσκολία στα προσπεράσματα και η έλλειψη θεάματος, έκαναν τον διευθυντή της McLaren, Martin Whitmarsh να κάνει επίκληση για να γίνουν άμεσες αλλαγές έτσι ώστε να βελτιωθεί η δράση στους αγώνες. Ο Βρετανός τόνισε ότι η McLaren ήταν από τις ομάδες που ήθελε να κάνει υποχρεωτικά τα δυο pit stop και πιστεύει ότι το συγκεκριμένο σημείο θα πρέπει να επανεξεταστεί. Ο Whitmarsh πιστεύει ότι αυτό μπορεί να γίνει πέραν από αλλαγή στους κανονισμούς και με έμμεσο τρόπο, μέσω της Bridgestone. Αν η ιαπωνική εταιρία φέρνει ελαστικά στους αγώνες που η μαλακή γόμα δεν αντέχει 20 γύρους και η σκληρή το μισό του αγώνα, τότε όλοι θα είναι υποχρεωμένοι να κάνουν δυο pit stop. «Tα ελαστικά βρίσκονταν πολύ πιο κοντά μεταξύ τους σε απόδοση στον αγώνα από το αναμενόμενο. Δεν υπήρχε πραγματική φθορά και ξεκινήσαμε το χορό των pit stop διότι προσπαθούσαμε να βρεθούμε εμπρός από τον Rosberg και όλοι άρχισαν να μπαίνουν (στα pits) σε εκείνο το σημείο. Ειδάλλως, βασιζόμενοι στη φθορά των ελαστικών, θα μπορούσαμε να φτάσουμε μέχρι τον 25ο γύρο ή και πιο πέρα, με την πολύ μαλακή γόμα. Αν μπορείς να το κάνεις αυτό με το πιο μαλακό ελαστικό, τότε με το πιο σκληρό μπορείς να γυρίζεις στην πίστα για όσο θέλεις» δήλωσε ο Whitmarsh.
Ο Nico Rosberg δήλωσε ότι η πέμπτη θέση είναι ένα καλό ξεκίνημα για τον ίδιο, αν και τόνισε ότι δεν είχε καλό ρυθμό με την πολύ μαλακή γόμα στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. O διευθυντής της Mercedes, Ross Brawn, παραδέχθηκε ότι σήμερα η ομάδα δεν είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο.
Ο Mark Webber αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του στην εκκίνηση και έχασε μια θέση εκεί, χάνοντας άλλη μια στα pit stop. Ο Αυστραλός παρομοίασε τον αγώνα με μποτιλιάρισμα και παραδέχθηκε ότι η φτωχή απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές καταδίκασε το αποτέλεσμα του αγώνα, τονίζοντας ότι ήταν πολύ δύσκολο να ακολουθήσει τα προπορευόμενα μονοθέσια, ωστόσο είναι αισιόδοξος, δεδομένου του δυναμικού της Red Bull.
O Vitantonio Liuzzi, που τερμάτισε στην 9η θέση με τη Force India, σημειώνοντας τους πρώτους του βαθμούς από την επιστροφή του πέρυσι στη Formula 1 ως οδηγός, ήταν ευχαριστημένος από το σημερινό αποτέλεσμα. Ο Rubens Barricello δήλωσε ότι ήταν καλό που κατάφερε να σημειώσει ένα βαθμό, αλλά παραδέχθηκε ότι η Williams περίμενε να είναι πιο ανταγωνιστική.
O αγώνας των Kubica και Sutil καταστράφηκε ουσιαστικά στην πρώτη στροφή. Εντυπωσιακό, στους 13 γύρους που διήρκεσε, ήταν το ντεμπούτο του Vitaly Petrov, με τη Renault. O Ρώσος βρισκόταν στην 11η θέση (από την 17η στην οποία εκκίνησε) και την υπερασπιζόταν με σθένος, όταν μπήκε στα pits και οι μηχανικοί διαπίστωσαν ότι είχε λυγίσει η εμπρός δεξιά ανάρτηση, ίσως, όπως δήλωσε ο ίδιος, από ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα kerb.
Ο Nico Hulkenberg δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει στο ντεμπούτο του, καθώς έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στο 2ο γύρο, έκανε ένα τετ-α-κέ και έπεσε πολύ πίσω στην κατάταξη, για να τερματίσει 14ος. Το ντεμπούτο του Lucas di Grassi με τη Virgin διήρκεσε μόλις δυο γύρους, ενώ ο Karun Chandhok κατέστρεψε το μονοθέσιο της HRT στον 1ο γύρο του αγώνα και μόλις 5ο προσωπικό του στην πίστα, καθώς δε γνώριζε για την ανομοιομορφία του ασφαλτοτάπητα στις στροφές 6 και 7.
Ο Bruno Senna πρόλαβε να κάνει 17 γύρους πριν εγκαταλείψει με καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος της HRT/Dallara. Επρόκειτο για ένα μικρό θαύμα το γεγονός ότι η ομάδα κατάφερε να παρευρεθεί στο Μπαχρέιν, το οποίο αποτέλεσε για αυτήν το shakedown του μονοθεσίου της ουσιαστικά.
Από τις καινούργιες ομάδες, η Virgin αποδείχθηκε ταχύτερη, καθώς ο Timo Glock είχε προσπεράσει τον Heikki Kovalainen (που είχε κάνει πολύ καλή εκκίνηση και είχε βρεθεί στη 16η θέση), λίγο πριν εγκαταλείψει στον 16ο γύρο. Ωστόσο, τις εντυπώσεις έκλεψε η Lotus, της οποίας αμφότερα τα μονοθέσια κατετάγησαν στα τελικά αποτελέσματα, αν και ο Trulli κινούνταν 20 δευτερόλεπτα πιο αργά στους τελευταίους γύρους, προσπαθώντας να φτάσει στον τερματισμό με πρόβλημα στα υδραυλικά της Τ127. Εντούτοις, αυτό της Lotus ήταν το πιο επαγγελματικό ντεμπούτο που είδαμε από τις τρεις καινούργιες ομάδες, αφού οι Virgin χτυπήθηκαν από προβλήματα αξιοπιστίας (όπως ήταν αναμενόμενο) και η HRT βρίσκεται ακόμα πολύ πίσω και εκτός συναγωνισμού.
POLE POSITION: SEBASTIAN VETTEL 1:54.101
GP Μπαχρέιν 2010: Αγώνας | |||||||
Α/Α | Νο | Οδηγός | Ομάδα-Κινητήρας | Γύροι | Χρόνος/Διαφ. | Μ.Ω.Τ. | Θ. Εκ. |
1 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 49 | 1:39:20.396 | 186.273 | 3 |
2 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 49 | 16.099 | 185.771 | 2 |
3 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 49 | 23.182 | 185.551 | 4 |
4 | 5 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 49 | 38.799 | 185.068 | 1 |
5 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes | 49 | 40.213 | 185.024 | 5 |
6 | 3 | Michael Schumacher | Mercedes | 49 | 44.163 | 184.903 | 7 |
7 | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 49 | 45.280 | 184.868 | 8 |
8 | 6 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 49 | 46.360 | 184.835 | 6 |
9 | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 49 | 53.008 | 184.631 | 12 |
10 | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 49 | 1:02.489 | 184.340 | 11 |
11 | 11 | Robert Kubica | Renault | 49 | 1:09.093 | 184.138 | 9 |
12 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 49 | 1:22.958 | 183.716 | 10 |
13 | 17 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso-Ferrari | 49 | 1:32.656 | 183.421 | 18 |
14 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 48 | 1 γύρος | 180.100 | 13 |
15 | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 47 | 2 γύροι | 178.105 | 21 |
16 | 16 | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 46 | Ηλεκτρικά | 183.124 | 15 |
17 | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 46 | Υδραυλικά | 175.131 | 20 |
Εγκαταλείψεις | |||||||
- | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 28 | Υδραυλικά | 180.993 | 14 |
- | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 17 | Εγκατάλειψη | 168.120 | 23 |
- | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 16 | Κιβώτιο | 173.697 | 19 |
- | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 13 | Ανάρτηση | 179.656 | 17 |
- | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 11 | Υδραυλικά | 178.824 | 16 |
- | 25 | Lucas Di Grassi | Virgin-Cosworth | 2 | Υδραυλικά | 165.629 | 22 |
- | 20 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 1 | Ατύχημα | 141.060 | 24 |
Ταχύτερος γύρος | |||||||
- | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 45 | 1:58.287 |