31 Αυγ 2010

GT1...Στο βάθρο ο Μαργαρίτης

Το ότι είμαστε σε θέση να νοιώθουμε απογοήτευση που Έλληνας οδηγός έμεινε “μόλις” 3ος σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι κάτι που στην αρχή της σεζόν ούτε καν θα μπορούσαμε να διανοηθούμε. Και όμως χάρη στον Αλέξανδρο Μαργαρίτη και την εκπληκτική φετινή πορεία του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIA GT1 το ζήσαμε και αυτό. Ο Έλληνας οδηγός για 25 λεπτά παρακολουθούσε υπομονετικά από τα pit της Phoenix Racing τον συνοδηγό του Marc Hennerici να γυρίζει σταθερά στη 2η θέση, δυο μόλις δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο Darren Turner. Ο Βρετανός ξέρει όσο λίγοι την DB7 της Aston Martin Racing αφού εδώ και χρόνια είναι εργοστασιακός οδηγός της εταιρίας, όμως δεν είχε καταφέρει να ανοίξει διαφορά ασφάλειας και όλα έδειχναν ότι θα κρίνονταν στο δεύτερο μισάωρο του αγώνα, όταν ο Tomas Enge θα αντιμετώπιζε το συμπατριώτη μας. Δυστυχώς μια ολιγωρία των μηχανικών της Phoenix στην αλλαγή των πίσω ελαστικών κράτησε την κίτρινη Corvette Z06 δέκα επιπλέον δευτερόλεπτα ακινητοποιημένη και έτσι ο Μαργαρίτης ξαναμπήκε στη μάχη 4ος, πίσω από την Aston της Hexis που οδηγούσε ο Hirschi και τη Lamorghini της Reiter που ήταν στα χέρια του Haase.

Με τη νίκη να είναι πλέον άπιαστο όνειρο ο Αλέξανδρος επικεντρώθηκε στο κυνήγι της 2ης θέσης καταφέρνοντας γρήγορα να ξεπεράσει τον Hirschi, που δυσκολεύτηκε να ζεστάνει τα ελαστικά του. Όμως ο Haase αποδείχθηκε σκληρότερο καρύδι και ουσιαστικά η μόνη ευκαιρία που έδωσε στον Μαργαρίτη ήταν στα τελευταία λεπτά όταν τα δυο αυτοκίνητα βρέθηκαν δίπλα – δίπλα στα φρένα για το τελευταίο chicane. Η επαφή μεταξύ τους έδωσε την τέλεια δικαιολογία στον Haase γα να οδηγήσει από την παλιά χάραξη του chicane που είναι σαφώς πιο γρήγορη και να δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας. Αντίθετα ο Μαργαρίτης βρέθηκε για λίγο κάτω από την πίεση των Haase, Bartels και Mucke όμως τελικά κατάφερε να απομακρυνθεί και να κλειδώσει τη θέση του στο βάθρο. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που ανέβηκε σε βάθρο σε κύριο αγώνα και φυσικά ελπίδα όλων είναι να τα καταφέρει καλύτερο στον επόμενο γύρο του θεσμού στο Algarve της Πορτογαλίας. Βέβαια ακόμη δεν είναι σίγουρο αν θα βρίσκεται στο grid αφού η συμφωνία του με την Phoenix ήταν για έναν αγώνα και προέκυψε ουσιαστικά από τον τραυματισμό του Mike Hezemans, που συνήθως οδηγεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa