4 Οκτ 2010

wrc Γαλλίας : και ο Loeb ..7ακης

60 νίκες και πλέον επτά συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Ο Sebastien Loeb δεν είναι απλά ο κορυφαίος οδηγός που έχει γνωρίσει το WRC στην ιστορία του, αλλά μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και αυτό είναι κάτι που δεν χωράει καμία απολύτως αμφισβήτηση. Την ίδια ώρα η Citroen κερδίζει δίπλα του τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο Κατασκευαστών, και έκτο συνολικά, κάτι που την φέρνει και στη δεύτερη θέση του σχετικού Hall of Fame, πίσω από τη Lancia που μετράει δέκα τίτλους.

Από τα μέσα της χρονιάς, ήταν σχεδόν βέβαιο ότι ο Seb Loeb θα καταφέρει να εξασφαλίσει και το φετινό Πρωτάθλημα, αλλά το μόνο που χρειαζόταν να δούμε είναι πότε θα το εξασφάλιζε και μαθηματικά. Βλέπετε, από ένα σημείο και έπειτα δεν υπήρχε κανείς που να έχει την παραμικρή αμφιβολία ότι ο Γάλλος θα κατακτούσε και φέτος τον τίτλο. Απλά, ο τρόπος με τον επιτεύχθηκε ήταν ιδανικός για τον ίδιο. Και δεν ήταν μόνο το γεγονός ότι το κατάφερε κερδίζοντας πανηγυρικά, και μάλιστα για 60η φορά στην καριέρα του, αλλά και ότι το «σήκωσε» μπροστά στους συμπατριώτες και μάλιστα στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Αλσατία. Από το πρώτο σκέλος του αγώνα δεν επέτρεψε σε κανέναν να τον αμφισβητήσει, διέσυρε ουσιαστικά τον συναγωνισμό και ουσιαστικά από ένα σημείο και έπειτα απλά τον ήλεγχε, έχοντας ξεκάθαρο στόχο να επιστρέψει στο Στρασβούργο νικητής και Πρωταθλητής. Και δικαίως, θα προσθέσουμε εμείς.

Η κυριαρχία της γαλλικής ομάδας, πιστοποιήθηκε στις ειδικές διαδρομές της Γαλλίας, με τη δεύτερη θέση του Dani Sordo, αλλά και την 3η του Petter Solberg. Μάλιστα, είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι αν δεν είχε σπάσει το αμορτισέρ του Sebastien Ogier, τότε θα κάναμε λόγο για ένα αποτέλεσμα αντίστοιχο με αυτό την Βουλγαρίας. Όπως και να έχει πάντως, ο Dani Sordo με τη δεύτερη θέση που κατέκτησε πρόσφερε τη δυνατότητα στη Citroen να πανηγυρίζει τον τίτλο δύο αγώνες πριν το τέλος. Βέβαια, ποιος αμφιβάλλει ότι και αυτό το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Η C4 ήταν σαφώς ανώτερη από το Focus σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, την ώρα που ο Olivier Quesnel διαχειρίστηκε ιδανικά το έμψυχο δυναμικό της ομάδας. Με τους τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών εξασφαλισμένους είμαστε περίεργοι να δούμε το γαλλικό εμφύλιο στο μικτό Ράλλυ Ισπανίας.

Ο Petter Solberg κατάφερε για ακόμα μία φορά, και μάλιστα έκτη φέτος, να τερματίσει στο βάθρο. Ο Νορβηγός προβληματίστηκε από την πρώτη ημέρα με τη συμπεριφορά της C4, στοιχείο που βελτιώθηκε αισθητά στη συνέχεια, όταν και άλλαξε το εμπρός διαφορικό. Έτσι, ξεπέρασε το εμπόδιο του Jari Matti Latvala και πέρασε μπροστά του, καταφέρνοντας μάλιστα να διατηρηθεί εκεί, παρά μία έξοδο που είχε σήμερα δύο ειδικές πριν το τέλος. Βλέπετε και σήμερα οι καιρικές συνθήκες μόνο ιδανικές δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, με τη λάσπη να είναι το κυρίαρχο στις ειδικές διαδρομές, προκαλώντας πολλά προβλήματα στους οδηγούς. Πάντως, ο Νορβηγός εξακολουθεί να επιδεικνύει την ταχύτητα του και ουσιαστικά να αποδεικνύει ότι είναι το ίδιο ανταγωνιστικός σε κάθε είδους επιφάνεια. Χωρίς, όμως, κανείς να μπορεί να υποτιμήσει τη σημασία που έχει το αυτοκίνητο που διαθέτει.

Ο Latvala, προσπάθησε από την πλευρά του να κάνει το «κόλπο γκρόσο» και να κλέψει την 3η θέση από τον Solberg, αλλά αυτό δεν στάθηκε δυνατό. Βλέπετε, δεν είναι μόνο το γεγονός ότι η σημερινή ημέρα περιλάμβανε μόλις 53 χιλιόμετρα, αλλά παράλληλα και το ότι η μία εκ αυτών ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας, ελέω της παρουσίας πολύ μεγάλου αριθμού θεατών. Έτσι, ο Φινλανδός οδηγός της Ford μπορεί να περιορίστηκε στην 4η θέση της γενικής, αλλά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα έδειξε σαφή στοιχεία βελτίωσης των επιδόσεων του στην άσφαλτο. Μάλιστα, το σημαντικότερο για τον ίδιο δεν είναι μόνο ο τερματισμός και οι βαθμοί που του επιτρέπουν να παραμένει στη 3η θέση της βαθμολογίας Οδηγών, αλλά και το γεγονός ότι για ακόμα μία φορά ήταν σημαντικά ταχύτερος από τον ομόσταυλο του στη Ford, Mikko Hirvonen. Ο πρώτος οδηγός της Ford και σήμερα δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του και πλέον οι περισσότεροι αναρωτιούνται τι είναι αυτό που θα μπορούσε να αλλάξει. Ο Mikko είναι φανερό ότι έχει πρόβλημα αυτοπεποίθησης πίσω από το τιμόνι του Focus και ότι έχει χάσει μεγάλο μέρος από τον παλιό του εαυτό. Τι φταίει; Κανείς δεν γνωρίζει, αλλά οι περισσότεροι θεωρούν ότι οι λόγοι είναι ψυχολογικοί. Εμείς αναρωτιόμαστε, ότι σε περίπτωση που στους δύο εναπομείναντες αγώνες, ο Latvala εξακολουθεί να είναι ταχύτερος από τον Hirvonen, και ο δεύτερος εξακολουθεί να είναι εκτός ρυθμού, ποια θα είναι η επιλογή του Malcolm Wilson για τον πρώτο οδηγό της ομάδας το 2011. Ιδού η απορία!

Σε κάθε περίπτωση, αφού μιλάμε για την επόμενη χρονιά, ένας από τους βασικούς διεκδικητές του τίτλου αναμένεται να είναι ο Sebastien Ogier. Ο νεαρός οδηγός της Citroen που μέχρι χθες διεκδικούσε τη δεύτερη θέση της γενικής, τουλάχιστον έως τη στιγμή που έσπασε ένα αμορτισέρ της C4 και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, σήμερα απλά οδήγησε μέχρι τον τερματισμό, δοκιμάζοντας κάποιες λύσεις στη Citroen, αφού ουσιαστικά δεν είχε κάποιο συνδυασμό να κυνηγήσει ή κάποιον από τον οποίο να απειληθεί. Ο Ogier, όμως, αυτό που κρατάει είναι τις βελτιωμένες επιδόσεις του στην άσφαλτο, όπου και αποδεικνύει ότι όσο περισσότερη εμπειρία αποκτά, τόσο περισσότερο ανταγωνιστικός θα είναι. Στη μάχη για την 7η θέση της γενικής, ο Villagra παρά το γεγονός ότι συμμετείχε για πρώτη φορά μετά από έναν χρόνο στην άσφαλτο, κατάφερε να επικρατήσει επί του Matthew Wilson. Ο νεαρός Βρετανός έκανε ακόμα ένα λάθος σήμερα, χάνοντας μία διασταύρωση (ούτε ο ίδιος θυμάται πόσες φορές το έκανε αυτό φέτος) και μαζί κάθε ελπίδα για την 7η θέση της γενικής.

Rally.gr



Θ. No Οδηγός
Χρόνος Diff
Prev
Diff
1st
1. 1 S. LOEB M 3:05:49.3 0.0 0.0
2. 2 D. SORDO M 3:06:25.0 +35.7 +35.7
3. 11 P. SOLBERG
3:07:06.1 +41.1 +1:16.8
4. 4 J. LATVALA M 3:07:18.6 +12.5 +1:29.3
5. 3 M. HIRVONEN M 3:09:33.1 +2:14.5 +3:43.8
6. 7 S. OGIER M 3:17:45.2 +8:12.1 +11:55.9
7. 9 F. VILLAGRA M 3:20:04.7 +2:19.5 +14:15.4
8. 5 M. WILSON M 3:20:16.2 +11.5 +14:26.9
9. 16 H. SOLBERG
3:22:38.2 +2:22.0 +16:48.9
10. 24 P. SANDELL S 3:23:01.6 +23.4 +17:12.3
11. 29 J. KETOMAA S 3:24:57.6 +1:56.0 +19:08.3
12. 43 K. BLOCK
3:25:34.5 +36.9 +19:45.2
13. 14 K. AL QASSIMI
3:25:35.5 +1.0 +19:46.2
14. 23 M. KOSCIUSZKO S 3:26:08.6 +33.1 +20:19.3
15. 28 X. PONS S 3:26:09.6 +1.0 +20:20.3
16. 31 A. ARAUJO P 3:28:48.1 +2:38.5 +22:58.8
17. 17 D. KUIPERS
3:28:56.9 +8.8 +23:07.6
18. 79 A. MIKKELSEN
3:29:59.1 +1:02.2 +24:09.8
19. 40 O. TÄNAK P 3:31:14.7 +1:15.6 +25:25.4
20. 25 E. BRYNILDSEN S 3:32:37.7 +1:23.0 +26:48.4
21. 21 M. PROKOP S 3:33:03.7 +26.0 +27:14.4
22. 149 J. ANCIAN J 3:34:09.2 +1:05.5 +28:19.9
23. 32 T. ARAI P 3:34:19.3 +10.1 +28:30.0
24. 123 H. WEIJS JR. J 3:35:13.3 +54.0 +29:24.0
25. 78 T. BARAL
3:36:33.9 +1:20.6 +30:44.6
26. 39 A. RASCHI P 3:36:34.8 +0.9 +30:45.5
27. 129 T. NEUVILLE J 3:36:51.2 +16.4 +31:01.9
28. 67 F. GONON
3:37:03.3 +12.1 +31:14.0
29. 46 A. GRONDAL P 3:39:39.0 +2:35.7 +33:49.7
30. 132 M. ARZENO J 3:40:26.1 +47.1 +34:36.8
31. 45 R. WANG P 3:41:22.7 +56.6 +35:33.4
32. 26 B. SOUSA S 3:42:47.1 +1:24.4 +36:57.8
33. 70 H. GASSNER JUN
3:46:40.2 +3:53.1 +40:50.9
34. 69 J. SCHMITT
3:48:58.5 +2:18.3 +43:09.2
35. 38 H. PADDON P 3:49:54.1 +55.6 +44:04.8
36. 121 A. BURKART J 3:49:55.0 +0.9 +44:05.7
37. 126 T. SLAVOV J 3:50:23.3 +28.3 +44:34.0
38. 54 M. JOURDAIN P 3:51:08.2 +44.9 +45:18.9
39. 128 H. HUNT J 3:53:52.0 +2:43.8 +48:02.7
40. 64 B. AL JABRI
3:56:10.7 +2:18.7 +50:21.4
41. 18 M. OSTBERG
3:57:25.4 +1:14.7 +51:36.1
42. 68 Y. MULLER
3:58:48.7 +1:23.3 +52:59.4
43. 50 J. MAURIN S 3:59:58.2 +1:09.5 +54:08.9
44. 36 N. GEORGIOU P 4:11:45.1 +11:46.9 +1:05:55.8

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa