Με τη νίκη να είναι πλέον άπιαστο όνειρο ο Αλέξανδρος επικεντρώθηκε στο κυνήγι της 2ης θέσης καταφέρνοντας γρήγορα να ξεπεράσει τον Hirschi, που δυσκολεύτηκε να ζεστάνει τα ελαστικά του. Όμως ο Haase αποδείχθηκε σκληρότερο καρύδι και ουσιαστικά η μόνη ευκαιρία που έδωσε στον Μαργαρίτη ήταν στα τελευταία λεπτά όταν τα δυο αυτοκίνητα βρέθηκαν δίπλα – δίπλα στα φρένα για το τελευταίο chicane. Η επαφή μεταξύ τους έδωσε την τέλεια δικαιολογία στον Haase γα να οδηγήσει από την παλιά χάραξη του chicane που είναι σαφώς πιο γρήγορη και να δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας. Αντίθετα ο Μαργαρίτης βρέθηκε για λίγο κάτω από την πίεση των Haase, Bartels και Mucke όμως τελικά κατάφερε να απομακρυνθεί και να κλειδώσει τη θέση του στο βάθρο. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που ανέβηκε σε βάθρο σε κύριο αγώνα και φυσικά ελπίδα όλων είναι να τα καταφέρει καλύτερο στον επόμενο γύρο του θεσμού στο Algarve της Πορτογαλίας. Βέβαια ακόμη δεν είναι σίγουρο αν θα βρίσκεται στο grid αφού η συμφωνία του με την Phoenix ήταν για έναν αγώνα και προέκυψε ουσιαστικά από τον τραυματισμό του Mike Hezemans, που συνήθως οδηγεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια