Παρατηρήστε και σεις την μπροστινή αεροτομή της Red Bull για την οποία παραπονιέται έντονα ο Hamilton , αλλά η FIA σε εντατικούς ελέγχους την βγάζει πάντα νόμιμη. Ίσως τελικά το ... ζητούμενο να μην είναι στην ευλυγισία της αεροτομής αλλά σε ένα σύστημα στις αναρτήσεις... Θα δείξει ο χρόνος, αν τελικά ανακαλυφθεί...
Θέμα σε αυτό τον αγώνα προβλέπω να έχουμε και με τα ελαστικά και τα πιτ λόγο θερμοκρασίας και φθοράς ίσως να δούμε περισσότερη δράση στα πιτ..
"..γνωρίζουμε πως στη Μαλαισία τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, με τις υψηλότερες θερμοκρασίες να φθείρουν πιο γρήγορα τα ελαστικά. Είχαμε πει πως στην Αυστραλία θα είχαμε δύο με τρία πιτ στοπ, αλλά στη Μαλαισία αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί στα τρία με τέσσερα», ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli
Για τις κινούμενες αεροτομές, θεωρητικά εδώ θα βλέπαμε περισσότερη .. δράση, αλλά οι κλήσεις που δίνουν στο στήσιμο του μονοθεσίου σε αυτή την πίστα δεν θα αφήσει στο εν λόγο σύστημα να δώσει μεγάλες διαφορές στην απόδοση.
Όλα αυτά σε 3 μέρες.. Ας ρίξουμε μια ματιά στην πίστα...
ΠΙΣΤΑ
Μήκος πίστας: 5.543 μ.
Γύροι: 56
Συνολική απόσταση: 310,408 χλμ.
Ρεκόρ πίστας (σε αγώνα): 1:34.223 (Juan Pablo Montoya, Williams-BMW, 2004)
Iστοσελίδα: www.malaysiangp.com.my
Γύροι: 56
Συνολική απόσταση: 310,408 χλμ.
Ρεκόρ πίστας (σε αγώνα): 1:34.223 (Juan Pablo Montoya, Williams-BMW, 2004)
Iστοσελίδα: www.malaysiangp.com.my
2010 podium :
1. Sebastian Vettel
2. Mark Webber
3. Nico Rosberg
Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ο Πρόεδρος της Mαλαισίας, Mahathir Mohamad, ξεκίνησε μια πολιτική η οποία αποσκοπούσε να αναδείξει τη Μαλαισία ως μια πλήρως βιομηχανοποιημένη χώρα μέχρι το 2020. Μέρος του προγράμματος ήταν η χορήγηση της ομάδας της Sauber από την εθνική πετρελαϊκή εταιρία Petronas, καθώς και η κατασκευή της πίστας της Sepang. Η πίστα ήταν η πρώτη προοριζόμενη για τη Formula 1 που σχεδίασε ο Γερμανός Herman Tilke. Η κατασκευή ξεκίνησε στις αρχές του 1997 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 1999, χρονιά κατά την οποία διεξήχθη και ο πρώτος αγώνας Formula 1 εκεί, ως ο προτελευταίος γύρος της σεζόν εκείνης. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για τη χώρα, καθώς το 1986 η πίστα του Shah Alam φιλοξένησε ένα γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Πρωτοτύπων και το 1991 ένα γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσικλετών. Ωστόσο ήταν προφανές ότι το Shah Alam δε πληρούσε τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη διεξαγωγή ενός αγώνα Formula 1.
H Sepang παρουσιάζει μερικές από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις ανάμεσα στις πίστες που απαρτίζουν το καλαντάρι, ενώ είναι εξαιρετικά φαρδιά (25 μέτρα το πλατύτερο σημείο της) πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν διάφορες ιδανικές γραμμές για την κάθε στροφή. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη φύση της χάραξης (μεγάλες ευθείες με κλειστές στροφές) ευνοεί τα προσπεράσματα, ενώ κάνει το στήσιμο του μονοθεσίου ιδιαίτερα δύσκολο. Οι γρήγορες καμπές 5, 6 και 12 αποτελούν ιδιαίτερη πρόκληση για τους οδηγούς, οι οποίοι «τηλεγραφούν» με το πόδι τους το γκάζι (κάτι που αν δε γίνει με το σωστό τρόπο μπορεί να προκαλέσει ζημιές στα πιστόνια) ενώ παράλληλα ασκούνται στα ελαστικά ιδιαίτερα υψηλές φορτίσεις των οποίων ο ρυθμός φθοράς παίζει πάντοτε σημαντικό ρόλο σε αυτό τον αγώνα. Οι υψηλές τιμές θερμοκρασίας και υγρασίας που επικρατούν στην Κουάλα Λουμπούρ συνήθως σημαίνουν ότι οι κινητήρες παράγουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους σε υψηλότερο εύρος στροφών από το συνηθισμένο, ενώ οι αυξημένες ανάγκες για απαγωγή θερμότητας απαιτούν διαφοροποιήσεις στα αμαξώματα και περιορίζουν σε μικρό βαθμό την απόλυτη απόδοση. Λόγω των προαναφερθέντων συνθηκών, η Μαλαισία αποτελεί ισχυρή πρόκληση και για τη φυσική κατάσταση των οδηγών οι οποίοι πολλές φορές αφυδατώνονται, καθώς χάνουν μέχρι και 4 λίτρα σωματικών υγρών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να λειτουργεί σωστά το σύστημα που τους παρέχει τα ειδικά πόσιμα υγρά!
Malaysia Grand Prix -ΝΙΚΗΤΕΣ
Χρον | Πιστα | Νικητής | Ομάδα | Κατασκευαστής |
---|---|---|---|---|
2010 | Sepang | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2009 | Sepang | Jenson Button | Brawn GP | Mercedes |
2008 | Sepang | Kimi Räikkönen | Ferrari | Ferrari |
2007 | Sepang | Fernando Alonso | McLaren | Mercedes |
2006 | Sepang | Giancarlo Fisichella | Renault | Renault |
2005 | Sepang | Fernando Alonso | Renault | Renault |
2004 | Sepang | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2003 | Sepang | Kimi Räikkönen | McLaren | Mercedes |
2002 | Sepang | Ralf Schumacher | Williams | BMW |
2001 | Sepang | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2000 | Sepang | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
1999 | Sepang | Eddie Irvine | Ferrari | Ferrari |
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ
Παρασκευή 8 Απριλίου 05:50π.μ. - 05:30 π.μ.
09:00π.μ. - 10:30π.μ.
Σάββατο 9 Απριλίου 08:00π.μ. - 09:00π.μ.
ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
Σάββατο 9 Απριλίου 11:00π.μ.
ΑΓΩΝΑΣ
Κυριακή 10 Απριλίου 11:00π.μ.
...Προβλήματα με την μετάδοση ίσως να έχουμε αφού η ΕΣΗΕΑ ανακοίνωσε 4ημερη απεργία. Οχι οτι μας χαλάει εικόνα χωρίς σχολιασμό,..αλλά μην υπάρχει πρόβλημα με την γενικότερη εργασία για την μετάδοση..