1 Ιαν 2009

Kimi Raikkonen


Ημερ. Γεν.:17/10/1979
Χώρα:Φινλανδία
Websitehttp://www.kimiraikkonen.com/
Συμμετοχές σε GP:157
Νίκες:18
Pole positions:16
Παρουσίες στο βάθρο:62
Βαθμοί:579
Παγκόσμια πρωταθλήματα:1 (07)
Ντεμπούτο στην F1:GP Αυστραλίας 2001
Πρώτη νίκη στην F1:GP Μαλαισίας 2003

Η καριέρα του ανά σεζόν:

Σεζόν Μονοθέσιο Θέση Βαθμοί Νίκες Poles
2001 Sauber-Petronas C20 10η 9 - -
2002 McLaren-Mercedes MP4-17 24 - -
2003 McLaren-Mercedes MP4-17D 91 1 2
2004 McLaren-Mercedes MP4-19
McLaren-Mercedes MP4-19B
45 1 1
2005 McLaren-Mercedes MP4-20 112 7 5
2006 McLaren-Mercedes MP4-21 65 - 3
2007 Ferrari F2007 110 6 3
2008 Ferrari F2008 75 2 2
2009 Ferrari F60 48 1 -


Η πορεία του Ράικονεν στην F1:

2009

Τα αποτελέσματα συνεχίζουν να μην έρχονται και αυτό οδηγεί αρκετούς να τον κατηγορήσουν για αδιαφορία, αλλά επιστρέφει στο βάθρο με μια τρίτη θέση στο Μονακό. Ακολουθεί μια δεύτερη θέση στην Ουγγαρία και η μοναδική νίκη της Ferrari για το 2009 στο Βέλγιο. Στο τέλος της σεζόν η απόδοσή του πέφτει, καθώς η ομάδα του παγώνει την εξέλιξη της F60. Χάνει τη θέση του από τον Φερνάντο Αλόνσο για το 2010 και καταφεύγει στο WRC.
2008
Ξεκινάει τη σεζόν με δύο νίκες, αλλά στη συνέχεια η απόδοσή του πέφτει κατακόρυφα, ειδικά στις κατατακτήριες δοκιμές. Το τέλος της σεζόν τον βρίσκει να παίζει υποστηρικτικό ρόλο στον team mate του, Φελίπε Μάσα, αν και ισοφαρίζει το ρεκόρ των περισσότερων ταχύτερων γύρων σε μία χρονιά με 10. Ανανεώνει για δύο ακόμα χρόνια με την Ferrari.
2007
Κερδίζει τον πρώτο του αγώνα με την Ferrari, αλλά και ακόμα πέντε κούρσες για να στεφθεί για πρώτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής, πραγματοποιώντας ένα μνημειώδες comeback στα δύο τελευταία GP της σεζόν.
2006
Η τελευταία του σεζόν με την McLaren δεν συνοδεύεται από κάποια νίκη, καθώς το μονοθέσιό του υστερεί σε απόδοση σε σχέση με τις Renault και Ferrari. Παρόλα αυτά καταφέρνει να βαθμολογηθεί σε κάθε αγώνα που τερματίζει, και παίρνει την πέμπτη θέση του πρωταθλήματος. Υπογράφει στην Ferrari για το 2007.
2005
Μετράει πέντε poles, επτά νίκες και πέντε βάθρα, ωστόσο αρκείται στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος χτυπημένος από πολλά μηχανικά προβλήματα. Η σπουδαιότερη νίκη του έρχεται στην Σουζούκα, μια κούρσα την οποία ξεκίνησε από την 17η θέση του grid.
2004
Τα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας τον βγάζουν εκτός διεκδίκησης του τίτλου από πολύ νωρίς. Παρόλα αυτά φτάνει στην κατάκτηση της pole position στο Σίλβερστοουν και πανηγυρίζει μια σπουδαία νίκη στο βελγικό GP μπροστά από την Ferrrari του Σουμάχερ.
2003
Κερδίζει τον πρώτο του αγώνα στην Μαλαισία και ανεβαίνει συνολικά 10 φορές στο βάθρο. Αποτελεί τον πιο δυνατό αντίπαλο του Μίκαελ Σουμάχερ για τον τίτλο. Τελικά τερματίζει δεύτερος στο πρωτάθλημα, μόλις δύο βαθμούς πίσω από τον γερμανό.
2002
Μετακινείται στην McLaren, με την οποία πανηγυρίζει μία δεύτερη και τρεις τρίτες θέσεις.
2001
Δημιουργεί αίσθηση στο ντεμπούτο του με την Sauber. Με εννιά βαθμούς τερματίζει 10ος στο πρωτάθλημα οδηγών, με συχνή παρουσία στην πρώτη 10άδα των κατατακτήριων δοκιμών.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa