21 Φεβ 2004

Petronas Malaysian Grand Prix 4-4-2010





Μήκος πίστας: 5.543 μ.
Γύροι: 56
Συνολική απόσταση: 310,408 χλμ.
Ρεκόρ πίστας (σε αγώνα): 1:34.223 (Juan Pablo Montoya, Williams-BMW, 2004)
Iστοσελίδα: www.malaysiangp.com.my
Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ο Πρόεδρος της Mαλαισίας, Mahathir Mohamad, ξεκίνησε μια πολιτική η οποία αποσκοπούσε να αναδείξει τη Μαλαισία ως μια πλήρως βιομηχανοποιημένη χώρα μέχρι το 2020. Μέρος του προγράμματος ήταν η χορήγηση της ομάδας της Sauber από την εθνική πετρελαϊκή εταιρία Petronas, καθώς και η κατασκευή της πίστας της Sepang. Η πίστα ήταν η πρώτη προοριζόμενη για τη Formula 1 που σχεδίασε ο Γερμανός Herman Tilke. Η κατασκευή ξεκίνησε στις αρχές του 1997 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 1999, χρονιά κατά την οποία διεξήχθη και ο πρώτος αγώνας Formula 1 εκεί, ως ο προτελευταίος γύρος της σεζόν εκείνης. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για τη χώρα, καθώς το 1986 η πίστα του Shah Alam φιλοξένησε ένα γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Πρωτοτύπων και το 1991 ένα γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσικλετών. Ωστόσο ήταν προφανές ότι το Shah Alam δε πληρούσε τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη διεξαγωγή ενός αγώνα Formula 1.

H Sepang παρουσιάζει μερικές από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις ανάμεσα στις πίστες που απαρτίζουν το καλαντάρι, ενώ είναι εξαιρετικά φαρδιά (25 μέτρα το πλατύτερο σημείο της) πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν διάφορες ιδανικές γραμμές για την κάθε στροφή. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη φύση της χάραξης (μεγάλες ευθείες με κλειστές στροφές) ευνοεί τα προσπεράσματα, ενώ κάνει το στήσιμο του μονοθεσίου ιδιαίτερα δύσκολο. Οι γρήγορες καμπές 5, 6 και 12 αποτελούν ιδιαίτερη πρόκληση για τους οδηγούς, οι οποίοι «τηλεγραφούν» με το πόδι τους το γκάζι (κάτι που αν δε γίνει με το σωστό τρόπο μπορεί να προκαλέσει ζημιές στα πιστόνια) ενώ παράλληλα ασκούνται στα ελαστικά ιδιαίτερα υψηλές φορτίσεις των οποίων ο ρυθμός φθοράς παίζει πάντοτε σημαντικό ρόλο σε αυτό τον αγώνα. Οι υψηλές τιμές θερμοκρασίας και υγρασίας που επικρατούν στην Κουάλα Λουμπούρ συνήθως σημαίνουν ότι οι κινητήρες παράγουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους σε υψηλότερο εύρος στροφών από το συνηθισμένο, ενώ οι αυξημένες ανάγκες για απαγωγή θερμότητας απαιτούν διαφοροποιήσεις στα αμαξώματα και περιορίζουν σε μικρό βαθμό την απόλυτη απόδοση. Λόγω των προαναφερθέντων συνθηκών, η Μαλαισία αποτελεί ισχυρή πρόκληση και για τη φυσική κατάσταση των οδηγών οι οποίοι πολλές φορές αφυδατώνονται, καθώς χάνουν μέχρι και 4 λίτρα σωματικών υγρών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να λειτουργεί σωστά το σύστημα που τους παρέχει τα ειδικά πόσιμα υγρά!

 

 

Malaysia Grand Prix -ΝΙΚΗΤΕΣ


ΧρονΠισταΝικητήςΟμάδαΚατασκευαστής
2010 Sepang Sebastian Vettel Red Bull Renault
2009 Sepang Jenson Button Brawn GP Mercedes
2008 Sepang Kimi Räikkönen Ferrari Ferrari
2007 Sepang Fernando Alonso McLaren Mercedes
2006 Sepang Giancarlo Fisichella Renault Renault
2005 Sepang Fernando Alonso Renault Renault
2004 Sepang Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2003 Sepang Kimi Räikkönen McLaren Mercedes
2002 Sepang Ralf Schumacher Williams BMW
2001 Sepang Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2000 Sepang Michael Schumacher Ferrari Ferrari
1999 Sepang Eddie Irvine Ferrari Ferrari



Pole Position : MARK WEBBER (RED BULL) 1:49.327

GP Μαλασίας 2010: Aγώνας
Α/ΑΝοΟδηγόςΟμάδα-ΚινητήραςΓύροιΧρόνος/ΔιαφοράΜ.Ω.Τ.Θ. Εκ.
15Sebastian VettelRed Bull-Renault561:33:48.412198.5413
26Mark WebberRed Bull-Renault564.849198.3701
34Nico RosbergMercedes5613.504198.0652
411Robert KubicaRenault5618.589197.8876
514Adrian SutilForce India-Mercedes5621.059197.8014
62Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes5623.471197.71620
77Felipe MassaFerrari5627.068197.59021
81Jenson ButtonMcLaren-Mercedes5637.918197.21217
917Jaime AlguersuariToro Rosso-Ferrari561:10.602196.08114
1010Nico HulkenbergWilliams-Cosworth561:13.399195.9855
1116Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrari561:18.938195.79513
129Rubens BarrichelloWilliams-Cosworth551 γύρος193.5557
138Fernando AlonsoFerrari54Κινητήρας197.16619
1425Lucas Di GrassiVirgin-Cosworth533 γύροι185.43124
1520Karun ChandhokHRT-Cosworth533 γύροι184.85622
1621Bruno SennaHRT-Cosworth524 γύροι183.39623
1718Jarno TrulliLotus-Cosworth515 γύροι179.94318
Δεν κατετάγη
-19Heikki KovalainenLotus-Cosworth4610 γύροι162.88815
Εγκαταλείψεις
-12Vitaly PetrovRenault32Κιβώτιο192.66311
-15Vitantonio LiuzziForce India-Mercedes12Γκάζι171.02710
-3Michael SchumacherMercedes9Μπουλόνι192.6588
-23Kamui KobayashiBMW Sauber-Ferrari8Κινητήρας190.1299
-24Timo GlockVirgin-Cosworth2Σύγκρουση177.52516
Δεν εκκίνησε
-22Pedro de la RosaBMW Sauber-Ferrari
Κινητήρας
12
Ταχύτερος γύρος
-6Mark WebberRed Bull-Renault531:37.054


2009
GP Μαλαισίας: Αποτελέσματα αγώνα
Α/ΑΝοΟδηγόςΟμάδα-ΚινητήραςΓύροιΧρόνος/Διαφορά
Θ. Εκ.
122Jenson ButtonBrawn-Mercedes3155:30.622
1
26Nick HeidfeldBMW Sauber-BMW3122.722
10
310Timo GlockToyota3123.513
3
49Jarno TrulliToyota3146.173
2
523Rubens BarrichelloBrawn-Mercedes3147.360
8
614Mark WebberRed Bull-Renault3152.333
5
71Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes311:00.733
12
816Nico RosbergWilliams-Toyota311:11.576
4
93Felipe MassaFerrari311:16.932
16
1011Sebastien BourdaisToro Rosso-Ferrari311:42.164
15
117Fernando AlonsoRenault311:49.422
9
1217Kazuki NakajimaWilliams-Toyota311:56.130
11
138Nelson Piquet jr.Renault311:56.713
17
144Kimi RaikkonenFerrari312:22.841
7
1515Sebastian VettelRed Bull-Renault30Έξοδος
13
1612Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrari30Έξοδος
20
1720Adrian SutilForce India-Mercedes301 γύρος
19
1821Giancarlo FisichellaForce India-Mercedes29Έξοδος
18
Εγκατέλειψαν
-5Robert KubicaBMW Sauber-BMW1Κινητήρας
6
-2Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes0Έξοδος
14
Tαχύτερος γύρος
22Jenson ButtonBrawn-Mercedes181:36.641

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa