Ημερ. Γεν.: | 27/8/1976 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χώρα: | Αυστραλία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Website | http://www.markwebber.com/ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Συμμετοχές σε GP: | 178 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Νίκες: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pole positions: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παρουσίες στο βάθρο: | 30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμοί: | 669.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παγκόσμια πρωταθλήματα: | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ντεμπούτο στην F1: | GP Αυστραλίας 2002 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πρώτη νίκη στην F1: | GP Γερμανίας 2009 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερος τερματισμός: | 1 (x7) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερη θέση σε Δοκιμαστικά: | 1 (x9) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η καριέρα του ανά σεζόν:
Η πορεία του Ουέμπερ στην F1: 2011 Σε αντίθεση με την περσινή, η χρονιά ήταν από τις χειρότερες για τον Mark αφού δεν κατάφερε ποτέ να πλησιάσει έστω, τον ομόσταυλό του, ούτε σε απόδοση, ούτε στο πρωτάθλημα. 2010 Η χρονιά που ονειρεύεται ο κάθε οδηγός ήταν αυτή που πέρασε για τον Webber. Είχε το καλύτερο μονοθέσιο του γκρίντ, είχε στα ίσα την υποστήριξη της ομάδας και μέχρι πέντε (5) αγώνες πριν το τέλος είχε την πρωτοπορία στην βαθμολογία..αλλά όλα αυτά δεν μπόρεσε να τα μετατρέψει σε αποτέλεσμα και να πάρει τον τίτλο.. Στον τέλος έχασε ακόμα και την δεύτερη θέση τερματίζοντας τελικά 3ος. 2009 Χάνει σχεδόν όλη τη χειμερινή προετοιμασία λόγω ενός συντριπτικού κατάγματος στην κνήμη σε ατύχημα με αγωνιστικό ποδήλατο. Επανέρχεται σταδιακά και με σύμμαχο την άκρως ανταγωνιστική RB5, πανηγυρίζει την πρώτη pole και την πρώτη νίκη της καριέρας του στην Γερμανία. Δύο σερί εγκαταλείψεις σε Ιταλία και Σιγκαπούρη τον αφήνουν εκτός διεκδίκησης του τίτλου, ωστόσο κλείνει ιδανικά τη σεζόν, με νίκη στην Βραζιλία. 2008 Στόχος του γίνεται η συγκομιδή βαθμών αντί βάθρων, καθώς η RB4 υστερεί σε ταχύτητα. Συγκεντρώνει 21 συνολικά για να τερματίσει στην 11η θέση της τελικής βαθμολογίας. Η απόδοσή του σε κατατακτήριες δοκιμές είναι εξαιρετική ως συνήθως, χαρίζοντας στην ομάδα την παρθενική της παρουσία στην πρώτη σειρά του grid, στο Σίλβεστοουν. 2007 Η πρώτη του χρονιά στην Red Bull σημαδεύεται από προβλήματα αξιοπιστίας στο μονοθέσιο, και οι καλές του επιδόσεις σε κατατακτήριες δοκιμές σπάνια μεταφράζονται σε βαθμούς. Τερματίζει στην 12η θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 10 βαθμούς, οι έξι από τους οποίους έρχονται στο Νίρμπουργκρινγκ. 2006 Αλλη μια δύσκολη σεζόν με την Williams. Παίρνει μόλις επτά βαθμούς, ενώ οι εγκαταλείψεις του είναι περισσότερες από τους τερματισμούς του. Υπογράφει με την Red Bull για το 2007. 2005 Η Williams δεν είναι ανταγωνιστική και έτσι οι επιτυχίες του περιορίζονται σε μια τρίτη θέση στο Μονακό. Στις κατατακτήριες δοκιμές τα πηγαίνει καλύτερα απ` ό,τι στις κούρσες, καθώς μετρά συνολικά επτά προκρίσεις στην πρώτη 5άδα του grid. 2004 Η τελευταία του σεζόν με την Jaguar είναι δύσκολη. Μοναδικό highlight η δεύτερη θέση του αρχικού grid στην Μαλαισία. Υπογράφει με την Williams για το 2005. 2003 Συνεχίζει τις εξαιρετικές εμφανίσεις, έχοντας μετακινηθεί στην Jaguar πια. Ανεβαίνει στην τρίτη θέση του βάθρου στην Βραζιλία και κερδίζει τους 17 από τους 18 βαθμούς της ομάδας στη χρονιά, επιτεύγματα τα οποία τον μετατρέπουν σε ανερχόμενο αστέρα. 2002 Κάνει ονειρεμένο ντεμπούτο στην F1, καθώς παίρνει την πέμπτη θέση στο GP της πατρίδας του, Αυστραλία, στο κόκπιτ μιας Minardi. Η εντυπωσιακή του απόδοση συνεχίζεται σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. |
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια