FERRARI
Η Ferrari είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τις νέες της εξατμίσεις σε ένα διαφημιστικό που έκανε στο Φιοράνο , βλέποντας έτσι τις αντοχές που έχει το νέο σύστημα. Αυτό το σύστημα , δηλ. οι εξατμίσεις να βγάζουν τον αέρα από χαμηλά, είναι εμπνευσμένο από τις Red Bull, και το υιοθέτησαν και οι άλλες ομάδες, όπως McLaren, Mercedes GP και άλλοι. Στο μονοθέσιο του Massa με ένα αεροδυναμικό βοήθημα έδιωχναν τον ζεστό αέρα από το κιβώτιο, ενώ δεν εφαρμόστηκε και το ίδιο στο μονοθέσιο του Alonso. Είναι εξαρτήματα που θέλησαν να δοκιμάσουν για τους θερμούς αγώνες του καλοκαιριού ώστε να μην έχουν προβλήματα με την ζέστη των εξατμίσεων.
McLAREN
Η McLaren χρησιμοποίησε τον ίδιο διαχύτη με τον Καναδικό Γκραν Πρι ενώ ετοιμάζει την μεγάλη αναβάθμιση για το επόμενο GP με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, με χαμηλές εξατμίσεις αλλά και νέο F-Duct όπου η ροή του αέρα θα ελέγχεται με τα χέρια του οδηγού και όχι με το πόδι όπως γίνεται μέχρι τώρα.
REDBULL
Η Red Bull στο Γκραν Πρι της Βαλένθιας είχε φέρει ένα νέο διαχύτη με μεγαλύτερα ανοίγματα επιτρέποντας έτσι καλύτερα την ροή του αέρα. Αυτό φάνηκε και καθαρά από το ατύχημα του Webber. Ακόμα είχε και νέους αγωγούς ψύξης των μπροστινών φρένων , με επεκτάσεις που βγαίνουν μπροστά από τον τροχό..
MERCEDES GP
Η άλλη από τις 4 κορυφαίες ομάδες η Mercedes GP δεν είχε σημαντικές αναβαθμίσεις. Είχε το δικό της σύστημα εξατμίσεων χαμηλά, προστατεύοντας την ροή του θερμού αέρα. Από ελαστικά και κιβώτιο.
RENAULT
Η Renault έφερα και αυτή αναβαθμίσεις στην Βαλένθια παρόμοιες με την Ferrari , δηλ. εξατμίσεις χαμηλά αλλά με ένα κάπως πιο πολύπλοκο σύστημα. Αεροδυναμικά στέλνουν τον θερμό αέρα πάνω από τον διαχύτη μη αφήνοντάς τον να ζεστάνει το κιβώτιο και άλλα μέρη του μονοθέσιου. Ακόμα έφερα και αλλαγμένα μπρός και πίσω φτερά καθώς και ένα δικό της αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης των φρένων