19 Οκτ 2009

GP Βραζιλίας: Ο Button και η Brawn πρωταθλητές, ο Webber νικητής

Jenson Button
1000 λέξεις...
Jenson Button (Brawn-Mercedes)
O Button μπροστά στο pit wall της Brawn, έχοντας μόλις περάσει τη γραμμή του τερματισμού
Jenson Button
Oι κάμερες επικεντρώνονται στον πρωταθλητή
Jenson Button (Brawn-Mercedes), Kamui Kobayashi (Toyota)
O Kobayashi αποδείχθηκε σκληρό καρύδι στη μάχη του με τον Button
Kazuki Nakajima (Williams-Toyota), Jenson Button (Brawn-Mercedes)
Tο προσπέρασμα του Button επί του Nakajima
Mark Webber (Red Bull-Renault)
O νικητής του αγώνα, Mark Webber πανηγυρίζει
Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes), Giancarlo Fisichella (Ferrari)
To τετ-α-κέ του Kovalainen στην πρώτη στροφή
Renault
Το μονοθέσιο του Alonso, έπειτα από την πρόσκρουση του Sutil επάνω του, μετά την επαφή με τον Trulli
Jarno Trulli, Adrian Sutil
O Trulli... λούζει τον Sutil με κοσμητικά επίθετα μετά την επαφή μεταξύ τους
Kimi Raikkonen (Ferrari)
Tο μονοθέσιο του Raikkonen τυλιγμένο στις φλόγες στο pit lane. H oμάδα της McLaren δέχθηκε πρόστιμο 50.000 δολαρίων για το συμβάν και ποινή 25 δλ. στον Kovalainen.
Robert Kubica (BMW Sauber)
O Κubica ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), Rubens Barrichello (Brawn-Mercedes)
O Hamilton έδωσε μεγάλη και σκληρή μάχη με τον Barrichello
Jenson Button, Ross Brawn
Oι Button και Brawn αγκαλιά μετά τον αγώνα

































































































































































































































































Ο Jenson Button κατάφερε να εξασφαλίσει τον τίτλο και να στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2009 στον προτελευταίο αγώνα της σεζόν, τερματίζοντας στην 5η θέση έπειτα από έναν εξαιρετικά επιθετικό αγώνα, στον οποίο πραγματοποίησε πάρα πολλά προσπεράσματα. Ο Sebastian Vettel κατάφερε να τερματίσει μπροστά του, ενώ καταστροφικός ήταν ο αγώνας του Rubens Barrichello ο οποίος έμεινε με τον βαθμό της παρηγοριάς, παρά την pole position του. Συνεπώς, ο Button και η Brawn κατέκτησαν αμφότερα τα φετινά πρωταθλήματα, έχοντας καταφέρει να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή τους μόλις τρεις εβδομάδες πριν την έναρξη της σεζόν! Ο Mark Webber έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και στέφθηκε νικητής, ενώ ο Robert Kubica ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο, στο δεύτερο σκαλί του. Τρίτος τερμάτισε ο Lewis Hamilton, ο οποίος πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη ανάκαμψη του αγώνα, έχοντας εκκινήσει από τη 17η θέση.

Από την αβεβαιότητα του χειμώνα, όπου η ομάδα δεν ήξερε αν θα αγωνιστεί στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 έπειτα από την αποχώρηση της Honda, o Jenson Button και η Brawn κατέκτησαν αμφότερα τα πρωταθλήματα, 146 ημέρες μετά τη σύστασή της! O πάντοτε "αδιάτρητος" Ross Brawn δε μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του μπροστά στην κάμερα, αφιερώνοντας την επιτυχία στους 270 ανθρώπους που αναγκάστηκε να απολύσει έπειτα από την πρώτη νίκη της ομάδας στο ντεμπούτο της, στην Αυστραλία. Αυτή η νίκη ήταν πιο συναισθηματική από όλες, καθώς η ομάδα έφερε το όνομά του, δεν ήταν απλώς υπάλληλός της, και την είχε σώσει από τον αφανισμό, οδηγώντας τη στο πρωτάθλημα, μέσα σε μερικούς μήνες.

Από την πλευρά του, ο Jenson Button ούρλιαζε τόσο δυνατά από τη χαρά του που έχασε τη φωνή του! Έπειτα από 10 αρκετά δύσκολα χρόνια, στα οποία πάντοτε αποτελούσε αξιοσέβαστο πιλότο, αλλά δεν είχε καταφέρει να αποδείξει ότι έχει την πάστα του πρωταθλητή, έχοντας περάσει αρκετές σεζόν με μη ανταγωνιστικά μονοθέσια. Πολλοί τον είχαν κατηγορήσει ότι είναι πλέιμποϊ και δεν ενδιαφέρεται αρκετά για τη Formula 1 ενώ υπήρξαν πολλές διαμάχες γύρω από το πρόσωπό του καθώς δυο φορές υπέγραψε συμβόλαιο με μια ομάδα και δεν το τήρησε, έχοντας αλλάξει γνώμη στην πορεία. Οι δυο τελευταίες σεζόν ήταν από τις χειρότερες της καριέρας του, η οποία το Δεκέμβριο, με την αποχώρηση της Honda από τη Formula 1 υπήρχε περίπτωση -τουλάχιστον- να διακοπεί για ένα χρόνο...

Ο Jenson Button, έχοντας κατακτήσει μόλις μια νίκη πριν το 2009, διένυε φέτος την 10η πλήρη σεζόν του στη Formula 1, και την ξεκίνησε με 6 νίκες σε 7 αγώνες, με ένα μονοθέσιο που φαινόταν ανίκητο -στα χέρια του. Ωστόσο εκεί ξεκίνησε η δραματική πτώση απόδοσης της Brawn αλλά και του ίδιου. Στο Silverstone αποκαλύφθηκε η μεγάλη αδυναμία της BGP001, να φέρει τα εμπρός ελαστικά της σε ιδανική θερμοκρασία σε κρύες συνθήκες. Το πρόβλημα δεν εξυγιάνθηκε πλήρως ποτέ και παρά το γεγονός ότι η Brawn είχε τη δυνατότητα να ανακάμψει και να κατακτήσει δυο νίκες με τον Barrichello, ο Button, με το εξαιρετικά λείο και απέριττο στυλ οδήγησης που τον χαρακτηρίζει, αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα πλέον στις κατατακτήριες δοκιμές, κάτι που περιόριζε τις δυνατότητές του στους αγώνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Silverstone η Brawn άλλαξε το υλικό των δίσκων των φρένων, ακόμα ένας παράγοντας που ενδέχεται να μετέβαλε τη δυναμική μεταξύ των δυο οδηγών της ομάδας, με τον Barrichello να φέρνει καλύτερα αποτελέσματα. Ωστόσο ο Button σχεδόν πάντοτε ανέκαμπτε από τις κακές θέσεις εκκίνησης με σταθερούς αγώνες και σε πολλές περιπτώσεις με επιθετικά προσπεράσματα.

Ακριβώς αυτό έκανε και στη Βραζιλία, σε ένα επεισοδιακό και φρενήρες (παρά την απουσία της βροχής) Grand Prix, αντάξιο να αναδείξει (για 5η συνεχή χρονιά) τον πρωταθλητή, ο οποίος πραγματοποίησε ένα από τους καλύτερους φετινούς αγώνες του, παρά το γεγονός ότι το αποτέλεσμα (5η θέση, όπως και ο Hamilton πέρυσι) δεν το αποκαλύπτει. Με τα επεισόδια του πρώτου γύρου, ο Βρετανός ανέβηκε στην 9η θέση (από τη 14η εκκίνησης) και στον 5ο γύρο που το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits, επιτέθηκε στην πρώτη στροφή στον Grosjean που βρισκόταν μπροστά του, ο οποίος αντιστάθηκε σθεναρά για 5 στροφές, αλλά αναγκάστηκε να παραδοθεί. Στον επόμενο γύρο βούτηξε στα φρένα της πρώτης στροφής για να προσπεράσει και τον Kazuki Nakajima, ωστόσο στη συνέχεια βρήκε το εμπόδιο του Kobayashi, ο οποίος σε αυτό τον αγώνα έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1. Ο Ιάπωνας αμύνθηκε με ιδιαίτερο σθένος και μπλόκαρε τις προσπάθειες του Button, ο οποίος πέρασε για ελάχιστα μέτρα μπροστά στον 22ο γύρο, αλλά είχε καθυστερήσει υπερβολικά το φρενάρισμά του και έχασε αμέσως τη θέση. Παρά το γεγονός ότι ο Kobayashi άλλαζε γραμμή στο φρενάρισμα για να κλείσει την εσωτερική, ο Button κατάφερε να προσπεράσει στο 24ο πέρασμα, στο οποίο απομακρύνθηκε 3 δευτερόλεπτα από την Toyota. Ήταν η πρώτη φορά που έβρισκε ελεύθερη πίστα μπροστά του, ωστόσο σύντομα παγιδεύτηκε πίσω από τον επικεφαλής πλέον Mark Webber, ο οποίος είχε μόλις ολοκληρώσει το πρώτο pit stop του, οπότε η Brawn κάλεσε το Βρετανό νωρίτερα για ανεφοδιασμό (στον 29ο γύρο) για να μη χάσει χρόνο πίσω από την βαριά με καύσιμα Red Bull. Επιστρέφοντας στην πίστα, βρέθηκε στη 10η θέση, ανάμεσα στις δυο Toro Rosso. Τέσσερις γύρους αργότερα, είχε προσπεράσει τον Sebastien Buemi και λίγο αργότερα βρέθηκε -αρκετά δευτερόλεπτα- πίσω από τον team mate του στην κατάταξη, κινούμενος κατά μισό δευτερόλεπτο περίπου στο γύρο ταχύτερα και διατηρώντας πίσω του τον Vettel, με την ταχύτερη Red Bull. Ο δεύτερος ανεφοδιασμός όμως δεν πήγε καλά, καθώς έπεσε πίσω από τον Kovalainen o οποίος τον καθυστέρησε αρκετά για να περάσει ο Vettel μπροστά. Εντούτοις, βρισκόταν ήδη στην 6η θέση, που του έδινε τον τίτλο, ακόμα και αν ο Barrichello τερμάτιζε στην 3η θέση που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή. Όταν μια μικρή επαφή με τον Hamilton οδήγησε στη σταδιακή αστοχία του πίσω αριστερού ελαστικού του Barrichello, αναγκάζοντας το Βραζιλιάνο να κάνει ένα απρογραμμάτιστο pit stop 7 γύρους πριν το τέλος, ο Button ήταν πλέον σίγουρα πρωταθλητής, αν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα μέχρι να δει τον Felipe Massa να του ανεμίζει την καρό σημαία, που τον σφράγισε στα βιβλία της ιστορίας ως τον 10ο Βρετανό πρωταθλητή της Formula 1. Φέτος ήταν η πρώτη φορά που ένας Βρετανός διαδέχθηκε Βρετανό πρωταθλητή από το 1969, με τη μετάβαση του στέμματος από τον Graham Hill στον Jackie Stewart.

Ήταν ένας πραγματικά χαοτικός αγώνας στον οποίο οι διαφορετικές στρατηγικές σε συνδυασμό με το μικρό μήκος της πίστας έμπλεκαν την κατάταξη συνεχώς και δεν ήταν ευδιάκριτο μέχρι μετά τον τελευταίο ανεφοδιασμό που θα κατέληγε εντέλει κάθε οδηγός. Ο Barrichello τέθηκε επικεφαλής στην εκκίνηση προς τέρψη των συμπατριωτών του, ενώ πιο πίσω, ο Kovalainen είχε τετ-α-κέ στην πρώτη στροφή (έπειτα από επαφή με τον Vettel) και χτύπησε τον Fisichella. O Raikkonen προσπάθησε να προσπεράσει τον Webber για τη δεύτερη θέση στη δεύτερη ευθεία, αλλά ο Αυστραλός έκλεισε την πόρτα καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή της Ferrari. Ο Φινλανδός στη συνέχεια καθυστερούσε τον Sutil, ο Trulli προσπάθησε να προσπεράσει το Γερμανό -που δεν τον είδε και διατήρησε τη γραμμή του- από την εξωτερική, πάτησε στο γρασίδι, έχασε τον έλεγχο της Toyota και προσέκρουσε πάνω στη Force India, η οποία στην ακόλουθη ανεξέλεγκτη πορεία της συνέλλεξε και τη Renault του Alonso. Ο Trulli ήταν εξαγριωμένος κατόπιν και φώναζε στο Sutil, σε ένα συμβάν που οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να μην τιμωρήσουν κανέναν. Tο αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε να επέμβει για να απομακρυνθούν τα θραύσματα από την πίστα, ωστόσο, στα pits, ο Kovalainen έφυγε με την αντλία ανεφοδιασμού προσκολλημένη στο μονοθέσιό του, καθώς ο σηματωρός του έκανε νόημα να φύγει νωρίτερα από ότι έπρεπε. Η αντλία έχυνε καύσιμα πίσω της και ο Raikkonen που ακολουθούσε το συμπατριώτη του στο pit lane τυλίχθηκε στιγμιαία στις φλόγες... Κατά τη διάρκεια του καθεστώτος αυτοκινήτου ασφαλείας ανεφοδιάστηκε και ο Hamilton, επιλογή που αποδείχθηκε πολύ σημαντική στη συνέχεια.

Η δράση ξεκίνησε ξανά και ο Barrichello δε μπορούσε να απομακρυνθεί ιδιαίτερα από τον Webber. O Βραζιλιάνος μπήκε στα pits με διαφορά 2,8 δλ. στον 20ό γύρο και επιστρέφοντας στην πίστα έπεσε πίσω από τον Vettel, έχοντας βάλει πολλά καύσιμα για το δεύτερο stint, που διατάραξαν το ζύγισμα του μονοθεσίου του. Ο ίδιος αναρωτιόταν από τον ασύρματο στον αρχιμηχανικό του, τι συνέβη στο μονοθέσιό του και συμπεριφέρεται έτσι. Ήταν προφανές ότι δε μπορούσε να ακολουθήσει τον προηγούμενο ρυθμό του και όταν οι Webber και Kubica πέρασαν μπροστά του έπειτα από το δικό τους πρώτο ανεφοδιασμό και ήταν εμφανές πλέον ότι αν υπήρχε μάχη για τη νίκη θα διεξαγόταν μεταξύ αυτών των δυο, που απομακρύνονταν σταθερά από την Brawn του Barrichello.

Με τις πολλές εγκαταλείψεις (όπως αυτή του Rosberg από κινητήρα στον 27ο γύρο) και τις πτώσεις στην κατάταξη από τα συμβάντα των πρώτων γύρων, οι Button, Vettel και Hamilton που είχαν αρκετά καύσιμα, είχαν ανέβει σημαντικά στην κατάταξη, με τον Βρετανό της McLaren να πιέζει τον Barrichello. Έπειτα από την ολοκλήρωση όλων των ανεφοδιασμών, ο Webber παρέμενε επικεφαλής, με απόσταση ασφαλείας από τον Kubica, ενώ ο Barrichello προσπαθούσε να διατηρήσει πίσω του τον Hamilton. Ο Βρετανός πλησίασε πάρα πολύ κάποια στιγμή και έξυσε το πίσω αριστερά ελαστικό της Brawn με το δεξιά μέρος της εμπρός αεροτομής του. Ο Ηamilton προσπέρασε με ευκολία τον Barrichello που ανέφερε κραδασμούς στη συμπεριφορά του μονοθεσίου τους και οι μηχανικοί της Brawn διαπίστωσαν ότι το ελαστικό του Βραζιλιάνου έχανε πίεση, οπότε τον κάλεσαν στα pits για να το αντικαταστήσει, γεγονός που τον έριξε στην 8η θέση.

Τέταρτος τερμάτισε ο Vettel, ο οποίος στους τελευταίους γύρους πλησίασε σε απόσταση αναπνοής τον Hamilton, ενώ για τον Button αυτή ήταν η πιο γλυκιά 5η θέση της καριέρας του. Ο Kimi Raikkonen κατάφερε να ανέβει στην 6η θέση, έπειτα από τον ανεφοδιασμό του στο δεύτερο γύρο, ενώ ο Sebastien Buemi έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, για να τερματίσει 7ος, ισοφαρίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του και σημειώνοντας τους πρώτους του βαθμούς από την Κίνα. Ο Kamui Kobayashi, στο ντεμπούτο του στη Formula 1 είδε την καρό σημαία στη 10η θέση, έπειτα από ένα πολύ καλό προσπέρασμα επί του Fisichella στους τελευταίους γύρους. Ο Ιάπωνας είχε αντισταθεί με πείσμα στον Button αρχικά, ίσως παραβιάζοντας τους κανονισμούς περί μοναδικής αλλαγής αγωνιστικής γραμμής κατά την υπεράσπιση θέσης. Εντούτοις, έκλεισε με βίαιο τρόπο τον συμπατριώτη του, Nakajima στον 30ό γύρο ο οποίος δεν πρόλαβε να φρενάρει εγκαίρως, καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή της Williams, πριν καταλήξει στις μπαριέρες και φυσικά εκτός αγώνα...

Mε αυτό τον τρόπο, ο Mark Webber κατέκτησε τη δεύτερη νίκη της καριέρας του, όντας αλάνθαστος, πέραν του βίαιου κλεισίματος επί του Raikkonen στον πρώτο γύρο. Ο Αυστραλός διέθετε το ταχύτερο μονοθέσιο και την ιδανική στρατηγική και δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη, καθώς όταν οι αντίπαλοί του έχασαν χρόνο μεταξύ άλλων συνδυασμών κατά την επιστροφή τους στην πίστα από τον πρώτο ανεφοδιασμό, ο ίδιος κατάφερε να επιστρέψει επικεφαλής, με υγιή διαφορά και εκεί ουσιαστικά εξασφάλισε τη νίκη.

Ο Robert Kubica πλησίασε τον Webber στο δεύτερο stint, όντας λίγο ελαφρύτερος, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να τον απειλήσει πραγματικά. Ο Πολωνός, που ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο, δήλωσε ότι οι ρυθμίσεις για στεγνό οδόστρωμα που επέλεξε εχθές, του χάρισαν το βάθρο, καθώς είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό των Red Bull και των Brawn, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με πολύ υψηλή θερμοκρασία νερού από το 10ο γύρο, που τον ανάγκασε να μειώσει τις στροφές στον κινητήρα του.

Ο περυσινός πρωταθλητής, Lewis Hamilton, που σήμερα παρέδωσε το στέμμα του στον Button, δήλωσε έκπληκτος από το αποτέλεσμα που κατάφερε να σημειώσει, έχοντας εκκινήσει από την 17η θέση. Το pit stop του στους γύρους υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, όπου φορτώθηκε με καύσιμα και ξεφορτώθηκε τη μαλακή γόμα, του επέτρεψε στη συνέχεια να ανέβει στην κατάταξη κάνοντας συνεχείς γύρους σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών, για να βρεθεί να παλεύει με τον Barrichello. Mε αυτό το αποτέλεσμα, η McLaren προσπέρασε στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών τη Ferrari και είναι πλέον 3η.

Ο Vettel, που είχε χάσει ουσιαστικά εχθές τις ελπίδες του για τον τίτλο, δήλωσε ότι έπειτα από την κακή επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές (χωρίς την οποία πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει κερδίσει τον αγώνα, όπως έκανε ο team mate του), η 4η θέση ήταν το μέγιστο που μπορούσε να κάνει.

Ο Brawn απέδωσε τα εύσημα Button, τονίζοντας τη μαχητικότητα του Βρετανού οδηγού. Ο Βrawn παραδέχθηκε την απώλεια απόδοσης του μονοθεσίου στο δεύτερο μισό της σεζόν, αλλά συνεχάρη τον Button που κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του. Ο ίδιος ο Button χαρακτήρισε τον αγώνα φανταστικό και δήλωσε ότι όταν ξεκίνησε την καριέρα του στα καρτ πριν από 21 χρόνια, δεν πίστευε ότι κάποια στιγμή θα γινόταν παγκόσμιος πρωταθλητής, καθώς οι πιλότοι της Formula 1 του έμοιαζαν κάτι απροσέγγιστο.

Ο Raikkonen δήλωσε ότι η επαφή με τον Webber στον πρώτο γύρο του κόστισε μια θέση στο βάθρο. Τα μάτια του Φινλανδού ακόμα καίγανε μετά τον αγώνα από τις φλόγες στις οποίες τυλίχθηκε το cockpit του λόγω της ανάφλεξης του καυσίμου του Kovalainen...

Ο Buemi δήλωσε ότι ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για τον ίδιο και έπρεπε να πιέσει πολύ σκληρά, καθώς η Toro Rosso δεν είχε πολύ γρήγορο ρυθμό αγώνα. Έπειτα από την Παρασκευή ο Ελβετός περίμενε να βρεθεί στην πρώτη πεντάδα, ωστόσο και πάλι, κατάφερε να σημειώσει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, όντας για πρώτη φορά από τον Απρίλιο στους βαθμούς.

Ο Barrichello δήλωσε ικανοποιημένος, παρά το γεγονός ότι έχασε τον τίτλο, τον οποίο πιστεύει ότι ο Button εξασφάλισε με τις 6 νίκες του στην αρχή της σεζόν. Ο Barrichello δήλωσε πως γνωρίζει πως να χάνει και συνεχάρη τον team mate του για την επιτυχία του. Ο Βραζιλιάνος μάλιστα ζήτησε συγνώμη από τον Hamilton, επειδή τον στρίμωξε στον τοίχο τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα!

O Kobayashi δήλωσε απογοητευμένος που δεν κατάφερε να σημειώσει βαθμούς στο ντεμπούτο του, όπως ήλπιζε ότι θα κάνει στα αρχικά στάδια του αγώνα και προσέθεσε ότι ο αγώνας του φάνηκε πολύ μακρύς και απαιτητικός όσον αφορά τη φυσική κατάσταση.

Η σεζόν θα ολοκληρωθεί την 1η Νοεμβρίου, στην ολοκαίνουργια πίστα του Αμπού Ντάμπι, με το πρώτο Grand Prix στην ιστορία της Formula 1 που θα ξεκινήσει υπό το φως της ημέρας και θα τελειώσει βράδυ, πέραν άλλων νεωτερισμών που προσφέρει το καινούργιο σιρκουί, σε μια αγωνιστική ατμόσφαιρα λιγότερο ηλεκτρισμένη, αφού αμφότεροι οι τίτλοι έχουν ήδη εξασφαλιστεί από τον Jenson Button και την Brawn-Mercedes.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa