13 Ιουν 2010

GP ΚΑΝΑΔΑ : RACE


 
Την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του μετά την Τουρκία πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον στον συναρπαστικό σε εξέλιξη αγώνα στον Καναδά, οδηγώντας ακόμα έναν τερματισμό στο 1-2 για την McLaren μπροστά από τον Τζένσον Μπάτον.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Φερνάντο Αλόνσο με Ferrari, αφήνοντας στο 4-5 τις Red Bull των Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Ουέμπερ. Εκτος τερμάτισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ της Mercedes μπροστά από την Renault του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν κατά σειρά ο Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso) και το δίδυμο της Force India, Τόνιο Λιούτσι και Αντριαν Σούτιλ.
Η νίκη αυτή έφερε τον Χάμιλτον στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών μετά από 8 αγώνες. Τον βρετανό ακολουθούν κατά σειρά οι Μπάτον, Ουέμπερ και Αλόνσο.


Οι Χάμιλτον, Φέτελ και Αλόνσο διατηρήθηκαν στις τρεις πρώτες θέσεις μετά την εκκίνηση, ενώ ο Ουέμπερ κατάφερε να ανέβει 5ος (είχε ξεκινήσει 7ος λόγω αλλαγής κιβωτίου), ύστερα από τη σύγκρουση μεταξύ των Λιούτσι και Μάσα μπροστά του.
Στον 5ο γύρο ο αυστραλός πέρασε τον Μπάτον για την 4η θέση και άρχισε να πιέζει τον Αλόνσο, όπως και ο Φέτελ τον Χάμιλτον. Τρεις γύρους μετά οι Χάμιλτον και Αλόνσο μπήκαν για τα πρώτα τους pit-stops, αφήνοντας τις Red Bull στις δύο πρώτες θέσεις.
Μέσα στο pit-lane είχαμε αλλαγή θέσεων μεταξύ του Αλόνσο και του Χάμιλτον, με τον ισπανό να περνάει μπροστά. Και με την είσοδο των Red Bull στα pits στο 14ο και 15ο γύρο, ο Αλόνσο βρέθει να οδηγεί ουσιαστικά την κούρσα.
Μόνο ο Μπουεμί ήταν μπροστά του, ο οποίος δεν είχε κάνει pit-stop, αλλά τελικά έπαιξε ρόλο στη μάχη μεταξύ της Ferrari και της McLaren. Κι αυτό γιατί σε προσπάθειά του να περάσει τον ελβετό ο Αλόνσο έχασε έδαφος, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Χάμιλτον για να αρπάξει την πρωτοπορία.
Το παράθυρο για τα δεύτερα pit-stops άνοιξε στον 27ο γύρο, με όλους τους πρωτοπόρους να μπαίνουν πλην του Ουέμπερ. Ο αυστραλός ρίσκαρε να παραμείνει με το ίδιο σετ για πολλούς γύρους, γεγονός που τον έφερε μεν στην πρώτη θέση, αλλά σταδιακά να υστερεί σημαντικά σε ρυθμό.
Το αποτέλεσμα ήταν να δεχτεί προσπέρασμα από τον Χάμιλτον στον 50ό γύρο, λίγο πριν κάνει το δεύτερό του pit-stop που τον έριξε 5ο, πίσω και από τους Αλόνσο, Μπάτον και Φέτελ.
Στον 55ο γύρο ο Μπάτον εκμεταλλεύτηκε την κίνηση στην πίστα από τα πιο αργά μονοθέσια για να πάρει την 2η θέση από τον Αλόνσο, και να ριχτεί στο κυνήγι του Χάμιλτον. Ομως σε εκείνο το σημείο ο team mate του αύξησε ρυθμούς και κράτησε την πρώτη θέση μέχρι τέλους, πανηγυρίζοντας τη δεύτερη νίκη του στο Μόντρεαλ έπειτα από εκείνη του 2007.

Στη μάχη για τις πίσω θέσεις υπήρξε μπόλικο δράμα. Ο Μίκαελ Σουμάχερ κρατούσε την 8η θέση, ωστόσο στους τελευταίους γύρους βρέθηκε να χάνει αρκετό χρόνο στο γύρο, συναντώντας σημαντικές δυσκολίες να διαχειριστεί τα λάστιχά του. Το αποτέλεσμα ήταν να δεχτεί προσπέρασμα από τον Μπουεμί και να βρεθεί υπό την πίεση του Μάσα.
Αν και κατάφερε να αποκρούσει την επίθεση του βραζιλιάνου, ο οποίος βγήκε με πληγωμένη εμπρός αεροτομή από τη μονομαχία, τελικά δέχτηκε προσπέρασμα από τις δύο Force India στον τελευταίο γύρο, με αποτέλεσμα να τερματίσει εκτός βαθμών, στην 11η θέση.
 
PROVISIONAL RACE RESULTS

The Canadian Grand Prix
Montreal, Canada;
70 laps; 309.396km;
Weather: Sunny.

Κατάταξη:

Pos  Driver        Team                       Time
 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           1h33:53.456
 2.  Button        McLaren-Mercedes           +     2.254
 3.  Alonso        Ferrari                    +     9.214
 4.  Vettel        Red Bull-Renault           +    37.817
 5.  Webber        Red Bull-Renault           +    39.291
 6.  Rosberg       Mercedes                   +    56.084
 7.  Kubica        Renault                    +    57.300
 8.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +     1 lap
 9.  Liuzzi        Force India-Mercedes       +     1 lap
10.  Sutil         Force India-Mercedes       +     1 lap
11.  Schumacher    Mercedes                   +     1 lap
12.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 lap
13.  Hulkenberg    Williams-Cosworth          +     1 lap
14.  Barrichello   Williams-Cosworth          +     1 lap
15.  Massa         Ferrari                    +     1 lap
16.  Kovalainen    Lotus-Cosworth             +    2 laps
17.  Petrov        Renault                    +    2 laps
18.  Chandhok      HRT-Cosworth               +    4 laps
19.  Di Grassi     Virgin-Cosworth            +    5 laps

Fastest lap: Kubica, 1:16.972

Not classified/εγκατέλειψαν:

Driver        Team                         On lap
Glock         Virgin-Cosworth              50
Trulli        Lotus-Cosworth               43
De la Rosa    Sauber-Ferrari               31
Senna         HRT-Cosworth                 14
Kobayashi     Sauber-Ferrari               2


Βαθμολογία μετά από αυτό τον αγώνα, round 8:                

Drivers:                    Constructors:             
 1.  Hamilton     109        1.  McLaren-Mercedes          215
 2.  Button       106        2.  Red Bull-Renault          193
 3.  Webber       103        3.  Ferrari                   161
 4.  Alonso        94        4.  Mercedes                  108
 5.  Vettel        90        5.  Renault                    79
 6.  Rosberg       74        6.  Force India-Mercedes       35
 7.  Kubica        73        7.  Williams-Cosworth           8
 8.  Massa         67        8.  Toro Rosso-Ferrari          8
 9.  Schumacher    34        9.  Sauber-Ferrari              1
10.  Sutil         23       
11.  Liuzzi        12       
12.  Barrichello    7       
13.  Petrov         6       
14.  Buemi          5       
15.  Alguersuari    3       
16.  Hulkenberg     1       
17.  Kobayashi      1 
 
                          HIGHLIGHTS GP CANADA
 

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa