Η καριέρα του ανά σεζόν:
Σεζόν | Μονοθέσιο | Θέση | Βαθμοί | Νίκες | Poles |
1993 | Jordan-Hart 193 | 18η | 2 | - | - |
1994 | Jordan-Hart 194 | 6η | 19 | - | 1 |
1995 | Jordan-Hart 195 | 11η | 11 | - | - |
1996 | Jordan-Hart 196 | 8η | 14 | - | - |
1997 | Stewart-Ford SF01 | 13η | 6 | - | - |
1998 | Stewart-Ford SF02 | 12η | 4 | - | - |
1999 | Stewart-Ford SF3 | 7η | 21 | - | 1 |
2000 | Ferrari F1-2000 | 4η | 62 | 1 | 1 |
2001 | Ferrari F2001 | 3η | 56 | - | - |
2002 | Ferrari F2001/F2002 | 2η | 77 | 4 | 3 |
2003 | Ferrari F2002/F2003-GA | 4η | 65 | 2 | 3 |
2004 | Ferrari F2004 | 2η | 114 | 2 | 4 |
2005 | Ferrari F2004M/F2005 | 8η | 38 | - | - |
2006 | Honda RA106 | 7η | 30 | - | - |
2007 | Honda RA107 | 20η | 0 | - | - |
2008 | Honda RA108 | 14η | 11 | - | - |
2009 | Brawn-Mercedes BGP 001 | 3η | 77 | 2 | 1 |
2010 | Williams-Cosworth FW32 | - | - | - | - |
Η πορεία του Μπαρικέλο στην F1:
2009Η ομάδα μετονομάζεται σε Brawn GP και ο ίδιος αναγεννάται στο κόκπιτ της BGP 001, παίρνοντας δύο νίκες σε Βαλένθια και Μόντσα. Διεκδικεί τον τίτλο ως τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Βραζιλία, αλλά τελικά τον χάνει από τον team mate του, Τζένσον Μπάτον, και τερματίζει τρίτος στην τελική κατάταξη. Υπογράφει στην Williams για το 2010.
2008
Αλλη μία δύσκολη σεζόν με την Honda. Μαζεύει 11 βαθμούς, κυρίως χάρη στην εξαιρετική του εμφάνιση που συνδυάστηκε με βάθρο στο βρεγμένο Σίλβερστοουν. Στην Τουρκία γίνεται ο οδηγός με τις περισσότερες εκκινήσεις σε GP στην ιστορία, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Ρικάρντο Πατρέζε.
2007
Ζει την χειρότερή του σεζόν της καριέρας του, καθώς αποτυγχάνει να πάρει έστω έναν βαθμό, γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην απογοητευτική απόδοση της RA107.
2006
Δυσκολεύεται αρκετά να προσαρμοστεί στην νέα του ομάδα. Υστερεί σε αποτελέσματα σε σχέση με τον ομόσταβλό του Τζένσον Μπάτον και καταλήγει στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος, παίρνοντας δύο τέταρτες θέσεις σε Μονακό και Ουγγαρία στην πορεία.
2005Η Ferrari δεν είναι κυρίαρχη όπως τα προηγούμενα χρόνια και έτσι δεν καταφέρνει κάτι καλύτερο από μια δεύτερη θέση στην Αυστραλία. Τερματίζει στην χειρότερη θέση από τότε που πήγε στην ιταλική ομάδα (όγδοος) και στο τέλος της χρονιάς υπογράφει στην Honda.
2004
Βοηθάει την Ferrari να φτάσει στην κατάκτηση του πέμπτου σερί τίτλου της στους κατασκευαστές. Με τέσσερις pole positions, δύο νίκες και 12 άλλα βάθρα, μαζεύει τους περισσότερους βαθμούς από κάθε άλλον οδηγό, πλην του Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος εξασφαλίζει το τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημά του με την Scuderia.
2003Προσθέτει άλλες δύο νίκες στο παλμαρέ του και ολοκληρώνει τη σεζόν στην τέταρτη θέση.
2002
Παίζει σημαντικό ρόλο στην απόλυτη κυριαρχία της Ferrari. Εχει τρεις pole positions και τέσσερις νίκες, τερματίζοντας δεύτερος στο πρωτάθλημα πίσω από τον team mate του, Μίκαελ Σουμάχερ.
2001
Ανεβαίνει 10 φορές στο βάθρο και παίρνει την τρίτη θέση στην τελική κατάταξη οδηγών.
2000
Κάνει το μεγάλο βήμα στην καριέρα του, υπογράφοντας στην Ferrari ως αντικαταστάτης του Εντι Ιρβάιν. Παίρνει την πρώτη νίκη της καριέρας του στο γερμανικό GP, που τον βοηθάει να τερματίσει στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, έχοντας μαζέψει συνολικά 62 βαθμούς.
1999
Κάνει την καλύτερή του χρονιά με την Stewart. Μετρά τρία πόντιουμ (Σαν Μαρίνο, Γαλλία, Ευρώπη) και καταλήγει στην έβδομη θέση της τελικής κατάταξης με 21 βαθμούς.
1998Με δύο πέμπτες θέσεις, σε Ισπανία και Καναδά, ολοκληρώνει το πρωτάθλημα στην 13η θέση.
1997Υπογράφει στην Stewart και στο Μονακό φτάνει στο καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του ως τότε, τερματίζοντας στην δεύτερο θέση.
1994
Ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο των νικητών στο GP Ειρηνικού, ενώ τερματίζει στην έκτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με Jordan.
1993Υπογράφει στην Jordan και κάνει ντεμπούτο στο GP Νότιας Αφρικής. Στον προτελευταίο αγώνα της σεζόν, στην Ιαπωνία, τερματίζει στην πέμπτη θέση και κατακτάει τους πρώτους του βαθμούς. |