Οι τετρακύλινδροι κινητήρες 1.6 Turbo με άμεσο ψεκασμό, θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες 2.4 V8, θα έχουν όριο 12.000 σ.α.λ. από τις 18.000 που είναι τώρα και η κατανάλωσή τους θα περιοριστεί κατά 35%.
Για να καλυφθεί η υστέρηση ισχύος, ωστόσο, θα συνοδεύονται από μια σειρά συστημάτων ανάκτησης ενέργειας.
Θυμίζουμε ότι το 2011 οι ομάδες συμφώνησαν να χρησιμοποιήσουν ξανά το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS), ενώ μακροχρόνια το σπορ θα εξελίξει κι άλλες αντίστοιχες τεχνολογίες – οι οποίες, ταυτόχρονα, θα βρουν εφαρμογή και θα προσφέρουν οφέλη και για τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.Συμπεριλαμβάνονται τα καύσιμα τα οποία προέρχονται από βιομάζα (βιοκαύσιμα)
Για λόγους κόστους, το Συμβούλιο αποφάσισε ότι το 2013 κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του πέντε (5) κινητήρες για όλη τη χρονιά και από το 2014 μόλις τέσσερις (4), ενώ από το 2011 θα είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων για πέντε διαδοχικούς αγώνες.
Το Άρθρο απαγόρευσης των εντολών των ομάδων προς τους οδηγούς (39.1) διαγράφεται. Υπενθυμίζεται στις ομάδες ότι οποιαδήποτε ενέργεια η οποία ενδέχεται να προκαλέσει ανυποληψία στο άθλημα θα εξετάζονται βάση του Άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα και άλλες τυχόν σχετικές διατάξεις.
Οι επικοινωνίες των ομάδων θα είναι διαθέσιμες στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς
Ωστόσο, το θέμα εξακολουθεί να παραμένει ασαφές, διότι το Συμβούλιο αποφάσισε ότι η FIA θα έχει τη δικαιοδοσία επιβολής ποινής σε περίπτωση που μια ομάδα ζητήσει από έναν οδηγό της να παραχωρήσει τη θέση του στον άλλον "με τρόπο που δυσφημεί το σπορ".
Κατά τα άλλα, το Συμβούλιο χθες επικύρωσε την κινούμενη πίσω πτέρυγα για τα μονοθέσια του 2011. Οι οδηγοί θα μπορούν να αλλάζουν την κλίση της αν ακολουθούν σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου το προπορευόμενο μονοθέσιο. Στόχος είναι να μειωθεί η αντίσταση της πτέρυγας του πίσω μονοθεσίου και να διευκολυνθούν οι προσπεράσεις.
Τέλος, η FIA θα προχωρήσει σε αυστηροποίηση των κανονισμών του αμαξώματος, προς αποφυγήν ενστάσεων παρόμοιων με τις φετινές περί παράνομης κάμψης των φτερών της Red Bull και της Ferrari. Σκοπός είναι μέσα από αυστηρότερους κανονισμούς να βελτιωθούν τα τεστ παραμόρφωσης του αμαξώματος στο μπροστινό μέρος