4 Νοε 2010

GP BRAZILIAN ..Preview


Δύο αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν, με τον πρώτο χρονικά να διεξάγεται στο Ιντερλάγκος της Βραζιλίας αυτό το Σαββατοκύριακο (5-7/11), για να ακολουθήσει το μεγάλο φινάλε στο Αμπου Ντάμπι.

Η κατασκευή του Autodromo Jose Carlos Pace ξεκίνησε το 1938, μάλλον κατά τύχη! Δύο μεσίτες είχαν αγοράσει τότε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι γης έξω από το Σάο Πάολο, το οποίο αρχικά προοριζόταν για χτίσιμο κατοικιών. Ομως, το έδαφος της συγκεκριμένης τοποθεσίας κρίθηκε ακατάλληλο για κάτι τέτοιο και έτσι γεννήθηκε η πίστα του Ιντερλάγκος.

Φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα F1 το 1973. Καθ' όλη τη διάρκεια εκείνης της δεκαετίας, τις νίκες μονοπώλησαν βραζιλιάνοι οδηγοί, όπως είναι οι Εμερσον Φιτιπάλντι, Κάρλος Ρόιτερμαν και Ζοσέ Κάρλος Πάκε. Η πίστα φέρει το όνομα του Πάκε, ο οποίος είχε σημειώσει εκεί τη μοναδική του νίκη το 1975, πριν σκοτωθεί σε αεροπορικό δυστύχημα το 1977.
Στα χρόνια που ακολούθησαν, κύριος τόπος διεξαγωγής του βραζιλιάνικου GP ήταν η Ζακαρεπαγκούα του Ρίο, αλλά το 1990 ο αγώνας επέστρεψε μόνιμα στο Ιντερλάγκος.

Η πίστα είναι αρκετά απαιτητική στην οδήγηση, όχι τόσο από τεχνικής άποψης όσο από σωματικής. Ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται λόγω των υψομετρικών διαφορών της διαδρομής, αλλά και τα πολλά σαμαράκια που υπάρχουν στο οδόστρωμα.
Οσον αφορά το set-up των μονοθεσίων, οι ομάδες καλούνται να βρουν τον κατάλληλο συμβιβασμό στην αεροδυναμική απόδοση, καθώς το σχετικά κλειστό μεσαίο τμήμα της πίστας, διαδέχονται ορισμένες στροφές υψηλής ταχύτητας, οι οποίες καταλήγουν στην πολύ γρήγορη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Στο τέρμα αυτής της ευθείας κρύβεται και η καλύτερη ευκαιρία για προσπέρασμα.

Θα πρέπει να τονισθεί, ακόμα, ότι το σιρκουί είναι χτισμένο 800 μέτρα πάνω από το επίπεδο της θάλασσας, γεγονός που μειώνει κατά περίπου 8% την ισχύ των κινητήρων, εξαιτίας της χαμηλότερης ατμοσφαιρικής πίεσης.
Από πέρυσι η Βραζιλία έχει χάσει τη θέση του τελευταίου αγώνα της σεζόν στο πρόγραμμα από το Αμπου Ντάμπι. Παρόλα αυτά αναδεικνύει τον πρωταθλητή ανελλιπώς κάθε χρόνο από το 2005. Πέρυσι ήταν ο Τζένσον Μπάτον αυτός που πανηγύρισε τον παγκόσμιο τίτλο, τερματίζοντας στην 5η θέση του αγώνα.

Η ταυτότητα του GP Βραζιλίας
Μήκος πίστας: 4,309 χλμ
Γύροι: 71
Συν. απόσταση: 305,909 χλμ
Ταχύτερος γύρος: 1:11.473 - Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (2004)

Τo πρόγραμμα του αγώνα
Παρασκευή 5/11
Ελεύθερες δοκιμές - 1ο σκέλος 14:00-15:30GR
Ελεύθερες δοκιμές - 2ο σκέλος 18:00-19:30GR

Σάββατο 6/11
Ελεύθερες δοκιμές - 3ο σκέλος 15:00-16:00GR
Κατατακτήριες δοκιμές 18:00GR (Alpha - Απευθείας μετάδοση)

Κυριακή 7/11
Αγώνας 18:00GR (Alpha - Απευθείας μετάδοση)

Προηγούμενοι νικητές
2009 - Μαρκ Ουέμπερ, Red Bull-Renault
2008 - Φελίπε Μάσα, Ferrari
2007 - Κίμι Ράικονεν, Ferrari
2006 - Φελίπε Μάσα, Ferrari
2005 - Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, McLaren-Mercedes
2004 - Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, Williams-BMW
2003 - Τζιανκάρλο Φιζικέλα, Jordan-Ford
2002 - Μίκαελ Σουμάχερ, Ferrari
2001 - Ντέιβιντ Κούλθαρντ, McLaren-Mercedes
2000 - Μίκαελ Σουμάχερ, Ferrari

sport.gr

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa