14 Αυγ 2009

Έδωσε εξηγήσεις ο Σούμι


Ο Μίχαελ Σουμάχερ προσπάθησε αλλά τελικά η επιστροφή του στους αγώνες της Formula1 στάθηκε ανέφικτο να πραγματοποιηθεί.

Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης στη Γενεύη, παρουσία του προσωπικού του γιατρού, Γιοχάνες Πάιλ, και του μάνατζέρ του, Βίλι Βέμπερ, ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους δε θα επιστρέψει τελικά στην F1.

«Στην αρχή ήμουν περισσότερο προς το όχι, ειλικρινά θα έλεγα όχι στην πρόταση, αλλά γνωρίζετε τον Mοντετσέμολο. Είναι πολύ καλός μου φίλος και κατάφερε να με κάνει να αλλάξω απόφαση. Η σύζυγός μου μου είπε να κάνω αυτό που εγώ θεωρώ σωστό», είπε αρχικά ο Σουμάχερ για να ακολουθήσουν οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

-Πώς νιώθεις μετά από την λυπηρή απόφαση;

"Όπως μπορείτε να φανταστείτε αισθάνομαι απογοήτευση. Είμαι πολύ στεναχωρημένος γιατί παρόλο που λόγω των συνθηκών δεν περίμενα να είμαι έτοιμος, μετά από τα όσα συνέβησαν ήμουν διαθέσιμος στο να στηρίξω την ομάδα και τους ανθρώπους της. Προετοιμαστήκαμε πολύ σοβαρά και κάναμε ότι ήταν δυνατό αλλά από την πρώτη στιγμή είχαμε συμφωνήσει με τη Ferrari ότι θα έκανα τη δουλειά αν ήμουν έτοιμος. Είναι κρίμα που στο τέλος δεν κατάφερα να εκπληρώσω τον στόχο μου".

-Γιατί δεν είχες κάνει τις εξετάσεις νωρίτερα;

"Υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να δεις αν είσαι ικανός να αντεπεξέλθεις στις πιέσεις που ασκούνται επειδή κάνεις πολλές προσομοιώσεις. Έχω πολλά μηχανήματα εξάσκησης αλλά κανένα δεν μπορεί να προσομοιώσει τις πιέσεις που ασκούνται στο σώμα σε ένα μονοθέσιο Formula 1. Για το λόγο αυτό έπρεπε να κάνουμε τις δοκιμές για να ξέρουμε. Ο γιατρός μου είπε ότι μπορούσαμε να κάνουμε τη δοκιμή για ένα συγκεκριμένο χρόνο και μετά να επανέλθουμε και να την επαναλάβουμε προκειμένου να δούμε την εξέλιξη που θα υπάρχει. Στο τέλος κάναμε ότι μπορούσαμε με τον πιο ενδεικνυόμενο τρόπο αλλά δεν δούλεψε".

-Θα ήταν δυνατό να έχεις προετοιμαστεί καλύτερα;

"Καταρχάς, κανείς δεν ήξερε ότι ο Φελίπε θα είχε αυτό το τραγικό ατύχημα και από αυτή την πλευρά δεν σχεδίαζα τίποτα. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να γίνει προετοιμασία με κάποιο άλλο τρόπο από αυτό που κάναμε".

-Υπάρχει ήδη η φήμη ότι μπορεί να επιστρέψεις στη Mόντσα ή την επόμενη χρονιά...

"Οι φήμες είναι φυσιολογικές σε αυτή τη δουλειά. Πολύς κόσμος έχει τις δικές του ιδέες και σκέψεις αλλά το γεγονός είναι ότι είμαι πολύ απογοητευμένος που δεν θα κάνω αυτό που περίμενα. Τώρα σκέφτομαι μόνο αυτό και πρέπει να βρω έναν τρόπο να το ξεπεράσω".

-Πώς αξιολογείς τον Λούκα Μπαντοέρ;

"Καταρχάς, ο Λούκα είναι ένας πολύ καλός φίλος. Έχει προετοιμαστεί αρκετά σκληρά προκειμένου να είναι έτοιμος εδώ και χρόνια γιατί αυτή είναι η βασική δουλειά του ? να είναι έτοιμος για δοκιμές ή για ότι άλλο προκύψει. Δεν πρόκειται για κάποιον που καθόταν και δεν έκανε τίποτα. Ήταν πάντα έτοιμος και φυσικά έχει δουλέψει πολύ σκληρά μετά το ατύχημα του Φελίπε. Είχαμε πει ότι πρώτα θα έπρεπε να επιβεβαιώσω ότι είμαι έτοιμος φυσικά και για αυτό ήταν φυσιολογικό για αυτόν να προετοιμαστεί επίσης. Με βάση τη γνώση του και την θέση του στην ομάδα νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή. Ναι, δεν έχει τρέξει εδώ και αρκετό καιρό αλλά ένας αγωνιζόμενος δεν χάνει το πνεύμα του και την επιθυμία του να αναλάβει ένα δύσκολο ρόλο. Είναι πολύ δύσκολο αλλά αν κάποιος μπορεί να το κάνει αυτός είναι ο Λούκα".

-Έχεις επικοινωνήσει με τον Φελίπε Μάσα πρόσφατα;

"Ναι, πάντα είμαι σε επαφή μαζί του επειδή είμαστε καλοί φίλοι και αυτός ήταν ένα λόγος που με έκανε να δεχτώ τη θέση, αφού κάποτε του έδωσα τη θέση μου επειδή είχα κουραστεί και δεν ήθελα να τρέχω άλλο και αυτός ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος για να αναλάβει και να συνεχίσει. Είναι πολύ καλό που η ανάρρωσή του πάει καλά. Έχει μεγάλο κίνητρο. Δεν δουλεύει πολύ σκληρά γιατί δε του το επιτρέπουν αλλά είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδο που κάνει".

Από την πλευρά του, ο Γιοχάνες Πάιλ είπε:
"Ο Μίχαελ έχει πολύ καλή φυσική κατάσταση, αφού κάνει αθλητική ζωή, αλλά οι συνέπειες της πτώσης που είχε με μοτοσικλέτα φάνηκαν τώρα. Στις δοκιμές που έκανε με καρτ υπήρξε μεγάλη πρόοδο, αλλά το να οδηγείς μονοθέσιο της Formula 1 είναι ένα εντελώς διαφορετικό πράγμα. Δεν υπάρχει ειδική προετοιμασία στο γυμναστήριο ή κάτι άλλο που να μπορεί να αποδώσει στο 100% τις πιέσεις που δέχεται ο αυχένας.

Όταν ο «Σούμι» μπήκε στην πίστα ο πόνος επέστρεψε και έπρεπε να τις διακόψουμε. Οι συνέπειες της πτώσεις ήταν σοβαρές, όχι μόνο εξαιτίας του κατάγματος που υπέστη στον έβδομο σπόνδυλο ο οποίος έχει σχεδόν αποθεραπευτεί. Ήταν το πιο σοβαρό ατύχημα στην καριέρα του Mίχαελ.

Υπήρχε ένα κάταγμα στη βάση του κρανίου, σε μια περιοχή θεμελιώδη. Για να καταλάβετε υπήρχαν μικρά θραύσματα σαν μια επιφάνεια που έχει σμιλευτεί. Ένα από αυτά τα θραύσματα προκάλεσε ζημιά στην αρτηρία του αριστερού σπονδύλου. Τους επόμενους μήνες θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με σκοπό να αποθεραπευτεί πλήρως".

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa