Ανάμεσα στα δύο μονοθέσια της βρετανικής ομάδας βρέθηκαν οι δύο Red Bull. Ο Μαρκ Ουέμπερ ήταν λιγότερο από ένα δέκατο πιο αργός από τον Μπάτον, ενώ η διαφορά του Σεμπάστιαν Φέτελ από την κορυφή κυμάνθηκε στα τρία δέκατα.
Αμφότεροι αντιμετώπισαν προβλήματα προς το τέλος του session. Ο Φέτελ παραπονέθηκε για πρόβλημα στην πίεση λαδιού μέσω του ασυρμάτου, ενώ ο Ουέμπερ σταμάτησε στην άκρη της πίστας με αραιό καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος της RB6 του.
Βελτιωμένος έδειξε ο Φερνάντο Αλόνσο για την Ferrari παίρνοντας την 5η θέση, την ώρα που ο ομόσταβλός του Φελίπε Μάσα έμενε ξανά αρκετά χαμηλά στην κατάταξη, 1.3" πιο αργός στην 10η θέση.
Τους δύο πιλότους της Scuderia χώρισαν οι Mercedes και οι Renault .
Το 3ο σκέλος ξεκινάει στις 11:00GR το πρωί του Σαββάτου (29/5). Οι κατατακτήριες δοκιμές ακολουθούν στις 14:00GR και θα καλυφθούν απευθείας από την τηλεόραση του Alpha.
ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ #2
Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | < > | Γ. | |
1 | J. Button | MCLAREN | 1:28.280 | 30 | |||
2 | M. Webber | RED BULL | 1:28.378 | 0.098 | 24 | ||
3 | S. Vettel | RED BULL | 1:28.590 | 0.310 | 0.212 | 27 | |
4 | L. Hamilton | MCLAREN | 1:28.672 | 0.392 | 0.082 | 32 | |
5 | F. Alonso | FERRARI | 1:28.725 | 0.445 | 0.053 | 30 | |
6 | N. Rosberg | MERCEDES | 1:28.914 | 0.634 | 0.189 | 22 | |
7 | M. Schumacher | MERCEDES | 1:28.974 | 0.694 | 0.06 | 22 | |
8 | R. Kubica | RENAULT | 1:29.225 | 0.945 | 0.251 | 34 | |
9 | V. Petrov | RENAULT | 1:29.501 | 1.221 | 0.276 | 36 | |
10 | F. Massa | FERRARI | 1:29.620 | 1.340 | 0.119 | 26 | |
11 | A. Sutil | FORCE INDIA | 1:29.629 | 1.349 | 0.009 | 16 | |
12 | N. Hulkenberg | WILLIAMS | 1:29.987 | 1.707 | 0.358 | 17 | |
13 | K. Kobayashi | SAUBER | 1:30.053 | 1.773 | 0.066 | 34 | |
14 | P. de la Rosa | SAUBER | 1:30.176 | 1.896 | 0.123 | 34 | |
15 | S. Buemi | TORO ROSSO | 1:30.386 | 2.106 | 0.21 | 32 | |
16 | V. Liuzzi | FORCE INDIA | 1:30.627 | 2.347 | 0.241 | 28 | |
17 | R. Barrichello | WILLIAMS | 1:30.766 | 2.486 | 0.139 | 32 | |
18 | J. Alguersuari | TORO ROSSO | 1:30.933 | 2.653 | 0.167 | 37 | |
19 | H. Kovalainen | LOTUS | 1:31.610 | 3.330 | 0.677 | 37 | |
20 | L. di Grassi | VIRGIN | 1:33.013 | 4.733 | 1.403 | 28 | |
21 | J. Trulli | LOTUS | 1:33.081 | 4.801 | 0.068 | 11 | |
22 | T. Glock | VIRGIN | 1:33.312 | 5.032 | 0.231 | 29 | |
23 | B. Senna | HRT | 1:33.420 | 5.140 | 0.108 | 35 | |
24 | K. Chandhok | HRT | 1:33.740 | 5.460 | 0.32 | 25 |
ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ #1
Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | < > | Γ. | |
1 | L. Hamilton | MCLAREN | 1:28.653 | 20 | |||
2 | J. Button | MCLAREN | 1:29.615 | 0.962 | 21 | ||
3 | M. Schumacher | MERCEDES | 1:29.750 | 1.097 | 0.135 | 24 | |
4 | N. Rosberg | MERCEDES | 1:29.855 | 1.202 | 0.105 | 25 | |
5 | S. Vettel | RED BULL | 1:29.867 | 1.214 | 0.012 | 30 | |
6 | R. Kubica | RENAULT | 1:30.061 | 1.408 | 0.194 | 23 | |
7 | V. Petrov | RENAULT | 1:30.065 | 1.412 | 0.004 | 24 | |
8 | M. Webber | RED BULL | 1:30.097 | 1.444 | 0.032 | 26 | |
9 | F. Alonso | FERRARI | 1:30.294 | 1.641 | 0.197 | 20 | |
10 | A. Sutil | FORCE INDIA | 1:30.501 | 1.848 | 0.207 | 17 | |
11 | K. Kobayashi | SAUBER | 1:30.615 | 1.962 | 0.114 | 20 | |
12 | V. Liuzzi | FORCE INDIA | 1:30.853 | 2.200 | 0.238 | 21 | |
13 | F. Massa | FERRARI | 1:30.867 | 2.214 | 0.014 | 22 | |
14 | S. Buemi | TORO ROSSO | 1:31.011 | 2.358 | 0.144 | 24 | |
15 | P. de la Rosa | SAUBER | 1:31.238 | 2.585 | 0.227 | 18 | |
16 | N. Hulkenberg | WILLIAMS | 1:31.355 | 2.702 | 0.117 | 23 | |
17 | R. Barrichello | WILLIAMS | 1:31.464 | 2.811 | 0.109 | 19 | |
18 | J. Alguersuari | TORO ROSSO | 1:31.735 | 3.082 | 0.271 | 27 | |
19 | H. Kovalainen | LOTUS | 1:32.161 | 3.508 | 0.426 | 24 | |
20 | J. Trulli | LOTUS | 1:32.990 | 4.337 | 0.829 | 23 | |
21 | K. Chandhok | HRT | 1:34.876 | 6.223 | 1.886 | 13 | |
22 | L. di Grassi | VIRGIN | 1:35.137 | 6.484 | 0.261 | 21 | |
23 | T. Glock | VIRGIN | 1:35.583 | 6.930 | 0.446 | 15 | |
24 | S. Yamamoto | HRT | 1:36.137 | 7.484 | 0.554 | 26 |