13 Μαΐ 2011

Jean Todt: Να επιστρέψουν οι δοκιμές

Το ανάφερα μόλις προχτές ότι μια βασική αιτία που υστερεί στην κορυφή τουλάχιστον η F1 είναι η έλλειψη δοκιμών.
Ο Jean Todt το συμμερίζεται απότι φαίνεται και αυτός και ζήτησε από τις ομάδες να συζητήσουν το ενδεχόμενο να ξαναγυρίσουν οι δοκιμές.
Ωστόσο, οι ομάδες τονίζουν πως πλέον έχουν βρει τις ισορροπίες τους, ενώ η επαναφορά των δοκιμών θα εκτόξευε το κόστος στα ύψη.

«Νομίζω πως έχουμε βρει τις ισορροπίες. Ίσως θα μπορούσαμε να τρέχαμε περισσότερο τις Παρασκευές ή να είχαμε περισσότερα σετ ελαστικών στη διάθεσή μας, γεγονός που θα βοηθούσε τις ομάδες να χρησιμοποιούν και τους νέους πιλότους», ανέφερε το αφεντικό της Red Bull, Cristian Horner.
Ωστόσο, στο πλευρό των μικρών ομάδων βρίσκεται ο πρόεδρος της FOTA και αφεντικό της McLaren, Martin Whitrmash.

«Πολλές ομάδες θα ήθελαν να κάνουν περισσότερες δοκιμές, αλλά θα πρέπει να σεβαστούμε τις μικρότερες ομάδες. Αν οι μεγάλες ομάδες ξεκινήσουν τις δοκιμές, τότε θα μειονεκτούν οι μικρές ομάδες και αυτό δεν θα είναι καλό για το σπορ», ήταν τα λόγια του Whitrmash
Θετικός είναι ο πρόεδρος της Ferrari Luca Di Montezemolo…

Για να δούμε όμως ποια θα ήταν τα θετικά και τα αρνητικά των δοκιμών..
Οι δοκιμές είναι στην ουσία η προπόνηση των ομάδων. Πέρα από τις δοκιμές  αεροδυναμικών που μπορούν να γίνουν και κατά συνέπεια η γρήγορη προσαρμογή των νέων πακέτων στα μονοθέσια, είναι και η εξάσκηση των οδηγών, οπότε κάθε Κυριακή θα μπορούμε να δούμε οδηγούς που μπορούν να δώσουν το 100% των δυνατοτήτων τους.
Θα μπορούν να τρέχουν και οι τρίτοι οδηγοί των ομάδων οπότε αν την επόμενη χρονιά  ή και την ίδια , χρειαστεί να τρέξουν θα είναι έτοιμοι. Η τωρινή f1 δεν δίνει την δυνατότητα να αποδώσει κάποιος αν απέχει έστω και λίγο και τα παραδείγματα είναι πολλά. Είδαμε το 2009 μετά το ατύχημα του Massa τον Badoer να πιάνει μονίμως την τελευταία θέση και στην συνέχεια ο Fishichella, άσχετα αν οδηγούσε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο σε άλλη ομάδα.. Ο Schumacher ακόμα δεν μπορεί να δείξει ότι το έχει αλλά και πιο νέοι οδηγοί όπως ο Heindfeld..
Οι δοκιμές λοιπόν θα μπορούσαν να δώσουν πιο αξιόμαχους οδηγούς , άρα και περισσότερο θέαμα (πραγματικό..)
Υπάρχει όμως το θέμα του κόστους. Πράγματι από αυτή την υπόθεση θα μπορούσαν να ωφεληθούν μόνο οι μεγάλες ομάδες λόγο τον budget που διαθέτουν , αρα περισσότερα χρήματα για περισσότερες ώρες δοκιμών.
Θα ωφελούνταν όμως και ομάδες που θέλουν να γίνουν μεγάλες. Μια από αυτές πιθανόν να είναι η Lotus αλλά και η Force India ενώ θα μπορούσε και Williams να διατηρηθεί ψηλά και γιατί όχι και η Sauber. Αν μπορούσαν να διαθέσουν περισσότερα χρήματα θα είχαν πιο γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης και ίσως να πάλευαν για πιο πάνω θέσεις. Άρα και από δω περισσότερο θέαμα.
Πιστεύω πραγματικά, όπως είπα και σε προηγούμενο άρθρο ότι οι δοκιμές εν τέλη θα βοηθούσαν περισσότερο στην άνοδο του θεάματος και στο κάτω κάτω.. αν κάποιες ομάδες δεν μπορούν να ακολουθήσουν, ας το αφήσουν. Τελευταία είδαμε το ενδιαφέρον για την F1 υπάρχει πάρα πολύ και από εταιρίες κολοσσούς .. Αφού είναι ένα ακριβό άθλημα ας μην λυπούνται τα έξοδα σε βασικά πράγματα…
Ελπίζω τελικά οι ομάδες να μην σκεφτούν το προσωπικό τους συμφέρον και να βρουν μια λύση και να επιστρέψουν οι δοκιμές…

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa