| |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
2010
Μια μέτρια χρονιά μπαίνοντας οστόσο σταθερά στο Q2 αλλά μην μπορώντας να φέρουν αποτελέσματα με καλύτερο τερματισμό στην Αγγλία στην 9η θέση με τον Buemi. Τερμάτισε στην 9η θέση κατασκευαστών
2009
Ο rookie Σεμπαστιάν Μπουεμί κλέβει την παράσταση από τον "παλιό" Σεμπάστιαν Μπουρντέ, ο οποίος χάνει τη θέση του από τον 19χρονο Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι μετά τους εννιά πρώτους αγώνες. Η ομάδα δεν καταφέρνει να αποφύγει την τελευταία θέση της τελικής κατάταξης, με απολογισμό μόλις οκτώ βαθμούς.
2008
Υστερα από ένα άσχημο ξεκίνημα, κάνει αλματώδη πρόοδο στη συνέχεια, με αποκορύφωμα την πρώτη pole position και την πρώτη νίκη που της χαρίζει ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο ιταλικό GP. Είναι σταθερά μέσα στους βαθμούς προς το τέλος της σεζόν και τελικά τερματίζει στην έκτη θέση του πρωταθλήματος, μία μπροστά από την αδελφή ομάδα Red Bull Racing.
2007
Κάνει πολύ άσχημο ξεκίνημα στην σεζόν, με 13 εγκαταλείψεις στα πρώτα 10 GP. Τον Ιούλιο, ο Σκοτ Σπιντ χάνει τη θέση του από τον Σεμπάστιαν Φέτελ και η ομάδα παίρνει τα πάνω της, καθώς στην Κίνα πετυχαίνει την καλύτερή της επίδοση μέχρι τότε, με τους Φέτελ και Λιούτσι να μαζεύουν συνολικά οκτώ βαθμούς.
2006
Θετική είναι η πρώτη χρονιά της "μικρής Red Bull", η οποία προέκυψε μετά την εξαγορά της Minardi από την αυστριακή εταιρία στο τέλος του 2005. Ανταγωνίζεται στα ίσα τα μονοθέσια της Red Bull Racing, ενώ ο Βιταντόνιο Λιούτσι παίρνει τον πρώτο της βαθμό στην Ιντιανάπολις. Ο παλιός οδηγός αγώνων, Γκέρχαρντ Μπέργκερ, αγοράζει μέρος των μετοχών και αναλαμβάνει την διοίκηση της ομάδας.