Η Pirelli επιλέχθηκε ως ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 για τα επόμενα τρία χρόνια αρχής γενομένης από το 2011. Θα πρέπει να τηρεί και να σέβεται τους κανονισμούς που θέτει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκινήτου Αθλητισμού
FIA Licence «Προσωπικού αγωνιζομένου»
Πρόταση η οποία αφορά συγκεκριμένες άδειες για τα μέλη του προσωπικού των αγωνιζόμενων οι οποίοι λαμβάνουν μέρος στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα της FIA έχει κατατεθεί στην Επιτροπή της Formula 1. Αυτό είναι υπό εξέταση για την εφαρμογή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 από το ξεκίνημα του 2011, με προοπτική να συμπεριληφθεί και σε άλλα Παγκόσμια Πρωταθλήματα της FIA στο μέλλον.
Αυτοκίνητο Ασφαλείας
Με άμεση εφαρμογή, κανένα μονοθέσιο δεν θα μπορεί να προσπεράσει αν δεν περάσει τη γραμμή του Αυτοκινήτου Ασφαλείας όταν αυτό επιστρέφει στα pit. Ωστόσο, αν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας εξακολουθεί να βρίσκεται στην πίστα στο ξεκίνημα του τελευταίου γύρου του αγώνα ή κάνει τότε την είσοδό του, θα αποσυρθεί στο pit lane ολοκληρώνοντας το γύρο αυτό και τα μονοθέσια θα πάρουν καρό σημαία χωρίς να επιτρέπονται τα προσπεράσματα.
Γενική Ασφάλεια
Αν κάποιο μονοθέσιο κινείται αδικαιολόγητα αργά και είναι επικίνδυνο για τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους θα αναφέρεται στους αγωνοδίκες. Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε μονοθέσιο κινείται εντός πίστας ή εντός του pit lane. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι κανένα μονοθέσιο δεν θα κινείται άσκοπα αργά στο γύρο εισόδου ή στον αναγνωριστικό γύρο εξόδου την ημέρα του αγώνα, οι οδηγοί θα πρέπει να βρίσκονται κάτω από το χρονικό όριο που ορίζει ο ρυθμός του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Επίσης ο χρόνος ορίζεται από τον Αλυτάρχη κατά τις περιόδους των ελεύθερων δοκιμών, ο οποίος μπορεί να τροποποιηθεί αν είναι απαραίτητο.
107%
Από το 2011 ο χρόνος κάθε οδηγού που θα ξεπερνά το 107% του καλύτερου χρόνου στο Q1 δεν θα του επιτρέπει να συμμετάσχει στον αγώνα. Υπό εξαιρετικές συνθήκες θα συμπεριλαμβάνεται ένα καλός γύρος από τις ελεύθερες δοκιμές, οι αγωνοδίκες όμως θα αποφασίζουν αν θα αγωνιστεί το μονοθέσιο ή όχι. Για να γίνει δεκτό αυτό θα πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι από έναν οδηγό πάνω από το όριο, και η σειρά του grid θα αποφασίζεται από τους αγωνοδίκες.
Κινητά μέρη
Από το 2011 κινητά μέρη του μονοθεσίου θα επιτρέπονται και θα ελέγχονται από τους οδηγούς οποιαδήποτε στιγμή του αγώνα ώστε να διευκολύνουν τις προσπεράσεις, όμως δεν θα τους επιτρέπετε να το χρησιμοποιούν στους δύο πρώτους γύρους του αγώνα. Ο οδηγός θα κάνει χρήση των μερών αυτών όταν θα έχει ενημερωθεί ότι του επιτρέπεται μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος. Επίσης θα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει μόνο αν βρίσκεται λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο μακριά από το μπροστινό του μονοθέσιο και σε ορισμένα σημεία της πίστας. Το σύστημα αυτό θα απενεργοποιείται μόλις ο οδηγός φρενάρει, αφού το έχει χρησιμοποιήσει πριν. Η FIA μπορεί, έπειτα απο συνεννόηση με τους αγωνιζόμενους, να ρυθμήσει το χρονικό όριο προκειμένου να διασφαλίσει ότι όλοι θα ακολουθούν τις προδιαγραφές των αναγκαίων αλλαγών.
Αεροδυναμική
Εκτός από τα καθορισμένα από τη FIA κινητά μέρη του μονοθεσίου, οποιοσδήποτε άλλος μηχανισμός ή συσκευή η οποία τροποποιεί τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του μονοθεσίου και απαιτεί την ενεργοποίηση από τον οδηγό, απαγορεύονται το 2011.
Ελάχιστο όριο βάρους
Από το 2011 το ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου είναι τα 640 κιλά, σε όλες τις διαδικασίες του 3ημέρου.
Καύσιμα
Αν κάποιο δείγμα καυσίμου απαιτείται για έλεγχο μετά από κάποια διαδικασία, το μονοθέσιο θα πρέπει να επιστρέψει στα pit με τη δική του κινητήρια δύναμη και όχι με άλλο τρόπο.