Ανάλυση Αγώνα
Η Red Bull κατάφερε στη Μαλαισία να φέρει για πρώτη φορά φέτος αμφότερα τα μονοθέσιά της στον τερματισμό χωρίς προβλήματα, σημειώνοντας το 1-2, με τον Sebastian Vettel να χτίζει τα θεμέλια της νίκης του στην εκκίνηση, όπου πέρασε επικεφαλής από την τρίτη θέση μέχρι την πρώτη στροφή για να διατηρηθεί εκεί έως τον τερματισμό. Το θρίαμβο της Red Bull συμπλήρωσε ο poleman Mark Webber, ο οποίος, απογοητευμένος, τερμάτισε πίσω από τον team mate του για να σημειώσει το 1-2 για την ομάδα.
Ο Nico Rosberg συμπλήρωσε το βάθρο, επιστρέφοντας σε αυτό για πρώτη φορά από τη Μαλαισία το 2008 και χαρίζοντας στη Mercedes την πρώτη της παρουσία στο podium από την επιστροφή της στη Formula 1 σαν Κατασκευαστής, στην έδρα του βασικού της σπόνσορα. Η μεγαλύτερη έκπληξη του αγώνα ήταν το γεγονός ότι δεν έβρεξε καθόλου, αντίθετα με τις προβλέψεις και ό,τι συνέβη τις προηγούμενες ημέρες.
Ο Robert Kubica, έπειτα από μια καλή εκκίνηση και μαχητικότητα στις πρώτες στροφές κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Adrian Sutil για να διατηρήσει την 4η θέση μέχρι τον τερματισμό, ενώ ο Γερμανός οδηγός της Force India τερμάτισε πίσω του. Ο Sutil κατάφερε να διατηρηθεί εμπρός από τον εκπληκτικό Lewis Hamilton στους τελευταίους γύρους, με τον Βρετανό της McLaren να σημειώνει την καλύτερη ανάκαμψη από τους κορυφαίους συνδυασμούς που εκκίνησαν από τις πίσω θέσεις. Ο Felipe Massa είδε την καρό σημαία ανάμεσα από τις δυο McLaren, καθώς έδωσε σκληρή μάχη με τον Jenson Button στα τελικά στάδια του αγώνα. Η McLaren επέλεξε να φέρει τον Button πολύ νωρίς στα pits για αλλαγή ελαστικών και κατά συνέπεια, στους τελευταίους γύρους του αγώνα το σετ σκληρής γόμας που χρησιμοποιούσε αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα απόδοσης, λόγω υπέρμετρης φθοράς. Τόσο πολύ μάλιστα, που ο εντυπωσιακός σήμερα Fernando Alonso, ο οποίος αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα με το κιβώτιό του στα κατεβάσματα σχέσεων για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, είχε τη δυνατότητα να παλέψει με τον Βρετανό, προσπερνώντας τον στιγμιαία δυο φορές, πριν ο κινητήρας της Ferrari στην πλάτη του παραδώσει το πνεύμα στον προτελευταίο γύρο...
Συνεπώς, στην 9η θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Jaime Alguersuari με την Toro Rosso, για να σημειώσει τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του, όπως έκανε και ο Nico Hulkenberg, στο τρίτο μόλις GP της καριέρας του, στο οποίο όμως η παρουσία της ομάδας του, της Williams, ήταν από τις πιο απογοητευτικές, καθώς εξασφάλισε μονάχα ένα βαθμό, ενώ τα μονοθέσιά της είχαν εκκινήσει από τις θέσεις 5 και 8. Ο Michael Schumacher αποτέλεσε μια από τις πρώτες απώλειες του αγώνα, στο 10ο γύρο, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με το μπουλόνι του πίσω αριστερού τροχού της Mercedes του.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η κατάταξη των 5 πρώτων καθορίστηκε στον πρώτο τομέα της πίστας στον πρώτο γύρο, ενώ οι οδηγοί της Ferrari και της McLaren παρείχαν την περισσότερη δράση, ανακάμπτοντας από τις τελευταίες θέσεις σε αυτές που προσφέρουν βαθμούς.
Ο οδηγός που θα είχε νικήσει τους δυο πρώτους αγώνες, αν το μονοθέσιό του δεν είχε παρουσιάσει προβλήματα, στο πρώτο GP της φετινής σεζόν που δεν κατέκτησε την pole position, ανέβηκε επιτέλους στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο Vettel πραγματοποίησε εκπληκτική εκκίνηση και κατάφερε να "καταπιεί" αμέσως τον Rosberg, για να πάρει το slipstreaming από τον Webber στη μεγάλη ευθεία πριν την πρώτη στροφή. O Γερμανός πήρε την εσωτερική από τον team mate του και έστριψε πρώτος. Ο Webber προσπάθησε να αντεπιτεθεί στις στροφές 3 και 4 αλλά δεν κατάφερε να προσπεράσει. Ο Vettel διατηρήθηκε μπροστά, παρά το γεγονός ότι στους πρώτους γύρους, όπου αμφότερες οι Red Bull διέθεταν τη μαλακή γόμα, ο Webber έδειχνε ταχύτερος, καθώς ο team mate του, που ήταν επικεφαλής, προφύλασσε τα δικά του. Ο Αυστραλός όμως καθυστέρησε 2,5 δευτερόλεπτα περίπου στο pit stop του, όταν το αερόκλειδο στον εμπρός δεξί τροχό του δεν έβγαινε από το μπουλόνι. Έχοντας σταματήσει στα pits μετά τον team mate του, είδε τη διαφορά που τους χώριζε να αυξάνεται. Κατάφερε στη συνέχεια να την κατεβάσει κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα, αλλά δεν υπήρχε τρόπος να απειλήσει τον Vettel.
Ωστόσο, ένα συμβάν του προτελευταίου γύρου παραλίγο να κοστίσει στον Vettel τη νίκη. Ο Alonso είχε μόλις εγκαταλείψει στον πρώτο τομέα της πίστας, ο οποίος βρισκόταν υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας. Ο Vettel συνάντησε τον Jarno Trulli με την Lotus, ο οποίος λόγω ζημιών στο μονοθέσιό του (από την επαφή με τον Timo Glock) γύριζε 30 δευτερόλεπτα πιο αργά στο γύρο από τους πρωτοπόρους. Παρά το καθεστώς κίτρινης σημαίας, ο Trulli έκανε στην άκρη και έκανε νεύμα στον Vettel να τον προσπεράσει. Ο Γερμανός κοκάλωσε τα φρένα, γνωρίζοντας ότι μια λάθος κίνηση σε αυτή την περίσταση μπορεί να του κοστίσει τη νίκη, αλλά τελικά προσπέρασε τη Lotus. Οι αγωνοδίκες (σύμβουλος των οποίων αυτό το σαββατοκύριακο ήταν ο Johnny Herbert) αποφάνθηκαν ότι ο Vettel επιβράδυνε αρκετά στην περιοχή υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας και αντιλήφθηκε ότι το μονοθέσιο του Trulli αντιμετώπιζε πρόβλημα, συνεπώς δεν επέβαλαν καμία ποινή.
Ο Webber παραδέχθηκε ότι δεν εκκίνησε καλά, με τους πίσω τροχούς του μονοθεσίου του να παρουσιάζουν πολύ σπινάρισμα. Στην πρώτη στροφή, αντί να φρενάρει νωρίς και να προσπαθήσει να αντεπιτεθεί στον team mate του με αλλαγή γραμμής, καθυστέρησε τη διαδικασία πέδησης, επειδή δε γνώριζε που βρισκόταν ο Rosberg και αν είχε τη δυνατότητα να τον απειλήσει.
Ο Rosberg παραδέχθηκε ότι το εκτεταμένο σπινάρισμα που παρουσίασε η Mercedes του στην εκκίνηση προήλθε από δικό του λάθος, αφού υπερέβαλε με το γκάζι. Ήταν εμφανές ότι ο Γερμανός οδηγός της Mercedes δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό των Red Bull, γεγονός που απέδωσε και στο ότι αντιμετώπισε προβλήματα με τη συμπεριφορά της μαλακής γόμας στο πρώτο του stint, που επέτρεψαν στον Kubica να τον ακολουθεί από κοντά στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. Με τη σκληρή γόμα, ο Rosberg κατάφερε να αναπτύξει αρκετά μεγάλη διαφορά από τον Πολωνό για να διασφαλίσει την τελευταία θέση στο βάθρο.
O Κubica κατάφερε να προσπεράσει τον Hulkenberg στην προσέγγιση της πρώτης στροφής έπειτα από την εκκίνηση και έπειτα από μια καλή έξοδο από τη 2η στροφή στον πρώτο γύρο, προσπέρασε και τον Sutil για να πλασαριστεί στην 4η θέση. Ο Πολωνός διατηρήθηκε εκεί μέχρι την καρό σημαία, καθώς η Mercedes είχε παρόμοιο ρυθμό αγώνα με τη Renault και δεν είχε τη δυνατότητα να πιέσει τον Rosberg.
O Αdrian Sutil κατάφερε να σημειώσει τους πρώτους του φετινούς βαθμούς, φέρνοντας στη Force India το καλύτερο μέχρι στιγμής αποτέλεσμά της το 2010, με την 5η θέση, την οποία υπερασπίστηκε επιτυχώς από τον εμφανώς ταχύτερο Lewis Hamilton στο δεύτερο μισό του αγώνα, γνωρίζοντας ότι αν δε διαπράξει λάθος δεν πρόκειται να έχει πρόβλημα.
Ο Lewis Hamilton πραγματοποίησε την καλύτερη ανάκαμψη από όλους τους οδηγούς που "παγιδεύτηκαν" εχθές στις τελευταίες θέσεις της σειράς εκκίνησης. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren κατάφερε με μια εκπληκτική εκκίνηση να βρεθεί στη12η θέση (από την 20ή) στον πρώτο γύρο. Πάλεψε με τις Toro Rosso στους πρώτους γύρους, χάνοντας αρχικά μια θέση από τον Sebastien Buemi, αλλά κατάφερε να προσπεράσει και τα δυο ιταλικά μονοθέσια μέχρι το τρίτο πέρασμα. Επόμενο θύμα του Hamilton ήταν ο Kamui Kobayashi, ωστόσο, η μάχη με τον Vitaly Petrov κράτησε περισσότερο, καθώς ο Ρώσος είχε την απαιτούμενη ταχύτητα να αντεπιτεθεί.
Μάλιστα, η γαλλική ομάδα παραπονέθηκε στη διεύθυνση αγώνα για τη συμπεριφορά του Hamilton στη μονομαχία του με τον Petrov. O Βρετανός οδηγός της McLaren, αφότου προσπέρασε για δεύτερη φορά τη Renault, άρχισε να κάνει δεξιά-αριστερά στην ευθεία για να αποφύγει την αντεπίθεση του Petrov. Oυσιαστικά, αυτό αποτελεί παρά της συμφωνίας μεταξύ των οδηγών ότι δε θα πρέπει να αλλάζουν περισσότερες από μια φορά τη γραμμή τους όταν αμύνονται. Ωστόσο, το αντεπιχείρημα σε αυτό, είναι ότι ο Hamilton άλλαζε τη γραμμή του στη φάση της επιτάχυνσης από την τελευταία στροφή και όχι σε ζώνη πέδησης, που κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ επικίνδυνο. Ο Hamilton ενδέχεται να επέλεξε αυτή την τακτική για να αποτρέψει στον Petrov να πάρει το slipstreaming του στην ευθεία. Η διεύθυνση αγώνα έδειξε την μαύρη/άσπρη σημαία στον Hamilton, προειδοποιώντας τον για τη συμπεριφορά του, χωρίς να επιβληθεί κάποια ποινή.
Ο Hamilton έκανε πολύ καλή δουλειά όσον αφορά τη διατήρηση των σκληρών ελαστικών με τα οποία εκκίνησε και κατάφερε να καθυστερήσει το pit stop του μέχρι τον 31ο γύρο, για να βρεθεί πολύ κοντά στον επικεφαλής Vettel πριν τη στάση του στα pits. Έπειτα από αυτήν, ο Hamilton βρέθηκε πίσω από τον Sutil με πιο φρέσκα ελαστικά από τον Γερμανό, εκμηδένισε τη διαφορά και άρχισε να πιέζει τη Force India. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Hamilton, o Sutil οδήγησε έξυπνα, εξασφαλίζοντας καθαρές εξόδους από τις στροφές, με την τελική ταχύτητα της Force India να είναι πολύ υψηλή για να επιτρέψει στον Βρετανό να πλησιάσει και να επιτεθεί στις ευθείες. Έπειτα από λίγους γύρους πίσω από τον Sutil, τα ελαστικά του Hamilton άρχισαν να υποχωρούν σιγά-σιγά, αναγκάζοντάς τον να συμβιβαστεί με την 6η θέση.
Η 7η θέση του Felipe Massa σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του team mate του, εξασφάλισε στο Βραζιλιάνο την πρωτοπορία στον πίνακα της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών. Ο Massa ανέκτησε 7 θέσεις στον πρώτο γύρο και προσπάθησε να καθυστερήσει όσο το δυνατό περισσότερο το pit stop του, λόγω των μετεωρολογικών προβλέψεων που μιλούσαν για έλευση βροχής. Ωστόσο, ακριβώς στο μέσο του αγώνα ο Βραζιλιάνος μπήκε στα pits για να αντικαταστήσει τη σκληρή γόμα (με την οποία είχαν εκκινήσει αμφότερες οι Ferrari) με τη μαλακή. Λίγους γύρους πριν από το τέλος, ο Βραζιλιάνος κατάφερε να προσπεράσει τον Button για να εξασφαλίσει την 7η θέση.
Ο Jenson Button τερμάτισε στην 8η θέση, έχοντας εκκινήσει με τη μαλακή γόμα, η οποία του δημιούργησε αρκετά προβλήματα στους αρχικούς γύρους. Στην πρώτη στροφή, επέλεξε να κρατηθεί στην εξωτερική γραμμή, κάτι που δεν τον βοήθησε και έχασε αρκετές θέσεις. Εντέλει έφτασε πίσω από τον Alonso, ωστόσο τα ελαστικά του δεν του προσέφεραν καθόλου πρόσφυση στον πίσω άξονα στα γρήγορα τμήματα της πίστας. Χωρίς να έχει τη δυνατότητα να προσπεράσει και χάνοντας πολύτιμο χρόνο, ρίσκαρε να μπει στα pits πολύ νωρίς, μόλις στον 9ο γύρο, για να τοποθετήσει στο μονοθέσιό του τη σκληρή γόμα ελαστικών, την οποία έπρεπε να διατηρήσει σε καλή κατάσταση για 47 γύρους.
Αυτό αποδείχθηκε αδύνατο, και στο τελευταίο στάδιο του αγώνα, που ο Βρετανός βρισκόταν στην 7η θέση, υπό την πίεση του Massa, δεν είχε πλέον τη δυνατότητα να διατηρήσει τη Ferrari πίσω του, λόγω των υπέρμετρα φθαρμένων ελαστικών της McLaren. Ο Βραζιλιάνος οδηγός εκμεταλλεύτηκε την έλλειψη πρόσφυσης του Button στην τελευταία στροφή, για να τον περάσει προσπεράσει 12 γύρους πριν το τέλος. Στη συνέχεια, ο Button ήταν αναγκασμένος να αμυνθεί σκληρά και στην επίθεση του Alonso, ο οποίος όμως εγκατέλειψε από αστοχία κινητήρα στον προτελευταίο γύρο.
Ο αγώνας του Ισπανού ήταν ιδιαίτερα σκληρός, αφού από την αρχή διαπίστωσε ότι υπήρχε πρόβλημα στο κιβώτιο. Ο ήχος από τα τηλεοπτικά πλάνα μέσα από το αυτοκίνητο έδειχνε καθαρά ότι υπήρχε πρόβλημα στη Ferrari, η οποία άλλαζε σχέσεις χωρίς να χρησιμοποιείται ο συμπλέκτης... Ωστόσο, ο Alonso οδήγησε εξαιρετικά, προσαρμόζοντας το στυλ οδήγησής του και περιορίζοντας τις αλλαγές σχέσεων, για να παραμείνει κολλημένος πίσω από τον team mate του (ο οποίος δεν αντιμετώπιζε προβλήματα) για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο Alonso πίεσε σκληρά τον Button στους τελευταίους γύρους και κατάφερε να τον προσπεράσει στιγμιαία δυο φορές, πριν ο κινητήρας στην πλάτη του αστοχήσει στο προτελευταίο πέρασμα...
Με αυτή την απώλεια, ο Alonso βρίσκεται σε δύσκολη θέση όσον αφορά τους κινητήρες, καθώς έχει χρησιμοποιήσει τρεις μονάδες στους πρώτους τρεις αγώνες. Ο πρώτος κινητήρας του Μπαχρέιν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον μονάχα σε ελεύθερες δοκιμές, ενώ η δεύτερη μονάδα του Ισπανού έχει κάνει ήδη δυο αγώνες. Η Ferrari επέλεξε να αντικαταστήσει τον κινητήρα αμφότερων των μονοθεσίων της στη Μαλαισία, προβλέποντας ότι αν επέλεγε ήδη χρησιμοποιημένες μονάδες δε θα αντιμετώπιζε προβλήματα. Ωστόσο αυτά εμφανίστηκαν ούτως ή άλλως. Συνεπώς, ο Alonso θα πρέπει να διαχειριστεί πολύ έξυπνα τους πέντε καινούργιους κινητήρες που του έχουν απομείνει για τα υπόλοιπα 16 αγωνιστικά σαββατοκύριακα που απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν, για να μην αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει επιπλέον μονάδες στο τέλος της χρονιάς, εκάστη από τις οποίες συνεπάγεται ποινής 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του πρώτου αγώνα που θα χρησιμοποιηθεί. Έπειτα από το σημερινό αποτέλεσμα, ο Alonso ισοβαθμεί με τον Vettel στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, δυο βαθμούς πίσω από τον Massa.
Ο Jaime Alguersuari κατάφερε να σημειώσει τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του στη Μαλαισία, οδηγώντας επιθετικά στο πρώτο τμήμα του αγώνα και πραγματοποιώντας μερικά απαιτητικά προσπεράσματα. Ο ίδιος εκτιμάει ότι παραμένοντας για περισσότερους από 30 γύρους εμπρός από τον Schumacher στην Αυστραλία, έμαθε πολλά πράγματα σχετικά με τη διατήρηση των ελαστικών και τις τακτικές μονομαχίας, τα οποία κατάφερε να εφαρμόσει με επιτυχία στη Μαλαισία, για να επισκιάσει για πρώτη φορά τον team mate του, Sebastien Buemi και να σημειώσει τους πρώτους φετινούς βαθμούς της Toro Rosso. O Βuemi είχε μια επαφή με τον Kobayashi στη δεύτερη στροφή, που προκάλεσε ζημιές στην εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του, την οποία αντικατέστησε στο δεύτερο pit stop του. Εντούτοις ο Ελβετός τερμάτισε στην 11η θέση.
Τον πρώτο του βαθμό σημείωσε και ο Nico Hulkenberg σε μια απογοητευτική ημέρα για τη Williams, όντας ανώτερος του Rubens Barrichello εχθές και σήμερα. To μονοθέσιο της βρετανικής ομάδας δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορο σήμερα, κάνοντας μερικούς να υποθέσουν ότι εχθές η ομάδα επέλεξε στήσιμο για βρεγμένο οδόστρωμα, που τη βοήθησε να εξασφαλίσει τις θέσεις 5 και 8 στην εκκίνηση, αλλά επηρέασε αρνητικά την απόδοσή της σήμερα. Ο Hulkenberg αναγκάστηκε να μπει στα pits νωρίτερα από το προβλεπόμενο, λόγω ενός ηλεκτρικού προβλήματος στο τιμόνι του, που απέτρεπε την αλλαγή μίγματος καυσίμου/αέρα. Ο team mate του Γερμανού, Rubens Barrichello, δεν κατάφερε να ξεκινήσει σωστά και έχασε πολλές θέσεις. Πραγματοποίησε το pit stop του νωρίτερα, αλλά κατέληξε τελικά στη 12η θέση.
Ο Michael Schumacher εγκατέλειψε στο 10ο μόλις γύρο του αγώνα, παρκάροντας στην 6η στροφή το μονοθέσιο της Mercedes, από το οποίο έλειπε το μπουλόνι του αριστερού πίσω τροχού. Ο Vitaly Petrov, έπειτα από εξαιρετικά μαχητικό αγώνα με τη Renault, εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο στον 32ο γύρο, αν και αποκόμισε χρήσιμη εμπειρία όσον αφορά τη διατήρηση των ελαστικών του. Ο Vitantonio Liuzzi με τη δεύτερη Force India αντιμετώπισε απώλεια ισχύος λόγω ενός προβλήματος στο γκάζι του μονοθεσίου του και αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits στο 12ο γύρο και ενώ είχε ανέβει στην 7η θέση, έχοντας κολλήσει πίσω από τον Hulkenberg.
Όσον αφορά τις καινούργιες ομάδες, ο Lucas di Grassi κατάφερε να φέρει ένα μονοθέσιο της Virgin στον τερματισμό για πρώτη φορά και μάλιστα στη 14η θέση, εξοικονομώντας αρκετά καύσιμα για να δει την καρό σημαία. Αμφότερα τα μονοθέσια της HRT κατάφεραν να τερματίσουν σήμερα, ενώ η ημέρα δεν ήταν καλή για τη Lotus, αφού ο Trulli αναγκάστηκε να ανακόψει το ρυθμό του σημαντικά έπειτα από την επαφή του με τον Glock, ενώ ο Heikki Kovalainen (που είχε μια μικρή επαφή με τον di Grassi), πέρασε μερικούς γύρους στα pits της ομάδας, για να επιλυθεί το πρόβλημα υψηλών θερμοκρασιών λειτουργίας, για αυτό και δεν κατετάγη, αφού δεν κάλυψε το 90% της συνολικής απόστασης του αγώνα.
Pole Position : MARK WEBBER (RED BULL) 1:49.327
GP Μαλασίας 2010: Aγώνας | |||||||
Α/Α | Νο | Οδηγός | Ομάδα-Κινητήρας | Γύροι | Χρόνος/Διαφορά | Μ.Ω.Τ. | Θ. Εκ. |
1 | 5 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 56 | 1:33:48.412 | 198.541 | 3 |
2 | 6 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 56 | 4.849 | 198.370 | 1 |
3 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes | 56 | 13.504 | 198.065 | 2 |
4 | 11 | Robert Kubica | Renault | 56 | 18.589 | 197.887 | 6 |
5 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 56 | 21.059 | 197.801 | 4 |
6 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 56 | 23.471 | 197.716 | 20 |
7 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 56 | 27.068 | 197.590 | 21 |
8 | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 56 | 37.918 | 197.212 | 17 |
9 | 17 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso-Ferrari | 56 | 1:10.602 | 196.081 | 14 |
10 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 56 | 1:13.399 | 195.985 | 5 |
11 | 16 | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 56 | 1:18.938 | 195.795 | 13 |
12 | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 55 | 1 γύρος | 193.555 | 7 |
13 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 54 | Κινητήρας | 197.166 | 19 |
14 | 25 | Lucas Di Grassi | Virgin-Cosworth | 53 | 3 γύροι | 185.431 | 24 |
15 | 20 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 53 | 3 γύροι | 184.856 | 22 |
16 | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 52 | 4 γύροι | 183.396 | 23 |
17 | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 51 | 5 γύροι | 179.943 | 18 |
Δεν κατετάγη | |||||||
- | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 46 | 10 γύροι | 162.888 | 15 |
Εγκαταλείψεις | |||||||
- | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 32 | Κιβώτιο | 192.663 | 11 |
- | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 12 | Γκάζι | 171.027 | 10 |
- | 3 | Michael Schumacher | Mercedes | 9 | Μπουλόνι | 192.658 | 8 |
- | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 8 | Κινητήρας | 190.129 | 9 |
- | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 2 | Σύγκρουση | 177.525 | 16 |
Δεν εκκίνησε | |||||||
- | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | Κινητήρας | 12 | ||
Ταχύτερος γύρος | |||||||
- | 6 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 53 | 1:37.054 |
Βαθμολογία μετά από αυτό τον αγώνα
Οδηγοί: Ομάδες:
1. Massa 39 1. Ferrari 76
2. Vettel 37 2. McLaren-Mercedes 66
3. Alonso 37 3. Red Bull-Renault 61
4. Button 35 4. Mercedes 44
5. Rosberg 35 5. Renault 20
6. Hamilton 31 6. Force India-Mercedes 18
7. Kubica 30 7. Williams-Cosworth 6
8. Webber 24 8. Toro Rosso-Ferrari 2
9. Sutil 10
10. Schumacher 9
11. Liuzzi 8
12. Barrichello 5
13. Alguersuari 2
14. Hulkenberg 1