Αν και πήρε τη σωστή απόφαση στην αρχή της κούρσας να παραμείνει με στεγνά λάστιχα, ο 41χρονος γερμανός της Mercedes δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικός στη συνέχεια και δέχτηκε αρκετά προσπεράσματα, με αποτέλεσμα να τερματίσει μόλις 10ος.
Ο ίδιος δήλωσε μετά τον αγώνα: "Οπως μπορείτε να φανταστείτε υπήρξαν κάποια καλά συναισθήματα, όμως δυστυχώς υπήρξαν και υπερβολικά πολλά αρνητικά συναισθήματα.
"Για να είμαι ειλικρινής τίποτα δεν πήγε καλά σε όλο το τριήμερο για μένα. Μου είναι πρωτόγνωρες οι συνθήκες με τα λάστιχα γιατί τα ενδιάμεσα είναι λίγο διαφορετικά από αυτά που είχαμε στο παρελθόν. Θα πρέπει να οριοθετήσεις τον ρυθμό σου πάρα πολύ ώστε να τα κρατήσεις ζωντανά για όσο χρειάζεται.
"Η δυσκολία με τον καιρό ήταν να προβλέψεις πόσο θα κρατήσει η βροχή, αν θα αλλάξεις σε στεγνά και πόσο γρήγορα μπορείς να πιέσεις. Αρα, είναι μια νέα εμπειρία για μένα".
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έκανε ξανά πολύ καλύτερη εμφάνιση από τον Σουμάχερ. Ο 24χρονος πιλότος ήταν στην πρωτοπορία της κούρσας στην αρχή, αλλά τελικά τερμάτισε τρίτος πίσω από τις δύο McLaren.
"Ηταν πολύ σωστό που μείναμε έξω με τα στεγνά", είπε. "Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσω τον αγώνα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Είχα λίγη περισσότερη φθορά στα λάστιχα από τον Τζένσον Μπάτον και έκανα ένα λάθος, οπότε με πέρασε. Αλλά γενικά είμαι χαρούμενος που κάναμε ένα καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση".
Παράλληλα, ο Ρόσμπεργκ αρνήθηκε ότι από εδώ και πέρα θα είναι αυτός το Νο1 της ομάδας, παρότι έχει 50 βαθμούς ως τώρα έναντι μόλις 10 του Σουμάχερ.
"Σίγουρα δεν είναι έτσι", υποστήριξε. "Από την αρχή υπάρχει ισότητα μέσα στην ομάδα. Και οι δύο έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον τρόπο που πηγαίνουν τα πράγματα για μένα".