Το σιρκουί που θα υποδεχτεί το 17ο γκραν πρι, αποτελείται από 3 μεγάλες ευθείες και 18 στροφές.Οι πιλότοι πρέπει να συμπληρώσουν 55 γύρους.
Το «Yeongam» μοιάζει να είναι μια πίστα χωρισμένη στα δύο με το ένα μέρος να αποτελείται από πολλές στροφές και το άλλο από τρεις ευθείες. Μάλιστα, η κορεάτικη πίστα έχει τη μεγαλύτερη ευθεία του πρωταθλήματος (1.2 χιλιόμετρα).
Συνολικά τα μονοθέσια θα διανύσουν 309.155 χιλιόμετρα, αφού η πίστα έχει μήκος 5.621. Στην πίστα της Κορέας, οι πιλότοι θα γυρίζουν με αντίστροφη φορά από τους δείκτες του ρολογιού.
Κατασκευαστής της, όπως και των περισσοτέρων είναι ο γνωστός Γερμανός αρχιτέκτονας της F1, Hermann Tilke, ο οποίος έκανε μια μείξη circuit δρόμου αλλά και κανονικής πίστας αγώνων.
«Το μοναδικό πρόβλημα που μπορεί να υπάρξει, αν και κατά την γνώμη μου δεν είναι πραγματικό πρόβλημα, έχει να κάνει με την πρόσφυση. Η έλλειψη πρόσφυσης δεν θα έπρεπε να θεωρείται πρόβλημα διότι εδώ έχουμε τους καλύτερους οδηγούς του κόσμου. Δεν είναι ότι θα ανοίξει και η γη να μας καταπιεί. Θεωρώ πως την Παρασκευή η πίστα θα γλιστράει πάρα πολύ διότι είναι καινούργια. Αυτό σημαίνει πως πιθανόν να δούμε αρκετές δύσκολες στιγμές για τους οδηγούς. Επίσης θα δυσκολευτούν να βρουν το set-up για το Σάββατο και την Κυριακή διότι η πίστα θα αλλάξει πολύ» δήλωσε ο Tilke στο Autosport.
Οι ομάδες έχουν πολύ λίγα δεδομένα γι’ αυτήν την πίστα και ο χρόνος των ελεύθερων δοκιμών ιδίως της Παρασκευής, θα είναι πολύ σημαντικός για όλους ώστε να αντλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία. Οι οδηγοί από τις μεγάλες ομάδες που έχουν στην διάθεσή τους εξελιγμένους προσομοιωτές, είχαν τον χρόνο να δοκιμάσουν και να μάθουν την πίστα, ενώ οι υπόλοιποι αρκέστηκαν στο..Play Station.
«Το γεγονός ότι η πίστα είναι καινούρια για όλους δεν θα αλλάξει κάτι. Όχι μόνο επειδή το επίπεδο όλων των πιλότων της Formula 1 είναι τόσο υψηλό αλλά κυρίως λόγω των διαφορών στους πόρους που διαθέτει κάθε ομάδα. Για παράδειγμα, οι οδηγοί των μεγάλων ομάδων έχουν προετοιμαστεί για αυτόν τον αγώνα δουλεύοντας σε υπερσύγχρονους προσομοιωτές ενώ εγώ έμεινα σπίτι το Σαββατοκύριακο και έκανα προπόνηση σε… videogame», παραδέχθηκε ο 27χρονος Bruno Senna στο τηλεοπτικό δίκτυο Globo.
Η Bridgestone θα παρέχει στις ομάδες τη μαλακή και τη σκληρή γόμα.
Τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων έδειξαν πως ο αναμενόμενος χρόνος διαδρομής είναι 1:38 περίπου. Η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα στην μεγάλη ευθεία
«Η αεροδυναμικά παραγόμενη δύναμη θα είναι υψηλή και σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο αεροδυναμικό πακέτο που είχαμε στη Suzuka. Υπάρχουν ορισμένες γρήγορες στροφές, όπως η 7 και η 8, οι οποίες μου θυμίζουν τις στροφές 5 και 6 της Sepang. Περιλαμβάνει γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης και αναμένουμε πως οι στροφές 7 και 8 θα είναι τέρμα γκάζι. Επίσης είναι σημαντικό να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη του F-Duct διότι οι μεγάλες ευθείες μεταξύ των στροφών 1 και 3 προσφέρουν ευκαιρίες προσπέρασης» δήλωσε ο αρχιμηχανικός αγώνα της Renault, Alan Permane.
H πίστα σύμφωνα με τα λεγόμενα των ειδικών ταιριάζει περισσότερο με την red Bull η οποία όμως έχει 2 στην μάχη του τίτλου και θα πρέπει να διαχειριστεί άψογα την μεταξύ τους σχέση για να μην υπάρξουν απρόοπτα. Επίσης εμείς εκτιμούμε οτι θα ταιριάξει και με τις McLaren λόγο των 3 μεγάλων ευθειών, χωρίς βέβαια να αποκλείουμε και την εντυπωσιακή βελτίωση της Ferrari στους τελευταίους αγώνες.
Βαθμολογία οδηγών:
1. Γούεμπερ, 220
2. Αλόνσο, 206
3. Φέτελ, 206
4. Χάμιλτον, 192
5. Μπάτον, 189
Ο καιρός θα είναι σχετικά καλός χωρίς απρόοπτα., όπως μας λένε οι προβλέψεις.
Όλα αυτά όμως θα τα δούμε καλύτερα το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται.
Παρασκευή 22 Οκτωβρίου
Ελ. δοκ. 1 04:00-05:30
Ελ. δοκ. 2 08:00-09:30
Σάββατο 23 Οκτωβρίου
Ελ. δοκ. 3 05:00-06:00
Κατατακτήριες 08:00
Κυριακή 24 Οκτωβρίου
Αγώνας 09:00