24 Οκτ 2010

GP KOREA.. Race..Alonso win..έγινε της ..Κορέας



Πραγματικά..μάθαμε τι σημαίνει η έκφραση.."έγινε της Κορέας.."
Ξυπνήσαμε πρωϊ πρωί για να μην χάσουμε ένα λεπτό από τον 3ο από το τέλος συναρπαστικό αγώνα, και.. ξενερώσαμε πριν ακόμα αρχίσει.
Μετά από μια βόλτα των μονοθεσίων 3 γύρων πίσω από το Safety Car , το οποίο ηγήθηκε του αγώνα για το μισό περίπου των 55 γύρων. Διακοπή αγώνα για 45 λεπτά.
Στην συνέχεια ξανάρχισαν οι.. βόλτες πίσω από το Safety Car για άλλους 15 γύρους..λες και δεν ξαναείδαμε βρόχινο αγώνα. Από κει και μετά είδαμε τους περισσότερους οδηγούς απλά να προσέχουν και μόνο λίγοι επιχειρούσαν να δείξουν λίγο ανταγωνισμό..(μεταξύ άλλων και ο παππούς Schumacher).
Όσο και να πρόσεχαν όμως οι οδηγοί της Red Bull δεν τα κατάφεραν, οδηγικό λάθος ο webber και σπάσιμο κινητήρα (και νεύρων) ο Vettel έκαναν ένα πολύτιμο δώρο στους Alonso και Hamilton που ακολουθούσαν απολαμβάνοντας την θέα της νέας πίστας , γιατί για μαχητικότητα δεν υπάρχει λόγος αναφοράς.
Όσο αδιάφορος όμως ήταν ο αγώνας από άποψη θεάματος, τόσο ενδιαφέρον απέκτησε από βαθμολογική... ανακατανομή.
Μένουν 2 αγώνες να δούμε τουλάχιστον εκεί λίγο θέαμα τελικού....Ραντεβού σε 2 βδομάδες..

Ο ΑΓΩΝΑΣ


Οι καιρικές συνθήκες και η κατάσταση του ασφαλτοτάπητα δημιούργησαν πολλές δυσκολίες, που έκαναν αξιομνημόνευτο και απρόβλεπτο το πρώτο GP Κορέας. Η εκκίνηση καθυστέρησε 10 λεπτά λόγω της έντονης βροχής και έπειτα δόθηκε υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, για να διακοπεί ο αγώνας, με κόκκινη σημαία, έπειτα από μόλις 4 γύρους, λόγω της πολύ κακής ορατότητας, από τα λιμνάζοντα νερά που υπήρχαν παντού. Ύστερα ακολούθησε αναμονή που διήρκεσε σχεδόν μια ώρα, για να ξεκινήσει η διαδικασία και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, για 13 επιπλέον γύρους, μέχρι να αρχίσει η πραγματική δράση. Με τη βροχή να έχει κοπάσει, η διεύθυνση του αγώνα ήλπιζε ότι τα μονοθέσια θα έδιωχναν μέρος του νερού από την πίστα, κάτι που συνέβη. Η άσφαλτος, με το τελικό στρώμα της να έχει τοποθετηθεί πριν από δυο εβδομάδες διατηρεί ακόμα σχεδόν όλα τα έλαια και τα χημικά με βάση το βιτούμιο στην επιφάνειά της, συνεπώς, δεν υπήρχε η δυνατότητα να απορροφηθεί το νερό, για αυτό και υπήρξαν τόσες πολλές καθυστερήσεις, παρά το γεγονός ότι οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν οι χειρότερες που έχουμε δει σε αγώνα Formula 1. Εντούτοις, οι παρατεταμένες καθυστερήσεις δημιούργησαν το πρόβλημα ότι το τελικό κομμάτι του αγώνα διεξήχθη το σούρουπο, λίγα λεπτά πριν νυχτώσει τελείως, με μερικούς οδηγούς να αναφέρουν ότι η ορατότητα ήταν πολύ κακή και θα έπρεπε έχει δοθεί νωρίτερα ο τερματισμός. Εντέλει, ο Alonso συμπλήρωσε και τους 55 προγραμματισμένους γύρους, εντός του χρονικού ορίου των δυο ωρών, παρά το γεγονός ότι ο χρονος αγώνα του δείχνει ότι έκανε σχεδόν τρεις ώρες να καλύψει τη συνολική απόσταση. Αυτό συμβαίνει επειδή συνυπολογίστηκε και ο χρόνος αναμονής για την επανεκκίνηση του αγώνα έπειτα από της διακοπή του στον 4ο γύρο.

Παρά το γεγονός ότι η Red Bull διέθετε και πάλι το ταχύτερο μονοθέσιο του σαββατοκύριακου και ο Vettel έλεγχε τον αγώνα, η ομάδα δεν κατάφερε να νικήσει ή να βαθμολογηθεί καν -για πρώτη φορά φέτος. Ο Webber αποτέλεσε την πρώτη σημαντική απώλεια της ημέρας, αφού στο 19ο γύρο (το δεύτερο της πραγματικής δράσης), πάτησε άτσαλα στο εξωτερικό kerb της στροφής 12, έχασε τον έλεγχο της Red Bull και χτύπησε στον τοίχο. Ο Alonso κατάφερε να αποφύγει το εκτός ελέγχου μονοθέσιο του Αυστραλού, αλλά ο Nico Rosberg όχι. Ο Γερμανός είχε μια πολύ καλή πιθανότητα να ανέβει στο βάθρο σήμερα, έχοντας ήδη προσπεράσει τον Hamilton, αλλά επέλεξε να αποφύγει τον Webber από την αριστερή πλευρά της πίστας, προς την οποία κατευθυνόταν η ανεξέλεγκτη Red Bull...

Ο Webber παραδέχθηκε ότι ήταν απόλυτα δικό του το λάθος που του κόστισε την πρωτοπορία στη βαθμολογία, αλλά είναι πεπεισμένος ότι βρίσκεται μέσα στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου, με δυο αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν. Ήταν μόλις η δεύτερη φορά φέτος που ο Αυστραλός δε βαθμολογήθηκε, λόγω ατυχήματος πάντοτε.

O Sebastian Vettel, ο οποίος δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία μέχρι την εγκατάλειψή του, ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος των αντιπάλων του με τα ελαστικά βροχής. Παρ’ όλο που (όπως και ο Alonso), μπήκε στα pits στο δεύτερο γύρο του τρίτου καθεστώτος αυτοκινήτου ασφαλείας στον αγώνα (σε αντίθεση με τον Hamilton π.χ. και τους περισσότερους απ όσους τον ακολουθούσαν, που μπήκαν κατευθείαν) για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά, παρέμεινε επικεφαλής. Ο Γερμανός επέλεξε να προστατεύσει τα ενδιάμεσα ελαστικά, με τα οποία ήταν ξεκάθαρο ότι δεν απολάμβανε το ίδιο πλεονέκτημα με πριν. Ωστόσο, είχε την κατάσταση υπό έλεγχο, έως τον 46ο γύρο, στην αρχή του οποίου... εξερράγη ο κινητήρας της Renault στην πλάτη του. Ήταν η τρίτη φορά φέτος που το μονοθέσιό του παρουσίασε πρόβλημα ενώ ήταν επικεφαλής, αλλά για πρώτη φορά βρισκόταν τόσο κοντά στη νίκη και ήταν η πρώτη φορά που το πρόβλημα κόστιζε τόσο πολύ... Ήταν η πρώτη φορά φέτος που θα γινόταν επικεφαλής της βαθμολογίας και είχε κάνει τα πάντα σωστά για να φτάσει εκεί, έως ότου ο 8ος φετινός κινητήρας του (τον οποίο είχε δηλώσει ότι προστάτευε στις ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου, κάνοντας λιγότερα χιλιόμετρα) τον πρόδωσε. Αυτά τα προβλήματα ίσως του κοστίσουν τον τίτλο στο τέλος της σεζόν, σε συνδυασμό με τα αρκετά λάθη του.

Με το αποτέλεσμα αυτό, ο Vettel βρίσκεται 25 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο, Alonso, με δυο αγώνες να απομένουν, ωστόσο η Red Bull δεν πρόκειται να ζητήσει από τον Γερμανό να παίξει υποστηρικτικό ρόλο στον Webber, o οποίος είναι 11 βαθμούς πίσω από τον Ισπανό.

Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι η ομάδα του έκανε ένα πολύ ωραίο δώρο στον Fernando Alonso, ο οποίος είχε τονίσει εχθές ότι η προτεραιότητά του είναι να τερματίσει. Λίγοι θα πίστευαν πόσο προφητικά ήταν τα λόγια του. Αφότου απέφυγε τον Webber όταν ο Αυστραλός είχε το ατύχημά του, ο Alonso δεν άφησε τον Vettel να απομακρυνθεί πολύ. Υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας στο μέσο του αγώνα, καθυστέρησε ένα γύρο, όπως και ο Vettel, να μπει στα pits.

To pit stop της Ferrari δεν ήταν το καλύτερο δυνατό, αφού ο εμπρός δεξιά τροχός βγήκε με δυσκολία, και όταν ο μηχανικός ξεβίδωσε το μπουλόνι, αυτό εκτοξεύτηκε μακριά. Ο μηχανικός με το αερόκλειδο πήρε το εφεδρικό μπουλόνι, ωστόσο η διαδικασία κόστισε αρκετό χρόνο (3-4 δλ. παραπάνω από το κανονικό) και επέτρεψε στον Hamilton να περάσει εμπρός από τη Ferrari.

O Hamilton όμως (έχοντας ήδη χαλαρώσει το διαφορικό και ρυθμίζοντας με μέγιστη γωνία πρόσπτωσης το flap της εμπρός αεροτομής του), αντιμετώπιζε ακόμα και στον αργό ρυθμό που ακολουθούσε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, προβλήματα φθοράς κυρίως με τα εμπρός ενδιάμεσα ελαστικά του. Ίσως το γεγονός αυτό τον έκανε να μπλοκάρει τα φρένα του εμπρός άξονα στην πρώτη στροφή, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας εισήλθε στα pits και ο αγώνας ξεκίνησε ξανά.

Ο Alonso, που δε χρειαζόταν δεύτερη πρόσκληση, ανέκτησε άμεσα τη δεύτερη θέση που είχε χάσει λόγω του προβλήματος που παρουσιάστηκε στο pit stop του, και μπορούσε να αφοσιωθεί πάλι στο κυνήγι του Vettel, με μικρότερη διαφορά απόδοσης να τους χωρίζει αυτή τη φορά. Μερικά μικρά λάθη του Γερμανού επέτρεψαν στον Alonso να πλησιάσει αρκετά κοντά, όταν είδε τη Red Bull να επιβραδύνει και να κάνει στην άκρη, χαρίζοντάς του τη νίκη, ουσιαστικά.

Πλέον, ο Alonso το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να προστατεύσει τη νίκη του από τον Hamilton. O Βρετανός προσπάθησε να πιέσει, αλλά η McLaren δεν ήταν ευγενική προς τα ελαστικά της σήμερα, σε αντίθεση με τον συνδυασμό Αlonso/Ferrari, που είχε τη δυνατότητα να κινείται σε ρυθμό 4 δευτερόλεπτα ταχύτερο από όλους τους υπόλοιπους στην πίστα στους τελευταίους γύρους, διασφαλίζοντας τη νίκη του.

Με την τρίτη νίκη του στους τελευταίους τέσσερις αγώνες, ο Alonso, που πλέον ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου περισσότερες φορές από τον Jim Clark και τον Niki Lauda, είναι και πάλι επικεφαλής της βαθμολογίας έπειτα από 7 μήνες, ωστόσο δεν πιστεύει ότι αυτό αλλάζει κάτι στη διεκδίκηση του τίτλου. Ερωτούμενος τι έχει αλλάξει στη Ferrari από το καλοκαίρι, η απάντηση του Alonso ήταν: «η τύχη» καθώς πιστεύει ότι το μονοθέσιο ήταν ανταγωνιστικό από το Βρετανικό GP. Παραδέχθηκε ότι έχει νικήσει περισσότερους αγώνες απ΄ ότι περίμενε και λόγω τύχης. Ο Ισπανός δήλωσε ότι μετά την εγκατάλειψη του Webber η εικόνα του αγώνα είχε αλλάξει, και μια θέση στο βάθρο θα ήταν αρκετή για τον ίδιο. Ο Alonso μάλιστα πήρε το φταίξιμο για την καθυστέρησή του στο pit stop, δηλώνοντας ότι μπλόκαρε τα φρένα του κατά την είσοδό του στο box της Ferrari, μπαίνοντας με τα τέσσερα και δυσχεραίνοντας το έργο των μηχανικών. Ωστόσο, στη λήψη ακριβώς από πάνω από τα pits της Ferrari φαίνεται ότι ο Ισπανός κατάφερε, ακόμα και με μπλοκαρισμένα φρένα, να σταματήσει ακριβώς εκεί που έπρεπε.

O Lewis Hamilton ήταν επίσης ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα που πέτυχε, δηλώνοντας ότι ήταν απροσδόκητο, καθώς πλησίασε στους 21 βαθμούς τον επικεφαλής της βαθμολογίας. Ανέφερε το λάθος που έκανε στην πρώτη στροφή, το οποίο του κόστισε τη θέση που είχε αποσπάσει από τον Alonso, αλλά ακόμα και αν είχε διατηρηθεί μπροστά από τη Ferrari σε εκείνη τη φάση του αγώνα, δύσκολα θα κρατούσε πίσω του τον Ισπανό μέχρι την καρό σημαία, δεδομένης της εκτεταμένης φθοράς των ενδιάμεσων ελαστικών της McLaren του.

Ο team mate του Hamilton στη McLaren, Jenson Button είχε έναν καταστροφικό αγώνα και τερμάτισε εκτός βαθμών. Ο Βρετανός έχασε δυο θέσεις στους πρώτους γύρους, όταν τον προσπέρασαν οι Massa και Schumacher, ενώ αναγκάστηκε να μπει πρόωρα στα pits (στον 28ο γύρο), για τη μετάβαση στα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς αυτά της βροχής είχαν φθαρεί υπερβολικά μέχρι τότε. Ο Button ήταν άτυχος, διότι μόλις επέστρεψε στην πίστα, πίσω από ένα τρενάκι συνδυασμών που καθυστερούσαν πίσω από τον Timo Glock με τη Virgin, το αυτοκίνητο ασφαλείας επενέβη, αφότου ο Sebastien Buemi εμβόλισε στον 30ό γύρο το Γερμανό, σε μια κίνηση που έκανε τους αγωνοδίκες να επιβάλουν στον Ελβετό οδηγό της Toro Rosso ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του Grand Prix Βραζιλίας. Aξίζει να αναφερθεί εδώ ότι και ο Adrian Sutil δέχθηκε ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του επόμενου Grand Prix (και πρόστιμο 10.000 δολαρίων), επειδή, γνωρίζοντας ότι η Force India που οδηγούσε αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα φρένα (που μπλόκαραν συνεχώς), ήταν υπερβολικά επιθετικός, προκαλώντας σύγκρουση με τον Kamui Kobayashi στον 47ο γύρο.

Μάλιστα, ο Sutil επηρέασε και τον αγώνα του Button. Όταν ο Kobayashi καθυστέρησε λίγο στην έξοδο της φουρκέτας για να δυσκολέψει τον οδηγό της McLaren, ο Sutil βρέθηκε δίπλα του στην επόμενη στροφή και τον οδήγησε εκτός πίστας, συμβάν που κόστισε στον Button δυο θέσεις.

Έπειτα από τον αγώνα, ο Βρετανός γελούσε, γιατί όπως δήλωσε δεν υπήρχε τίποτα άλλο να κάνει. Παραδέχθηκε ότι οι ελπίδες του για τον τίτλο έχουν σχεδόν τελειώσει (βρίσκεται 42 βαθμούς πίσω από τον Alonso), αλλά δεν πιστεύει ότι η McLaren θα του ζητήσει να παίξει υποστηρικτικό ρόλο στον Hamilton. O Button παραπονέθηκε ότι το μονοθέσιό του δεν παρήγαγε καθόλου πρόσφυση και ότι τα εμπρός φρένα μπλόκαραν συνεχώς, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος μετατόπιζε συνεχώς την κατανομή πέδησης προς τα πίσω. Ο 30χρονος δήλωσε ότι διέθετε ένα διαφορετικό καινούργιο εξάρτημα στο μονοθέσιό του σε σχέση με τη McLaren του Hamilton και πιστεύει ότι αυτό ενδέχεται να συνέβαλε στα προβλήματά του...

Ο Felipe Massa ήταν ευχαριστημένος επειδή έκανε έναν καλό αγώνα σε πολύ δύσκολες συνθήκες, φέρνοντας πολύτιμους βαθμούς στη Ferrari για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όπου η ιταλική ομάδα πλησίασε τη Red Bull. O Βραζιλιάνος ανέφερε ότι υπό την έλλειψη φωτός στους τελευταίους γύρους, οι ενδείξεις του τιμονιού ήταν τόσο φωτεινές που περιόριζαν την ορατότητα στην πίστα. Ο Massa αντιμετώπισε δυσκολίες με τη φθορά των πίσω ελαστικών βροχής, για αυτό και έχασε επαφή με τους προπορευόμενούς του αρκετά νωρίς.

Ο Michael Schumacher έκανε ίσως την καλύτερη φετινή του εμφάνιση, προσπερνώντας τους Kubica και Button στους πρώτους γύρους και διατηρώντας τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση στο δεύτερο μισό του αγώνα, ωστόσο η Mercedes δεν είχε τη δυνατότητα να του επιτρέψει να απειλήσει τους πρωτοπόρους.

Ο Robert Kubica, που τερμάτισε στην 5η θέση, είχε ένα πολύ δύσκολο πρώτο stint, καθώς δε μπορούσε να φέρει τα ελαστικά του στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας και δεν του παρείχαν πρόσφυση. Στο pit stop του, δεν κατάφερε να ξεκινήσει σωστά και παραλίγο να συγκρουστεί (όπως συνέβη στην Ουγγαρία) με μια Force India. Περιμένοντας υπομονετικά στο pit lane (το pit stop του ήταν περίπου 7 δλ. πιο αργό από των υπολοίπων) έχασε μια θέση και από μια Williams. Ωστόσο, ο Πολωνός διατήρησε τα ενδιάμεσα ελαστικά του σε καλή κατάσταση, για να τα εκμεταλλευτεί στους τελευταίους γύρους και αυτό ακριβώς έκανε, προσπερνώντας αμφότερες τις Williams που αντιμετώπιζαν προβλήματα με τα δικά τους ενδιάμεσα Bridgestone. Η Renault δεν κατάφερε να πανηγυρίσει βλέποντας δυο μονοθέσια στη βαθμολογούμενη δεκάδα, διότι ο Vitaly Petrov είχε ένα σφοδρό ατύχημα στην τελευταία στροφή, αφότου έχασε τον έλεγχό του μονοθεσίου του 15 γύρους πριν το τέλος, και ενώ βρισκόταν στην 7η θέση.

Ο Vitantonio Liuzzi βρήκε το ρυθμό του στις δύσκολες συνθήκες, όπως ανέφερε, και σημείωσε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμά του, βοηθώντας τη Force India να απομακρυνθεί λίγο από τη Williams στη μάχη για την 6η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ο Ιταλός προσπέρασε στον ίδιο γύρο με τον Kubica τον Rubens Barrichello, ο οποίος έχασε τις δυο αυτές θέσεις λόγω της υπέρμετρης φθοράς των ελαστικών του. Η Williams δέχθηκε και δεύτερο πλήγμα στους τελευταίους γύρους, όταν ο Nico Hulkenberg, που βρισκόταν ακριβώς πίσω από τον team mate του, αναγκάστηκε να κάνει ένα επιπλέον pit stop 4 γύρους πριν την καρό σημαία, επειδή το πίσω αριστερό ελαστικό του έχανε πίεση. Τελικά ο Γερμανός πήρε το βαθμό της παρηγοριάς, αφού κατάφερε να προσπεράσει την Toro Rosso του Jaime Alguersuari στον τελευταίο γύρο.

Ο Kamui Kobayashi επιβίωσε έπειτα από την επαφή του με τον Sutil για να προσθέσει άλλους τέσσερις βαθμούς στη συγκομιδή του, ενώ ο team mate του, Nick Heidfeld, που τερμάτισε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα πίσω από τον Ιάπωνα, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει τους ίδιους βαθμούς (6) σε τρεις μόλις αγώνες, με τον οδηγό που αντικατέστησε, τον Pedro de la Rosa, ο οποίος αγωνίστηκε φέτος σε 14 Grand Prix με την ελβετική ομάδα. Οι δυο οδηγοί της Sauber ρίσκαραν στρατηγικά, επιλέγοντας να κάνουν τη μετάβαση στα ενδιάμεσα ελαστικά νωρίτερα από τους υπόλοιπους συνδυασμών, λίγο πριν παρουσιαστούν οι κατάλληλες συνθήκες για τη χρήση τους. Ωστόσο, οι δυο οδηγοί δεν έχασαν πολύ χρόνο από αυτή την επιλογή. 

rally.gr 

 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ
Korean Grand Prix
Korea Auto Valley, Yongam, Korea;
55 laps; 305.909km;
Weather: Wet.

Classified/ΚΑΤΑΤΑΞΗ:

Pos  Driver        Team                       Time
 1.  Alonso        Ferrari                    2h48:20.810
 2.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    14.999
 3.  Massa         Ferrari                    +    30.868
 4.  Schumacher    Mercedes                   +    39.688
 5.  Kubica        Renault                    +    47.734
 6.  Liuzzi        Force India-Mercedes       +    53.571
 7.  Barrichello   Williams-Cosworth          +  1:09.257
 8.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:17.889
 9.  Heidfeld      Sauber-Ferrari             +  1:20.107
10.  Hulkenberg    Williams-Cosworth          +  1:20.851
11.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +  1:24.146
12.  Button        McLaren-Mercedes           +  1:29.939
13.  Kovalainen    Lotus-Cosworth             +     1 lap
14.  Senna         HRT-Cosworth               +    2 laps
15.  Yamamoto      HRT-Cosworth               +    2 laps

Fastest lap: Alonso, 1:50.257

Not classified/ΕΓΚΑΤΈΛΕΙΨΑΝ:

Driver        Team                         On lap
Sutil         Force India-Mercedes         46
Vettel        Red Bull-Renault             45
Petrov        Renault                      39
Glock         Virgin-Cosworth              31
Buemi         Toro Rosso-Ferrari           30
Di Grassi     Virgin-Cosworth              25
Trulli        Lotus-Cosworth               25
Webber        Red Bull-Renault             18
Rosberg       Mercedes                     18
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, round 17: Drivers/ΟΔΗΓΟΙ: TEAMS/ΟΜΑΔΕΣ: 1. Alonso 231 1. Red Bull-Renault 426 2. Webber 220 2. McLaren-Mercedes 399 3. Hamilton 210 3. Ferrari 374 4. Vettel 206 4. Mercedes 188 5. Button 189 5. Renault 143 6. Massa 143 6. Force India-Mercedes 68 7. Kubica 124 7. Williams-Cosworth 65 8. Rosberg 122 8. Sauber-Ferrari 43 9. Schumacher 66 9. Toro Rosso-Ferrari 11 10. Barrichello 47 11. Sutil 47 12. Kobayashi 31 13. Liuzzi 21 14. Petrov 19 15. Hulkenberg 18 16. Buemi 8 17. De la Rosa 6 18. Heidfeld 6 19. Alguersuari 3

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa