16 Μαΐ 2010

GP MONACO - RACE 2η σερί νίκη του Webber

Ο Μαρκ Ουέμπερ κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο Μονακό και μπήκε για τα καλά στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου της F1, σκαρφαλώνοντας στην κορυφή της βαθμολογίας. Αυτή ήταν η 2η σερί νίκη για τον αυστραλό οδηγό της Red Bull, ο οποίος οδήγησε την κούρσα στο Πριγκιπάτο από την pole position ως και το πέσιμο της καρό σημαίας, όπως ακριβώς είχε κάνει μία εβδομάδα πριν στην Βαρκελώνη.

Το θριαμβευτικό 1-2 της Red Bull συμπλήρωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, αφήνοντας 3ο τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα της Renault, ενώ οι Φελίπε Μάσα (Ferrari) και Λιούις Χάμιλτον (McLaren) πήραν τις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα.

Ο Φερνάντο Αλόνσο με την άλλη Ferrari έκανε εξαιρετικό αγώνα, τερματίζοντας 6ος από τελευταίος μπροστά από την Mercedes του Νίκο Ρόσμπεργκ, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι δύο Force India των Αντριαν Σούτιλ και Τόνιο Λιούτσι.

Ο μεγάλος άτυχος του αγώνα ήταν ο μέχρι πρότινος πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Τζένσον Μπάτον, ο οποίος εγκατέλειψε πολύ νωρίς λόγω μηχανικού προβλήματος στην McLaren του.



Από τη στιγμή που το προσπέρασμα στο Μονακό είναι πιο δύσκολη υπόθεση από κάθε άλλη πίστα του πρωταθλήματος, ήταν αναμενόμενο η εκκίνηση και τα pit-stops να διαμορφώσουν σε μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα.

Μεγάλος κερδισμένος μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ήταν ο Φέτελ, ο οποίος άρπαξε από τον Κούμπιτσα την 2η θέση και βρέθηκε ακριβώς πίσω από τον team mate του, Ουέμπερ.

Η άλλη σημαντική είδηση από την εκκίνηση ήταν το ατύχημα του Νίκο Χούλκενμπεργκ στο τούνελ, που προκάλεσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Αυτή η εξέλιξη επέτρεψε στον Αλόνσο να μπει άμεσα για το μοναδικό του pit-stop χωρίς να χάσει θέση ή χρόνο, καθώς ήταν ούτως ή άλλως τελευταίος, έχοντας εκκινήσει από το pit-lane.

Την ώρα που η τύχη χαμογελούσε στον ισπανό, γυρνούσε επιδεικτικά την πλάτη στον Μπάτον. Στον 3ο γύρο ο βρετανός είδε καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του και αναγκάστηκε να το παρκάρει στην άκρη της πίστας, οδηγούμενος στην πρώτη του εγκατάλειψη για φέτος.

Μετά την επανεκκίνηση ο Αλόνσο κατάφερε να περάσει κατά σειρά τους Λούκα ντι Γκράσι, Γιάρνο Τρούλι, Τίμο Γκλοκ και Χάικι Κοβαλάινεν για να ανέβει 16ος. Το γεγονός ότι δεν καθυστερούσε για πολύ ώρα πίσω από τόσο αργούς συνδυασμούς, έδωσε στον ισπανό ένα σημαντικό προβάδισμα, καθώς κέρδισε πολλές θέσεις όταν οι οδηγοί μπροστά του μπήκαν στα pits για να αλλάξουν λάστιχα.

Μέχρι τον 28ο γύρο ο Αλόνσο είχε ήδη ανέβει στην 6η θέση μπροστά από Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ, και πίσω από Χάμιλτον και Μάσα, την ώρα που οι Ουέμπερ, Φέτελ και Κούμπιτσα εξακολουθούσαν να κρατούν τις τρεις πρώτες θέσεις.

Πολύ λίγα άλλαξαν μέχρι το τέλος, παρότι υπήρξαν τρεις ακόμα είσοδοι του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα: Στον 32ο γύρο ύστερα από ατύχημα του Ρούμπενς Μπαρικέλο, στον 44ο γύρο επειδή ένα καπάκι υδρορροής είχε βγει από τη θέση του στο σημείο του ατυχήματος του βραζιλιάνου και τέλος στον 75ο γύρο λόγω μιας σύγκρουσης μεταξύ των Καρούν Τσάντχοκ και Γιάρνο Τρούλι.

Η μοναδική αλλαγή ήταν ότι ελάχιστα μέτρα πριν από τον τερματισμό κι ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε μόλις μπει στα pits, ο Σουμάχερ κατάφερε να πιάσει στον ύπνο τον Αλόνσο και να του αρπάξει την 6η θέση.


Ωστόσο μετά το τέλος του αγώνα οι αγωνοδίκες επέβαλλαν ποινή 20" στον γερμανό, κρίνοντας ότι η κούρσα ολοκληρώθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και ο κανονισμός σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπει το οποιοδήποτε προσπέρασμα. Ετσι ο Σουμάχερ έπεσε 12ος, με τον Αλόνσο να ανακτά την 6η θέση.

Αυτό βέβαια δεν επτηρέασε σε τίποτα τη νίκη του Ουέμπερ, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής του πρωταθλήματος, έχοντας τους ίδιους βαθμούς (78) με τον Φέτελ. Ο Αλόνσο είναι τρεις βαθμούς πίσω από τους δύο οδηγούς της Red Bull, ενώ ο Μπάτον έπεσε στην 4η θέση μετά την εγκατάλειψή του, παραμένοντας στους 70 πόντους.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Pos  Driver        Team                       Time
 1.  Webber        Red Bull-Renault           1h50:13.355
 2.  Vettel        Red Bull-Renault           +     0.448
 3.  Kubica        Renault                    +     1.675
 4.  Massa         Ferrari                    +     2.666
 5.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +     4.363
 6.  Schumacher    Mercedes                   +     5.712
 7.  Alonso        Ferrari                    +     6.341
 8.  Rosberg       Mercedes                   +     6.651
 9.  Sutil         Force India-Mercedes       +     6.970
10.  Liuzzi        Force India-Mercedes       +     7.305
11.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +     8.199
12.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     9.135
13.  Petrov        Renault                    +    4 laps

Fastest lap: Vettel, 1:15.192

Not classified/Εγκατέλειψαν :

Driver        Team                         On lap
Chandhok      HRT-Cosworth                 71
Trulli        Lotus-Cosworth               71
Kovalainen    Lotus-Cosworth               59
Senna         HRT-Cosworth                 59
Barrichello   Williams-Cosworth            28
Kobayashi     Sauber-Ferrari               27
Di Grassi     Virgin-Cosworth              26
Glock         Virgin-Cosworth              23
De la Rosa    Sauber-Ferrari               22
Button        McLaren-Mercedes             3
Hulkenberg    Williams-Cosworth            1


Βαθμολογία μετά από τον GP Monaco, round 6:                

Drivers:                    Constructors:             
 1.  Webber        78        1.  Red Bull-Renault          156
 2.  Vettel        78        2.  Ferrari                   134
 3.  Alonso        73        3.  McLaren-Mercedes          129
 4.  Button        70        4.  Mercedes                   84
 5.  Massa         61        5.  Renault                    65
 6.  Hamilton      59        6.  Force India-Mercedes       27
 7.  Kubica        59        7.  Williams-Cosworth           8
 8.  Rosberg       54        8.  Toro Rosso-Ferrari          3
 9.  Schumacher    30       
10.  Sutil         18       
11.  Liuzzi         9       
12.  Barrichello    7       
13.  Petrov         6       
14.  Alguersuari    3       
15.  Hulkenberg     1       
       

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa