22 Αυγ 2009

GP Ευρώπης : Τα βάρη…

Όπως γίνεται από φέτος σε κάθε αγώνα, μετά το τέλος των κατατακτηρίων δοκιμών του Grand Prix Ευρώπης δόθηκαν στη δημοσιότητα από τη FIA τα βάρη με τα οποία τα μονοθέσια θα εκκινήσουν τον αυριανό αγώνα. Από τα στοιχεία αυτά παίρνουμε μια πρώτη εικόνα για τη στρατηγική των ομάδων αλλά ας δούμε πρώτα μερικά στοιχεία για την πίστα. Το σιρκουί δρόμου της Βαλένθια έχει μήκος 5.419 μέτρα και αγώνας έχει διάρκεια 57 γύρων. Υπολογίζεται ότι για κάθε γύρο στην ισπανική πίστα απαιτούνται περίπου 2,6 έως 2,7 κιλά καυσίμου. Η προτιμώμενη στρατηγική είναι αυτή των 2 ανεφοδιασμών αλλά θα δούμε κάποιους αύριο να κάνουν μόνο έναν.

Από το σχετικό πίνακα φαίνεται ότι οι οδηγοί της McLaren κατάφεραν να φτάσουν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης εκμεταλλευόμενοι, εκτός από τα πολύ βελτιωμένα μονοθέσιά τους, και το γεγονός ότι κουβαλούσαν και λιγότερα καύσιμα, τουλάχιστον από τον Rubens Barrichello, που βρίσκεται στην 3η θέση. Εντύπωση προκαλεί πάντως το γεγονός ότι ο Heikki Kovalainen, ο οποίος στο τέλος ήταν ταχύτερος από τον Lewis Hamilton, παρότι δεν πήρε τελικά την pole, ήταν και 2 κιλά βαρύτερος από τον ομόσταβλό του.

Η πρόβλεψη είναι ότι ο Hamilton θα μπει στα pit για τον πρώτο του ανεφοδιασμό στο 16ο γύρο, με τον Kovalainen να ακολουθεί στο 17ο. Ο Barrichello θα μείνει άλλους 3 γύρους έξω, στους οποίους θα προσπαθήσει να κερδίσει μία θέση. Ο Sebastian Vettel έχει περίπου το ίδιο βάρος με τις McLaren και δεν θα είναι εύκολο να κερδίσει θέσεις ειδικά καθώς ξέρουμε ότι οι καλές εκκινήσεις δεν είναι το πιο δυνατό του σημείο. Ο Jenson Button βρίσκεται σε παρόμοια στρατηγική με τους Raikkonen και Rosberg, που βρίσκονται πίσω του, κάτι που δίνει πλεονέκτημα στον οδηγό της Ferrari, ο οποίος μπορεί να κερδίσει θέσεις στην εκκίνηση με τη βοήθεια του KERS. Οι Alonso και Webber, που βρίσκονται πιο πίσω, μάλλον θα περιμένουν από τους μπροστινούς τους να «φαγωθούν» μεταξύ τους για να έχουν ελπίδες να φτάσουν στο βάθρο.

Αυτό που επίσης προκύπτει από τα βάρη που έχουν δηλώσει οι ομάδες για τους οδηγούς που ξεκινούν από την 11η θέση και κάτω είναι ότι οι Glock, Buemi, Fisichella, Nakajima, Trulli και Badoer είναι πιθανό να κάνουν μόνο ένα pit stop, με τον Jarno Trulli να είναι ο βαρύτερος όλων, αφού θα κουβαλά 102,3 κιλά καυσίμου, που αρκούν για να φτάσει μέχρι τον 37ο γύρο.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τα βάρη με τα οποία θα εκκινήσουν τα μονοθέσια και την εκτίμηση για το σε ποιο γύρο θα σταματήσουν για τον πρώτο ανεφοδιασμό τους. Οι υπολογισμοί έχουν γίνει λαμβάνοντας υπόψη τα καύσιμα που απαιτούνται για να φτάσουν τα μονοθέσια από τα pit μέχρι το grid αλλά και για το γύρο σχηματισμού.

Θ
Αρ
Οδηγός Ομάδα
Βάρος (kg)
1ο pitstop (γύρος)
1
1
Lewis Hamilton McLaren Mercedes
653.0
16
2
2
Heikki Kovalainen McLaren Mercedes
655.0
17
3
23
Rubens Barrichello Brawn Mercedes
662.5
20
4
15
Sebastian Vettel RBR Renault
654.0
16
5
22
Jenson Button Brawn Mercedes
661.5
19
6
4
Kimi Räikkönen Ferrari
661.5
19
7
16
Nico Rosberg Williams Toyota
665.0
19
8
7
Fernando Alonso Renault
656.5
17
9
14
Mark Webber RBR Renault
664.5
20
10
5
Robert Kubica BMW Sauber
657.5
18
11
6
Nick Heidfeld BMW Sauber
677.0*
25
12
20
Adrian Sutil Force India Mercedes
672.5*
23
13
10
Timo Glock Toyota
694.7*
32
14
8
Romain Grosjean Renault
677.7*
26
15
12
Sébastien Buemi STR Ferrari
688.5*
29
16
21
Giancarlo Fisichella Force India Mercedes
692.5*
31
17
17
Kazuki Nakajima Williams Toyota
702.0*
35
18
9
Jarno Trulli Toyota
707.3*
37
19
11
Jaime Alguersuari STR Ferrari
678.5*
26
20
3
Luca Badoer Ferrari
690.5*
30

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa