9 Μαΐ 2009

GP Iσπανίας: Στην pole o Button


Jenson Button (Brawn-Mercedes)
Tρίτη pole για τον Button σε 5 αγώνες
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault)
O Vettel θα μοιρασστεί την πρώτη σειρά εκκίνησης με τον Button
Felipe Massa (Ferrari)
H Ferrari παρουσίασε σημάδια ανάκαμψης
Jarno Trulli (Toyota)
Fernando Alonso (Renault)
O τοπικός ήρωας Fernando Alonso κατετάγη 8ος
















































































































O πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Jenson Button κατέκτησε ακόμα μια pole position, (δηλώνοντας ότι ο γύρος που του τη χάρισε ήταν ο καλύτερος που έχει σημειώσει αυτό το Σαββατοκύριακο) η οποία αποτέλεσε έκπληξη για τον ίδιο, δεδομένου ότι δεν ήταν ευχαριστημένος με το ζύγισμα του μονοθεσίου του έπειτα από τις ελεύθερες δοκιμές. Ο Βρετανός δεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στα δυο πρώτα σκέλη των κατατακτήριων δοκιμών, με άδειο ρεζερβουάρ, αλλά στο Q3, με τα καύσιμα με τα οποία θα εκκινήσει τον αγώνα, κατάφερε την τελευταία στιγμή, να αποσπάσει την pole position από τον Sebastian Vettel, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος μέχρι τότε. Ο Button ήταν τυχερός, καθώς από λάθος υπολογισμό, βρέθηκε να μάχεται με το ρολόι για να προλάβει να ξεκινήσει τη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του, περνώντας τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού μόλις 2 δευτερόλεπτα πριν την πτώση της καρό σημαίας.

Στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν εμφανές ότι η μόνη ομάδα που θα μπορούσε να αντισταθεί στην Brawn ήταν η Red Bull. Παρά την απώλεια της pole position, o Sebastian Vettel ήταν ευχαριστημένος με την επίδοσή του (η οποία ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργή από αυτήν του Button), δηλώνοντας ότι η Red Bull βρίσκεται σε καλή φόρμα στην Ισπανία. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Γερμανός είχε τη δυνατότητα να ενταχθεί εντός των προαχθέντων στο Q1 με μια μονάχα γρήγορη προσπάθεια και σκληρά ελαστικά, όπως και στο Q2, αλλά με τη μαλακή γόμα αυτή τη φορά. Ο Vettel δήλωσε ότι η ομάδα αντιμετώπισε μερικές δυσκολίες εχθές με το ζύγισμα, ωστόσο αλλαγές στο στήσιμο τόσο εχθές το βράδυ, όσο και στο μεσοδιάστημα μεταξύ των σημερινών ελεύθερων δοκιμών και των κατατακτήριων, βελτίωσαν σημαντικά τη συμπεριφορά της RB5. H Red Bull είναι ταχύτερη στα γρήγορα κομμάτια της πίστας, αλλά χάνει λίγο χρόνο στο τελευταίο, που παρουσιάζει το αργό chicane, κατά τη διέλευση από το οποίο δεν παράγει την απαιτούμενη πρόσφυση.

Ο Rubens Barrichello, που θα εκκινήσει τον αυριανό αγώνα από την τρίτη θέση, ήταν περισσότερο ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του με άδειο ρεζερβουάρ, αν και απέδωσε το γεγονός ότι δεν βρέθηκε μπροστά στο ότι σημείωσε πολύ νωρίς τις γρήγορες προσπάθειές του, χωρίς να έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί το λίγο επιπλέον λάστιχο που είχε προστεθεί στην πίστα από τις προσπάθειες των υπόλοίπων τα τελευταία δευτερόλεπτα.

Για πρώτη φορά φέτος, μια Ferrari βρέθηκε στις δυο πρώτες σειρές εκκίνησης, με τον Felipe Massa να καταλαμβάνει την τέταρτη θέση, αφότου τα μονοθέσια της Scuderia επιβλήθηκαν στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές. H Ferrari του Massa αποτελεί το μοναδικό μονοθέσιο εντός των 10 πρώτων που φέρει KERS και ίσως αυτό διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αυριανή εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος κατάφερε να σημειώσει αυτή την επίδοση παρά το γεγονός ότι η δικιά του F60 δε φέρει το πιο ελαφρύ πλαίσιο, όπως συμβαίνει με τον team mate του Kimi Raikkonen. O Φινλανδός περιορίστηκε στην 16η θέση καθώς αποκλείστηκε από τη συνέχεια της διαδικασίας στο πρώτο κιόλας σκέλος, καθώς η Ferrari, παρασυρμένη ίσως από τις επιδόσεις της στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές έκανε το ίδιο λάθος που είχε κάνει στη Μαλαισία με τον Massa, υπερεκτιμώντας τις δυνατότητές της και o Raikkonen επέλεξε να μην πραγματοποιήσει δεύτερη προσπάθεια, παρά το ότι όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος δεν είχε σημειώσει τον καλύτερο δυνατό γύρο. Ωστόσο, η βελτίωση απόδοσης της Ferrari είναι αισθητή και μένει να αποδειχθεί τι ρυθμό θα καταφέρει να ακολουθήσει στον αγώνα.

Ο Mark Webber δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος από την επίδοσή του, που τον έφερε στην 5η θέση, καθώς έκρινε ότι ο τελευταίος γύρος του δεν ήταν ο καλύτερος που θα μπορούσε να έχει κάνει.

Η ομάδα της Toyota ήταν ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα που κατάφεραν να σημειώσουν οι οδηγοί της, με τον Timo Glock να κατατάσσεται στην 6η θέση και τον Jarno Trulli να εκκινεί 7ος στον αυριανό αγώνα, υπαινισσόμενος ότι διαθέτει βαρύ φορτίο καυσίμου.

Στην 8η θέση θα παραταχθεί αύριο ο Fernando Alonso, ο οποίος κατάφερε να εισέλθει στο Q3 κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, σημειώνοντας στην τελευταία του προσπάθεια τον 10ο χρόνο του δεύτερου σκέλους. Ο Ισπανός δήλωσε ότι έκανε το μέγιστο δυνατό σήμερα, με ένα μονοθέσιο που δεν έφερε KERS. O Alonso πιστεύει ότι χωρίς το KERS ο οδηγός μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στην οδήγηση, χωρίς να έχει την έννοια του πότε θα πατήσει το κουμπί. Καλή ήταν και η εμφάνιση του έτερου πιλότου της Renault, Nelsinho Piquet, ο οποίος θα εκκινήσει αύριο 12ος.

Ο Nico Rosberg ήταν ευχαριστημένος από την 9η θέση, καθώς η Williams είχε δυσκολίες να προθερμάνει τα ελαστικά της, ενώ ο Γερμανός δεν είχε καινούργιο σετ διαθέσιμο για το Q3… Για αυτό το λόγο η ομάδα θα ακολουθήσει μια πιο συντηρητική στρατηγική. O Kazuki Nakajima κατετάγη 11ος, πρώτος από αυτούς που έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το φορτίο καυσίμου με το οποίο θα εκκινήσουν.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Robert Kubica, του οποίου η προσπάθεια καταστράφηκε στο τρίτο σκέλος από ένα λάθος της ομάδας στην τοποθέτηση ελαστικών, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο του Πολωνού να υποστρέφει υπερβολικά, αναγκάζοντάς τον να επιστρέψει στα pits. Εντούτοις, ήταν φανερό ότι η απόδοση της ομάδας βελτιώθηκε, καθώς ο Kubica χρειάστηκε μονάχα ένα γύρο στο Q2 για να προαχθεί στο τελικό σκέλος της διαδικασίας. Ο Nick Heidfeld κατετάγη 13ος, έχοντας χάσει αρκετό χρόνο το πρωί στις ελεύθερες δοκιμές, λόγω μιας εξόδου, στην οποία κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του.

Οι McLaren βρέθηκαν μόλις στην 14η και 18η θέση, αντίστοιχα, σε μια πίστα που η ομάδα γνώριζε ότι δεν πρόκειται να την ευνοήσει. Πέραν της Ferrari, η McLaren είναι η μοναδική ομάδα που χρησιμοποιεί KERS αυτό το Σαββατοκύριακο.
Αύριο στις 2:15 στον ΑΝΤ1 ...θα δούμε.....


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa