16 Σεπ 2009

Συνεχίζει με τη Ferrari o Scumacher


Μετά την απόσυρσή του από την ενεργό δράση, ο Michael Schumacher παρέμεινε στο δυναμικό της Ferrari με την ιδιότητα του συμβούλου. Από το 2006 και μετά ο Γερμανός 7 φορές πρωταθλητής βοήθησε στην εξέλιξη των μονοθεσίων της ιταλικής ομάδας και έδωσε το παρών σε πολλούς αγώνες, παρακολουθώντας τους από το pitwall της Scuderia. Μετά το ατύχημα του Felipe Massa στην Ουγγαρία ανακοινώθηκε ότι θα οδηγήσει το κόκκινο μονοθέσιο σε όσους αγώνες χρειαστεί να λείψει ο Βραζιλιάνος αλλά τελικά ένα ιατρικό πρόβλημα στον αυχένα δεν του επέτρεψε να το κάνει.

Η συνεργασία των δύο πλευρών είχε διάρκεια μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν αλλά όπως έγινε γνωστό σήμερα στη Monza, ανανεώθηκε για άλλα 3 χρόνια. Έτσι, ο Schumacher θα παραμείνει στις τάξεις της ιταλικής εταιρείας, με τον καινούριο ρόλο του να είναι η πιο ενεργή εμπλοκή στην εξέλιξη των αυτοκινήτων δρόμου της Ferrari. Ο Γερμανός άλλωστε έχει βάλει το χεράκι του σε αρκετά από τα μοντέλα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια η Ferrari.

Ο Michael Schumacher έκανε την ανακοίνωση στην προσωπική του ιστοσελίδα: «Χθες, ο Πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, και εγώ συμφωνήσαμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας για άλλα 3 χρόνια. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για αυτό και πάντα μου άρεσε να είμαι μέλος της οικογένειας της Ferrari, καθώς το όνομα Ferrari συμβολίζει το πάθος και την ποιότητα. Συμφωνήσαμε ότι θα έχω περισσότερη συμμετοχή στο τμήμα GT, στον τομέα των αυτοκινήτων δρόμου. Μου άρεσε πολύ η συμμετοχή μου στις Ferrari California, 430 Scuderia και τη νέα 458 Italia, που θα παρουσιαστούν την επόμενη Τρίτη στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ανυπομονώ να πάρω μέρος στα μελλοντικά σχέδια».

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa