Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η κίνηση του Schumacher αποτελεί παράβαση του άρθρο 40.13 των κανονισμών, το οποίο αναφέρει: «Αν ο αγώνας τερματιστεί ενώ το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βρίσκεται στην πίστα, αυτό θα μπει στο pit lane στο τέλος του τελευταίου γύρου και τα μονοθέσια θα πάρουν την καρό σημαία κανονικά, χωρίς προσπεράσεις».
Ο υποβιβασμός του Schumacher στη 12η θέση έφερε στη 10η θέση τον Sebastien Buemi της Toro Rosso, ο οποίος πήρε ένα βαθμό. Φυσικά, όσοι τερμάτισαν πίσω από τον Γερμανό κέρδισαν από μία θέση και τους παραπάνω βαθμούς που αυτή προσφέρει.
Η ομάδα της Mercedes GP αποφάσισε να υποβάλει έφεση στην απόφαση των αγωνοδικών να τιμωρήσουν τον Michael Schumacher. Η υπόθεση επομένως θα συζητηθεί στο Διεθνές Εφετείο της FIA, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες, αφού η έφεση κατατεθεί και τυπικά. Έτσι, υπάρχει ακόμα η πιθανότητα το αποτέλεσμα του αγώνα να αλλάξει, αν το ICA δεχτεί την έφεση της γερμανικής ομάδας.
Michael Schumacher (12ος): Η ημέρα μου σήμερα θα ήταν πολύ φυσιολογική χωρίς την απόφαση των αγωνοδικών. Η εκκίνηση ήταν ενδιαφέρουσα και όλα πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο. Ξεκίνησα καλά αλλά μετά κόλλησα κάπου και με πέρασε ο Rubens. Έπρεπε επομένως να περιμένω μια ευκαιρία για να περάσω και η ομάδα το έκανε πολύ καλά. Έκαναν καταπληκτική δουλειά και μετά το pit stop βρέθηκα μπροστά του. Το αποτέλεσμα στο τέλος, που με έριξε στη 12η θέση, είναι προφανώς πολύ απογοητευτικό και αντιλαμβάνομαι πλήρως του λόγους που εφεσιβάλαμε την απόφαση. η άποψή μας είναι ότι το μήνυμα «SC μέσα, πίστα καθαρή» σήμαινε ότι βρισκόμαστε ξανά σε συνθήκες αγώνα και έτσι έκανα την κίνησή μου και πέρασα τον Fernando.
Ross Brawn: Σε κάποια τμήματα του αγώνα επιδείξαμε τις δυνατότητες του μονοθεσίου, κάτι που ήταν απογοητευτικό, αν σκεφτούμε τι έγινε στις κατατακτήριες. Το να χάσουν και οι δύο οδηγοί μία θέση από τον Rubens στην εκκίνηση το έκανε πιο δύσκολο για εμάς και δεν μπορούσαμε να αναπτύξουμε την ταχύτητά μας καθώς στο Μονακό είναι γνωστό το πρόβλημα με τη δυσκολία στο προσπέρασμα. Επομένως, οι Michael και Nico οδήγησαν πολύ καλά σήμερα. Ο Nico ήταν εντυπωσιακός όταν είχε καθαρή πίστα μπροστά του. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη πολλές φορές για εμάς. Στο Μονακό μπορεί να έχεις ένα γρήγορο μονοθέσιο αλλά αν δεν βρίσκεται στο κατάλληλο σημείο, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Θέλω να συγχαρώ την ομάδα μας για το ταχύτερο pit stop του αγώνα, το οποίο ήταν κρίσιμο για να βρεθεί ο Michael μπροστά από τον Rubens. Σχετικά με την ποινή στον Michael, πιστεύουμε ότι στην πίστα υπήρχε πράσινη σημαία και ο αγώνας δεν τερματιζόταν πίσω από το SC, όπως αναφέρει σαφώς το άρθρο 40.13. Ο λόγος ύπαρξης του SC είχε απομακρυνθεί, η FIA είχε ανακοινώσει «SC μέσα σε αυτόν το γύρο» νωρίς στον 78ο γύρο και από τον αλυτάρχη η πίστα είχε κηρυχθεί καθαρή. Αυτό ενισχύθηκε περεταίρω από τους κριτές που κουνούσαν πράσινες σημαίες και τα πράσινα φώτα που υπήρχαν μετά τη γραμμή του SC. Σε προηγούμενες περιπτώσεις που χρειάστηκε να ολοκληρωθεί ο αγώνας πίσω από το SC οι κίτρινες σημαίες συνέχιζαν να ανεμίζουν, όπως έγινε στη Μελβούρνη το 2009. Στον τελευταίο γύρο συμβουλέψαμε τους οδηγούς μας να αγωνιστούν μέχρι τη γραμμή του τερματισμού και ο Michael έκανε την κίνησή του στον Fernando για την 6η θέση. Έχουμε υποβάλλει έφεση στην απόφαση των αγωνοδικών».