RENAULT
Με ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο ήρθε η Renault στην Ουγγαρία… Η κάθετη μπροστινή αεροτομή θα δημιουργούσε δίνες στο πιο πίσω αμάξωμα και έτσι θα μειωνόταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου. Χωρίς την χρήση F-Duct , η Renault εφάρμοσε μια σειρά από αεροδυναμικές διορθώσεις για να αποφύγει αυτό το πρόβλημα . Στην ουσία ξανασχεδίασε το πάνω μέρος του μονοθεσίου.
MERCEDES GP
Η Mercedes στον αγώνα της Ουγγαρίας , λόγο των χαμηλών ταχυτήτων είχε τον παλιό διαχύτη . Αλλά με αυτό το σύστημα ο ζεστός αέρας θα έπεφτε πάνω στο κάλυμμα και θα το υπερθέρμανε… Γι αυτό τον λόγο χρησιμοποίησε μία καινούργια μορφή ινών άνθρακα επικαλυμμένους με γυαλί που αντέχουν θερμοκρασίες πάνω από 1000 βαθμούς.
FORCE INDIA
Η Force India είναι η τελευταία ομάδα που εφάρμοσε το σύστημα με τις χαμηλές εξατμίσεις και αυτό το έκανε δοκιμαστικά στο αυτό/το του Sutil την Παρασκευή ενώ η απόφαση πο πάρθηκε ήταν τελικά να μην τρέξει με την αναβάθμιση αυτή. Μικροαλλαγές είχε στο προστατευτικό κάλυμμα του κινητήρα στα πίσω φτερά και στον διαχυτη… Στο Spa αναμένεται μια πιο ολοκληρωμένη αναβάθμιση και πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο
WILLIAMS
Καμία αλλαγή δεν παρατηρήθηκε στην Williams παρα μόνο αλλαγές στο κάλυμμα του κινητήρα για να αντιμετωπιστούν οι χαμηλές ταχύτητες της πίστας. Την Παρασκευή δοκίμασαν τα αεροδυναμικά για τους επόμενους αγώνες και χαρτογράφησαν την ροή του αέρα στα καινούργια πίσω συστήματα διαχύτη-χαμηλών εξατμίσεων
TORO ROSSO
H Toro Rosso στην Ουγγαρία είχε σαν αλλαγές το μπροστινό ρύγχος το οποίο εμπνεύστηκε από την ομάδα της Renault και αρκετές αλλαγές στον διαχύτη τον οποίο εμπνεύστηκε από την Mp4-25 o οποίος είναι πιο χαμηλός και πιο ορθογώνιος.