Η καριέρα του ανά σεζόν:
Σεζόν | Μονοθέσιο | Θέση | Βαθμοί | Νίκες | Poles |
2000 | Williams-BMW FW22 | 8η | 12 | - | - |
2001 | Benetton-Renault B201 | 17η | 2 | - | - |
2002 | Renault R202 | 7η | 14 | - | - |
2003 | BAR-Honda 005 | 9η | 17 | - | - |
2004 | BAR-Honda 006 | 3η | 85 | - | 1 |
2005 | BAR-Honda 007 | 9η | 37 | - | 1 |
2006 | Honda RA106 | 6η | 56 | 1 | 1 |
2007 | Honda RA107 | 15η | 6 | - | - |
2008 | Honda RA108 | 18η | 3 | - | - |
2009 | Brawn-Mercedes BGP 001 | 1η | 95 | 6 | 4 |
2010 | McLaren-Mercedes MP4-25 | 5η | 214 | 2 | - |
2011 | McLaren-Mercedes MP4-26 | 2η | 270 | 3 | - |
Η πορεία του Μπάτον στην F1:
2011
Στην δεύτερη χρονιά του ο Βρετανός στην ομάδα της McLaren κατάφερε να ξεπεράσει παντελώς τον ομόσταυλό του και πολλά υποσχόμενο Lewis Hamilton και να είναι ο μόνος που πάλεψε για το πρωτάθλημα με τον Vettel. Τελικά κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση
2010
Η πρώτη χρονιά στην McLaren μπορούμε να πουμε οτι ήταν καλή. Ξεκινάει με καλά αποτελέσματα και στην αρχή υπερισχύει του ομόσταυλού του Hamilton με δύο νίκες. Στην Τουρκία όμως δέχεται εντολή και... δεν περνάει μπροστά ενώ μπορεί και από κει και πέρα μένει στην σκιά του Hamilton. Τερματίζει στην 5η θέση.
2009
Περνάει από την αφάνεια στην απόλυτη καταξίωση, χάρη στην απόφασή του να παραμείνει στην ομάδα παρά την αποχώρηση της Honda. Το μονοθέσιο της Brawn αποδεικνύεται ασυναγώνιστο στην αρχή της σεζόν, με τον ίδιο να παίρνει έξι νίκες σε επτά αγώνες. Το δεύτερο μισό δεν είναι εξίσου καλό, καθώς το πλεονέκτημα της ομάδας του ξεφτίζει, ωστόσο καταφέρνει να πάρει τους απαιτούμενους βαθμούς ώστε να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του. Υπογράφει στην McLaren για το 2010.
2008
Η κακή φόρμα της Honda συνεχίζεται και έτσι το τέλος της χρονιάς τον βρίσκει να έχει συγκεντρώσει μόλις τρεις βαθμούς, με το καλύτερό του αποτέλεσμα να είναι μια έκτη θέση στην Βαρκελώνη.
2007
Από τα ψηλά στα χαμηλά. Οι αδυναμίες της Honda RA107 δεν του επιτρέπουν να παλέψει με τα κορυφαία μονοθέσια και έτσι δεν καταφέρνει να συγκεντρώσει πάνω από έξι βαθμούς. Καλύτερό του αποτέλεσμα, η πέμπτη θέση στο GP Κίνας.
2006
Παίρνει την πρώτη νίκη της καριέρας του στην Ουγγαρία, ενώ έχει άλλα δύο πόντιουμ σε Βραζιλία και Μαλαισία. Τερματίζει στην έκτη θέση του πρωταθλήματος, με πολύ καλύτερη απόδοση σε σχέση με τον team mate του, Ρούμπενς Μπαρικέλο.
2005
Οδηγεί την αντεπίθεση της BAR στο δεύτερο μισό της χρονιάς, σκοράροντας τους 36 από τους 37 βαθμούς του που τον φέρνουν ένατο στην τελική κατάταξη. Εξαγοράζει ο ίδιος το συμβόλαιο που είχε με την Williams για το 2006, υπογράφοντας πολυετές συμβόλαιο με την Honda.
2004
Είναι ο άνθρωπος της χρονιάς. Παίρνει την pole position στην Ιμολα, πρώτη στην καριέρα του και στην ιστορία της BAR. Βαθμολογείται σε κάθε αγώνα που τερματίζει, με 10 παρουσίες στο βάθρο και τερματίζει πίσω μόνο από τους οδηγούς της Ferrari στο πρωτάθλημα. Η Williams προσπαθεί να τον πάρει πίσω για το 2005, αλλά αποτυγχάνει λόγω περιπλοκών με το συμβόλαιο.
2003
Μετακινείται στην BAR και είναι σταθερά καλύτερος σε απόδοση από τον έμπειρο team mate του, Ζακ Βιλνέβ. Μετράει δύο τέταρτες θέσεις στην πορεία του προς την κατάκτηση της ένατης θέσης στην τελική βαθμολογία.
2002
Η Benetton μετονομάζεται σε Renault και ο Μπάτον διανύει μια επιτυχημένη χρονιά, το τέλος της οποίας τον βρίσκει στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος οδηγών.
2001
Δύσκολη πρώτη σεζόν στην Benetton. Μαζεύει μόλις δύο βαθμούς.
2000
Κάνει πολύ καλό ντεμπούτο στην F1 με την Williams. Τερματίζει στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος με 12 βαθμούς.
|