Η Red Bull έκανε εξαιρετικό ξεκίνημα στη σεζόν με τρεις νίκες στους πρώτους έξι αγώνες, όμως στην Τουρκία και τον Καναδά είδε την πλάτη της McLaren, η οποία πανηγύρισε δύο συνεχόμενα 1-2.
Για το GP Ευρώπης την ερχόμενη εβδομάδα, η εκτίμηση είναι ότι το μονοθέσιο της βρετανικής ομάδας θα έχει ξανά το πλεονέκτημα, ωστόσο η Red Bull ετοιμάζει την απάντησή της.
Ο λόγος για το F-duct που διαθέτει από την αρχή της σεζόν η McLaren και το οποίο της δίνει υψηλότερη τελική ταχύτητα στις μεγάλες ευθείες. Η RBR έχει αναπτύξει τη δική της εκδοχή του συστήματος, αλλά επέλεξε να μην το χρησιμοποιήσει στον Καναδά, προκειμένου να έχει περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσει τη λειτουργία του.
"Στην Βαλένθια, με το F-duct, προσθέτουμε ένα σημαντικό εξάρτημα στο μονοθέσιο", τόνισε ο Φέτελ στην Auto Bild. "Ο τεχνικός διευθυντής Αντριαν Νιούι δεν ήρθε στον Καναδά, αλλά έμεινε στο εργοστάσιο, ώστε να βάλει τις τελευταίες πινελιές στο νέο σύστημα".