26 Απρ 2010

Αραγε θα επιστρέψει ο βασιλιάς στον θρόνο του?

Σημαντικές αναβαθμίσεις ετοιμάζει για τον πρώτο επί ευρωπαϊκού αγώνα της σεζόν η Mercedes GP Petronas με στόχο την βελτίωση της απόδοσης της W01.



Στην ουσία το μονοθέσιο που θα δούμε στο ισπανικό GP (9/5) θα είναι μια Β έκδοση του υπάρχοντος, φέροντας πολλές και σημαντικές αλλαγές τόσο στο αεροδυναμικό πακέτο όσο και στο σασί, καθώς η ομάδα αποφάσισε να αυξήσει το μεταξόνιο.

Αυτή η απόφαση θεωρήθηκε αναγκαία προκειμένου να διορθωθούν τα «κακώς κείμενα» όσον αφορά στο θέμα της κατανομής βάρουςς.

Το εν λόγω πρόβλημα στο οποίο οφείλονται οι τάσεις υποστροφής που παρουσιάζει η W01 κάνοντας δύσκολη τη ζωή του Michael Schumacher, προέκυψε μετά από λάθους υπολογισμούς του τεχνικού επιτελείου.

«Το πρόβλημα δεν είναι στην πραγματικότητα το μεταξόνιο, αλλά η κατανομή του βάρους. κάναμε λάθος σε αυτόν τον τομέα. Όταν δοκιμάσαμε αυτά τα λάστιχα συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είχαμε τη σωστή κατανομή βάρος και φτάσαμε στα όρια της βελτίωσης αυτού του μονοθεσίου. Δεν είναι λοιπόν τόσο το μεταξόνιο το πρόβλημα όσο η κατανομή βάρους η οποία δεν είναι αυτή που θέλαμε», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Ross Brawn.

«Tα λάστιχα έχουν αλλάξει λίγο και δεν είχαμε την ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε και δεν είχαμε τόσο καλή ιδέα για τις απαιτήσεις τους όσο κάποιες άλλες ομάδες. Έτσι λοιπόν θα έχουμε αλλαγές στο μονοθέσιο στη Βαρκελώνη που θα μας δώσουν μια καλύτερη εικόνα για την κατανομή βάρους που μπορούμε να επιτύχουμε», πρόσθεσε.

Ωστόσο την  υποστήριξή τους στον Michael Schumacher εξέφρασαν μεγάλοι οδηγοί του παρελθόντος  ...

Ο Jacques Laffite, νικητής έξι Grand Prix στις δεκαετίες ’70 και ’80 είπε...
 «Δεν ανησυχώ καθόλου για τον Michael Schumacher. Το πρόβλημα είναι το μονοθέσιο της Mercedes που δεν ταιριάζει στο οδηγικό του στιλ. Είναι εμφανές στην πίστα ότι παλεύει με την υποστροφή», δήλωσε ο Γάλλος στο γερμανικό Auto Motor und Sport.

 Αλλά και ο Martin Brundle πήρε θέση σε ό,τι έχει να κάνει με τις έως τώρα επιδόσεις του Michael Schumacher. Ο Βρετανός βετεράνος οδηγός της Formula 1 τάχθηκε κι αυτός στο πλευρό του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή κάνοντας λόγο για πίστωση χρόνου.

«Πιστεύω στις ικανότητές του και δεν πιστεύω ότι η ηλικία του παίζει ρόλο. Νομίζω πως απλά χρειάζεται περισσότερο χρόνο. Αν είχε τα ίδια αποτελέσματα και τον Σεπτέμβριο, ναι, θα ανησυχούσα. Είναι όμως ακόμα νωρίς», δήλωσε ο τηλεσχολιαστής του BBC.

Σε αντίθεση με την κοινή αντίληψη που θέλει τη Mercedes W01 να μην ταιριάζει στο οδηγικό στιλ του 41χρονου Γερμανού, ο Brundle εστιάζει αλλού το πρόβλημα.

«Αυτό που τον δυσκολεύει περισσότερο είναι η έλλειψη δοκιμών στην πορεία της σεζόν. Ωστόσο έχουν υπάρξει μερικές στιγμές που είδα τον παλιό Schumacher. Ελπίζω στη συνέχεια να υπάρξουν πολύ περισσότερες», τόνισε ο Βρετανός στο γερμανικό Auto Motor und Sport.

Και τέλος ο παλιός μεγάλος του αντίπαλος....
 Οι μονομαχίες ανάμεσα στον Michael Schumacher και τον Mika Hakkinen ήταν επικές και πολλές από αυτές αξιομνημόνευτες. Παρότι οι δύο άνδρες πάλευαν επί σειρά ετών για τους παγκόσμιους τίτλους στη Formula 1, ουδέποτε είχαν ξεπεράσει τα όρια στις μεταξύ τους κόντρες. Γι’ αυτό άλλωστε ο Φινλανδός έκανε λόγο για έναν «δίκαιο» απέναντί του Schumi, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των άλλων αντιπάλων του και ειδικά του επί σειρά ετών teammate του Mika, τον David Coulthard.

Μάλιστα ο Hakkinen ήταν από τους πρώτους που προέβλεπαν επιστροφή του Schumacher στην ενεργό δράση. Αυτή μπορεί να άργησε λίγο αλλά τελικά πραγματοποιήθηκε, παρότι ακόμα δεν είναι αντάξια του «θρύλου» του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή. Αλλά όπως δηλώνει ο πρώην πιλότος της McLaren, ο Schumi δεν θα αργήσει να κερδίσει ξανά.

«Είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσει αγώνες φέτος. Κατανοώ πού βρίσκει τα κίνητρά του και πόσο σκληρά έχει δουλέψει από τη στιγμή που έθεσε το στόχο της μεγάλης επιστροφής. Είναι όμως δύσκολα για εκείνον αφού η Formula 1 δεν προσφέρει πίστωση χρόνου. Δεν δείχνει έλεος και δεν χαρίζει δικαιολογίες. Έχει τεράστιες απαιτήσεις και είναι δύσκολο όταν είσαι 41 ετών», είπε ο Hakkinen.

Σε αντίθεση με τον Schumacher, o Φινλανδός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1998 και του 1999, δεν εξέτασε ποτέ σοβαρά το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη Formula 1.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa