28 Μαρ 2010

GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ : ΑΓΩΝΑΣ


Σε ένα εκπληκτικό, γεμάτο δράση GP, ο Jenson Button, επιλέγοντας να ρισκάρει με τη στρατηγική του, βάζοντας τα σλικ ελαστικά νωρίτερα από οποιονδήποτε άλλο οδηγό κατάφερε να κατακτήσει με πολύ λεία οδήγηση τη νίκη που τον εδραιώνει στην ομάδα της McLaren. Ο poleman Sebastian Vettel, βρισκόταν επικεφαλής μέχρι το μέσο του αγώνα που το σύστημα πέδησης της Red Bull του αστόχησε, οδηγώντας τον στη δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη από την πρωτοπορία. Τη δεύτερη θέση κατέκτησε έπειτα από έναν καταπληκτικό αγώνα ο Robert Kubica με τη Renault, τον οποίο ακολούθησαν οι δυο Ferrari, με τον Felipe Massa να τερματίζει εμπρός από τον άτυχο στην πρώτη στροφή Fernando Alonso. Οι τέσσερις πρώτοι επέλεξαν να κάνουν μονάχα ένα pit stop στον αγώνα, αντίθετα με τους Lewis Hamilton και Mark Webber οι οποίοι επέλεξαν, λανθασμένα, να χρησιμοποιήσουν ένα δεύτερο σετ μαλακής γόμας, ενώ είχαν ήδη περάσει εμπρός από τις Ferrari. Aμφότεροι βρέθηκαν πίσω από τον Alonso στους τελευταίους γύρους και ενώ ο Hamilton είχε επιτεθεί στον Ισπανό, ο Webber τον εμβόλισε! Αυτό επέτρεψε στο Nico Rosberg να περάσει στην πέμπτη θέση, με τον Hamilton να βλέπει την καρό σημαία (την οποία ανέμιζε ο John Travolta) στην 6η θέση, εμπρός από έναν και πάλι αποτελεσματικό Vitantonio Liuzzi με τη Force India, ακολουθούμενο ξανά από τον Rubens Barrichello με τη Williams. Ο Webber κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό 9ος, ενώ ο Michael Schumacher έπειτα από ένα ατυχές ξεκίνημα και μερικά απαιτητικά προσπεράσματα στους τελευταίους γύρους, εξασφάλισε τον τελευταίο βαθμό της ημέρας.

Επρόκειτο για έναν εκπληκτικό αγώνα για τον Jenson Button, ο οποίος απέδειξε στη McLaren και όλο τον κόσμο ότι δεν πήγε στη βρετανική ομάδα για να βρεθεί στη σκιά του Lewis Hamilton. Ωστόσο, τα πράγματα δεν έδειχναν ότι θα εξελιχθούν τόσο θετικά για τον Βρετανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή στους πρώτους γύρους, καθώς στην πρώτη στροφή κιόλας, είχε μια επαφή με τον Fernando Alonso, προκαλώντας το τετ-α-κέ του Ισπανού που τον έριξε στην τελευταία θέση. Ο Button έχασε και αυτός μερικές θέσεις και βρέθηκε να μάχεται με τον team mate του για την 6η. Ήταν εμφανές ότι ο Button δεν είχε καταφέρει να κάνει τα ενδιάμεσα ελαστικά με τα οποία όλοι εκκίνησαν λόγω της βροχής που είχε προηγηθεί της εκκίνησης. Ο 30χρονος Βρετανός όμως αποφάσισε να πάρει την τύχη στα χέρια του στον 6ο γύρο, καθώς έκρινε ότι η αγωνιστική γραμμή είχε στεγνώσει εκτός από δυο σημεία στην πίστα, ενημέρωσε την ομάδα ότι θα έμπαινε στα pits για να βάλει ελαστικά για στεγνό. Οι μηχανικοί της McLaren ήταν λίγο απροετοίμαστοι στην υποδοχή τους, αλλά έφεραν εις πέρας τα καθήκοντά τους. Ο Button βγήκε στην πίστα με τα μαλακά σλικ ελαστικά και αρχικά φάνηκε ότι η απόφασή του ήταν καταστροφική, καθώς είχε και μια έξοδο από την πίστα. Όταν όμως κατάφερε να φέρει τα ελαστικά του στην ιδανική θερμοκρασία ήταν εμφανές ότι είχε πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων, που σύντομα μιμήθηκαν το παράδειγμά του. Ωστόσο, με τα ελαστικά τους κρύα, ο Button κατάφερε να προσπεράσει τους πάντες σχεδόν, για να βρεθεί σε λίγους γύρους στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Sebastian Vettel. Όταν ο Γερμανός εγκατέλειψε από αστοχία στο σύστημα πέδησης του εμπρός αριστερού τροχού της Red Bull στον 25ο γύρο, ο Button είχε τον αγώνα στα χέρια του. Με τον Robert Kubica να τον ακολουθεί, κοίταξε να προστατεύσει τα ελαστικά του, καθώς η στρατηγική του ήταν εξ' αρχής να διατηρήσει το σετ μαλακών σλικ ελαστικών μέχρι το τέλος του αγώνα (για 52 ολόκληρους γύρους, κάτι που λέει πολλά για τα ευρεία περιθώρια φθοράς που έχει επιλέξει να αφήσει στα φετινά GP η Bridgestone), εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι ο Πολωνός οδηγός της Renault δεν είχε τη δυνατότητα να τον πιέσει. Στη συνέχεια, αποφάσισε να χτίσει μια διαφορά ασφαλείας από τον Kubica για να σιγουρέψει τη νίκη. Στους τελευταίους γύρους απλά έλεγχε το ρυθμό του και τον αγώνα, για να επιστρέψει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά από πέρυσι τον Ιούνιο και το GP Τουρκίας. Ο Button αναδείχθηκε νικητής στο δεύτερο μόλις αγώνα του με τη McLaren αποδεικνύοντας την αξία του τόσο στην ομάδα, όσο και σε αυτούς που πίστευαν ότι ο Hamilton θα τον επισκιάσει , όντας καλύτερος του team mate του καθ' όλη τη διάρκεια του σαββατοκύριακου.

Ο Sebastian Vettel ήταν και πάλι άψογος, για να προδοθεί από το μονοθέσιό του ενώ ήταν επικεφαλής του αγώνα, για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Ο Vettel είχε διατηρήσει την πρωτοπορία στην εκκίνηση, καθώς και όταν ήρθε η ώρα για τα pit stop, παρά το γεγονός ότι η Red Bull άργησε να αντιδράσει στην υπόδειξη της σωστής στρατηγικής από τον Button, καθυστερώντας περισσότερο απ' όσο θα έπρεπε τα pit stop των οδηγών της. Παρά το γεγονός αυτό, ο Vettel είχε διατηρηθεί επικεφαλής και είχε φτιάξει μια διαφορά από τον Button που ξεπερνούσε τα 5 δευτερόλεπτα έως τον 25ο γύρο. Εκεί, άρχισαν να παρουσιάζονται οι πρώτοι κραδασμοί στη Red Bull, οι οποίοι ήταν προειδοποιητικοί της αστοχίας του συστήματος πέδησης του εμπρός αριστερού τροχού. Ο Γερμανός εξέφρασε τον εκνευρισμό του για την επανάληψη του σεναρίου που έλαβε χώρα στο Μπαχρέιν, ωστόσο δεν πιστεύει ότι φταίει κανείς. Η Red Bull μπορεί να είναι ταχύτατη, αλλά αν δεν τερματίζει, η απόδοσή της είναι δώρο άδωρο.

H μεγαλύτερη έκπληξη του σημερινού αγώνα και μια από τις καλύτερες εμφανίσεις, άνηκε στον Robert Kubica, ο οποίος κατάφερε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου με τη Renault, που σίγουρα δεν είναι αρκετά ανταγωνιστική για να βρίσκεται μεταξύ των πρώτων θέσεων. Ο Πολωνός, έπειτα από μια πολύ καλή εκκίνηση, βρέθηκε στην 4η θέση, πίσω από τις Red Bull και τον Felipe Massa. Ο Kubica αντέδρασε άμεσα στο γεγονός ότι ο Button ήταν ανταγωνιστικός με τα σλικ ελαστικά, επειδή αντιμετώπιζε προβλήματα θερμοκρασίας με τα δικά του και πραγματοποίησε το pit stop του στον 8ο γύρο, όπως και ο Massa, αλλά κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Βραζιλιάνο. Παρά το γεγονός ότι με κρύα ελαστικά μετά το pit stop του, δεν κατάφερε να διατηρήσει τον Button πίσω του, βρέθηκε στην τρίτη θέση (καθώς ο Webber καθυστερώντας το pit stop του, έπεσε πιο πίσω), η οποία έγινε δεύτερη μόλις εγκατέλειψε ο Vettel. Tα ελαστικά του Kubica είχαν ήδη παρουσιάσει graining (ανομοιόμορφη φθορά πέλματος) έως εκείνο το σημείο και ο Πολωνός ρωτούσε την ομάδα πότε θα τα αντικαταστήσει. Το pit wall της Renault αξιολογούσε την κατάσταση, απαντώντας του εντέλει ότι θα πρέπει να διατηρήσει το ίδιο σετ μέχρι τον τερματισμό. Από εκεί και ύστερα, ο Πολωνός προφύλασσε τα ελαστικά του, όντας παράλληλα αναγκασμένος να αποκρούσει τις επιθέσεις πρώτα του Hamilton (ο οποίος στον 35ο γύρο κατευθύνθηκε για δεύτερη φορά προς τα pits -λανθασμένα, παραδίδοντας μια θέση στο βάθρο) και ύστερα του Massa. Ο Kubica τα κατάφερε να διατηρηθεί εμπρός από ταχύτερα μονοθέσια και απομακρύνθηκε μάλιστα από τον Βραζιλιάνο της Ferrari στους τελευταίους γύρους, για να σιγουρέψει τη δεύτερη θέση. Ωστόσο ο Πολωνός δήλωσε ότι η ομάδα πρέπει να παραμείνει ρεαλιστική, αναγνωρίζοντας ότι το μονοθέσιο δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικό για να διεκδικεί θέσεις στο βάθρο.

Ο Felipe Massa αποτελεί το μοναδικό οδηγό που ήταν παρών στους εορτασμούς του βάθρου και στους δυο πρώτους αγώνες της σεζόν, κάνοντας το καλύτερο ξεκίνημα της καριέρας του, ωστόσο το GP της Αυστραλίας δεν ήταν ένα από τα καλύτερά του. Ο Massa ήταν αναγκασμένος πολλές φορές να διορθώσει με ανάποδο τιμόνι, ενώ είχε και πολλές στιγμές υποστροφής στην είσοδο των στροφών. Το μονοθέσιό του ήταν αρκετά νευρικό κατά τη διάρκεια του αγώνα, πιθανότατα λόγω προβλημάτων με τα ελαστικά και το στήσιμο, ενώ ήταν σαφώς πιο αργός από τον Alonso, τον οποίο όμως κατάφερε να διατηρήσει πίσω του μέχρι την καρό σημαία. Έπειτα από τη μέτρια χθεσινή επίδοση, πραγματοποίησε μια άψογη εκκίνηση, για να προσπεράσει τον Webber και να παραταχθεί πίσω από Vettel στους αρχικούς γύρους υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας έπειτα από την καραμπόλα Kobayashi-Hulkenberg-Buemi. Ωστόσο, στην επιστροφή του αγώνα στους κανονικούς του ρυθμούς, έγινε προφανές ότι ο Βραζιλιάνος δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει τις Red Bull και σύντομα υπέκυψε στην πίεση του Webber. Στα pit stop, οι Kubica, Button και Rosberg πέρασαν μπροστά του και λίγο πριν το μέσο του αγώνα τον προσπέρασαν οι Hamilton και Webber (που είχε χάσει αρκετές θέσεις στο pit stop), οι οποίοι όμως, όπως και ο Rosberg, επέλεξαν λανθασμένα να χρησιμοποιήσουν και δεύτερο σετ σλικ ελαστικών. Συνεπώς, ο Massa βρέθηκε στην 3η θέση όταν οι τρεις προπορευόμενοί του κατευθύνθηκαν προς τα pits και πίεσε για μερικούς γύρους τον Kubica για τη δεύτερη θέση, πιεζόμενος παράλληλα από τον Alonso, τον οποίο διατήρησε πίσω του μέχρι την καρό σημαία.

Λίγους γύρους μετά το pit stop του, ο Fernando Αlonso παρέμεινε κολλημένος πίσω από τον team mate του, ανήμπορος να τον προσπεράσει, παρά το γεγονός ότι ήταν φανερά ταχύτερος. Ο αγώνας του Ισπανού δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, όταν έπειτα από μια μέτρια εκκίνηση έκλεισε την πόρτα στον Button στην πρώτη στροφή. Η επαφή μεταξύ τους προκάλεσε το τετ-α-κέ της Ferrari, η οποία βρέθηκε ακινητοποιημένη αντίθετα με το φορά της πίστας, περιμένοντας όλα τα μονοθέσια να περάσουν -ευτυχώς χωρίς κάποια σύγκρουση- για να κάνει... αναστροφή και να επιστρέψει στον αγώνα. Παρ' όλα αυτά, με επιθετική οδήγηση, ο Alonso είχε καταφέρει να ανέβει στην κατάταξη σημαντικά, πιέζοντας τον Hamilton, ο οποίος τελικά προσπέρασε τον Massa. O Ισπανός όμως είχε μεγαλύτερη δυσκολία να καταφέρει κάτι τέτοιο με την άλλη Ferrari, και προσπαθώντας, έχασε χρόνο, επιτρέποντας στον Webber να τον προσπεράσει. Υπήρξε μια και μοναδική στιγμή, σε ένα από τα πολλά λάθη του Massa, όπου κατάφερε να βρεθεί δίπλα στον team mate του, αλλά από την εξωτερική δεν είχε πολλές ελπίδες. Ο ρυθμός του team mate του επέβαλε και αυτόν του Alonso, ο οποίος στους τελευταίους γύρους είχε το δύσκολο έργο να προφυλάξει τη θέση του από τους Hamilton και Webber. Όταν ο Αυστραλός εμβόλισε τη McLaren στον προτελευταίο γύρο, ο Rosberg άρχισε να ασκεί πίεση στον Alonso μέχρι την καρό σημαία, χωρίς όμως να κλονίσει τον οδηγό της Ferrari. H ιταλική ομάδα κατάφερε να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς σήμερα, κυρίως λόγω των λαθών των αντιπάλων της, ωστόσο ο Massa ουσιαστικά εμπόδισε τον Alonso να κάνει έναν καλύτερο αγώνα. Η Ferrari δεν έδωσε εντολές στο Βραζιλιάνο να παραμερίσει όμως, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε ίσως με αυτό τον τρόπο να σημειώσει περισσότερους βαθμούς.

Ο Nico Rosberg τερμάτισε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στην 5η θέση, συλλέγοντας άλλους 10 βαθμούς στο πρωτάθλημα, ωστόσο ο Γερμανός ευνοήθηκε από τη σύγκρουση των Webber και Hamilton στον προτελευταίο γύρο για να κερδίσει δυο θέσεις. Ο Γερμανός έκανε καλή εκκίνηση και βρέθηκε στην 5η θέση στους πρώτους γύρους για να ανέβει στην 4η μετά το pit stop. Ωστόσο, η φθορά των ελαστικών του ήταν υπέρμετρη και η ομάδα αποφάσισε να τον καλέσει για δεύτερη φορά στα pits στα pits, δεδομένου ότι ο Hamilton τον είχε ήδη προσπεράσει και ο Webber τον πλησίαζε απειλητικά. Παρά το γεγονός ότι αμφότεροι οι προαναφερθέντες επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν και δεύτερο σετ σλικ ελαστικών όπως και ο Rosberg, ο οδηγός της Mercedes βρέθηκε πίσω τους μετά το δεύτερο pit stop τους και τους πλησίασε μονάχα όταν άρχισαν να πιέζουν τον Alonso. Kατάφερε να επωφεληθεί της σύγκρουσης μεταξύ τους στον προτελευταίο γύρο για να ανέβει από την 5η στην 7η θέση.

Ο Lewis Hamilton πραγματοποίησε έναν από τους καλύτερους αγώνες του, ωστόσο η λανθασμένη στρατηγική που ακολούθησε η McLaren του κόστισε μια θέση στο βάθρο. Έπειτα από μια καλή εκκίνηση, ανέβηκε έως την 6η θέση πριν το pit stop του, νικώντας την εσωτερική μονομαχία με τον team mate του και συνέχισε να ανακτά θέσεις μετά από αυτό, προσπερνώντας τον Barrichello. Ο Βρετανός άρχισε να πιέζει στη συνέχεια τον Webber. Στο 16ο γύρο, ο Αυστραλός μαχόταν με τον Massa κατάφερε να τον περάσει. Ο Ηamilton πέρασε και αυτός τη Ferrari και στη συνέχεια επιτέθηκε και στη Red Bull. Ο Webber, υπερασπιζόμενος τη θέση του, το παράκανε, τα δυο μονοθέσια ακούμπησαν ελαφρά και η Red Bull βρέθηκε εκτός πίστας. Ο Massa ξαναπέρασε εμπρός και από τους δυο, ενώ ο Hamilton έβαλε πίσω του τον Webber. Στον 22ο γύρο, ο οδηγός της McLaren κατάφερε να περάσει στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού τον Massa, αν και βγαίνοντας λίγο καθυστερημένα από το slipstreaming της Ferrari, τραυμάτισε ελαφρά το αριστερό μέρος της εμπρός αεροτομής του. Λίγο αργότερα, ο Hamilton προσπέρασε και τον Rosberg, έπειτα από μια ωραία μονομαχία, για να βρεθεί στην τρίτη θέση και σύντομα ακριβώς πίσω από τον Kubica, πιέζοντας για να περάσει δεύτερος. Ο Πολωνός αποδείχθηκε σκληρό καρύδι και η McLaren, βλέποντας ότι ο Michael Schumacher με ένα καινούργιο σετ ελαστικών είχε τη δυνατότητα να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο, κάλεσε τον οδηγό της στα pits. O Hamilton έπεσε στην 5η θέση και εκμεταλλεύτηκε τα καινούργια ελαστικά του για να καλύψει τη διαφορά 20 δευτερολέπτων που τον χώριζε από τον Alonso. Όταν όμως έφτασε πίσω από τη Ferrari του Ισπανού, τα ελαστικά του είχαν φθαρεί υπερβολικά και δεν είχαν ιδιαίτερο πλεονέκτημα. Ωστόσο ο Hamilton είχε κρατήσει το καλύτερο για το τέλος, πιέζοντας ασφυκτικά τον Alonso. Στον προτελευταίο γύρο, ο Hamilton βρέθηκε δίπλα στον Alonsο (αν και από την εξωτερική), όταν ξαφνικά, ο Webber τον εμβόλισε από πίσω αδικαιολόγητα. Ο Rosberg πέρασε μπροστά τους και ο Βρετανός αρκέστηκε στην 6η θέση. Κατά τη διάρκεια του αγώνα τον ακούσαμε να βρίζει στο ασύρματο για την επιλογή στρατηγικής από την ομάδα, που του κόστισε μια θέση στο βάθρο και στη McLaren ένα πιθανό 1-2.

Ο Vitantonio Liuzzi, με έναν ήσυχο αγώνα, ήταν και πάλι ιδιαίτερα αποτελεσματικός αφού τερμάτισε για δεύτερη φορά στη βαθμολογούμενη 10άδα για τη Force India, βελτιώνοντας κατά δυο θέσεις την επίδοσή του στο Μπαχρέιν. Ο Ιταλός, μετά το pit stop του προσπέρασε τον Pedro de la Rosa και πέρασε εμπρός από τον Rubens Barrichello όταν o οδηγός της Williams εισήλθε στα pits, για ανέβει στην 7η θέση.

Ο Rubens Barrichello κατάφερε να βαθμολογηθεί για δεύτερο συνεχή αγώνα με τη Williams αλλά παραδέχθηκε ότι δε θα έπρεπε να κάνει δεύτερο pit stop για καινούργια ελαστικά, καθώς αυτό του κόστισε ουσιαστικά την 7η θέση.

Ο Mark Webber απογοήτευσε με την απόδοσή του για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα και μάλιστα εμπρός στους συμπατριώτες του. Έπειτα από μια μέτρια εκκίνηση, κατάφερε να ανακτήσει τη δεύτερη θέση από τον Massa, ωστόσο η Red Bull τον κάλεσε πολύ αργά στα pits για να αντικαταστήσει τα ενδιάμεσα ελαστικά του με σλικ και ο Αυστραλός έχασε αρκετές θέσεις, όταν βγήκε εκτός πίστας στιγμιαία έπειτα από το pit stop του. Στο 16ο γύρο εκτυλίχθηκε το επεισόδιο με Massa και Hamilton, όπου ο Webber βγήκε εκτός πίστας χάνοντας δυο θέσεις. Ωστόσο ο Αυστραλός είχε τη δυνατότητα να επωφεληθεί την εσωτερική μάχη των Ferrari για να περάσει στον Alonso στον 22ο γύρο, ενώ τρία περάσματα αργότερα προσπέρασε και τον Massa. O Webber βρισκόταν πίσω από τον Rosberg και είχε αρχίσει να τον απειλεί, όταν η ομάδα τον κάλεσε στα pits στον 32ο γύρο. Ο Αυστραλός έπεσε από την 5η στην 6η θέση και βρέθηκε πίσω από τον Hamilton, τον οποίο κατάφερε να προσπεράσει στιγμιαία όταν ο Βρετανός είχε μια μικρή έξοδο από την πίστα, ωστόσο η McLaren επανέκτησε άμεσα τη θέση της. Οι δυο οδηγοί πλησίασαν τον Alonso και άρχισαν να τον πιέζουν, όταν στον προτελευταίο γύρο, ενώ ο Hamilton είχε βρεθεί στο πλάι της Ferrari, ο Webber έχασε στα φρένα την αρνητική άντωση του μονοθεσίου του και προσέκρουσε επάνω στη McLaren. O Aυστραλός αναγκάστηκε να μπει στα pits για να αντικαταστήσει την κατεστραμμένη εμπρός αεροτομή της Red Bull και έπεσε στην 9η θέση της τελικής κατάταξης. Ο Webber παραδέχθηκε ότι η σύγκρουση με τον Hamilton ήταν δικό του λάθος και απολογήθηκε στο Βρετανό μετά το τέλος του αγώνα, ενώ οι αγωνοδίκες τον επέπληξαν για το συμβάν. Συνεπώς, η Red Bull έφυγε από έναν αγώνα στον οποίο είχε τις προϋποθέσεις να σημειώσει το 1-2, με μόλις δυο βαθμούς, έπειτα από μια ιδιαίτερα απογοητευτική ημέρα για την ομάδα του Milton Keynes.

Τον τελευταίο βαθμό της ημέρας αποκόμισε από τον αγώνα ο Michael Schumacher που δεν ήταν ιδιαίτερα τυχερός σήμερα. Στην επαφή Button-Alonso στην πρώτη στροφή, το τετ-α-κέ του Ισπανού προκάλεσε ζημιές στην εμπρός αεροτομή της Mercedes και ο Schumacher αναγκάστηκε να μπει στα pits στο δεύτερο γύρο για να την αντικαταστήσει, πέφτοντας πολύ πίσω στην κατάταξη. Κατάφερε να ανακτήσει αρκετές θέσεις και ήταν αυτός που ξεκίνησε το χορό του δεύτερου pit stop στον 29ο γύρο, όταν τοποθέτησε ένα καινούργιο σετ μαλακών ελαστικών στη Mercedes του και άρχισε να γράφει ταχύτερους γύρους. Ο Schumacher είχε κολλήσει στο δεύτερο μισό του αγώνα πίσω από τον Jaime Alguersuari, τον οποίο κατάφερε να προσπεράσει τρεις γύρους πριν το τέλος. Στον προτελευταίο γύρο κατάφερε να προσπεράσει (όπως και ο οδηγός της Toro Rosso) τη Sauber του Pedro de la Rosa, για να κλέψει τον τελευταίο βαθμό του αγώνα από τον Ισπανό.

Ο de la Rosa είχε εκτελέσει άψογα τη στρατηγική του και βρισκόταν για μεγάλο μέρος του αγώνα στην 9η θέση, ωστόσο δεν κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Barrichello που διέθετε καινούργια ελαστικά προς το τέλος. Ο Iσπανός οδηγός της Sauber έδειχνε ότι θα διατηρούσε τη 10η θέση, ωστόσο η φθορά των ελαστικών του ήταν τόσο εκτεταμένη που ήταν ανήμπορος να αμυνθεί όταν του επιτέθηκαν οι Schumacher και Alguersuari στον προτελευταίο γύρο για να του πάρουν τη βαθμολογούμενη θέση. Ο αγώνας του Kamui Kobayashi, με την άλλη Sauber, διήρκεσε μόλις μερικές στροφές, όταν καβαλώντας άτσαλα ένα kerb ο Ιάπωνας έχασε και πάλι την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του και κατά συνέπεια και τον έλεγχό του, προκαλώντας την καραμπόλα που έθεσε εκτός αγώνα τον ίδιο, το Nico Hulkenberg και τον Sebastien Buemi.

Eκτός αγώνα από δικό του λάθος στα φρένα, βρέθηκε από νωρίς και ο Vitaly Petrov. Στη μάχη των καινούργιων ομάδων, ο Heikki Kovalainen έκανε έναν πολύ καλό αγώνα για να τερματίσει στη 13η θέση, αντισταθμίζοντας το γεγονός ότι ο team mate του στη Lotus, Jarno Trulli δεν κατάφερε να εκκινήσει λόγω προβλήματος στα υδραυλικά. Σημαντικό επίτευγμα ήταν για την HRT το γεγονός ότι ο Karun Chandhok είδε την καρό σημαία του αγώνα, αν και 5 γύρους πίσω. Τα μονοθέσια της Virgin εκκίνησαν από το pit lane, για να διορθωθεί το χθεσινό πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας τους, ωστόσο κανένα από τα δυο δεν είδε την καρό σημαία λόγω προβλημάτων στην πίσω ανάρτηση (Timo Glock) και τα υδραυλικά (Lucas di Grassi).
rally.gr

GP Αυστραλίας 2010: Αγώνας
Α/ΑΝοΟδηγόςΟμάδα-ΚινητήραςΓύροιΧρόνος/ΔιαφοράΜ.Ω.Τ.Θ. Εκ.
11Jenson ButtonMcLaren-Mercedes581:33:36.531197.1444
211Robert KubicaRenault5812.034196.7239
37Felipe MassaFerrari5814.488196.6375
48Fernando AlonsoFerrari5816.304196.5743
54Nico RosbergMercedes5816.683196.5606
62Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes5829.898196.10011
715Vitantonio LiuzziForce India-Mercedes5859.847195.06613
89Rubens BarrichelloWilliams-Cosworth581:00.536195.0428
96Mark WebberRed Bull-Renault581:07.319194.8092
103Michael SchumacherMercedes581:09.391194.7387
1117Jaime AlguersuariToro Rosso-Ferrari581:11.301194.67317
1222Pedro de la RosaBMW Sauber-Ferrari581:14.084194.57814
1319Heikki KovalainenLotus-Cosworth562 γύροι187.91719
1420Karun ChandhokHRT-Cosworth535 γύροι180.09622
Εγκαταλείψεις
-24Timo GlockVirgin-Cosworth41Εγκατάλειψη183.51023
-25Lucas Di GrassiVirgin-Cosworth26Εγκατάλειψη126.90924
-5Sebastian VettelRed Bull-Renault25Σύστημα πέδησης182.2161
-14Adrian SutilForce India-Mercedes9Απώλεια ισχύος151.95910
-12Vitaly PetrovRenault9Έξοδος148.65818
-21Bruno SennaHRT-Cosworth4Εγκατάλειψη125.21721
-16Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrari0Σύγκρουση12
-10Nico HulkenbergWilliams-Cosworth0Σύγκρουση15
-23Kamui KobayashiBMW Sauber-Ferrari0Eμπρός αεροτομή16
Δεν εκκίνησαν
-18Jarno TrulliLotus-CosworthΥδραυλικά20
Ταχύτερος γύρος
-6Mark WebberRed Bull-Renault471:28.358


Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa