Από το σχετικό πίνακα φαίνεται ότι οι οδηγοί της McLaren κατάφεραν να φτάσουν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης εκμεταλλευόμενοι, εκτός από τα πολύ βελτιωμένα μονοθέσιά τους, και το γεγονός ότι κουβαλούσαν και λιγότερα καύσιμα, τουλάχιστον από τον Rubens Barrichello, που βρίσκεται στην 3η θέση. Εντύπωση προκαλεί πάντως το γεγονός ότι ο Heikki Kovalainen, ο οποίος στο τέλος ήταν ταχύτερος από τον Lewis Hamilton, παρότι δεν πήρε τελικά την pole, ήταν και 2 κιλά βαρύτερος από τον ομόσταβλό του.
Η πρόβλεψη είναι ότι ο Hamilton θα μπει στα pit για τον πρώτο του ανεφοδιασμό στο 16ο γύρο, με τον Kovalainen να ακολουθεί στο 17ο. Ο Barrichello θα μείνει άλλους 3 γύρους έξω, στους οποίους θα προσπαθήσει να κερδίσει μία θέση. Ο Sebastian Vettel έχει περίπου το ίδιο βάρος με τις McLaren και δεν θα είναι εύκολο να κερδίσει θέσεις ειδικά καθώς ξέρουμε ότι οι καλές εκκινήσεις δεν είναι το πιο δυνατό του σημείο. Ο Jenson Button βρίσκεται σε παρόμοια στρατηγική με τους Raikkonen και Rosberg, που βρίσκονται πίσω του, κάτι που δίνει πλεονέκτημα στον οδηγό της Ferrari, ο οποίος μπορεί να κερδίσει θέσεις στην εκκίνηση με τη βοήθεια του KERS. Οι Alonso και Webber, που βρίσκονται πιο πίσω, μάλλον θα περιμένουν από τους μπροστινούς τους να «φαγωθούν» μεταξύ τους για να έχουν ελπίδες να φτάσουν στο βάθρο.
Αυτό που επίσης προκύπτει από τα βάρη που έχουν δηλώσει οι ομάδες για τους οδηγούς που ξεκινούν από την 11η θέση και κάτω είναι ότι οι Glock, Buemi, Fisichella, Nakajima, Trulli και Badoer είναι πιθανό να κάνουν μόνο ένα pit stop, με τον Jarno Trulli να είναι ο βαρύτερος όλων, αφού θα κουβαλά 102,3 κιλά καυσίμου, που αρκούν για να φτάσει μέχρι τον 37ο γύρο.
Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τα βάρη με τα οποία θα εκκινήσουν τα μονοθέσια και την εκτίμηση για το σε ποιο γύρο θα σταματήσουν για τον πρώτο ανεφοδιασμό τους. Οι υπολογισμοί έχουν γίνει λαμβάνοντας υπόψη τα καύσιμα που απαιτούνται για να φτάσουν τα μονοθέσια από τα pit μέχρι το grid αλλά και για το γύρο σχηματισμού.
Θ | Αρ | Οδηγός | Ομάδα | Βάρος (kg) | 1ο pitstop (γύρος) |
1 | 1 | Lewis Hamilton | McLaren Mercedes | 653.0 | 16 |
2 | 2 | Heikki Kovalainen | McLaren Mercedes | 655.0 | 17 |
3 | 23 | Rubens Barrichello | Brawn Mercedes | 662.5 | 20 |
4 | 15 | Sebastian Vettel | RBR Renault | 654.0 | 16 |
5 | 22 | Jenson Button | Brawn Mercedes | 661.5 | 19 |
6 | 4 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 661.5 | 19 |
7 | 16 | Nico Rosberg | Williams Toyota | 665.0 | 19 |
8 | 7 | Fernando Alonso | Renault | 656.5 | 17 |
9 | 14 | Mark Webber | RBR Renault | 664.5 | 20 |
10 | 5 | Robert Kubica | BMW Sauber | 657.5 | 18 |
11 | 6 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 677.0* | 25 |
12 | 20 | Adrian Sutil | Force India Mercedes | 672.5* | 23 |
13 | 10 | Timo Glock | Toyota | 694.7* | 32 |
14 | 8 | Romain Grosjean | Renault | 677.7* | 26 |
15 | 12 | Sébastien Buemi | STR Ferrari | 688.5* | 29 |
16 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India Mercedes | 692.5* | 31 |
17 | 17 | Kazuki Nakajima | Williams Toyota | 702.0* | 35 |
18 | 9 | Jarno Trulli | Toyota | 707.3* | 37 |
19 | 11 | Jaime Alguersuari | STR Ferrari | 678.5* | 26 |
20 | 3 | Luca Badoer | Ferrari | 690.5* | 30 |