1 Ιαν 2009

JARNO TRULLI

 
Ημερ. Γεν.:13/7/1974
Χώρα:Ιταλία
Websitehttp://www.jarnotrulli.com/
Συμμετοχές σε GP:219
Νίκες:1
Pole positions:4
Παρουσίες στο βάθρο:11
Βαθμοί:246,5
Παγκόσμια πρωταθλήματα:-
Ντεμπούτο στην F1:GP Αυστραλίας 1997
Πρώτη νίκη στην F1:GP Μονακό 2004

Η καριέρα του ανά σεζόν:

 Σεζόν  Μονοθέσιο  Θέση  Βαθμοί  Νικες  Poles
 1997  Minardi-Hart M197
 Prost-Mugen-Honda JS45
 15η  3  -  -
 1998  Prost-Peugeot AP01  16η  1  -  -
 1999  Prost-Peugeot AP02  11η  7  -  -
 2000  Jordan-Mugen-Honda EJ10, EJ10B  10η  6  -  -
 2001  Jordan-Honda EJ11  9η  12  -  -
 2002  Renault R202  8η  9  -  -
 2003  Renault R23  8η  33  -  -
 2004  Renault R24
 Toyota TF104B
 6η  46  1  2
 2005  Toyota TF105, TF105B  7η  43  -  1
 2006  Toyota TF106, TF106B  12η  15  -  -
 2007  Toyota TF107  13η  8  -  -
 2008  Toyota TF108  9η  31  -  -
 2009  Toyota TF109  8η  32,5  -  1
 2010  Lotus-Cosworth  -  -  -  -

Η πορεία του Τρούλι στην F1:
2009Ξεκινάει πάρα πολύ καλά με βάθρα σε Αυστραλία και Μπαχρέιν, το τελευταίο από την pole position. Ωστόσο η ασταθής απόδοση της TF109 δεν του επιτρέπει να έχει ανάλογη συνέχεια. Τελειώνει θετικά τη σεζόν, με μια δεύτερη θέση στην Ιαπωνία, όμως μένει χωρίς θέση για το 2010 ύστερα από την απόφαση της Toyota να εγκαταλείψει την F1.
2008Η βελτιωμένη φόρμα της Toyota τού επιτρέπει να είναι σταθερά γρήγορος, παίρνοντας βαθμούς στις 10 από τις 18 κούρσες της σεζόν. Η τρίτη του θέση στην Γαλλία επαναφέρει την ομάδα στο βάθρο για πρώτη φορά μετά το 2006. Τερματίζει στην ένατη θέση του πρωταθλήματος με 31 βαθμούς, έξι περισσότερους από τον team mate του, Τίμο Γκλοκ.
2007
Καταφέρνει να βαθμολογηθεί μόλις σε τέσσερις κούρσες, αφού ο ρυθμός αγώνα της TF107 υστερεί κατά πολύ σε σχέση με αυτό των κατατακτήριων δοκιμών, όπου τα πηγαίνει -ως συνήθως- καλά. Το τέλος της χρονιάς τον βρίσκει στην 13η θέση του πρωταθλήματος, αλλά εμφανώς πιο καλό σε απόδοση σε σχέση με τον Ραλφ Σουμάχερ.
2006
Η δεύτερη σεζόν στην Toyota δεν είναι το ίδιο καλή με την πρώτη. Μαζεύει 28 βαθμούς λιγότερους και παίρνει μόλις την 12η θέση της τελικής κατάταξης, δύο πίσω από τον Ραλφ Σουμάχερ.
2005
Είναι εκπληκτικός στις κατατακτήριες δοκιμές, μετρώντας μία pole position και 13 προκρίσεις στην πρώτη 5άδα του grid. Χαρίζει στην Toyota τα καλύτερα αποτελέσματα της ιστορίας της, παίρνοντας τη δεύτερη θέση σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, όμως η απόδοσή του πέφτει στο δεύτερο μισό της χρονιάς και έτσι τερματίζει πίσω από τον ομόσταβλό του Ραλφ Σουμάχερ, στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος.
2004
Δυνατό πρώτο μισό στην σεζόν με δύο pole positions και την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Μονακό. Ομως η απόδοσή του πέφτει κατακόρυφα στη συνέχεια, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τη λύση της συνεργασίας του με την Renault, τρεις κούρσες πριν από το τέλος. Υπογράφει στην Toyota, με την οποία παίρνει μέρος στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς.
2003
Εχει πέντε εγκαταλείψεις, αλλά βαθμολογείται σε όλες τις υπόλοιπες κούρσες πλην μιας, ενώ έχει και ένα βάθρο στην Γερμανία.
2002
Στην πρώτη του χρονιά με την γαλλική ομάδα συγκεντρώνει εννιά βαθμούς και καταλήγει στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος.
2001
Μαζεύει τους διπλάσιους βαθμούς σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Υπογράφει με την Renault ως team mate του Τζένσον Μπάτον για το 2002.
2000Μετακινείται στην Jordan και καταλαμβάνει την 10η θέση της τελικής κατάταξης στους οδηγούς με έξι πόντους.
1999
Ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο, τερματίζοντας δεύτερος στο ευρωπαϊκό GP.
1998
Συνεχίζει στην Prost και παίρνει τον μοναδικό του βαθμό στο Βέλγιο.
1997
Κάνει ντεμπούτο με την Minardi και στη συνέχεια μετακινείται στην Prost ως αντικαταστάτης του τραυματία Ολιβιέ Πανίς. Τερματίζει στην ένατη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, έχοντας πάρει 3 βαθμούς στην Γερμανία με τη γαλλική ομάδα.
1996
Υπογράφει με την Benetton ως δοκιμαστής.

























Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa