27 Σεπ 2009

GP Σιγκαπούρης: Ο Ηamilton νικητής

Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes)
Τις 10 νίκες έφτασε στην καριέρα του ο Hamilton
























O Lewis Hamilton κατέκτησε τη δεύτερη φετινή του και 10η στην καριέρα του νίκη με άψογη οδήγηση στη Σιγκαπούρη. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου τον πλαισίωσε ο Timo Glock, ο οποίος ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, ενώ ο Fernando Alonso ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο στο καλύτερο αποτέλεσμα για τη Renault το 2009, αμέσως μετά τη συνεδρίαση του ΠΣΜΑ όσον αφορά το σκάνδαλο. Αφού παραβίασε το όριο ταχύτητας στο pit lane, o Sebastian Vettel δεν κατάφερε να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση, αφού η ποινή διέλευσης που εξέτισε τον έριξε 4ο, ακριβώς μπροστά από τον Jenson Button που είναι και πάλι μεγάλο κερδισμένος στη μάχη του τίτλου, καθώς έχοντας εκκινήσει από την 11η θέση, με ένα πολύ μεγάλο δεύτερο stint κατάφερε να βρεθεί ανάμεσα σε δυο αντιπάλους του στη μάχη για τον τίτλο και μάλιστα εμπρός από τον team mate του, Rubens Barrichello. Oι Heikki Kovalainen και Robert Kubica συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη οκτάδα, ενώ ο Nico Rosberg έχασε την ευκαιρία να παλέψει για μια θέση στο βάθρο όταν εξερχόμενος από το pit lane έπειτα από τον πρώτου του ανεφοδιασμό έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και πάτησε εκτός των ορίων, εξασφαλίζοντας ποινή διέλευσης που τον έριξε εντέλει 11ο.

Έπειτα από το ατύχημα στον τελευταίο γύρο στο Ιταλικό Grand Prix και την απώλεια της τρίτης θέσης εκεί, ο Lewis Hamilton επέστρεψε δριμύτερος και με άψογη οδήγηση, χωρίς κανένα λάθος, κατέκτησε τη 10η νίκη της καριέρας του. Ο Βρετανός οδηγός δεν απειλήθηκε σχεδόν ποτέ ουσιαστικά, αφού στην εκκίνηση παρέμεινε με ευκολία επικεφαλής, εμπρός από τον Nico Rosberg που απέσπασε τη δεύτερη θέση από τον Sebastian Vettel. O Hamilton είχε περισσότερα καύσιμα από αυτούς που τον ακολουθούσαν, γεγονός που σήμαινε ότι δύσκολα θα μπορούσαν να τον προσπεράσουν μέσω της διαδικασίας των pit stop. O Bρετανός αναγκάστηκε σε κάποιο σημείο να επανεκκινήσει το σύστημα του KERS, αφοτου η McLaren διέγνωσε κάποια βλάβη, αλλά έπειτα από αυτό το σύστημα δεν παρουσίασε πρόβλημα. Την ίδια στιγμή, ο Rosberg είχε διατηρηθεί πολύ κοντά στον Hamilton, ωστόσο όταν μπήκε στα pits (μετά τον Vettel) για να ανεφοδιαστεί, έκανε λάθος στην έξοδό του, πατώντας εκτός των ορίων του pit lane. Oι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή διέλευσης από το pit lane στο Γερμανό της Williams, η οποία τον έριξε στις πίσω θέσεις, αφού οι διαφορές μεταξύ των οδηγών είχαν μηδενιστεί ύστερα από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας λόγω της σύγκρουσης που προκάλεσε ο Adrian Sutil με τον Nick Heidfeld στον 20ό γύρο, σε ένα συμβάν που θα εξετάσουν οι αγωνοδίκες.

O δρόμος για τη δεύτερη θέση άνοιξε για τον Sebastian Vettel, ο οποίος κάλυψε τη διαφορά που τον χώριζε από τον Hamilton, έχοντας πολύ λιγότερα καύσιμα και παρά την απώλεια του δεξιού καθρέπτη του καθώς και τον τραυματισμό του πατώματος του μονοθεσίου του σε ένα kerb. Όταν ο Γερμανός έφτασε πίσω από τη McLaren δεν είχε τρόπο να προσπεράσει όμως. Επιπλέον, στο δεύτερο ανεφοδιασμό του έκανε το λάθος να παραβιάσει το όριο ταχύτητας του pit lane, εξασφαλίζοντας και αυτός ποινή διέλευσης από αυτό... Συνεπώς, οι Timo Glock και Fernando Alonso που ακολουθούσαν, ανέβηκαν στις δυο εναπομένουσες θέσεις του βάθρου, με τον Hamilton να οδεύει ανενόχλητος προς τη νίκη.

Ο Alonso είχε μεγάλη μάχη με τον Mark Webber στον πρώτο γύρο. Ο Αυστραλός προσπέρασε τη Renault από την εξωτερική ενώ αμφότεροι είχαν βγει εκτός των ορίων της πίστας. Η μάχη μεταξύ τους επέτρεψε στον Glock να προσπεράσει τον Alonso και όταν έπειτα από συνεννόηση με τη διεύθυνση του αγώνα η Red Bull είπε στον Webber ότι θα έπρεπε να παραδώσει πίσω τη θέση που πήρε με άνομο τρόπο από τον Alonso, ήταν αναγκασμένος να αφήσει και τον Glock να περάσει.

Ο Γερμανός από εκεί και πέρα ακολούθησε κατά γράμμα τη στρατηγική του και παρά την καθυστέρηση με τον εμπρός δεξιά τροχό του στο πρώτo του ανεφοδιασμό και το γεγονός ότι ο Fernando Alonso ήταν από τους τελευταίους οδηγούς που ανεφοδιάστηκαν στο δεύτερο γύρο pit stop, ο οδηγός της Toyota διατηρήθηκε στη δεύτερη θέση, που ισοφαρίζει την καλύτερη προσωπική του επίδοση (Ουγγαρία 2008). O Glock δήλωσε ότι έμεινε έκπληκτος όταν έπειτα από το τελευταίο του pit stop η Toyota τον ενημέρωσε ότι βρισκόταν στη δεύτερη θέση.

Η τρίτη θέση είναι επίσης ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τη Renault, το πρώτο βάθρο της φέτος, έπειτα από το πολύκροτο σκάνδαλο που την αφορούσε... Mάλιστα, ο Alonso αφιέρωσε το αποτέλεσμα στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της γαλλικής ομάδας, Flavio Briatore. O Mark Webber από την άλλη κατέληξε εκτός αγώνα στον 45ο γύρο, όταν η υπέρμετρη φθορά των φρένων του διατάραξε την κατανομή πέδησης για την πρώτη στροφή, αιφνιδιάζοντας τον Αυστραλό, που κατέληξε στα προστατευτικά ελαστικά.

Ο Sebastian Vettel μπορεί να τερμάτισε στην 4η θέση, ωστόσο το κέρδος του στο πρωτάθλημα ήταν μηδαμινό, αφού ακολουθώντας έξυπνη στρατηγική, ο Jenson Button είδε την καρό σημαία ακριβώς πίσω του και έτσι ο Γερμανός ανέκτησε μόλις ένα βαθμό από τον επικεφαλής της βαθμολογίας. Ο Button ξεκίνησε από την 11η θέση, είχε ανέβει στην 7η έπειτα από τον πρώτο του ανεφοδιασμό και κατέληξε 5ος, παρατείνοντας το δεύτερο stint του, όπως ο Alonso, για να περάσει εμπρός και από τον team mate του, Rubens Barrichello. Ο Βραζιλιάνος ήταν από τους οδηγούς που έσπευσε στα pits όταν συνέβη το ατύχημα του Webber, ίσως λίγο νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Αυτό του κόστισε την ευκαιρία να παλέψει ίσως με τον Vettel για την 4η θέση, καθώς και την 5η θέση από τον Button. Την ίδια τακτική ακολούθησε και ο Heikki Kovalainen, ο οποίος έκανε μια μέτρια εκκίνηση και έναν αθόρυβο αγώνα. Σε σύγκριση με την απόλυτη νίκη του Hamilton όμως, ο Φινλανδός απογοήτευσε για μια ακόμα φορά και η θέση του στη McLaren δε δείχνει να είναι διαθέσιμη για αυτόν του χρόνου... Ο Robert Kubica συμπλήρωσε τη βαθμολογούμενη οκτάδα, παρά την πίεση των Kazuki Nakajima και Kimi Raikkonen στους τελευταίους γύρους. H BMW Sauber σημείωσε ακόμα ένα βαθμό με αυτό τον τρόπο, αν και περιμένει περισσότερα από το μονοθέσιό της στον επόμενο αγώνα, την Κυριακή στην Ιαπωνία.

Αμφότερες οι Toro Rosso κλήθηκαν να εγκαταλείψουν στα pits έπειτα από το ατύχημα του Webber, ίσως λόγω προβλημάτων με το δικό τους σύστημα πέδησης, ενώ ο Jaime Alguersuari θύμισε τον περυσινό ανεφοδιασμό του Felipe Massa στη Σιγκαπούρη, όταν έφυγε από τα pits πριν τον παροτρύνει ο σηματωρός της ιταλικής ομάδας, παρασέρνοντας τους μηχανικούς με την αντλία ανεφοδιασμού. Ευτυχώς ο Ισπανός σταμάτησε άμεσα και δεν υπήρξαν τραυματισμοί.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa