| ||||||||||||||||||||||||||
|
Η πορεία της Red Bull Racing στην F1
2010
Η χρονιά που όλες οι ομάδες ονειρεύονται ήρθε φέτος για την Red Bull. Με ένα μονοθέσιο που στις περισσότερες συνθήκες είχε το πάνω χέρι έναντι του ανταγωνισμού κατάφερε παρά τα αρκετά.. μηχανικά προβλήματα, στην εκπνοή να κερδίσει και τα 2 πρωταθλήματα δια χειρός Vettel (1os) αλλά και την πολύ καλή χρονιά του Webber (3os) . 15 pole σε 19 αγώνες και 9 νίκες την καθιστούν πλέον κορυφαία ομάδα
2009
Η ταχύτατη RB5 μετατρέπει την Red Bull σε πρωταγωνίστρια. Ο Φέτελ χαρίζει στην ομάδα την πρώτη της pole και νίκη στην Κίνα. Ακολουθούν πέντε ακόμα νίκες στο δεύτερο μισό της σεζόν και τελικά η δεύτερη θέση σε οδηγούς και κατασκευαστές, πίσω από την Brawn GP.
2008
Παρά το γεγονός ότι διαθέτει πανομοιότυπο σασί, η RB4 με τον κινητήρα της Renault επισκιάζεται από την απόδοση του μονοθεσίου της αδερφικής Toro Rosso, το οποίο τρέχει με μοτέρ της Ferrari. Η τρίτη θέση του Ντέιβιντ Κούλθαρντ είναι το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας, η οποία πέφτει από την πέμπτη στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος.
2007
Η σχεδιασμένη από τον Αντριαν Νιούι RB3 φοράει πλέον κινητήρα της Renault, αλλά αποδεικνύεται μη αξιόπιστη, καθώς η ομάδα έχει τουλάχιστον μία εγκατέλειψη στις πρώτες επτά κούρσες. Τα πράγματα βελτιώνονται κάπως στο δεύτερο μισό της σεζόν και η καλύτερή της παρουσία έρχεται στην Ουγγαρία, με τους Μαρκ Ουέμπερ και Ντέιβιντ Κούλθαρντ να κατακτούν την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.
2006
Αλλαζει κινητήρα, από Cosworth σε Ferrari, αλλά η δεύτερη χρονιά αποδεικνύεται δυσκολότερη από την πρώτη. Ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ παίρνει το πρώτο της βάθρο στο Μονακό, αλλά η τελική συγκομιδή είναι κατά 18 βαθμούς χαμηλότερη σε σχέση με το
2005.
Ο Κρίστιαν Κλιν χάνει τη θέση του από τον Ρόμπερτ Ντούρνμπος για τους τελευταίους τρεις αγώνες. 2005 Η πρώτη χρονιά της ομάδας του αυστριακού μεγιστάνα Ντίτριχ Μάτεσιτς μετά την εξαγορά της Jaguar στο τέλος του 2004, ξεπερνά τις προσδοκίες. Συγκεντρώνειπερισσότερους πόντους στους δύο πρώτους αγώνες απ` ό,τι η Jaguar σε ολόκληρη την περασμένη χρονιά. Τελικά, τερματίζει έβδομη στους κατασκευαστές, μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από την BAR.