Ο 26χρονος οδηγός δεν έχασε ούτε στιγμή και πέρασε στην επίθεση κερδίζοντας μια θέση από την Corvette του Oliver Gavin. Όμως αυτό δεν ήταν αρκετό αφού μπροστά του το Ford GT του Thomas Mutsch, που πιο πριν πετούσε στα χέρια του Romain Grosjean, είχε κόψει ρυθμό εξαιτίας κάποιου μηχανικού προβλήματος. Δέκα λεπτά πριν πέσει η καρό σημαία η Maserati είχε περάσει 4η όμως η διαφορά με τους πρωτοπόρους ήταν μεγάλη και έτσι το βάθρο έμοιαζε περισσότερο με μακρινό όνειρο. Κάπου εκεί ήρθε η καθυστερημένη αλλά δίκαιη απόφαση των αγωνοδικών να τιμωρήσουν με ποινή διέλευσης από τα pit την Corvette του Marc Hennerici για μια επαφή που είχε στο πρώτο μισό του αγώνα ο συνοδηγός του Andrea Piccini με την Maserati του Enrique Bernoldi. Αυτό έφερε τον Αλέξανδρο Μαργαρίτη στην 3η θέση πίσω από την Maserati MC12 του Michael Bartels και το Nissan GT-R του Peter Dumbreck, κατάταξη που διατηρήθηκε σταθερή μέχρι την πτώση της καρό σημαίας σφραγίζοντας μια σπουδαία στιγμή για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια