19 Ιουλ 2010

SLF: Ο Ολυμπιακός ξανανίκησε

Ένα ακόμη εξαιρετικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της Superleague Formula by Sonangol ολοκληρώθηκε, με τον Ολυμπιακό να πετυχαίνει μια ακόμη νίκη στην πρώτη Κυριακάτικη κούρσα του Zolder και να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στον Μεγάλο Τελικό που του εξασφάλισε το έπαθλο των 75.000€.


Στον πρώτο Κυριακάτικο αγώνα του Zolder, ο Βαν Ντερ Ντριφτ μετέτρεψε σε νίκη την pole position που κατέκτησε στις κατατακτήριες δοκιμές, μετά από έναν εκπληκτικό αγώνα στον οποίο δεν έχασε ούτε στιγμή τον ρυθμό του και παρά τις έντονες πιέσεις του Ντάβιντε Ριγκόν της βελγικής Άντερλεχτ που κατελάμβανε την δεύτερη θέση του grid.

Ο αγώνας ξεκίνησε ιδανικά για τον πιλότο του ερυθρόλευκου μονοθέσιου, με τον Βαν Ντερ Ντριφτ να διατηρεί την πρωτοπορία στην έναρξη της κούρσας μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας και να κρατά στην δεύτερη θέση τον Ριγκόν με μία διαφορά που πλησίαζε το 1.5 δευτερόλεπτο. Πίσω τους ακολουθούσαν τα μονοθέσια των Κορίνθιανς και Τότεναμ, ενώ ο Μαξ Βίσελ της Βασιλείας είχε βρεθεί στην πέμπτη θέση μετά από μία άσχημη εκκίνηση που του στοίχισε δυο θέσεις.

Η αγωνιστική ομάδα GU Racing επέλεξε να καλέσει το ερυθρόλευκο μονοθέσιο στην αρχή της διαδικασίας των pitsstop, στρατηγική την οποία ακολούθησαν και οι ομάδες των Αντερλεχτ και Τότεναμ. Ο Ολυμπιακός, επέστρεψε στον αγώνα μετά την εκτέλεση ενός γρήγορου pitsstopτο οποίο του εξασφάλισε την διατήρηση της πρωτοπορίας.

Στο δεύτερο μισό του αγώνα, ο Ριγκόν πίεσε σθεναρά τον πιλότο του ερυθρόλευκου μονοθέσιου, μειώνοντας την μεταξύ τους διαφορά στο μισό δευτερόλεπτο. Στα τελευταία λεπτά της κούρσας, ο Βαν Ντερ Ντριφτ βρέθηκε αντιμέτωπος με την Μαρία Ντε Βιγιότα, η οποία κατελάμβανε την τελευταία θέση του γκριντ και προς στιγμήν επιχείρησε να εμποδίσει τον οδηγό του Ολυμπιακού, χωρίς όμως επιτυχία. Μπροστά της βρισκόταν ο Ζούλιαν Ζους της Ρόμα, τον οποίο ο Βαν Ντερ Ντριφτ προσπέρασε χωρίς δυσκολία για να ξαναβρεθεί επικεφαλής. Οι δυο προαναφερθέντες οδηγοί καθυστέρησαν παράλληλα και τον Ντάβιντε Ριγκόν, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την διαφορά του με το ερυθρόλευκο μονοθέσιο.

Από κει και πέρα, ο Βαν Ντερ Ντριφτ οδήγησε ανενόχλητος τον Ολυμπιακό στην νίκη, εξασφαλίζοντας στην ομάδα ένα ακόμη έπαθλο και τους 50 εξαιρετικά σημαντικούς βαθμούς της πρώτης θέσης. Ο Ντάβιντε Ριγκόν περιορίστηκε στην δεύτερη θέση, ενώ ο Ρόμπερτ Ντόρνμπος τερμάτισε τρίτος με το μονοθέσιο της Κορίνθιανς.


Η δεύτερη Κυριακάτικη κούρσα στο βελγικό σιρκουί βρήκε τον Ολυμπιακό στην τελευταία θέση του grid, όπως ορίζει το σύστημα reversegrid, κατά το οποίο τα μονοθέσια παρατάσσονται στην αντιστρόφως ανάλογη θέση από την τελική τους κατάταξη στον πρώτο αγώνα. Στην κορυφή του grid βρισκόταν ο Ντάνκαν Τάπι με το μονοθέσιο της Φλαμένγκο, ενώ την δεύτερη και τρίτη θέση κατελάμβαναν η Μαρία Ντε Βιγιότα της Ατλέτικο Μαδρίτης και ο Ζούλιαν Ζους της Ρόμα.

Η εκκίνηση εξελίχθηκε δραματικά για τρεις από τους συλλόγους της Superleague Formula. Στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού η Σεβίλλη ήρθε σε επαφή με το μονοθέσιο της Τότεναμ, με αποτέλεσμα το αγγλικό μονοθέσιο να συγκρουστεί στον τοίχο, να αποκολληθεί η οπίσθια αεροτομή του ισπανικού συλλόγου και να χτυπήσει το μονοθέσιο του Ολυμπιακού το οποίο ακολουθούσε, χωρίς ευτυχώς αυτό να έχει περαιτέρω συνέπειες για τον Πειραϊκό σύλλογο.

Μετά την σύγκρουσή της με την Τότεναμ, η Σεβίλλη είχε επαφή με το μονοθέσιο της Κορίνθιανς στην πρώτη στροφή, θέτοντας και τα δυο εκτός πίστας. Το βραζιλιάνικο μονοθέσιο αναποδογύρισε και προσγειώθηκε με δύναμη στο χωμάτινο, όμως για καλή τύχη του Ντόρνμπος δεν υπήρξε τραυματισμός.

Ο Ολυμπιακός, κατάφερε να ανακτήσει μια θέση στην εκκίνηση προσπερνώντας το μονοθέσιο της Μπορντό, ενώ μετά την έξοδο της Αϊντχόβεν βρέθηκε 12ος. Στην συνέχεια, μετά την εκτέλεση ενός γρήγορου pitstop, ο Βαν Ντερ Ντριφτ κέρδισε δυο θέσεις και επωφελούμενος από τα λάθη της Μαρία Ντε Βιγιότα και την εγκατάλειψη της Πόρτο, κατέληξε 8ος, θέση από την οποία αντίκρισε την καρό σημαία.

Την νίκη πέτυχε ο Ζούλιαν Ζους της Ρόμα, ο οποίος είχε αποσπάσει την πρωτοπορία από τον Ντάνκαν Τάπι της Φλαμένγκο κατά την έξοδό του από τα pitsμετά την εκτέλεση του pitstopτου. Ο Τάπι κατέλαβε την δεύτερη θέση, ενώ ο Τρίσταν Κόμεντι της Γαλατάσαραϊ συμπλήρωσε το βάθρο της δεύτερης κούρσας.



Στον Μεγάλο Τελικό ο Ολυμπιακός βρέθηκε αντιμέτωπος με τα μονοθέσια των Μίλαν, Άντερλεχτ, Βασιλεία, Ρόμα και Γαλατάσαραϊ.

Ο αγώνας ξεκίνησε αρνητικά για τον Πειραϊκό σύλλογο, με τον Βαν Ντερ Ντριφτ να τοποθετείται λανθασμένα πιο μπροστά από την γραμμή εκκίνησης και να χάνει την πρωτοπορία από τον Ριγκόν της Άντερλεχτ στην πρώτη στροφή αμέσως μετά την εκκίνηση, όταν ο Ιταλός τον προσπέρασε από την εσωτερική για να βρεθεί να οδηγεί την κούρσα.

Κατά την εκκίνηση, ο Γέλμερ Μπούρμαν της Μίλαν βρέθηκε από δεύτερος στον τέλος του gridενώ ο Ζούλιαν Ζους πέρασε τρίτος. Ο Μπούρμαν ανέκτησε μια θέση μετά το προσπέρασμά του στο μονοθέσιο της Βασιλείας για να τερματίσει τέταρτος.

Ο Ντάβιντε Ριγκόν αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής του Σαββατοκύριακου και αποδέκτης του επάθλου των 100.000€. Ο Ολυμπιακός ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, το οποίο προσέφερε στην αγωνιστική ομάδα το έπαθλο των 75.000€, ενώ την τρίτη θέση και το έπαθλο των 50.000€ πήρε ο Ζούλιαν Ζους της Ρόμα.

Οι δηλώσεις του Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ: “Στον Μεγάλο Τελικό ήμουν κάπως επιφυλακτικός και ο Ντάβιντε βγήκε ακριβώς από την εσωτερική. Ήμασταν τα δυο ταχύτερα μονοθέσια του Σαββατοκύριακου, οπότε δεν είχα την δυνατότητα να τον προσπεράσω. Είμαι χαρούμενος που κατάφερα να εξασφαλίσω τόσους βαθμούς για την ομάδα του Ολυμπιακού, γιατί αυτός ήταν ο στόχος. Τώρα στρέφουμε το ενδιαφέρον μας στον επόμενο γύρο που θα διεξαχθεί στο Brands Hatch, όπου έχω ξανατρέξει στο παρελθόν και το οποίο μου αρέσει πολύ.”

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa