14 Αυγ 2009

Οι πρώτες δηλώσεις του Luca Badoer


Όταν ο Michael Schumacher ανακοίνωσε την ακύρωση της επιστροφής του στην ενεργό δράση εξαιτίας του προβλήματος στον αυχένα, όλοι οι φίλοι της Ferrari εκτός από έναν απογοητεύτηκαν. Ο Luca Badoer θα έχει για πρώτη φορά την ευκαιρία να οδηγήσει για τη Ferrari στη θέση του Felipe Massa και έχει κάθε λόγο να χαίρεται με την πρωινή εξέλιξη. Ωστόσο τα πρώτα του σχόλια που δημοσίευσε η Ferrari ήταν άκρως επαγγελματικά και αναμενόμενα τυπικά:

«Από τότε που ήμουν παιδί ήθελα να τρέξω για τη Ferrari και τώρα έχω την ευκαιρία να εκπληρώσω την επιθυμία μου. Λυπάμαι πραγματικά για τον Michael επειδή ξέρω πόσο ήθελε να επιστρέψει: Το λέω αυτό ως φίλος του και ως οπαδός του. Είχαμε επαφή τις τελευταίες ημέρες και οδηγήσαμε μαζί καρτ στο Lonato την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε παρακολούθησα από πολύ κοντά την προσπάθειά του. Χθες με πήρε τηλέφωνο λίγα λεπτά αφού ο Stefano Domenicali μου είπε τα νέα και ήξερα ότι ήταν πάντα έτοιμος να μου δώσει μια συμβουλή και να μου σταθεί.

Παρόλο που οι φετινοί κανόνες έχουν μειώσει δραστικά τα χιλιόμετρα για εμάς τους δοκιμαστές, έχω προετοιμαστεί ώστε να είμαι έτοιμος υπό αυτές τις συνθήκες, όπως έκανα και την περασμένη χρονιά. Είμαι στη δουλειά αρκετό χρόνο. Μετά το ατύχημα του Felipe ενέτεινα το πρόγραμμά μου και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω πρόβλημα από αυτή την άποψη.

Η σκέψη μου όμως είναι ακόμα στον Felipe. Σοκαρίστηκα με το ατύχημα και είμαι πολύ χαρούμενος που βελτιώνεται τόσο γρήγορα. Του εύχομαι τα καλύτερα και ελπίζω να είναι πίσω όσο γίνεται νωρίτερα.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Luca di Montezemolo και τον Stefano Domenicali για την πίστη που μου έδειξαν και την τιμή που μου έκαναν δίνοντάς μου την ευκαιρία. Θα κάνω τα πάντα για αυτούς και τους οπαδούς της Ferrari που είμαι σίγουρος ότι θα με στηρίξουν».


Εμείς ελπίζουμε η Ferrari να το... ξανασκεφτεί ....

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa