12 Μαρ 2010

Ελεύθερα δοκιμαστικά Μπαχρέιν: Force India & Mercedes GP οι γρηγορότεροι..

Η πρώτη ημέρα της πρεμιέρας της φετινής σεζόν ήταν γεμάτη δράση, εντός και εκτός πίστας, με τον Adrian Sutil να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στην πρωινή περίοδο και τον Nico Rosberg να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο της ημέρας στο απογευματινό 90λεπτο. Επιπλέον, η Renault κατέθεσε αίτηση στη FIA για να τροποποιήσει τον κινητήρα της, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλική ομάδας επέκρινε τη FIA επί του ζητήματος της πίσω αεροτομής της McLaren.

H δράση στην πίστα
Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Μπαχρέιν, με το οποίο θα ξεκινήσει η φετινή σεζόν, ο Adrian Sutil με τη Force India σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας (το «τεράστιο» 1:56.583), τον οποίο προσπάθησε να καταρρίψει στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας ο Fernando Alonso με τη Ferrari, αλλά δεν τα κατάφερε.

Την τρίτη επίδοση σημείωσε ο Robert Kubica, με τον Felipe Massa να κατατάσσεται 4ος φέρνοντας αμφότερες τις Ferrari εμπρός και από τις δυο McLaren (με τον Jenson Button ταχύτερο του Lewis Hamilton) που τον ακολούθησαν. O Vitantonio Liuzzi κατετάγη 7ος, ολοκληρώνοντας μια πολύ θετική επίδοση πρώτη επίδοση για τη Force India, ενώ οι δυο Mercedes, όπου ο Nico Rosberg έγραψε γύρο 4 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο από τον Michael Schumacher, είχαν μεταξύ τους τον Mark Webber με τη Red Bull. Ο team mate του Αυστραλού, Sebastian Vettel κατετάγη 12ος.

Έπειτα από την ολοκλήρωση των αναγνωριστικών γύρων, οι δυο Lotus ξεκίνησαν τη δράση σημειώνοντας τους πρώτους γρήγορους γύρους, με χρόνους στο 2:04. Λίγο πριν το μισάωρο, ο Hamilton κινήθηκε στο 1:57.7, αλλά αυτή δε θα παρέμενε για πολύ η καλύτερη επίδοση, καθώς σύντομα ο Button κατέβηκε στο 1:57. Γύρω στην ολοκλήρωση της πρώτης ώρας, ο Fernando Alonso πέρασε στην κορυφή με χρόνο 1:56.9, ωστόσο 25 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, ο Sutil πραγματοποίησε το χρόνο που τον διατήρησε επικεφαλής μέχρι την καρό σημαία.

Οι καινούργιες ομάδες κινήθηκαν 7 δευτερόλεπτα πιο αργά από τις κορυφαίες, με τη Lotus να συμπληρώνει πολλούς γύρους (ο Heikki Kovalainen συμπλήρωσε τους περισσότερους, με 21) ενώ ο Τimo Glock με τη Virgin κατάφερε μόλις 8 περάσματα, αν και ήταν ταχύτερος από αμφότερες τις Lotus. H δεύτερη Virgin με τον Lucas di Grassi έκανε μόλις δυο γύρους, ενώ ο Bruno Senna πραγματοποίησε τους πρώτους τρεις γύρους για την HRT με το μονοθέσιο της Dallara. Οι μηχανικοί της ισπανικής ομάδας δεν είχαν προλάβει ακόμα να συναρμολογήσουν το δεύτερο μονοθέσιο για τον Karun Chandhok.

Εντέλει, ο 26χρονος Ινδός δε συμμετείχε σε κανένα από τα δυο 90λεπτα, καθώς υπήρχε πρόβλημα στο συμπλέκτη και η ομάδα δε μπορούσε να τον κάνει να λειτουργήσει σωστά με το κιβώτιο. Το πρόβλημα είναι είτε ηλεκτρονικής είτε υδραυλικής φύσεως σύμφωνα με τον Chandhok, ο οποίος δεν πιστεύει ότι οφείλεται σε μηχανικό ελάττωμα. Ο Ινδός οδηγός δήλωσε ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ δύσκολοι για την ομάδα.

Στην απογευματινή περίοδο, ο Nico Rosberg σημείωσε με τη Mercedes τον ταχύτερο χρόνο, όντας πάνω από 4 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον δεύτερο, Lewis Hamilton (McLaren), σε μια κατάταξη όπου οι τέσσερις πρώτοι διέθεταν κινητήρες Mercedes. O Michael Schumacher με την άλλη Mercedes κατετάγη τρίτος όντας και πάλι πιο αργός από τον team mate του (αυτή τη φορά κατά μισό δευτερόλεπτο), ενώ ο Jenson Button ήταν 4ος, 2 δέκατα πιο αργός από τον Hamilton. O Sebastian Vettel με τη Red Bull συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα, ωστόσο ο χρόνος του ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από αυτόν του Rosberg. O Felipe Massa σημείωσε τον 7ο χρόνο προς το τέλος της διαδικασίας και έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι ο Vitaly Petrov με τη Renault βρέθηκε μεταξύ των δυο Ferrari. Πίσω από τον Fernando Alonso κατετάγησαν οι δυο Sauber.

O Rosberg τέθηκε επικεφαλής στο 20λεπτο περίπου, έπειτα από φρενήρεις αλλαγές στην κορυφή της κατάταξης και κατέβασε την επίδοσή του στο 1:55.4 15 λεπτά αργότερα. Αυτή η επίδοση παρέμεινε η κορυφαία μέχρι το τέλος, αφού από εκεί και πέρα οι οδηγοί επικεντρώθηκαν σε μεγαλύτερα stint με πολλά καύσιμα και οι χρόνοι έμειναν σχετικά στατικοί μέχρι την καρό σημαία.

Πολλοί κορυφαίοι συνδυασμοί είχαν μικρές εξόδους από την πίστα (Schumacher, Hamilton, Vettel), ενώ ο Jaime Alguersuari απέφυγε την επαφή με τις μπαριέρες για μερικά εκατοστά, έπειτα από ένα τετ-α-κέ. Πολλά μονοθέσια ακουμπούσαν στο έδαφος στη στροφή 6 (στο καινούργιο, αργό τμήμα της πίστας), στην οποία ο ασφαλτοτάπητας είναι ιδιαίτερα ανομοιόμορφος.

Προβλήματα με το διαφορικό της Red Bull διατήρησαν τον Mark Webber στα pits έπειτα από μόλις 12 γύρους. Παράλληλα, στην Toro Rosso, ο Sebastien Buemi πρόλαβε να συμπληρώσει μονάχα έναν αναγνωριστικό γύρο πριν επιστρέψει στα pits και οι μηχανικοί της ιταλικής ομάδας ξεκινήσουν εντατική εργασία στο πίσω μέρος της STR5.

Aυτή τη φορά, η Lotus ήταν η ταχύτερη των καινούργιων ομάδων, με τους Heikki Kovalainen και Jarno Τrulli να περνάνε εμπρός από τις Virgin στα τελευταία λεπτά του αγώνα, όντας 5,5 δευτερόλεπτα πιο αργοί από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Ο Timo Glock με την Virgin κατάφερε να συμπληρώσει μόλις τρεις γύρους, αντίθετα με τον Lucas di Grassi που κατάφερε να κάνει μερικά χιλιόμετρα. Τους πρώτους γρήγορους γύρους του μονοθεσίου της Dallara πραγματοποίησε για την HRT ο Bruno Senna και ήταν φυσικό οι χρόνοι του να απέχουν 11,5 δευτερόλεπτα από τους κορυφαίους, αφού η ισπανική ομάδα ελέγχει ακόμα αν λειτουργούν σωστά τα συστήματα του ιταλικού μονοθεσίου και δεν έχει ξεκινήσει καν να βρίσκει τα όριά του. Μόλις έπεσε η καρό σημαία, ο Βραζιλιάνος αντιμετώπισε και την πρώτη βλάβη της HRT, με κάτι να σπάει στον πίσω δεξιό τροχό της Dallara στα φρένα για την πρώτη στροφή.


Η πίστα ήταν εντελώς ακάθαρτη στην πρωινή περίοδο, αλλά βελτιώθηκε αρκετά το απόγευμα. Οι ομάδες πραγματοποίησαν συγκρίσεις ελαστικών με μεγάλα φορτία καυσίμου και επικεντρώθηκαν στην προσομοίωση συνθηκών αγώνα. Όπως συνέβη και με τις δοκιμές εξέλιξης, έτσι και στις ελεύθερες, είναι πολύ δύσκολο να βγουν συμπεράσματα περί απόδοσης, καθώς οι διαφορές στα φορτία καυσίμου είναι απίθανο να υπολογιστούν. Η Lotus παρουσίασε και ένα προεκταμένο κάλυμμα κινητήρα που έφτανε μέχρι το πίσω μέρος της πίσω αεροτομής, με πολύ ισχνό προφίλ ακριβώς μπροστά της.

Tα γεγονότα
Η Renault κατέθεσε αίτηση στη FIA να πραγματοποιήσει συγκεκριμένες αλλαγές στον κινητήρα της (τον οποίο χρησιμοποιεί και η Red Bull), για να βελτιώσει την αξιοπιστία και να μειώσει το κόστος παραγωγής της 8κύλινδρης μονάδας. Με αυτό τον τρόπο, η γαλλική εταιρία ευελπιστεί να καλύψει τη διαφορά απόδοσης που τη χωρίζει από τον ισχυρότερο κινητήρα του grid που είναι ο Mercedes. Oι πληροφορίες λένε ότι η διαφορά ισχύος μεταξύ του καλύτερου και του λιγότερου αποδοτικού κινητήρα ανέρχεται στους 30 ίππους.

Οι δηλώσεις
Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Bob Bell, επέκρινε τη FIA, που επέτρεψε τη χρήση της αμφισβητούμενης πίσω αεροτομής της McLarenμε το ρυθμιζόμενο από τον οδηγό (με το αριστερό γόνατο) αεροδυναμικό μηχανισμό που την κάνει να παρουσιάζει stalling, χάνοντας απόδοση και αυξάνοντας την τελική ταχύτητα στις ευθείες. Ο Bell πιστεύει ότι είναι ξεκάθαρο πως η πίσω αεροτομή της McLaren είναι παράνομη, παραβαίνοντας το πνεύμα των κανονισμών. Ο Βρετανός τεχνικός δήλωσε ότι η εξέλιξη ανάλογων συστημάτων θα κοστίσει στις ομάδες πολλά χρήματα και τόνισε ότι η FIA θα πρέπει να επεμβαίνει πιο δραστικά σε τέτοιες καταστάσεις. Ο Bell δήλωσε: «Πιστεύω πως είναι γελοίο, σε αυτή την εποχή που όλοι προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα. Υπάρχουν περιορισμοί στον αριθμό προσωπικού που μπορούμε να φέρουμε στην πίστα, με τους μηχανικούς να εργάζονται γελοίες ώρες τη νύχτα για να προετοιμάσουν το μονοθέσιο. Τώρα έχουμε ανοίξει έναν καινούργιο αγώνα δρόμου, που θα μας κοστίσει πολλά χρήματα. Είναι καθαρή ανοησία. Πιστεύω ότι το κυβερνών σώμα πρέπει να είναι πιο υπεύθυνο σε αποφάσεις σαν και αυτή». Ο Bell αρνήθηκε να σχολιάσει αν η Renault θα καταθέσει διαμαρτυρία για τη νομιμότητα της πίσω αεροτομής της ΜcLaren, αλλά δε θεωρεί αδύνατο το ενδεχόμενο κάποια ομάδα να διαμαρτυρηθεί. Ο διευθυντής της Mercedes, Ross Brawn δήλωσε ότι η ομάδα του θα αναγκαστεί να εξελίξει τη δική της έκδοση του συστήματος της McLaren. O Βρετανός πρόσθεσε ότι δεν ήταν ξεκάθαρο ποια ήταν η κατάσταση, αλλά πλέον υπάρχει αποσαφήνιση από τη FIA, οπότε όλοι τώρα τρέχουν προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Brawn παραδέχθηκε ότι η λειτουργία του συστήματος της McLaren δεν ήταν ξεάθαρη στου αντιπάλους της μέχρι το Μπαχρέιν: «Είχαμε μια υποψία ότι το έκαναν, αλλά δεν καταλαβαίναμε πως το έκαναν. Αλλά τώρα καταλαβαίνουμε». Ο Μike Gascoyne (επικεφαλής τεχνικό στέλεχος της Lotus) χαρακτήρισε το σύστημα της McLaren ως κινούμενο αεροδυναμικό εξάρτημα (που απαγορεύεται από τους κανονισμούς), διότι η αεροδυναμική διάταξη μεταβάλλεται. Kατά τον Gascoyne, ασχέτως από το αν το σύστημα ελέγχεται από το γόνατο του οδηγού, η αεροδυναμική δεν είναι η ίδια όλες τις στιγμές. «Όλοι γνωρίζουμε τους κανονισμούς... αλλά είναι αρκετά βλακώδης ερμηνεία» δήλωσε ο Βρετανός με το παρατσούκλι «Μπουλντόγκ» που συνέχισε: «Όλοι θα πάνε να το αντιγράψουν, κανείς δε θα έχει πλεονέκτημα, θα ξοδέψουμε πακτωλούς χρημάτων και γιατί; Θα αξίζει 2-3 δέκατα, όλοι θα το υιοθετήσουν, οπότε είναι καθαρό χάσιμο χρόνου. Κλασική F1!»

Jenson Button
«Σήμερα αποδείχθηκε ότι η διαφύλαξη των πίσω ελαστικών είναι πολύ δύσκολη εδώ, ειδικά με τη μαλακή γόμα. Οπότε βρίσκεις τον εαυτό σου να αντιμετωπίζει πολλή υπερστροφή κατά το μεγαλύτερο μέρος του stint. Aκόμα εργαζόμαστε στο στήσιμο. Γνωρίζουμε που βρίσκεται το μονοθέσιο τώρα και που θέλουμε να βρεθεί, οπότε υπάρχει δουλειά να γίνει το βράδυ για να βελτιωθούν τα πράγματα. Το μονοθέσιο συμπεριφέρεται καλύτερα με άδειο ρεζερβουάρ, αλλά με γεμάτο, ο ρυθμός μας ήταν εντάξει σήμερα αλλά χρειαζόμαστε κι άλλη δουλειά εκεί. Βοηθάει να έχεις πιο λείο στυλ οδήγησης, αλλά δε μου αρέσει η υπερστροφή».

Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes)
«Eιλικρινά, δεν έχω ιδέα αν μπορώ να κατακτήσω την pole το Σάββατο. Στην πίστα, για εμάς είναι πολύ υψηλές οι θερμοκρασίες και η φθορά είναι πολύ υψηλή και με τις δυο γόμες ελαστικών.»
O Bρετανός πιστεύει ότι θα πραγματοποιήσει μονάχα ένα pit stop στον αγώνα καθώς «Νομίζω ότι είναι κάτι που μπορείς να καθορίσεις. Πρέπει να αλλάξεις το οδηγικό σου στυλ και προσέγγιση σε κάθε γύρο. Είναι δύσκολο να γνωρίζεις το χρόνο-στόχο όταν κάνεις πολλούς γύρους έχεις με μεγαλύτερο φορτίο καυσίμου. Αν πιέσεις στην αρχή, αυτό σημαίνει ότι μπορείς να πιέσεις περισσότερο στο τέλος; Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε και προσπαθούμε ακόμα να το κατανοήσουμε».
«Mε βαρύ φορτίο καυσίμου, η συμπεριφορά του μονοθεσίου μοιάζει λίγο σα να οδηγείς λεωφορείο υποθέτω, δε θέλει να σταματήσει στο φρενάρισμα. Στις γρήγορες στροφές είναι αρκετά καλά ζυγισμένο με πολλά καύσιμα».
«Το πιο μαλακό ελαστικό είναι χειρότερο για μένα. Είμαι σίγουρος ότι αν η κατάσταση της πίστας βελτιωθεί, τότε μάλλον αυτό θα αλλάξει, αλλά προς το παρόν η μαλακή γόμα δεν είναι τόσο καλή για εμένα σε μεγάλες αποστάσεις».

Martin Whitmarsh (διευθυντήςτηςMcLaren)
«To απόγευμα, ο Lewis (Hamilton) είχε ένα μικρό πρόβλημα, όταν αποκολλήθηκε μια από τις τηλεοπτικές κάμερες του ρύγχους, αλλά δεν προκλήθηκε ζημιά και είχε τη δυνατότητα να συνεχίσει».

Michael Schumacher (Mercedes)
«To μονοθέσιο συμπεριφερόταν πολύ καλύτερα στη δεύτερη περίοδο, αν και είμαι ακόμα λίγο σκουριασμένος όσον αφορά την απόδοση στον ένα γύρο και χρειάζομαι να μου γίνει ξανά συνήθεια. Στις μεγάλες αποστάσεις το μονοθέσιο συμπεριφερόταν καλά και μόλις μπεις στο ρυθμό, το νιώθεις πολύ φυσικό».

Nico Rosberg (Mercedes)
«Eίχαμε να εργαστούμε επάνω σε μερικά θέματα με το ζύγισμα, αλλά πήγε πολύ καλά το απόγευμα. Υπάρχουν τομείς που μπορούμε να βελτιωθούμε περαιτέρω».

Sebastian Vettel (Red Bull-Renault)
«Δυστυχώς, δεν καταφέραμε να κάνουμε πολλούς γύρους σήμερα. Στη δεύτερη περίοδο έπρεπε να αλλάξω τα φρένα. Ήταν ο εμπρός αριστερός τροχός. Θα θέλαμε περισσότερο χρόνο στην πίστα, αλλά δεν είναι Χριστούγεννα και δε μας δίνουν πράγματα τσάμπα. Γνωρίζουμε που πρέπει να βελτιωθούμε και θα επικεντρωθούμε εκεί. Από ότι είδα στη διαδικασία σήμερα το απόγευμα η Ferrari έδειξε να είναι πιο βαριά, ενώ η Mercedes προσπάθησε με λιγότερα καύσιμα στην αρχή και έπειτα έβαλε και άλλα καύσιμα για το υπόλοιπο της διαδικασίας».

Mark Webber (Red Bull-Renault)
«Είχα ένα πρόβλημα με το κιβώτιο, οπότε η ομάδα πραγματοποίησε μια προληπτική στάση, η οποία έβαλε τέλος στη δεύτερη περίοδο από νωρίς. Πρέπει να ανασυνταχθούμε και να βγάλουμε ότι μπορούμε από σήμερα, θα επικεντρωθούμε στις κατατακτήριες δοκιμές στις αυριανές ελεύθερες δοκιμές».

FelipeMassa (Ferrari)
«Εργαστήκαμε σκληρά επάνω στην εύρεση του κατάλληλου ζυγίσματος για τον αγώνα, συγκρίνοντας τις δυο γόμες ελαστικών με διάφορα φορτία καυσίμου. Έχω λίγο πυρετό σήμερα, αλλά είμαι 100% προετοιμασμένος για την αρχή της σεζόν».

Fernando Alonso (Ferrari)
«Δεν έχω ιδέα ποιο είναι το ταχύτερο μονοθέσιο. Παραμένει ακόμα εντελώς άγνωστο για όλους. Πάνω- κάτω, βρισκόμαστε σε θέση να επιτεθούμε 100%. Πρέπει να κάνουμε μερικές αλλαγές σήμερα το βράδυ για να βελτιώσουμε την πρόσφυση λίγο».

Chris Dyer (επικεφαλής αρχιμηχανικών της Ferrari)
«To μόνο πρόβλημα ήταν η απώλεια αέρα από ένα ελαστικό στο μονοθέσιο του Alonso, το οποίο διέκοψε το μεγάλο stint του»

Sam Michael (τεχνικός διευθυντής της Williams)
«Xάσαμε λίγο χρόνο λόγω ενός προβλήματος ηλεκτρικών στο γκαράζ το πρωί και επίσης είχαμε μερικά μικρά τεχνικά θέματα να επιλύσουμε με τα μονοθέσια».

Robert Kubica (Renault)
«Yπάρχει ακόμα μεγάλη διαφορά στις τιμές πρόσφυσης του καινούργιου και του παλιού τμήματος της πίστας».

Alan Permane (επικεφαλής μηχανολόγος αγώνα της Renault)
«Η πολύ μαλακή γόμα αποδίδει πολύ καλά. Όσον αφορά το ζύγισμα του μονοθεσίου, υπάρχει ακόμα λίγη υποστροφή που πρέπει να διορθώσουμε το βράδυ, αλλά το πίσω μέρος είναι σταθερό και έχουμε ένα καλό μονοθέσιο όσον αφορά το φρενάρισμα, το οποίο είναι αυτό που χρειάζεται σε αυτή την πίστα».

Adrian Sutil (Force India-Mercedes)
«Mπορούμε να βρισκόμαστε σταθερά στους πρώτους 10 με αυτό το μονοθέσιο».

Pedro de la Rosa (Sauber-Ferrari)
«Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στο Q3. Σε αυτή την πίστα η Force India θα αποτελέσει πολύ δύσκολο αντίπαλο. Αλλά υπάρχει ακόμα χρόνος για βελτίωση. Δε μπορείς να υποτιμήσεις πόσο σκουριασμένος είμαι»

Kamui Kobayashi(Sauber-Ferrari)
«Χάσαμε λίγο χρόνο το πρωί με μια αστοχία ελαστικού (από θραύσματα). Έχω την εντύπωση ότι το ανομοιόμορφο καινούργιο εσωτερικό κομμάτι είναι αρκετά δύσκολο για εμάς».

Νick Wirth (τεχνικός διευθυντής Virgin)
«Eυτυχώς δεν είχαμε επανεμφάνιση οποιουδήποτε εκ των προβλημάτων που έπληξαν τις χειμερινές μας δοκιμές. Ωστόσο, βρήκαμε μερικές ενδιαφέρουσες προκλήσεις σήμερα, που ποίκιλλαν από ζητήματα με το στήσιμο του κινητήρα, τα οποία προκάλεσαν προβλήματα συμπεριφοράς, μέχρι τις υψηλές θερμοκρασίες του περιβάλλοντος να προκαλούν, παράξενος, υπερθέρμανση σε ηλεκτρονικά εκτός μονοθεσίου, επηρεάζοντας την ικανότητά μας να επικοινωνήσουμε με αυτό. Επιπλέον, είχαμε ένα μικρό θέμα με το κιβώτιο στο μονοθέσιο του Timo (Glock), το οποίο περιόρισε τα χιλιόμετρά του».

GP Μπαχρέιν: Ελεύθερες δοκιμές #1
Α/ΑΝοΟδηγόςΟμάδα-ΚινητήραςΧρόνοςΔιαφοράΓύροι
114Adrian SutilForce India-Mercedes1:56.583 18
28Fernando AlonsoFerrari1:56.7660.18318
311Robert KubicaRenault1:57.0410.45819
47Felipe MassaFerrari1:57.0550.47219
51Jenson ButtonMcLaren-Mercedes1:57.0680.48519
62Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:57.1630.58019
715Vitantonio LiuzziForce India-Mercedes1:57.1940.61119
84Nico RosbergMercedes1:57.1990.61615
96Mark WebberRed Bull-Renault1:57.2550.67217
103Michael SchumacherMercedes1:57.6621.07916
1117Jaime AlguersuariToro Rosso-Ferrari1:57.7221.13918
1210Nico HulkenbergWilliams-Cosworth1:57.8941.31120
135Sebastian VettelRed Bull-Renault1:57.9431.36017
1416Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrari1:58.3991.81613
159Rubens BarrichelloWilliams-Cosworth1:58.7822.19911
1612Vitaly PetrovRenault1:58.8802.29713
1722Pedro de la RosaBMW Sauber-Ferrari2:00.2503.66718
1823Kamui KobayashiBMW Sauber-Ferrari2:01.3884.80511
1924Timo GlockVirgin-Cosworth2:03.6807.0978
2019Heikki KovalainenLotus-Cosworth2:03.8487.26521
2118Jarno TrulliLotus-Cosworth2:03.9707.38715
2225Lucas di GrassiVirgin-Cosworthχωρίς χρόνο-2
2321Bruno SennaHRT-Cosworthχωρίς χρόνο-3
2420Karun ChandhokHRT-Cosworthχωρίς χρόνο-0


GP Μπαχρέιν: Ελεύθερες δοκιμές #2
Α/ΑΝοΟδηγόςΟμάδα-ΚινητήραςΧρόνοςΔιαφοράΓύροι
14Nico RosbergMercedes1:55.409 23
22Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:55.8540.44522
33Michael SchumacherMercedes1:55.9030.49423
41Jenson ButtonMcLaren-Mercedes1:56.0760.66728
55Sebastian VettelRed Bull-Renault1:56.4591.05018
610Nico HulkenbergWilliams-Cosworth1:56.5011.09226
77Felipe MassaFerrari1:56.5551.14630
812Vitaly PetrovRenault1:56.7501.34126
98Fernando AlonsoFerrari1:57.1401.73125
1022Pedro de la RosaBMW Sauber-Ferrari1:57.2551.84624
1123Kamui KobayashiBMW Sauber-Ferrari1:57.3521.94327
1214Adrian SutilForce India-Mercedes1:57.3611.95229
139Rubens BarrichelloWilliams-Cosworth1:57.4522.04321
1415Vitantonio LiuzziForce India-Mercedes1:57.8332.42429
1511Robert KubicaRenault1:58.1552.74629
1617Jaime AlguersuariToro Rosso-Ferrari1:59.7994.39031
176Mark WebberRed Bull-Renault2:00.4445.03512
1819Heikki KovalainenLotus-Cosworth2:00.8735.46423
1918Jarno TrulliLotus-Cosworth2:00.9905.58114
2024Timo GlockVirgin-Cosworth2:02.0376.6283
2125Lucas di GrassiVirgin-Cosworth2:02.1886.77921
2221Bruno SennaHRT-Cosworth2:06.96811.55917
2316Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrariχωρίς χρόνο-1
2420Karun ChandhokHRT-Cosworthχωρίς χρόνο-0

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa