19 Ιουν 2009

GP Μ. Βρετανίας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Sebastian Vettel (Red Bull-Renault)
To καινούργιο ρύγχος είναι η πιο ορατή αλλαγή στην πολύ γρήγορη στο Silverstone Red Bull RB5
Jenson Button
O ειδικός χρωματισμός του κράνους του Button για τον αγώνα της πατρίδας του
Adrian Sutil (Force India-Mercedes)
Εκπληκτική ήταν η απογευματινή επίδοση του Sutil, που του εξασφάλισε την 3η θέση










































































H Red Bull σημείωσε το 1-2 σε αμφότερες τις σημερινές περιόδους ελεύθερων δοκιμών, ενόψει του Βρετανικού Grand Prix, το οποίο δυστυχώς έχει ήδη επισκιαστεί από τις πολιτικές εξελίξεις. Οι RB5, κατάφεραν να επιδείξουν πόσο καλή είναι η αεροδυναμική τους απόδοση στη γεμάτη ταχύτατες καμπές πίστα του Silverstone, ενώ και το γεγονός ότι χρησιμοποιεί περισσότερο τα ελαστικά της (από την Brawn π.χ.) τη βοήθησαν να σημειώσει πολύ καλούς χρόνους σε αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες. Η Red Bull παρουσίασε ένα καινούργιο ρύγχος στο Silverstone, καινούργια καλύμματα ζάντας εμπρός τροχών, μερικές τροποποιήσεις στο διαχύτη δύο επιπέδων που παρουσιάστηκε στο Μονακό.

Στην πρωινή περίοδο, ο MarK Webber παρέμεινε επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας, ωστόσο, με μια προσπάθεια στα τελευταία λεπτά, ο Sebastian Vettel καταχωρήθηκε ως ο ταχύτερος οδηγός του 90λεπτου. Οι δυο Brawn κατατάχθηκαν στις δυο επόμενες θέσεις, ωστόσο η επίδοσή τους υπολειπόταν 8 δεκάτων του δευτερολέπτου αυτής του νεαρού Γερμανού της Red Bull. Ταχύτερος από τους υπόλοιπους ήταν ο Fernando Alonso, εμπρός από τον Felipe Massa, o οποίος (όπως και ο team mate του, Kimi Raikkonen, ο οποίος κατέληξε στη 14η μόλις θέση) χρησιμοποιεί μια ελαφρύτερη έκδοση του KERS της Ferrari. O Jarno Trulli ακολούθησε το Βραζιλιάνο στον πίνακα των χρόνων, με τον Lewis Hamilton να κατατάσσεται στην 8η θέση. Παρά το ότι η McLaren δεν κατάφερε να παρουσιάσει σε αυτό τον αγώνα την μεγάλη αναβάθμιση της MP4-24, ο Βρετανός σήμερα διεξήγαγε τις δοκιμές χωρίς το KERS στο μονοθέσιό του, σε αντίθεση με τον team mate του, Heikki Kovalainen, ο οποίος το χρησιμοποιούσε και σημείωσε το 12ο χρόνο. Ο Nico Rosberg σημείωσε τον 9ο χρόνο, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσε ο Giancarlo Fisichella. Δεδομένου ότι ο Adrian Sutil βρέθηκε ακριβώς πίσω από τον Ιταλό team mate του, η Force India ίσως έχει βρει κάτι παραπάνω για αυτό τον αγώνα, ο οποίος διεξάγεται δίπλα από το εργοστάσιό της.

Η Red Bull επανέλαβε το αποτέλεσμα του πρωινού 90λεπτου και το απόγευμα και πάλι με τον Sebastian Vettel να φιγουράρει στην κορυφή των χρόνων. Αυτή τη φορά, ο νεαρός Γερμανός ανέλαβε τα ηνία από τον team mate του 20 λεπτά πριν την καρό σημαία, αν και οι μηχανικοί του αναγκάστηκαν να αντικαταστήσουν το εμπρός μέρος του πατώματος του μονοθεσίου του, έπειτα από ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα kerb. Η ίδια αιτία προκάλεσε την «εγκατάλειψη» του Mark Webber λίγο πριν την ολοκλήρωση του απογευματινού 90λεπτου, καθώς τα ηλεκτρικά συστήματα της RB5 του Αυστραλού σταμάτησαν να λειτουργούν και κατά συνέπεια και ο κινητήρας. Τον τρίτο απογευματινό χρόνο σημείωσε ο εκπληκτικός Adrian Sutil, ενώ αμφότερες οι Williams βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα, με τον Kazuki Nakajima 4o και τον Nico Rosberg 9ο. Ο Fernando Alonso κατάφερε και πάλι να φέρει τη Renault υψηλότερα από εκεί που είναι η φυσική θέση της R29, σημειώνοντας την 6η επίδοση και παρά το ότι ο Rubens Barrichello τον εμπόδισε στη γρήγορη προσπάθειά του στα τελευταία λεπτά. Ο Βραζιλιάνος ήταν ο ταχύτερος εκ των δυο Brawn (o Jenson Button με τον ειδικό για τον αγώνα της πατρίδας του σχεδιασμό στο κράνος σημείωσε μόλις την 14η επίδοση), οι οποίες ήταν εμφανές ότι αντιμετώπιζαν προβλήματα στησίματος. Μάλιστα, οι μηχανικοί της ομάδας αντικατέστησαν την πίσω αεροτομή σε αμφότερα τα μονοθέσια λίγο πριν την ολοκλήρωση της απογευματινής διαδικασίας, ίσως δοκιμάζοντας εναλλακτικές λύσεις. Ο Lewis Hamilton κατάφερε να καταταγεί 7ος, ο Jarno Trulli σημείωσε τον 8ο χρόνο, ενώ ο Nelsinho Piquet συμπλήρωσε την πρώτη 10άδα. Ο Robert Kubica κατετάγη 11ος, παρά το γεγονός ότι η BMW Sauber αναγκάστηκε να αντικαταστήσει τον κινητήρα στο μονοθέσιο του Πολωνού, αφότου διέκρινε ανησυχητικά χαμηλά επίπεδα λαδιού στο γερμανικό V8. Απογοητευτικές ήταν οι Ferrari, οι οποίες περιορίστηκαν στη 17η και 18η θέση… Για μια ακόμη φορά, το ταχύτερο και το αργότερο μονοθέσιο προέρχονταν από τη Red Bull Technology, αφού ο Sebastien Buemi ήταν 20ός με την Toro Rosso. H ιταλική ομάδα δεν καταλαβαίνει το λόγο για τον οποίο το μονοθέσιό της δε λειτουργεί όσο καλά αυτό της Red Bull, κάτι που δεν εξηγείται εύκολα από το ένα βήμα εξέλιξης που υπολείπονται σύμφωνα με τις ενδοεταιρικές προτεραιότητες, αν και υπάρχουν υποψίες στη Faenza ότι δε λαμβάνουν επαρκείς πληροφορίες όσον αφορά το στήσιμο του μονοθεσίου από τη Red Bull.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa