5 Απρ 2011

GP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ 2011...Preview (update)

Σε λίγες μέρες έχουμε τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς στην όμορφη Μαλαισία. Αρκετές εκπλήξεις είδαμε στον πρώτο αγώνα αλλά περιμένουμε με αγωνία και τον δεύτερο να ξεκαθαρίσουν λίγο τα πράγματα. Μια πίστα με αρκετές... καιρικές εκπλήξεις προμηνύει έναν συναρπαστικό αγώνα, και φέτος οι προβλέψεις μιλάνε για καταιγίδες. Πέρσι εκεί είχαμε τις Red Bull να κυριαρχούν και τις Mercedes GP να έχουν ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα με το βάθρο του Rosberg. Οι Ferrari δεν τα κατάφεραν καλά στα δοκιμαστικά και περιμένουν φέτος να επανορθώσουν με μερικές αναβαθμίσεις από τον αγώνα στην Αυστραλία. Φυσικά αναβαθμίσεις θα έχουν και οι ομάδες που προανέφερα Red Bull & Mercedes με κυριότερη αυτή του KERS μιας και η μία δεν το είχε καν στον πρώτο αγώνα και η άλλη δεν δούλεψε. Δυνατή περιμένουμε να δούμε και την McLaren , ίσως καλύτερη από την πολύ καλή πρώτη της εμφάνιση. Από κει και πίσω περιμένουμε ν δούμε αν είναι σταθερή η δύναμη της Lotus Renault και όχι ενα πυροτέχνημα στον πρώτο αγώνα (που εγώ πιστεύω θα είναι δυνατή όλη την χρονιά..). Μετά τον αγώνα αυτό ίσως να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη άποψη για την δυναμικότητα των ομάδων.

Παρατηρήστε και σεις την μπροστινή αεροτομή της Red Bull για την οποία παραπονιέται έντονα ο Hamilton , αλλά η FIA σε εντατικούς ελέγχους την βγάζει πάντα νόμιμη. Ίσως τελικά το ... ζητούμενο να μην είναι στην ευλυγισία της αεροτομής αλλά σε ένα σύστημα στις αναρτήσεις... Θα δείξει ο χρόνος, αν τελικά ανακαλυφθεί...
Θέμα σε αυτό τον αγώνα προβλέπω να έχουμε και με τα ελαστικά και τα πιτ λόγο θερμοκρασίας και φθοράς ίσως να δούμε περισσότερη δράση στα πιτ..
"..γνωρίζουμε πως στη Μαλαισία τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, με τις υψηλότερες θερμοκρασίες να φθείρουν πιο γρήγορα τα ελαστικά. Είχαμε πει πως στην Αυστραλία θα είχαμε δύο με τρία πιτ στοπ, αλλά στη Μαλαισία αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί στα τρία με τέσσερα», ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli
Για τις κινούμενες αεροτομές, θεωρητικά εδώ θα βλέπαμε περισσότερη .. δράση, αλλά οι κλήσεις που δίνουν στο στήσιμο του μονοθεσίου σε αυτή την πίστα δεν θα αφήσει στο εν λόγο σύστημα να δώσει μεγάλες διαφορές στην απόδοση.
Όλα αυτά σε 3 μέρες.. Ας ρίξουμε μια ματιά στην πίστα...

ΠΙΣΤΑ

Μήκος πίστας: 5.543 μ.
Γύροι: 56
Συνολική απόσταση: 310,408 χλμ.
Ρεκόρ πίστας (σε αγώνα): 1:34.223 (Juan Pablo Montoya, Williams-BMW, 2004)
Iστοσελίδα: www.malaysiangp.com.my

2010 podium :
  1. Sebastian Vettel
  2. Mark Webber
  3. Nico Rosberg


Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ο Πρόεδρος της Mαλαισίας, Mahathir Mohamad, ξεκίνησε μια πολιτική η οποία αποσκοπούσε να αναδείξει τη Μαλαισία ως μια πλήρως βιομηχανοποιημένη χώρα μέχρι το 2020. Μέρος του προγράμματος ήταν η χορήγηση της ομάδας της Sauber από την εθνική πετρελαϊκή εταιρία Petronas, καθώς και η κατασκευή της πίστας της Sepang. Η πίστα ήταν η πρώτη προοριζόμενη για τη Formula 1 που σχεδίασε ο Γερμανός Herman Tilke. Η κατασκευή ξεκίνησε στις αρχές του 1997 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 1999, χρονιά κατά την οποία διεξήχθη και ο πρώτος αγώνας Formula 1 εκεί, ως ο προτελευταίος γύρος της σεζόν εκείνης. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για τη χώρα, καθώς το 1986 η πίστα του Shah Alam φιλοξένησε ένα γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Πρωτοτύπων και το 1991 ένα γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσικλετών. Ωστόσο ήταν προφανές ότι το Shah Alam δε πληρούσε τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη διεξαγωγή ενός αγώνα Formula 1.


H Sepang παρουσιάζει μερικές από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις ανάμεσα στις πίστες που απαρτίζουν το καλαντάρι, ενώ είναι εξαιρετικά φαρδιά (25 μέτρα το πλατύτερο σημείο της) πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν διάφορες ιδανικές γραμμές για την κάθε στροφή. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη φύση της χάραξης (μεγάλες ευθείες με κλειστές στροφές) ευνοεί τα προσπεράσματα, ενώ κάνει το στήσιμο του μονοθεσίου ιδιαίτερα δύσκολο. Οι γρήγορες καμπές 5, 6 και 12 αποτελούν ιδιαίτερη πρόκληση για τους οδηγούς, οι οποίοι «τηλεγραφούν» με το πόδι τους το γκάζι (κάτι που αν δε γίνει με το σωστό τρόπο μπορεί να προκαλέσει ζημιές στα πιστόνια) ενώ παράλληλα ασκούνται στα ελαστικά ιδιαίτερα υψηλές φορτίσεις των οποίων ο ρυθμός φθοράς παίζει πάντοτε σημαντικό ρόλο σε αυτό τον αγώνα. Οι υψηλές τιμές θερμοκρασίας και υγρασίας που επικρατούν στην Κουάλα Λουμπούρ συνήθως σημαίνουν ότι οι κινητήρες παράγουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους σε υψηλότερο εύρος στροφών από το συνηθισμένο, ενώ οι αυξημένες ανάγκες για απαγωγή θερμότητας απαιτούν διαφοροποιήσεις στα αμαξώματα και περιορίζουν σε μικρό βαθμό την απόλυτη απόδοση. Λόγω των προαναφερθέντων συνθηκών, η Μαλαισία αποτελεί ισχυρή πρόκληση και για τη φυσική κατάσταση των οδηγών οι οποίοι πολλές φορές αφυδατώνονται, καθώς χάνουν μέχρι και 4 λίτρα σωματικών υγρών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να λειτουργεί σωστά το σύστημα που τους παρέχει τα ειδικά πόσιμα υγρά!

 


Malaysia Grand Prix -ΝΙΚΗΤΕΣ


ΧρονΠισταΝικητήςΟμάδαΚατασκευαστής
2010 Sepang Sebastian Vettel Red Bull Renault
2009 Sepang Jenson Button Brawn GP Mercedes
2008 Sepang Kimi Räikkönen Ferrari Ferrari
2007 Sepang Fernando Alonso McLaren Mercedes
2006 Sepang Giancarlo Fisichella Renault Renault
2005 Sepang Fernando Alonso Renault Renault
2004 Sepang Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2003 Sepang Kimi Räikkönen McLaren Mercedes
2002 Sepang Ralf Schumacher Williams BMW
2001 Sepang Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2000 Sepang Michael Schumacher Ferrari Ferrari
1999 Sepang Eddie Irvine Ferrari Ferrari

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ
Παρασκευή 8 Απριλίου  05:50π.μ. - 05:30 π.μ.
                                         09:00π.μ. - 10:30π.μ.
Σάββατο 9 Απριλίου       08:00π.μ. - 09:00π.μ.

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
Σάββατο 9 Απριλίου       11:00π.μ.

ΑΓΩΝΑΣ
Κυριακή 10 Απριλίου       11:00π.μ. 


...Προβλήματα με την μετάδοση ίσως να έχουμε αφού η ΕΣΗΕΑ ανακοίνωσε 4ημερη απεργία. Οχι οτι μας χαλάει εικόνα χωρίς σχολιασμό,..αλλά μην υπάρχει πρόβλημα με την γενικότερη εργασία για την μετάδοση..

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa