Ημερ. Γεν.: | 13/7/1974 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χώρα: | Ιταλία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Website | http://www.jarnotrulli.com/ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Συμμετοχές σε GP: | 219 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Νίκες: | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pole positions: | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παρουσίες στο βάθρο: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμοί: | 246,5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παγκόσμια πρωταθλήματα: | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ντεμπούτο στην F1: | GP Αυστραλίας 1997 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πρώτη νίκη στην F1: | GP Μονακό 2004 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η καριέρα του ανά σεζόν:
Η πορεία του Τρούλι στην F1: 2009Ξεκινάει πάρα πολύ καλά με βάθρα σε Αυστραλία και Μπαχρέιν, το τελευταίο από την pole position. Ωστόσο η ασταθής απόδοση της TF109 δεν του επιτρέπει να έχει ανάλογη συνέχεια. Τελειώνει θετικά τη σεζόν, με μια δεύτερη θέση στην Ιαπωνία, όμως μένει χωρίς θέση για το 2010 ύστερα από την απόφαση της Toyota να εγκαταλείψει την F1. 2008Η βελτιωμένη φόρμα της Toyota τού επιτρέπει να είναι σταθερά γρήγορος, παίρνοντας βαθμούς στις 10 από τις 18 κούρσες της σεζόν. Η τρίτη του θέση στην Γαλλία επαναφέρει την ομάδα στο βάθρο για πρώτη φορά μετά το 2006. Τερματίζει στην ένατη θέση του πρωταθλήματος με 31 βαθμούς, έξι περισσότερους από τον team mate του, Τίμο Γκλοκ. 2007 Καταφέρνει να βαθμολογηθεί μόλις σε τέσσερις κούρσες, αφού ο ρυθμός αγώνα της TF107 υστερεί κατά πολύ σε σχέση με αυτό των κατατακτήριων δοκιμών, όπου τα πηγαίνει -ως συνήθως- καλά. Το τέλος της χρονιάς τον βρίσκει στην 13η θέση του πρωταθλήματος, αλλά εμφανώς πιο καλό σε απόδοση σε σχέση με τον Ραλφ Σουμάχερ. 2006 Η δεύτερη σεζόν στην Toyota δεν είναι το ίδιο καλή με την πρώτη. Μαζεύει 28 βαθμούς λιγότερους και παίρνει μόλις την 12η θέση της τελικής κατάταξης, δύο πίσω από τον Ραλφ Σουμάχερ. 2005 Είναι εκπληκτικός στις κατατακτήριες δοκιμές, μετρώντας μία pole position και 13 προκρίσεις στην πρώτη 5άδα του grid. Χαρίζει στην Toyota τα καλύτερα αποτελέσματα της ιστορίας της, παίρνοντας τη δεύτερη θέση σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, όμως η απόδοσή του πέφτει στο δεύτερο μισό της χρονιάς και έτσι τερματίζει πίσω από τον ομόσταβλό του Ραλφ Σουμάχερ, στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος. 2004 Δυνατό πρώτο μισό στην σεζόν με δύο pole positions και την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Μονακό. Ομως η απόδοσή του πέφτει κατακόρυφα στη συνέχεια, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τη λύση της συνεργασίας του με την Renault, τρεις κούρσες πριν από το τέλος. Υπογράφει στην Toyota, με την οποία παίρνει μέρος στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς. 2003 Εχει πέντε εγκαταλείψεις, αλλά βαθμολογείται σε όλες τις υπόλοιπες κούρσες πλην μιας, ενώ έχει και ένα βάθρο στην Γερμανία. 2002 Στην πρώτη του χρονιά με την γαλλική ομάδα συγκεντρώνει εννιά βαθμούς και καταλήγει στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος. 2001 Μαζεύει τους διπλάσιους βαθμούς σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Υπογράφει με την Renault ως team mate του Τζένσον Μπάτον για το 2002. 2000Μετακινείται στην Jordan και καταλαμβάνει την 10η θέση της τελικής κατάταξης στους οδηγούς με έξι πόντους. 1999 Ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο, τερματίζοντας δεύτερος στο ευρωπαϊκό GP. 1998 Συνεχίζει στην Prost και παίρνει τον μοναδικό του βαθμό στο Βέλγιο. 1997 Κάνει ντεμπούτο με την Minardi και στη συνέχεια μετακινείται στην Prost ως αντικαταστάτης του τραυματία Ολιβιέ Πανίς. Τερματίζει στην ένατη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, έχοντας πάρει 3 βαθμούς στην Γερμανία με τη γαλλική ομάδα. 1996 Υπογράφει με την Benetton ως δοκιμαστής. |
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια