Ημερ. Γεν.: | 25/4/1981 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χώρα: | Βραζιλία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Website | http://www.felipemassa.com/ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Συμμετοχές σε GP: | 153 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Νίκες: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pole positions: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παρουσίες στο βάθρο: | 33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμοί: | 582 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παγκόσμια πρωταθλήματα: | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ντεμπούτο στην F1: | GP Αυστραλίας 2002 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πρώτη νίκη στην F1: | GP Τουρκίας 2006 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερος τερματισμός: | 1 (x11) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλύτερη θέση σε Δοκιμαστικά: | 1 (x15) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η καριέρα του ανά σεζόν:
Η πορεία του Μάσα στην F1 2011 Ήταν και το κακό μονοθέσιο της Ferrari αλλά ήταν και ο κακός εαυτός του που δεν μπόρεσε ο Felipe Massa Να καταφέρει κάτι καλύτερο από την 6η θέση χωρίς καμία παρουσία στο βάθρο. Η απόμανη θα είναι και η τελευταία του ευκαιρία.. 2010 Επιστρέφει στην ενεργό δράση μετά το ατύχημα και παράλληλα πρέπει να αξιολογηθεί απέναντι στον νεοεισερχόμενο ομόσταυλό του Alonso. Δεν τα πάει τόσο καλά αλλά και η εμφανή υποστήριξη της ομάδας στον άλλο οδηγό, με αποκορύφωμα την εντολή στην Γερμανία για αλλαγή θέσεων, ρίχνει την ψυχολογία και μαζί και τα αποτελέσματα του Βραζιλιάνου. Τερματίζει στην 6η θέση 2009 Σε μια πολύ δύσκολη χρονιά για την Ferrari σε αγωνιστικό επίπεδο, τραυματίζεται σοβαρά στο κεφάλι σε ατύχημα στο Ουγγαρόρινγκ και χάνει σχεδόν ολόκληρο το δεύτερο μισό της χρονιάς. Στον ακριβώς προηγούμενο αγώνα είχε πάρει το μοναδικό του βάθρο μέσα στη χρονιά, τερματίζοντας τρίτος στο Νίρμπουργκριγκ. 2008 Επιδεικνύοντας νέα επίπεδα ταχύτητας και ωριμότητας, μετατρέπεται στον κύριο διεκδικητή της Ferrari για το Ferrari, με έξι νίκες και άλλες τόσες pole positions. Χάνει τον τίτλο για μόλις έναν βαθμό από τον Λιούις Χάμιλτον, παρά τη νίκη του στο δραματικό φινάλε της σεζόν στην πατρίδα του, την Βραζιλία. 2007 Παίρνει άλλες τρεις νίκες και έξι pole positions μέσα στην χρονιά, αλλά είναι ασταθής. Αρκετές εγκαταλείψεις και μία ποινή αποκλεισμού στον Καναδά, τον φέρνουν εκτός διεκδίκησης του τίτλου από σχετικά νωρίς. Ωστόσο, βοηθάει σημαντικά την Ferrari να κατακτήσει το νταμπλ και υπογράφει νέο συμβόλαιο μέχρι το 2010. 2006 Η πρώτη του σεζόν στην Scuderia στέφεται με απόλυτη επιτυχία, καθώς κατακτά τρεις pole positions και δύο νίκες (σε Τουρκία και Καναδά). Τερματίζει τρίτος στο πρωτάθλημα, πίσω από τον πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο και τον ομόσταβλό του, Μίκαελ Σουμάχερ. 2005 Εχει καλύτερη απόδοση από τον team mate του και παγκόσμιο πρωταθλητή του 1997, Ζακ Βιλνέβ. Ισοφαρίζει την καλύτερη επίδοση της καριέρας του, τερματίζοντας τέταρτος στον Καναδά. Στο τέλος της σεζόν υπογράφει με την Ferrari ως team mate του Μίκαελ Σουμάχερ για το 2006. 2004 Επιστρέφει στους αγώνες με την Sauber. Συγκεντρώνει συνολικά 12 βαθμούς, με καλύτερο πλασάρισμα μια τέταρτη θέση στο Βέλγιο. 2003 Προσλαμβάνεται από την Ferrari ως δοκιμαστής. 2002 Πρώτη του σεζόν στην F1 με την Sauber. Τερματίζει στην 13η θέση του πρωταθλήματος οδηγών, έχοντας ως καλύτερο αποτέλεσμα μια πέμπτη θέση στην Ισπανία |
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια