Ημερ. Γεν.: | 29/7/1981 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χώρα: | Ισπανία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Website | http://www.fernandoalonso.com/ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Συμμετοχές σε GP: | 178 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Νίκες: | 27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pole positions: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παρουσίες στο βάθρο: | 73 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμοί: | 1086 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παγκόσμια πρωταθλήματα: | 2 (05, 06) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ντεμπούτο στην F1: | GP Αυστραλίας 2001 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πρώτη νίκη στην F1: | GP Ουγγαρίας 2003 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερος τερματισμός: | 1 (x27) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερη θέση σε Δοκιμαστικά: | 1 (x20) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η καριέρα του ανά σεζόν:
Η πορεία του Αλόνσο στην F1: 2011: Φέτος είναι μια χρονιά που ο Fernando Alonso βιάζεται να ξεχάσει. Με ένα μέτριο μονοθέσιο δεν ήταν ικανός να διεκδικήσει και πολλά και με μόνο μια νίκη κατάφερε να τερματίσει την χρονιά στην 4η θέση. 2010 Ξεκίνησε την σεζόν με νίκη , αλλά από κει και πέρα η πορεία του για το πρώτο μισό ήταν αρκετά δύσκολή. Άρχισε να ανακάμπτει από τα μισά και πέρα φτάνοντας στον τελευταίο αγώνα να είναι ο κύριος διεκδικητής του τίτλου και μόνο με πολύ φανταστικό σενάριο θα τον έχανε... Σε μια φανταστική χρονιά, δυστυχώς γιαυτόν, το φανταστικό σενάριο υλοποιήθηκε και ο Vettel του πήρε τον τίτλο μέσα από τα χέρια του μιας και ο Fernando για 32.. γύρους δεν μπόρεσε να περάσει τον Petrov και να κερδίσει τον τίτλο. 2009Βιώνει τη χειρότερη σεζόν του από το 2001, με ένα μονοθέσιο που πασχίζει ακόμα και να μπει στους βαθμούς. Παίρνει μια αναπάντεχη pole στην Ουγγαρία, αλλά εγκαταλείπει στον αγώνα. Το μοναδικό του βάθρο έρχεται τελικά στην Σιγκαπούρη, ενώ είχε ήδη υπογράψει με την Ferrari για το 2010. 2008 Βοηθάει το μονοθέσιο της Renault να μεταμορφωθεί από κομπάρσος σε πρωταγωνιστής, μαζεύοντας τους περισσότερους βαθμούς από κάθε άλλον στους τελευταίους εννιά αγώνες της σεζόν, διάστημα κατά το οποίο κατακτάει δύο συνεχόμενες νίκες, σε Σιγκαπούρη και Ιαπωνία. Τερματίζει στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος και υπογράφει με την ομάδα για άλλα δύο χρόνια. 2007 Πηγαίνει με όνειρα στην McLaren, αλλά τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως τα περίμενε. Κερδίζει τέσσερις αγώνες και τερματίζει τρίτος στο πρωτάθλημα, ισόβαθμος με τον team mate του, Λιούις Χάμιλτον, με τον οποίο έχει σκληρή κόντρα εντός και εκτός πίστας. Οι σχέσεις του με τους ανθρώπους της ομάδας επιδεινώνονται μετά και το σκάνδαλο κατασκοπείας σε βάρος της Ferrari και έτσι φεύγει για να επιστρέψει στην Renault ενόψει 2008. 2006 Κυριαρχεί στο πρώτο μισό της χρονιάς, με έξι νίκες σε εννιά αγώνες. Στη συνέχεια, αποκρούει την αντεπίθεση του Μίκαελ Σουμάχερ και υπερασπίζεται με επιτυχία τον τίτλο του. Με το τέλος της σεζόν μετακινείται στην McLaren, με την οποία είχε υπογράψει προσύμφωνο συνεργασίας ένα χρόνο πριν. 2005 Επτά νίκες αποδεικνύονται αρκετές για να τον στέψουν παγκόσμιο πρωταθλητή, δύο αγώνες πριν το τέλος της σεζόν. Στα 24 του χρόνια γίνεται ο μικρότερος σε ηλικία πιλότος στην ιστορία που κατακτά τον τίτλο της F1, επικρατώντας του Κίμι Ράικονεν έπειτα από σκληρή μάχη. 2004 Η συνέχεια δεν είναι ανάλογη. Επικρατεί κατά κράτος του team mate του, Γιάρνο Τρούλι, αλλά δεν καταφέρνει να πάρει νίκη. Τερματίζει τέταρτος στο πρωτάθλημα οδηγών, μετρώντας μία pole position στο Μανί-Κουρ και τέσσερα πόντιουμ. 2003 Στην Μαλαισία γίνεται ο πιο μικρός σε ηλικία poleman στην ιστορία, ενώ στην Ουγγαρία ο νεαρότερος νικητής σε αγώνα της F1, ρίχνοντας γύρο στον "πολύ" Μίκαελ Σουμάχελ! Το άστρο του έχει μόλις ανατείλλει... 2002 Υπογράφει ως δοκιμαστής στην Renault και γράφει χιλιάδες χιλιόμετρα εξέλιξης με το μονοθέσιο της ομάδας. 2001 Κάνει ντεμπούτο στην F1 με την Μινάρντι. Καλύτερή του εμφάνιση, μια 10η θέση στην Γερμανία. |
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια