Ημερ. Γεν.: | 7/12/1984 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χώρα: | Πολωνία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Website | http://www.kubica.pl/ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Συμμετοχές σε GP: | 76 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Νίκες: | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pole positions: | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παρουσίες στο βάθρο: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμοί: | 273 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παγκόσμια πρωταθλήματα: | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ντεμπούτο στην F1: | GP Ουγγαρίας 2006 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πρώτη νίκη στην F1: | GP Καναδά 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερος τερματισμός: | 1 (x1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερη θέση σε Δοκιμαστικά: | 1 (x1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η καριέρα του ανά σεζόν:
Η πορεία του Κούμπιτσα στην F1: 2010 Αυτή την χρονιά ο Kubica έδειξε οτι είναι πολύ καλός οδηγός. Με ένα μέτριο μονοθέσιο κατάφερε να μπει σε όλους τους αγώνες στο Q3 , να πάρει μια 2η θέση και δύο 3τες. Πολύ καλή εμφάνιση όλη την χρονιά, τερμάτισε τελικά 8ος 2009 Το εντυπωσιακό 2008 διαδέχεται μια ανώμαλη προσγείωση στο έδαφος, εξαιτίας της μη ανταγωνιστικής F1.09. Μοναδικό highlight της σεζόν του είναι η δεύτερη θέση στο φινάλε της Βραζιλίας, μετά το οποίο αποχαιρετά την BMW Sauber και υπογράφει στην Renault για το 2010. 2008 Εδραιώνει γρήγορα τον εαυτό του ως διεκδικητή του τίτλου, παίρνοντας την πρώτη του νίκη συν άλλα έξι πόντιουμ. Στο δεύτερο μισό της σεζόν η απόδοση της BMW Sauber πέφτει, αφήνοντάς τον στην τέταρτη θέση της τελικής βαθμολογίας με 75 πόντους. Παραμένει στην ομάδα για το 2009. 2007 Στην πρώτη του πλήρη σεζόν στην F1, τερματίζει στην έκτη θέση της τελικής κατάταξης στους οδηγούς. Πάντως, δεν καταφέρνει να φέρει ανάλογα καλά αποτελέσματα με τον team mate του, Νικ Χάιντφελντ, ενώ μελανό σημείο στη χρονιά είναι το τρομακτικό ατύχημα που είχε στον Καναδά, το οποίο τον άφησε εκτός από το GP των ΗΠΑ. 2006 Υπογράφει ως δοκιμαστής με την BMW Sauber. Προβιβάζεται σε θέση οδηγού αγώνων για τους τελευταίους έξι αγώνες της χρονιάς, αντικαθιστώντας τον Ζακ Βιλνέβ. Ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο στην Ιταλία και διατηρεί τη θέση του για το 2007. |
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια