6 Ιουλ 2010

Εγώ ο Hamilton...ο πρώτος

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Lewis Hamilton αυτοπροβάλλεται και κολακεύει τον εαυτό του... ίσως γιατί δεν το κάνουν συχνά οι άλλοι. Δεν σταματάει να βρίσκει ευκαιρίες να μα πει οτι είναι ο καλύτερος της εποχής του και η μετενσάρκωση του Aerton Senna μιας και φοράει και το ίδιο κράνος....

«Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι γίνομαι καλύτερος κάθε χρόνο και αυτό οφείλεται στην εμπειρία. Η πρώτη μου χρονιά στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 ήταν εκπληκτική, αλλά υπήρχαν τόσες φορές που την πάτησα. Αν γύριζα πίσω στο 2007 (εκεί που έχασα το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα) δεν θα είχα πρόβλημα», τόνισε ο Βρετανός πιλότος, ο οποίος πρόσθεσε :

«Ποτέ δεν αμφέβαλα για το ταλέντο μου, την τελευταία φορά που το έκανα αυτό ήταν πριν δέκα χρόνια, τότε που δεχόμουν πολύ πίεση από τον πατέρα μου και τον Ρον Ντένις. Ήταν φρικτό γιατί έπρεπε να διαβάζω την ίδια στιγμή»

Ο Χάμιλτον βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος, νιώθοντας ζεστή την ανάσα του Μπάτον, καθώς απέχουν μόλις έξι βαθμούς και 12 από τον Βέττελ.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa